Въпрос за джанта ,,патерица''
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпрос за джанта ,,патерица''
ivan 330d написа:Ще стане ли 16 цолова патерица на е91 330хd?
Не, те 17 цоловите не стават току така, камоли 16.
Трябва 17-ка с ЕТ 8.
- Meidana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 181
- Регистриран на: 26.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 LCI
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Estriol blue
Re: Въпрос за джанта ,,патерица''
Колеги не мога да разбера тази патерица с какво ЕТ е? 30 ли? Търся си 17ка патерица и се чудя тази дали става, има и една с ЕТ 18. Иначе и двете са 125/80/17
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Meidana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 181
- Регистриран на: 26.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 LCI
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Estriol blue
Re: Въпрос за джанта ,,патерица''
Значи не става, тази с ЕТ 18 дали е ок или да търся с ЕТ 8, както четох в една друга тема?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпрос за джанта ,,патерица''
Meidana написа:Значи не става, тази с ЕТ 18 дали е ок или да търся с ЕТ 8, както четох в една друга тема?
С ЕТ18 опира в апарата ако я сложиш на предно колело, дефакто можеш да я ползваш но трябва да въртиш задна нормална отпред и да ползваш патерицата отзад ако спукаш предна гума.
- k.milanov
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Въпрос за джанта ,,патерица''
Патерица от Е60 става ли на е91 325/30д ?
Искам да си взема целия комплект гума заедно със стиропорената стойка и прилежащите крик, ключ стопер и тн.
Искам да си взема целия комплект гума заедно със стиропорената стойка и прилежащите крик, ключ стопер и тн.
- Meidana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 181
- Регистриран на: 26.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 LCI
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Estriol blue
Re: Въпрос за джанта ,,патерица''
vld написа:Meidana написа:Значи не става, тази с ЕТ 18 дали е ок или да търся с ЕТ 8, както четох в една друга тема?
С ЕТ18 опира в апарата ако я сложиш на предно колело, дефакто можеш да я ползваш но трябва да въртиш задна нормална отпред и да ползваш патерицата отзад ако спукаш предна гума.
Това не много оферта, а то без значение ли е къде е патерицата по принцип? В смисъл нямаше ли нещо от сорта да не е на задвижващата ос или пък на предна ос
- Meidana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 181
- Регистриран на: 26.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 LCI
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Estriol blue
Re: Въпрос за джанта ,,патерица''
В крайна сметка реших да пробвам една с ЕТ30 защото масово на пазара са такива и пише че стават за Е90.
Сложих я отзад и става без проблем. 125/80 е размера.
Много рядко се намира с ЕТ18 пък и са по-скъпи. ЕТ8 не съм виждал досега някой да продава.
На колко атмосфери трябва да е напомпана?
Сложих я отзад и става без проблем. 125/80 е размера.
Много рядко се намира с ЕТ18 пък и са по-скъпи. ЕТ8 не съм виждал досега някой да продава.
На колко атмосфери трябва да е напомпана?
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Въпрос за джанта ,,патерица''
Мисля, че ако се подложат шайби под джантата става. Би трябвало да може и с фланци.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1530
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Въпрос за джанта ,,патерица''
Meidana написа:В крайна сметка реших да пробвам една с ЕТ30 защото масово на пазара са такива и пише че стават за Е90.
Сложих я отзад и става без проблем. 125/80 е размера.
Много рядко се намира с ЕТ18 пък и са по-скъпи. ЕТ8 не съм виждал досега някой да продава.
На колко атмосфери трябва да е напомпана?
Поне 4атм! Мисля,че 4,2атм е надписа на моята. Не вярвам тук да е много по-различно...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Въпрос за джанта ,,патерица''
ildivvy написа:Meidana написа:В крайна сметка реших да пробвам една с ЕТ30 защото масово на пазара са такива и пише че стават за Е90.
Сложих я отзад и става без проблем. 125/80 е размера.
Много рядко се намира с ЕТ18 пък и са по-скъпи. ЕТ8 не съм виждал досега някой да продава.
На колко атмосфери трябва да е напомпана?
Поне 4атм! Мисля,че 4,2атм е надписа на моята. Не вярвам тук да е много по-различно...
Не пишете такива работи, че някой ще вземе да си напомпи гумата на 4 бара. На гумата пише 420 кРа - максималното налягане, което може да издържи. На моите зимни гуми сега пише 350 кРа - това значи ли че трябва да ги карам на 3,5?
Аз си помпя резервната на малко над нормалното за автомобила - примерно 2,6-2,7 бар. На Е46-цата съм ползвал два пъти патерицата и колата се държеше много добре. Погледната отстрани даже гумата не седеше сплескана. Затова помпи се малко над нормалното налягане за автомобила с идеята ако с времето спада да имаш запас.
Не помпете гумата над 3 бара, защото на по-високо нагягане гърмят много сериозно и могат да причинят брутални щети, ако се пръснат.
- Meidana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 181
- Регистриран на: 26.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 LCI
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Estriol blue
Re: Въпрос за джанта ,,патерица''
И аз много се изненадах че трябва да е 4 атмосфери...
Но действително на нея пише - напомпай до 420 KPA / 60 PSI.
И на компресора това са еднакви стойности, или иначе казано 4.2 атмосфери.
Някой друг колега може ли да даде мнение?
Те на камионите гумите са на около 10тина атмосфери, та тези 4 и на мен ми се виждат много за тази патерица.
Но действително на нея пише - напомпай до 420 KPA / 60 PSI.
И на компресора това са еднакви стойности, или иначе казано 4.2 атмосфери.
Някой друг колега може ли да даде мнение?
Те на камионите гумите са на около 10тина атмосфери, та тези 4 и на мен ми се виждат много за тази патерица.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1530
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Въпрос за джанта ,,патерица''
При мен гумата стои под колата! Слага се в 'легена' така,че вентила и да е точно под един отвор,за да може гумата да се помпи и проверява през багажника на колата! На отвора има червено капаче,на което си пише 4,2 бара! Има снимки из нета,може да се види.... Предвид,че е доста по-тясна има резон да се помпи повече! На 'бегачите' защо им помпят гумите до доста високи стойности?
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Въпрос за джанта ,,патерица''
ildivvy написа:При мен гумата стои под колата! Слага се в 'легена' така,че вентила и да е точно под един отвор,за да може гумата да се помпи и проверява през багажника на колата! На отвора има червено капаче,на което си пише 4,2 бара! Има снимки из нета,може да се види.... Предвид,че е доста по-тясна има резон да се помпи повече! На 'бегачите' защо им помпят гумите до доста високи стойности?
Какво разбираш под високи стойности?
На по-високо налягане се помпят по-спортните гуми, първо защото за с по-нисък профил, второ, за да загряват по-малко при висока скорост.
Казвам ви, че съм слагал патерица на 2,6 бар на Е46-цата, която тежи 1,7 тона и гумата ѝ почти не се деформираше след като я пуснах от крика. Закарах си я до гумаджийницата без проблем. Даже колата беше учудващо стабилна.
Представям си гума напомпана на 4,2 бар седи в багажника и лятото слънцето нагрява колата до 70 С. Не знам какъв е риска да гръмне гумата в колата, но аз не бих го поел. Препоръчвам максимум да помпите до 3 бар. Ако не сте сигурни направете пробно качване на гумата на главината и вижте как стои на колата. Ако се примачква много, значи налягането е малко. Все пак ще карате тази гума с не повече от 80 км/ч и до най-близката гумаджийница.
Преди малко проверих на гумата пише с малки букви Max. permis. inflat. press. 420 kPa. А надписът с големи букви "INFLATE TO 420 kPa" може да се разбира като " да се помпи до 420 кРа", т.е. не повече.
Ето и снимки:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани