Е90, E91, E92, E93 DIY или направи си сам....

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Мародератор
Аватар
Мнения: 12327
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 01 Ное 2008, 20:46

absix написа:Ето едно DIY от мен :)

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=182877


Много яко, евала.. много е кофти с хенон и с "жълти" халогени... тия H11-ки от къде ги взе и кви пари? Че и на мойта са такива халогените... че мисля да сложа един NightBreaker и с жлъти халогени ще е bad... :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 629
Регистриран на: 8.04.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от S_GonzaLes » 01 Ное 2008, 21:45

Ице справил си се перфектно само последната думичка не ти е вярна mother language не tongue :)

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 02 Ное 2008, 6:47

Mollov написа:
absix написа:Ето едно DIY от мен :)

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=182877


Много яко, евала.. много е кофти с хенон и с "жълти" халогени... тия H11-ки от къде ги взе и кви пари? Че и на мойта са такива халогените... че мисля да сложа един NightBreaker и с жлъти халогени ще е bad... :)


От Ebay, $20-25 комплекта :) Имам един излишен комплект (GP Thunder 7,500k), ако го искаш - свиркай ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 629
Регистриран на: 8.04.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от S_GonzaLes » 17 Ное 2008, 18:35


Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 05 Юни 2009, 12:45

Понеже си играх да го напиша
това обяснение в една тема в
помощ на колега от форума, мисля
че няма да е лошо да го има и тук,
ако някой реши да се възползва ;)

naskoksan написа:Може ли и аз да се включа ;)
Аз също исках да се пробвам
в тая сфера, то нали кучето с
гледане месар ставало, та и аз... ;)

Както и да е взех си една що годе
прилична машинка (за парите си),
българска на Sparky. Някъде около 190лв
струваше. От същия магазин си купих и
две гъби, твърда и мека, но те не бяха
с добро качество, струваха по 10лв всяка.
Взех си и две пасти на 3М, първа и втора
степен. Продават се по 100гр насипно, около
7лв. Има ги в повечето магазини където продават
автобояджийски материали.

И така с всички налични материали, няколко
часа прекарани в четене на detailing подфорумите
на E46fanatics.com и E90post.com и доста обяснения
от приятел, който е наясно с тази материя се
престраших да пробвам.

Да подчертая, че не съм минавал колата с водна
шкурка, което при случая с колегата според мен
е наложително, за да се свали изгорелия слой на
лаковото покритие.

Моята кола я правих само с меката гъба и втори номер
паста.
Започнах със задната броня, защото прецених, че
ако объркам нещо, поне няма да е непоправимо, а
и няма да си личи толкова. Нанесох пастата с пръст
върху бронята и набързо я разнесох с гъбата, без да
включвам машината. После пуснах машината на първа
степен (около 700rpm) и започнах да разнасям равномерно
пастата върху малък очастък от бронята, докато не се
получи равномерно покритие. Това с плавни движение,
без да натискам, като използвам единствено тежеста
на машината и без резки движения. Когато пастата започна
да изчезва, превключих на малко по-висока скорост,
около 1000-1100rpm, до пълното разнасяне на материала.
Резултата беше задоволителен.

Същата процедура приложих и на предния капак.
Свалих разбира се бъбреците, но емблемаа оставих.
Покрих пръскалките на предния прозорец с хартиено,
тиксо. Хубаво е да поркиват подобни пластмасови или
гумени оплътнения, за да не избеляват при нанасянето
на пастата, а в фъгите остава материала и после трудно
се почиства, като засъхне.
Разботих на малки очастъци, около 50/50см, като всеки
от тях се припокриваше, за да не остават разлики.
Машината трябва да върви плавно, със сравнително
прави линии, за да не се получават кръгови петна след това.
Хубаво е да имате повече от една гъба, ако сте решили
да пастирате цял автомобил, защото гъбата се задръства
с паста и отлагания от лаковото поркитие. Гъбата може
да се пере с сапунена вода, но после трябва хубаво
да се изплакне от сапуна и добре да изсъхне, защото
всякаква влага може да ви изиграе лоша шега. Остават
петна, който после трудно изчезват.
Важно е при пастирането да се използват ниски скорости
на машината и да се проверява постоянно колко е загрял
лака. Ако температурата надвишава вашата телесна такава,
се преместете на друг място или детайл, докато не изстине,
защото може да прегре лака и да се надуе, а после трябва
да се боядисва. Следете и за миризми на лак или ацетон,
това ще ви предпази от прегряването на лака.
Хубаво е да имате и памучен парцал, с който да обирате
остатъците от опастата или други замърсители. Някой ползват
микрофибърни кърпи, но по евтините и некачествени такива
драскат лака.
Още един съвет, нямате закрито помещение и пастирате навън,
гледайте да сте на сянка, не на директна слънчева светлина.
Не действа добре. Както и е добре времето да е тихо, за да
не се вдига излишна прах, която допълнително драска
лаковото покритие.

Преди да започнете е хубаво да си изясните, какво искате
да постигнете с пастирането на автомобила си. Имайте предвид,
че пастите не правят чудеса. Драскотини, които при преминаване
през нокъта на ръката, задържат, ще излезат или много трудно
с третиране с водна шкурка от 1500 единици нагоре или леко
ще се закрият. Повечето леки драскотини, от миене по
автомивки, бърсане с мръсни парцали и т.н. ще излезат с
абразивна паста от рода на 3М първа или втора степен, с
твърда гъба. За финно пастиране, с много блясък може да
използвате 4-та степен с мека гъба...

Това е общо взето, което знам за този вид работа по колата,
не претендирам за меродавност, дори напротив. Това е
личния ми опит, с подбна техника и материали.
Със сигурност, не съм засегнал напълно всички елементи
от процеса, но се надявам се да съм ви бил от полза.
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 629
Регистриран на: 8.04.2004
Местоположение: Sofia

Re: Е90, E91, E92, E93 DIY или направи си сам....

Мнение от S_GonzaLes » 19 Апр 2010, 7:51

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Re: Е90, E91, E92, E93 DIY или направи си сам....

Мнение от kronos » 17 Яну 2011, 16:55

Малко корекция на първия пост. За да отключите скритото меню трябва да превъртите до меню 18 и да въведете сбора от последните пет цифри на рамата. Няма проблем да се влиза и при запален двигател. От меню 20 може да си ресет-нете софта.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 16.10.2008
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E83 3.0SD

Re: Е90, E91, E92, E93 DIY или направи си сам....

Мнение от Dimski » 12 Фев 2012, 10:51

kronos написа:Малко корекция на първия пост. За да отключите скритото меню трябва да превъртите до меню 18 и да въведете сбора от последните пет цифри на рамата. Няма проблем да се влиза и при запален двигател. От меню 20 може да си ресет-нете софта.

Само да те поправя Колега,трябва да се стигне до меню 19,наистина не е проблем да се прави тази манипулация и при включен двигател.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 28.04.2007
Пол: Мъж
Кара: bmw e60
Мечтае да кара: служебна :)

Re: Е90, E91, E92, E93 DIY или направи си сам....

Мнение от zuki831 » 17 Апр 2012, 22:42

LHD to RHD headlight conversion мисля че е полезно :lol: :lol:
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=440929

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Re: Е90, E91, E92, E93 DIY или направи си сам....

Мнение от kronos » 02 Юни 2012, 15:20

В скритото сервизно меню, в подменю 6.01 можете да наблюдавате колко гориво имате с точност до 50мл. До като ви зареждат на колконката се вижда с колко ви цакат, например днес на Ромпетрол на 16л. ме удариха с 0.500мл. Показва много точно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 2.01.2010
Пол: Мъж
Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.

Re: Е90, E91, E92, E93 DIY или направи си сам....

Мнение от Shadowed » 06 Юни 2012, 12:45

kronos написа:В скритото сервизно меню, в подменю 6.01 можете да наблюдавате колко гориво имате с точност до 50мл. До като ви зареждат на колконката се вижда с колко ви цакат, например днес на Ромпетрол на 16л. ме удариха с 0.500мл. Показва много точно.

Nice one. Не го знаех, ще го пробвам довечера :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Е90, E91, E92, E93 DIY или направи си сам....

Мнение от stankata777 » 20 Юни 2012, 6:03

Над 1000 :!: :driving: DIY от колегите от бимерпост - http://www.bimmerpost.com/forums/archiv ... f-172.html
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 16.10.2008
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E83 3.0SD

Re: Е90, E91, E92, E93 DIY или направи си сам....

Мнение от Dimski » 09 Юли 2012, 12:48

F10 Silhouette.jpg
E90 Silhouette Comparison.jpg
Сравнение на каросериите F30 vs. E90 vs. F10
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 682
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: купета

Re: Е90, E91, E92, E93 DIY или направи си сам....

Мнение от vassil_bk » 28 Авг 2013, 16:17

Ето малко информация относно NCS Dummy-то:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... NCS-Expert

Има доста полезни неща, включително и как да си добавяме стойности, които реално ги няма за текущия автомобил - при кратко натискане на ръчката на мигачите да мигат не 3, а 4, 5, 6 или там колкото пъти искате; промяна на интервала от време на Welcome Lights при отключване на колата и т.н. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 17.07.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW 320d SE E90

Re: Е90, E91, E92, E93 DIY или направи си сам....

Мнение от morto » 29 Сеп 2013, 16:29

От 2-3 месеца вентилатора на климатроника почна да издва кофти звуци. Решението е това http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f16 ... on-t92159/ нищо сложно и при мен свърши работа!

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook