Не винаги пали

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 26.10.2016

Не винаги пали

Мнение от eddieto_m » 12 Фев 2017, 12:27

Имам проблем с колата.D320 E91 163CV.Къде се намира зелено-бяло реле,мисля,че е за запалването и електронната кутия за подгряване.Така пише в проформата на БМВ Франция.
От седмица понякога не иска да запали,иначе пали без проблем,но си решава,че няма да стане някой път и след няколко часа запали като я оставя.Вече 2 пъти ме зарязва.Намерих само в жабката предпазителите.Има ли други и къде са?

Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Не винаги пали

Мнение от awful » 12 Фев 2017, 21:58

При двигателния отсег от лявата стран има една пластмаса под нея е и компа както и някои релета, там е това зеленикавото, гледаш филтъра за купето и до него ще видиш тази отеделна пласмсаса като е махнеш отдоло има севтло кафява кутия вътре са.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 26.10.2016

Re: Не винаги пали

Мнение от eddieto_m » 13 Фев 2017, 1:13

awful написа:При двигателния отсег от лявата стран има една пластмаса под нея е и компа както и някои релета, там е това зеленикавото, гледаш филтъра за купето и до него ще видиш тази отеделна пласмсаса като е махнеш отдоло има севтло кафява кутия вътре са.

Благодаря.Утре ще видя дали мога да реша проблема сам.Утре ще се обадя,че напускам работа.Не мога да ходя без кола на 26км в посока.Общественият транспорт започва в 6:20ч и ми трябва автобус,метро и влак и отивам преди 9ч,а работата е от 5....кланница за прасета.
Направих диагностика в БМВ и им платих 99.90€ да ме уплашат с проформа за 1618€.Заради проблема,че не пали понякога и искат да сменяват свещи,релета,електронната кутия за подгряване,горивен филтър / сменен преди 8000км Валео / маркуч за депресията / не знам какво е това / клапаните да сменят,ъпдейт на скоростната кутия,двигателя да мият,макар че е чист....84€ тест драйф след всичко това 49€ .... сега ще прекача проформата.
Усещането ми е,че е само реле,защото колата си пали /когато пали / без никакви проблеми и върви много добре.Никакви индикации,че нещо й има.Впечетлението ми е,че сменяват всичко свързано с паленето,за да не проверяват кое е точно.Изображение

Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 24.04.2015
Пол: Мъж
Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
Мечтае да кара: Ф10

Re: Не винаги пали

Мнение от kvasilev76 » 13 Фев 2017, 12:18

Аз не бих стъпил повече в този сервиз(Във всички оторизирани сервизи на запад действат по този начин-така могат така го правят).Намери някое квартално сервизче за електроауто.Направи си една диагностика +-40 евро.И тогава виж какви грешки ти дава и се посъветвай с хората от форума.Успех

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook