Дилема за дизел или бензин

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Дилема за дизел или бензин

Мнение от Dextuar » 10 Фев 2017, 21:50

bai_ILIA написа:
vld написа:Разтяга и там, м57 разтяга, тъпото при тия мотори е, че няма никаква закономерност за това дали ще скъса или не. При тях всичко е на късмет, едни късат около 100к, други минават по 500к без да пипат ангренаж. Та така, има и бая ф30-ки изтропали и с н47 и с н57, за справка западните форуми.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk


тези същите изтропалите са вече у БГ-то НОВ ВНОС КАТО НОВА 2-та КЛЮЧА ФУЛ ФУЛ ТОП ТОП ЛЕШ ЛЕШ :D
ВСИЧКИ ЕКСТРИ ЗА МОДЕЛА + НАВИГАЦИЯ, СТАРТ/СТОП БУТОН ЛИЗИНГ БЕЗ ДОКАЗВАНЕ НА ДОХОДА И РЕАЛНИ КМ :mhihi:
От Е9х като че ли най-доброто от двата свята е чипосан М57 2010г , хем фейс, хем по-доказания мотор


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 6.05.2016
Пол: Мъж
Кара: 2010 e90 330d
Детайли за колата: Ръчка

Re: Дилема за дизел или бензин

Мнение от alma359 » 10 Фев 2017, 23:23

Да 335д който обаче е само автоматик


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 7.11.2010
Пол: Мъж
Кара: 330D
Мечтае да кара: S62B50

Re: Дилема за дизел или бензин

Мнение от Evkata » 11 Фев 2017, 10:37

dextuar написа:
bai_ILIA написа:
vld написа:Разтяга и там, м57 разтяга, тъпото при тия мотори е, че няма никаква закономерност за това дали ще скъса или не. При тях всичко е на късмет, едни късат около 100к, други минават по 500к без да пипат ангренаж. Та така, има и бая ф30-ки изтропали и с н47 и с н57, за справка западните форуми.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk


тези същите изтропалите са вече у БГ-то НОВ ВНОС КАТО НОВА 2-та КЛЮЧА ФУЛ ФУЛ ТОП ТОП ЛЕШ ЛЕШ :D
ВСИЧКИ ЕКСТРИ ЗА МОДЕЛА + НАВИГАЦИЯ, СТАРТ/СТОП БУТОН ЛИЗИНГ БЕЗ ДОКАЗВАНЕ НА ДОХОДА И РЕАЛНИ КМ :mhihi:
От Е9х като че ли най-доброто от двата свята е чипосан М57 2010г , хем фейс, хем по-доказания мотор


М57 не се ли произвежда до 2007г ... от 2008 мисля че започва N57 или греша? :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Дилема за дизел или бензин

Мнение от Taruno » 11 Фев 2017, 11:18

Грешиш :) 197 к.с. двигателя е до 2010 - тогава го подменят с 204 к.с. N57, а в Е60 се вгражда и 235 к.с. версията до 2010та.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Дилема за дизел или бензин

Мнение от vld » 11 Фев 2017, 13:37

А най добрата новина е, че на N моторите разпределителните валове са чугунени и при скъсване на ангренажа стават като макарони :mhihi:
Което не е така при старите мотори, за М47 и М57 не съм сигурен дали е така, но на по старите освен да накриви клапаните или да направи дупка в някое бутало, друго не се случваше, което е доста по евтин и лесен ремонт, докато при новите е пълна програма.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 25.03.2015
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW Е90/Е92

Re: Дилема за дизел или бензин

Мнение от straychev » 11 Фев 2017, 15:16

Здравейте отново, в крайна сметка да се отбягва ли 320d - 184кс? (защото е подобен на 177кс)

Намерих един доста запазен и добре изглеждащ екземпляр за доста добри пари.
Седан 2010 - http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ars&page=2

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Дилема за дизел или бензин

Мнение от Taruno » 11 Фев 2017, 15:56

straychev написа:Здравейте отново, в крайна сметка да се отбягва ли 320d - 184кс? (защото е подобен на 177кс)

Намерих един доста запазен и добре изглеждащ екземпляр за доста добри пари.
Седан 2010 - http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ars&page=2


Коега и в Англия продават гробници недей да гледаш най-евтините възможни коли ..............

а и 207 хил мили, ак оне е сменяна верига 100% ще изгърми скоро.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 25.03.2015
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW Е90/Е92

Re: Дилема за дизел или бензин

Мнение от straychev » 11 Фев 2017, 16:18

Taruno написа:
straychev написа:Здравейте отново, в крайна сметка да се отбягва ли 320d - 184кс? (защото е подобен на 177кс)

Намерих един доста запазен и добре изглеждащ екземпляр за доста добри пари.
Седан 2010 - http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ars&page=2


Коега и в Англия продават гробници недей да гледаш най-евтините възможни коли ..............

а и 207 хил мили, ак оне е сменяна верига 100% ще изгърми скоро.


А, аз не гледам възможно най-евтините. :angel: Тази ми направи впечатление, защото до сега не бях срещал 184кс в моето търсене и реших да видя какво мислите.
Иначе да, гробници и лимонки - колкото искаш тук.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Дилема за дизел или бензин

Мнение от drago9205 » 12 Фев 2017, 10:11

Уви заветните фейсови 325 с М57 особено по-читави не се намират никак лесно :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 24.04.2015
Пол: Мъж
Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
Мечтае да кара: Ф10

Re: Дилема за дизел или бензин

Мнение от kvasilev76 » 13 Фев 2017, 12:33

От личен опит колега да посъветвам ако може.От Англия кола без пълна сервизна история от БМВ не купувай BMW FSH.Защото драмата ще е пълна-повярвай ми.И не забравяй че вече няма мноко англичани собственици на автосалони,а от пакистанец всичко може да се очаква.И без поне 6месеца гаранция вообще не си и помисляй.Ф10 на 60к мили с частична сервизна история влезе в бокса на третия ден и излезе срещу 6к лири и един месец престой,добре че имаше гаранция 6 месеца.Така че внимавай много.Успех.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Дилема за дизел или бензин

Мнение от vld » 13 Фев 2017, 13:44

Ей как 6к лири, това си е нов мотор от дилър направо :shock:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 24.04.2015
Пол: Мъж
Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
Мечтае да кара: Ф10

Re: Дилема за дизел или бензин

Мнение от kvasilev76 » 13 Фев 2017, 18:30

vld написа:Ей как 6к лири, това си е нов мотор от дилър направо :shock:

Смятай колега-6 дюзи(860£ за бр),нов резервоар,нов комън реал и още една камара тръби и маркучи,датчици и сензори+труд.Колата е наливана с бензин и е покарана така.И хич не беше от най-евтините F10 530d 2011 на 60к мили 21000£ случката се разигра март 2015г.Мога и фактурата от бмв да кача.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Дилема за дизел или бензин

Мнение от vld » 14 Фев 2017, 8:34

Ами ако е само заради това, че е наливана с бензин, аз невиждам защо например трябва да се смени резервоар, или пък рейл, като пишеш комън рейл се има в предвид рейката, нали на нея изобщо няма какво да и стане от бензина.
Единствената щета са били вероятно само дюзите, но явно и там има много мошенници които изкарват пари на гърба на хората....
Виж ако е карана дълго време само с бензин, което е много малко вероятно (в смисъл имало е и нафта като примес в горивото), много по вероятно е да прегори гарнитурата на главата или да сцепи главата, но на другите работи няма какво да им стане...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 24.04.2015
Пол: Мъж
Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
Мечтае да кара: Ф10

Re: Дилема за дизел или бензин

Мнение от kvasilev76 » 14 Фев 2017, 9:35

vld написа:Ами ако е само заради това, че е наливана с бензин, аз невиждам защо например трябва да се смени резервоар, или пък рейл, като пишеш комън рейл се има в предвид рейката, нали на нея изобщо няма какво да и стане от бензина.
Единствената щета са били вероятно само дюзите, но явно и там има много мошенници които изкарват пари на гърба на хората....
Виж ако е карана дълго време само с бензин, което е много малко вероятно (в смисъл имало е и нафта като примес в горивото), много по вероятно е да прегори гарнитурата на главата или да сцепи главата, но на другите работи няма какво да им стане...

От някъде вкарваше малки парченца гума от разядени оплатнения(от бензина) и запушваше всичко.И в момента в който в БМВ разбраха че колата има гаранция от автосалона,просто смениха всичко което ги съмняваше(както по принцип се прави на запад).Каквото казаха от БМВ,това ви пиша и аз.Сега като гледам фактурата виждам че и една помпа е сменена.5300£ с ддс.А нов мотор от дилър направо е малко над 20к£.В бмв в Англия цената на час е 100£.

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook