Смяна на сегменти
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Смяна на сегменти
Здравейте колеги, бих искал да попитам някой дали ги е сменял за N46 мотора, изчетох доста неща в нета, но бих искал мнение от човек минал през тази процедура. Какво още е излязло като разход и горе долу като пари колко се е хванало. Благодаря.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на сегменти
Darkway написа:Здравейте колеги, бих искал да попитам някой дали ги е сменял за N46 мотора, изчетох доста неща в нета, но бих искал мнение от човек минал през тази процедура. Какво още е излязло като разход и горе долу като пари колко се е хванало. Благодаря.
А каква е причината да искаш да ги смениш?
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Смяна на сегменти
И мен живо ме интересува същият въпрос. Коя ли ще да е причината да изхвърлим вероятно перфектни сегменти?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Смяна на сегменти
Бих заложил на разход на масло.. Има ли голям - от там е..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Смяна на сегменти
Darkway написа:Здравейте колеги, бих искал да попитам някой дали ги е сменял за N46 мотора, изчетох доста неща в нета, но бих искал мнение от човек минал през тази процедура. Какво още е излязло като разход и горе долу като пари колко се е хванало. Благодаря.
Решиш ли да отваряш мотор за сегменти (то си е като ребилд) ако са ти казали Х пари ,то определено бъди готов за Х +50%...мотора е още от Е46 ,не е кой знае колко сложен,но АКО ще го правиш изчети темата за 320и,за проблемите с харч на маслото и т.н и прецени дали ще сменяш и тези части...
Отвориш ли мотора си едно масло и консумативи и труд назад - аз ги смятам (кръчмарски едни 700лв,това с труда по отварянето на мотора)..от там нататък имаш доста гарнитури ,болтове ,сегменти какви ще вземеш - дали ще заложиш на високо качество или колко да покараш година и на пазара..
Не мисля,че някой може да даде точна калкулация на нещо такова,овен ако не се хванеш да изброиш част по част без изненадите..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- WaCkY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: Bourgas
- Пол: Мъж
- Кара: 120i
- Мечтае да кара: M POWER
Re: Смяна на сегменти
Здравей.
Аз съм с този двигател и като я взех колата на 100км ми харчеше 1 литър масло.Смениха ми гумички на клапаните и сегменти.Всичко с шлайфане на главата,смяна на верига , други части и труд излезна около две хиляди лева.Вече съм минал 10хил. км. и маслото не е мръднало и грам.Колата беше на 150хил.км реални проверена в БМВ.
Аз съм с този двигател и като я взех колата на 100км ми харчеше 1 литър масло.Смениха ми гумички на клапаните и сегменти.Всичко с шлайфане на главата,смяна на верига , други части и труд излезна около две хиляди лева.Вече съм минал 10хил. км. и маслото не е мръднало и грам.Колата беше на 150хил.км реални проверена в БМВ.
Re: Смяна на сегменти
Колеги колата харчи по литър масло 5w40 кастрол ейдж. Има бял пушек понякога и леко синкав. Колата е на 210 000 км (реални проверени в бмв) от Германия. Ходих да ми мерят и компресията и от там също ми казаха, че са сегменти. Питах и на други места казаха ми, че от гумички няма как да харчи по литър на 1000 км. Прочетох темата за проблемите при този автомобил във форума и аз не предполагах че ще заминат на тези км , но щом колегата на 150к е правил този ремонт явно е възможно. Веднъж го правих това упражнение с друг автомобил първо смених гумичките нищо не се промени и след това сегментите и пак гумичките и двойна работа. Както са писали колегите зависимост от частите които се вземат. Ако не са всички оригинални на бмв вие какво препоръчвате като марка кои биха били подходящи ако някой е сменявал да каже. Благодаря на всички за коментарите.
Re: Смяна на сегменти
WaCkY написа:Здравей.
Аз съм с този двигател и като я взех колата на 100км ми харчеше 1 литър масло.Смениха ми гумички на клапаните и сегменти.Всичко с шлайфане на главата,смяна на верига , други части и труд излезна около две хиляди лева.Вече съм минал 10хил. км. и маслото не е мръднало и грам.Колата беше на 150хил.км реални проверена в БМВ.
Здрасти колега за около две хиляди ако е с труд и материали явно не си слагал всички части оригинални би ли споделил кои части на кои производители си сменил.
Благодаря.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Смяна на сегменти
Този мотор го водят, че след около 150К (не се хващайте за числото, моля ви) си е за сегменти..
За мен също е АБСУРД, но това е..
При N42, е46 e същото.. Моята на 210К гълташе по толкова, но доста време си я карахме и ние, и следващия собственик така - сипвайки си..
За мен също е АБСУРД, но това е..
При N42, е46 e същото.. Моята на 210К гълташе по толкова, но доста време си я карахме и ние, и следващия собственик така - сипвайки си..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- WaCkY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: Bourgas
- Пол: Мъж
- Кара: 120i
- Мечтае да кара: M POWER
Re: Смяна на сегменти
Колега,ще потърся фактурата и като я намеря ще ти я пратя да я разгледаш
Re: Смяна на сегменти
WaCkY написа:Колега,ще потърся фактурата и като я намеря ще ти я пратя да я разгледаш
Колега, ако сте доволен от сервиза където са ви сменяли сегментите, и ако знаете дали могат да сменят само гумичките без да свалят двигателя ще се радвам да ме насочите към него, може и с лично съобщение. Аз търся също някой да ми смени гумичките, но се страхувам да не попадна на некомпетентни майстори, които могат да повредят двигателя. Благодаря.
- merx
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 20.08.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 N46B20
- Мечтае да кара: M4 CS
Re: Смяна на сегменти
zaharia написа:WaCkY написа:Колега,ще потърся фактурата и като я намеря ще ти я пратя да я разгледаш
Колега, ако сте доволен от сервиза където са ви сменяли сегментите, и ако знаете дали могат да сменят само гумичките без да свалят двигателя ще се радвам да ме насочите към него, може и с лично съобщение. Аз търся също някой да ми смени гумичките, но се страхувам да не попадна на некомпетентни майстори, които могат да повредят двигателя. Благодаря.
WaCkY е правил ремонт на N46, там гумичките се сменят дори без да се отваря главата. При твоят двигател (N52) не знам как стоят нещата.
Re: Смяна на сегменти
merx написа:WaCkY е правил ремонт на N46, там гумичките се сменят дори без да се отваря главата. При твоят двигател (N52) не знам как стоят нещата.
Благодаря за забележката може би наистина е важно да се отблежи разликата. По принцип е нормално да се предположи, че ако са запознати с тоя двигател не би трябвало да имат проблеми и с близки до него. Доколкото знам основният проблем при смяната на гумички без сваляне на двигателя при н52 е зацепването на двигателя. Гледам то си има и комплекти за целта с които процедурата би трябвало да е по-лесна, бърза и точна, а цената му не е кой знае каква, така, че е редно да го има във всеки сервиз който се занимава с коли на BMW.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на сегменти
zaharia написа:merx написа:WaCkY е правил ремонт на N46, там гумичките се сменят дори без да се отваря главата. При твоят двигател (N52) не знам как стоят нещата.
Благодаря за забележката може би наистина е важно да се отблежи разликата. По принцип е нормално да се предположи, че ако са запознати с тоя двигател не би трябвало да имат проблеми и с близки до него. Доколкото знам основният проблем при смяната на гумички без сваляне на двигателя при н52 е зацепването на двигателя. Гледам то си има и комплекти за целта с които процедурата би трябвало да е по-лесна, бърза и точна, а цената му не е кой знае каква, така, че е редно да го има във всеки сервиз който се занимава с коли на BMW.
Колега за сваляне на двигателя за смяна на гумички на клапани и дума неможе да става!
Може да става дума за сваляне на главата на мотора.
Но аз до сега не съм срещал мотор на който немогат да му се сменят гумичките на клапаните без да му се сваля главата.
Необходими са специфични инструменти и познания за целта.
Зацепване на мотора се прави със специален комплект инструменти за всеки мотор е различен и общо взето мотора се зацепва без да се вади.
Ваденето на мотора е необходимо при ремонт изискващ сваляне на буталната група, не че е невъзможно да се направи и докато е в коша, но е много по трудно, моста пречи тясно е и тн.
Re: Смяна на сегменти
WaCkY написа:Колега,ще потърся фактурата и като я намеря ще ти я пратя да я разгледаш
Ще съм ти много благодарен
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани