Смяна на сегменти

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 874
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: Смяна на сегменти

Мнение от zaharia » 16 Мар 2017, 14:58

vld написа:Колега за сваляне на двигателя за смяна на гумички на клапани и дума неможе да става!
Може да става дума за сваляне на главата на мотора.
Но аз до сега не съм срещал мотор на който немогат да му се сменят гумичките на клапаните без да му се сваля главата.

Благодаря за информацята колега. Познанията в ми в тая област са почти никакви, та затова бъркам сваляне на глава и сваляне на двигател. Обаче ми се струва, че като съм чел, съм срещал информация, че някои майстори в този случай искат да свалят целия двигател, което ако правилно съм разбрал се прави и е нужно при смяната на сегментите например - може обаче и да не съм разбрал правилно и да е ставало въпрос точно за главата.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Смяна на сегменти

Мнение от vld » 16 Мар 2017, 15:02

zaharia написа:
vld написа:
zaharia написа:Колега за сваляне на двигателя за смяна на гумички на клапани и дума неможе да става!
Може да става дума за сваляне на главата на мотора.
Но аз до сега не съм срещал мотор на който немогат да му се сменят гумичките на клапаните без да му се сваля главата.

Благодаря за информацята колега. Познанията в ми в тая област са почти никакви, та затова бъркам сваляне на глава и сваляне на двигател. Обаче ми се струва, че като съм чел, съм срещал информация, че някои майстори в този случай искат да свалят целия двигател, което ако правилно съм разбрал се прави и е нужно при смяната на сегментите например.

Да за сегменти се сваля ама за гумички си е направо излишно.
Това е малко като да си свалиш панталоните за да си смениш съдържанието на джобовете.
За гумички на клапаните можеш да питаш при мирафиоритата, или Явор, както и мопарт на никола сервиза.
Ако вече трябва да се сваля главата защото нестава иначе, е най-добре да и направиш профилактика(напасване на клапани, смяна на водачи ако има нужда и гумички) в джуди на хладилника.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 874
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: Смяна на сегменти

Мнение от zaharia » 16 Мар 2017, 15:07

vld написа:За гумички на клапаните можеш да питаш при мирафиоритата, или Явор, както и мопарт на никола сервиза.
Ако вече трябва да се сваля главата защото нестава иначе, е най-добре да и направиш профилактика(напасване на клапани, смяна на водачи ако има нужда и гумички) в джуди на хладилника.

Много благодаря колега!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 15.12.2008
Местоположение: Bourgas
Пол: Мъж
Кара: 120i
Мечтае да кара: M POWER

Re: Смяна на сегменти

Мнение от WaCkY » 16 Мар 2017, 16:04

Значи като ми сменяха гумичките на клапаните и сегментите, в коша остана само блока всичко друго беше отвън.Става въпрос за н46b20 двигателя.
https://1drv.ms/i/s!AjrrrKGJU8E8iPwShYyXfe0bF-i8BQ
Ето ги буталата и сегментите на n46b20 след 150хил.км
https://1drv.ms/i/s!AjrrrKGJU8E8iPwRqRduf2WcpFbXVg
https://1drv.ms/i/s!AjrrrKGJU8E8iPwQSTBrfLBNBG_ksQ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Смяна на сегменти

Мнение от KPETEH » 16 Мар 2017, 16:20

за сегмента, тряя буталото да излезе нагоре, тоест да махнеш главата.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: Смяна на сегменти

Мнение от dentamed » 08 Апр 2017, 0:25

колега биелните лагери за да са на 150 000 трябва доста издевателства да са видели.Мойте бяха на 265 000 и изглеждаха много,много по-добре.А не съм сигурен даже дали това бяха реалните километри.
Сегментите се гледат свалени на блока какъв ключ правят.Проблема при този двигател е склонността от прегряване.Оттам маслените сегменти омекват и застават вътре в канала.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 15.12.2008
Местоположение: Bourgas
Пол: Мъж
Кара: 120i
Мечтае да кара: M POWER

Re: Смяна на сегменти

Мнение от WaCkY » 09 Апр 2017, 19:37

Ами колата има сервизна история в БМВ Швейцария като последно е влязлая 2015год. на 155хил.км за обслужване.Аз я взех 2016 година на 163хил.км така ,че не ми се вярва за 1 година да са и навъртели 100-200хил.км. :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: Смяна на сегменти

Мнение от dentamed » 09 Апр 2017, 22:33

може.Има едно нещо което също води до подобна загуба на циментация на лагер.Карането за кратко без масло.А именно как ще се случи:
Цедката на тоя двигател е пластмасова.Ама от такава пластмаса,че след като се опече от високата температура става трошлива като лъжичка за кафе.
В един момент се пръска на много пърчета и попада в маслената помпа.Маслената помпа блокира и оста се къса.Вече масло не достига до нито една маслена магистрала.Двигатела работи шумно и свети червената лампа за маслото.Обаче ако на собственика на колата не му се чака за пътна помощ предвижва колата до най-близкия сервиз или до дома си.Обаче този преход е без мазане на никакви части.Най-много страдат биелните лагери.
Това всичкото не си го измислям.Случвало ми се е.
Хубавото е,че със сегментите задалжително се сменят и биелни лагери.Тъй,че няма много значение какво им е било състоянието.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 15.12.2008
Местоположение: Bourgas
Пол: Мъж
Кара: 120i
Мечтае да кара: M POWER

Re: Смяна на сегменти

Мнение от WaCkY » 09 Апр 2017, 23:53

То на този мотор като цяло всичко се опича при тази голяма работна температура.При отварянето на мотора се оказа ,че и водача за веригата който е пластмасов се е опекъл и се с строшил.Късмет ,че веригата не е прескочила.

https://1drv.ms/i/s!AjrrrKGJU8E8iPwUoqqd69UKzz-BoA
https://1drv.ms/i/s!AjrrrKGJU8E8iPwPCsa5trl2sUIHXQ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: Смяна на сегменти

Мнение от dentamed » 10 Апр 2017, 0:07

успокоителите ги чупи и от стария оптегач.Ако си с него го сменяй.Не е скъп.
Не може добре да изпъне веригата и от вибрациите чупи най-много горния успокоител,но понякога и там където е при тебе около зъбното колело на коляновия вал.Новия е с по-голяма дължина и по твърда пружина.

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook