Смяна на сегменти
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Смяна на сегменти
vld написа:Колега за сваляне на двигателя за смяна на гумички на клапани и дума неможе да става!
Може да става дума за сваляне на главата на мотора.
Но аз до сега не съм срещал мотор на който немогат да му се сменят гумичките на клапаните без да му се сваля главата.
Благодаря за информацята колега. Познанията в ми в тая област са почти никакви, та затова бъркам сваляне на глава и сваляне на двигател. Обаче ми се струва, че като съм чел, съм срещал информация, че някои майстори в този случай искат да свалят целия двигател, което ако правилно съм разбрал се прави и е нужно при смяната на сегментите например - може обаче и да не съм разбрал правилно и да е ставало въпрос точно за главата.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на сегменти
zaharia написа:vld написа:zaharia написа:Колега за сваляне на двигателя за смяна на гумички на клапани и дума неможе да става!
Може да става дума за сваляне на главата на мотора.
Но аз до сега не съм срещал мотор на който немогат да му се сменят гумичките на клапаните без да му се сваля главата.
Благодаря за информацята колега. Познанията в ми в тая област са почти никакви, та затова бъркам сваляне на глава и сваляне на двигател. Обаче ми се струва, че като съм чел, съм срещал информация, че някои майстори в този случай искат да свалят целия двигател, което ако правилно съм разбрал се прави и е нужно при смяната на сегментите например.
Да за сегменти се сваля ама за гумички си е направо излишно.
Това е малко като да си свалиш панталоните за да си смениш съдържанието на джобовете.
За гумички на клапаните можеш да питаш при мирафиоритата, или Явор, както и мопарт на никола сервиза.
Ако вече трябва да се сваля главата защото нестава иначе, е най-добре да и направиш профилактика(напасване на клапани, смяна на водачи ако има нужда и гумички) в джуди на хладилника.
Re: Смяна на сегменти
vld написа:За гумички на клапаните можеш да питаш при мирафиоритата, или Явор, както и мопарт на никола сервиза.
Ако вече трябва да се сваля главата защото нестава иначе, е най-добре да и направиш профилактика(напасване на клапани, смяна на водачи ако има нужда и гумички) в джуди на хладилника.
Много благодаря колега!
- WaCkY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: Bourgas
- Пол: Мъж
- Кара: 120i
- Мечтае да кара: M POWER
Re: Смяна на сегменти
Значи като ми сменяха гумичките на клапаните и сегментите, в коша остана само блока всичко друго беше отвън.Става въпрос за н46b20 двигателя.
https://1drv.ms/i/s!AjrrrKGJU8E8iPwShYyXfe0bF-i8BQ
Ето ги буталата и сегментите на n46b20 след 150хил.км
https://1drv.ms/i/s!AjrrrKGJU8E8iPwRqRduf2WcpFbXVg
https://1drv.ms/i/s!AjrrrKGJU8E8iPwQSTBrfLBNBG_ksQ
https://1drv.ms/i/s!AjrrrKGJU8E8iPwShYyXfe0bF-i8BQ
Ето ги буталата и сегментите на n46b20 след 150хил.км
https://1drv.ms/i/s!AjrrrKGJU8E8iPwRqRduf2WcpFbXVg
https://1drv.ms/i/s!AjrrrKGJU8E8iPwQSTBrfLBNBG_ksQ
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Смяна на сегменти
за сегмента, тряя буталото да излезе нагоре, тоест да махнеш главата.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: Смяна на сегменти
колега биелните лагери за да са на 150 000 трябва доста издевателства да са видели.Мойте бяха на 265 000 и изглеждаха много,много по-добре.А не съм сигурен даже дали това бяха реалните километри.
Сегментите се гледат свалени на блока какъв ключ правят.Проблема при този двигател е склонността от прегряване.Оттам маслените сегменти омекват и застават вътре в канала.
Сегментите се гледат свалени на блока какъв ключ правят.Проблема при този двигател е склонността от прегряване.Оттам маслените сегменти омекват и застават вътре в канала.
- WaCkY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: Bourgas
- Пол: Мъж
- Кара: 120i
- Мечтае да кара: M POWER
Re: Смяна на сегменти
Ами колата има сервизна история в БМВ Швейцария като последно е влязлая 2015год. на 155хил.км за обслужване.Аз я взех 2016 година на 163хил.км така ,че не ми се вярва за 1 година да са и навъртели 100-200хил.км.
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: Смяна на сегменти
може.Има едно нещо което също води до подобна загуба на циментация на лагер.Карането за кратко без масло.А именно как ще се случи:
Цедката на тоя двигател е пластмасова.Ама от такава пластмаса,че след като се опече от високата температура става трошлива като лъжичка за кафе.
В един момент се пръска на много пърчета и попада в маслената помпа.Маслената помпа блокира и оста се къса.Вече масло не достига до нито една маслена магистрала.Двигатела работи шумно и свети червената лампа за маслото.Обаче ако на собственика на колата не му се чака за пътна помощ предвижва колата до най-близкия сервиз или до дома си.Обаче този преход е без мазане на никакви части.Най-много страдат биелните лагери.
Това всичкото не си го измислям.Случвало ми се е.
Хубавото е,че със сегментите задалжително се сменят и биелни лагери.Тъй,че няма много значение какво им е било състоянието.
Цедката на тоя двигател е пластмасова.Ама от такава пластмаса,че след като се опече от високата температура става трошлива като лъжичка за кафе.
В един момент се пръска на много пърчета и попада в маслената помпа.Маслената помпа блокира и оста се къса.Вече масло не достига до нито една маслена магистрала.Двигатела работи шумно и свети червената лампа за маслото.Обаче ако на собственика на колата не му се чака за пътна помощ предвижва колата до най-близкия сервиз или до дома си.Обаче този преход е без мазане на никакви части.Най-много страдат биелните лагери.
Това всичкото не си го измислям.Случвало ми се е.
Хубавото е,че със сегментите задалжително се сменят и биелни лагери.Тъй,че няма много значение какво им е било състоянието.
- WaCkY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: Bourgas
- Пол: Мъж
- Кара: 120i
- Мечтае да кара: M POWER
Re: Смяна на сегменти
То на този мотор като цяло всичко се опича при тази голяма работна температура.При отварянето на мотора се оказа ,че и водача за веригата който е пластмасов се е опекъл и се с строшил.Късмет ,че веригата не е прескочила.
https://1drv.ms/i/s!AjrrrKGJU8E8iPwUoqqd69UKzz-BoA
https://1drv.ms/i/s!AjrrrKGJU8E8iPwPCsa5trl2sUIHXQ
https://1drv.ms/i/s!AjrrrKGJU8E8iPwUoqqd69UKzz-BoA
https://1drv.ms/i/s!AjrrrKGJU8E8iPwPCsa5trl2sUIHXQ
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: Смяна на сегменти
успокоителите ги чупи и от стария оптегач.Ако си с него го сменяй.Не е скъп.
Не може добре да изпъне веригата и от вибрациите чупи най-много горния успокоител,но понякога и там където е при тебе около зъбното колело на коляновия вал.Новия е с по-голяма дължина и по твърда пружина.
Не може добре да изпъне веригата и от вибрациите чупи най-много горния успокоител,но понякога и там където е при тебе около зъбното колело на коляновия вал.Новия е с по-голяма дължина и по твърда пружина.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани