Горивна помпа при N54
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Горивна помпа при N54
Видях,че няма много мнения относно горивната помпа с високо налягане при н54. Интересно ми е хората,които са с 335i, на колко от тях им е спирала помпата. В Америка има доста случаи за прецакани помпи. Вярно,че и там извадката е доста по-голяма,но все пак ми е чудно колко хора тук са ги сменяли.
Re: Горивна помпа при N54
В Европа е доста по-рядко срещано. Не знам дали се произвеждат на различно място или е от горивата. Не помня някой от форума да се е "похвалил" с изгоряла помпа.
Re: Горивна помпа при N54
Процента е малко по-висок за щатите , но изглежда огромен защото там е 95% бензин и като прочетеш по форумите изглежда страшно , всъщност е леко повече от Европа.
Да - почти всичко за бмв-тата в Щатите се произвежда там или в Мексико.
Да - почти всичко за бмв-тата в Щатите се произвежда там или в Мексико.
- S7
- старши ентусиаст
- Мнения: 1893
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: 330ci/X5 3.5i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Горивна помпа при N54
Колеги, стига сте вярвали на глупости които четете по чуждите форуми, в щатите всичко се подменя по график заложен от Бмв. Тъпите американци карат колите си предимно с най долния бензин, който по качества отговаря на комунистическия А86 и второ ако тея идиоти от дилършипа кажят сменяй помпа щото не знаят кво и има на колата ако не пали, сменяш и на всеки 20К мили ако трябва.
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: Горивна помпа при N54
Аз чета по американските форуми, че им издържала 40-50 хиляди мили. Обаче там в бензина имало 5% етанол и можело от това да е. Тая помпа си е едва ли не консуматив за нашия двигател, а най-новата произведена са я вдигнали от 700 на 1300 лева...
Re: Горивна помпа при N54
Темата за тоя мотор е малко отгоре и има доста инфо там
Аз съм сменял тази помпа и си се прецакват доста често и в Европа, особено ако натовариш/тунинговаш колата
С нормално каране може и да не я усетиш, ама като я изкарах на писта и на 2-рата обиколка като те вкара в limp mode с fuel pressure under boost ще разбереш
Аз съм сменял тази помпа и си се прецакват доста често и в Европа, особено ако натовариш/тунинговаш колата
С нормално каране може и да не я усетиш, ама като я изкарах на писта и на 2-рата обиколка като те вкара в limp mode с fuel pressure under boost ще разбереш
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани