330 xd изгасна в движение и не пали
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: 330 xd изгасна в движение и не пали
Taruno написа:Как случаен - човека я купи и върна ?
Това не го прави механик? Откъде си сигурен, че човека може да различи проблем със свещите от проблем с дюзите? Не може всеки да се изказва, че колата му била боклук, без да я е виждал наживо, само защото някой си така написал. Реално колата може да не е толкова зле, а може и по-зле да е. За някого може и кола с 2 изгорели свещи и 1 дюза за рециклаж да е пълен боклук, това прави ли мнението му достоверно? Да си я кара със здраве човека, другото се ремонтира.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 330 xd изгасна в движение и не пали
Стига сте му правили сметка на колегата, сега е важно да има свестен механик, който да я диагностицира правилно и да му отстрани всички проблеми.
Може да не ви се вярва, ама голяма част от сумите които оставяте по сервизите заминават за неадекватно диагностицирани проблеми, добре пресметната комисионна от отстъпката на частите и труд разбира се
Ами ако е някой дето не е с две леви ръце и се подхване сам, ще попрочете тук там, и ще си я стегне сам
Може да не ви се вярва, ама голяма част от сумите които оставяте по сервизите заминават за неадекватно диагностицирани проблеми, добре пресметната комисионна от отстъпката на частите и труд разбира се
Ами ако е някой дето не е с две леви ръце и се подхване сам, ще попрочете тук там, и ще си я стегне сам
Re: 330 xd изгасна в движение и не пали
Всъщност положението не е толкова трагично. Явно дюзите са сменени/рециклирани след като колегата я е върнал и в момента работят перфектно. Турбината е в норма. Проблемът с гасненето при 1/4 резервоар най-вероятно се дължи на неработеща помпа, което не е чак такъв проблем, какъвто очаквах. Ето и останалите грешки:
5DEA DSC: Transfer case: Temperature
9CB6 FRM: Headlight vertical aim control coil break
9CBD FRM: Communication with step motor controller on the left disrupted
A6D1 JBE: Auxiliary - water pump
4CE0: System of partical filter
5DEA DSC: Transfer case: Temperature
9CB6 FRM: Headlight vertical aim control coil break
9CBD FRM: Communication with step motor controller on the left disrupted
A6D1 JBE: Auxiliary - water pump
4CE0: System of partical filter
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: 330 xd изгасна в движение и не пали
kapet написа:Всъщност положението не е толкова трагично. Явно дюзите са сменени/рециклирани след като колегата я е върнал и в момента работят перфектно. Турбината е в норма. Проблемът с гасненето при 1/4 резервоар най-вероятно се дължи на неработеща помпа, което не е чак такъв проблем, какъвто очаквах. Ето и останалите грешки:
5DEA DSC: Transfer case: Temperature
9CB6 FRM: Headlight vertical aim control coil break
9CBD FRM: Communication with step motor controller on the left disrupted
A6D1 JBE: Auxiliary - water pump
4CE0: System of partical filter
1ва е притеснителна
5тата също
Re: 330 xd изгасна в движение и не пали
Първата е от различен размер гуми или от неравномерно износени гуми предни/задни. С други думи има разлика в диаметъра на предните и задните гуми. 3-тата най-вероятно е изгорял SMC модула под левия фар. Ако е от него би трябвало да светва грешка на таблото при всяко палене. Четвъртата не е важна. На петата трябва да и се обърне внимание.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: 330 xd изгасна в движение и не пали
(h)aman написа:Първата е от различен размер гуми или от неравномерно износени гуми предни/задни. С други думи има разлика в диаметъра на предните и задните гуми. 3-тата най-вероятно е изгорял SMC модула под левия фар. Ако е от него би трябвало да светва грешка на таблото при всяко палене. Четвъртата не е важна. На петата трябва да и се обърне внимание.
1вата не е от това почти гаранция - когато показва температура е от намаляло масло и повишено триене и трябва задължително да се погледне, че сметката може да стане много дебела.
Re: 330 xd изгасна в движение и не пали
Taruno написа:(h)aman написа:Първата е от различен размер гуми или от неравномерно износени гуми предни/задни. С други думи има разлика в диаметъра на предните и задните гуми. 3-тата най-вероятно е изгорял SMC модула под левия фар. Ако е от него би трябвало да светва грешка на таблото при всяко палене. Четвъртата не е важна. На петата трябва да и се обърне внимание.
1вата не е от това почти гаранция - когато показва температура е от намаляло масло и повишено триене и трябва задължително да се погледне, че сметката може да стане много дебела.
При мен записваше същата грешка и когато сменях гумите се оказа, че задните са на 1-2мм а предните 5-6мм. Не знам защо бяха така износени, защото колата я взех с тях, но откакто сложих зимните вече 4 месеца не ми е записвало тази грешка.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: 330 xd изгасна в движение и не пали
(h)aman написа:Taruno написа:(h)aman написа:Първата е от различен размер гуми или от неравномерно износени гуми предни/задни. С други думи има разлика в диаметъра на предните и задните гуми. 3-тата най-вероятно е изгорял SMC модула под левия фар. Ако е от него би трябвало да светва грешка на таблото при всяко палене. Четвъртата не е важна. На петата трябва да и се обърне внимание.
1вата не е от това почти гаранция - когато показва температура е от намаляло масло и повишено триене и трябва задължително да се погледне, че сметката може да стане много дебела.
При мен записваше същата грешка и когато сменях гумите се оказа, че задните са на 1-2мм а предните 5-6мм. Не знам защо бяха така износени, защото колата я взех с тях, но откакто сложих зимните вече 4 месеца не ми е записвало тази грешка.
Тази грешка има вариации - кода е един и същи, но описанието различно. При тем температура ли записваше ?
- tani bojilov
- младши ентусиаст
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: 330 xd изгасна в движение и не пали
Колеги а при гуми с различна марка(най вероятно и различно износване),може ли автомата на ХД да преплъзва и рита от време на време
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани