E90 325 N53 или дизел?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
60 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- kvasilev76
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: E90 325 N53 или дизел?
nero_ написа:Като цяло мисля, че изчерпахме темата. Започвате да изпадате в подробности с това на кой метър, какво духа. Мисля, че никой няма да оспори, че н52/3 загрява около 2 пъти по-бързо от м/н57. Факт с много малко значение, но който го интересува - това е.
Иначе за 150 коньовата кола която харчи 12 под 140... моята понеже няколко пъти се е разхождала до Италия изгаряше под 9 с градското, каране на писта и крайбрежни пътища. Около 350кс автомат с 18-ки.
Да не съм голословен и да не давам повод да се ебават с мен.Говоря за форд ц макс 2007,2000кубика,автоматик с точно 145коня на няма и 70 000км беше колата с няма и 50л резервоар.За това не мога даже да си го представя 350коня да гори 9л бензин смесено.
Re: E90 325 N53 или дизел?
Здравейте,
Предстои ми покупка на автомобил, насочил съм се към E90 320 i 150 к , може ли да споделите мненията си за този мотор или да ми препоръчате друг.Не търся състезателен автомобил, но все пак искам да мога да изпреваря безпроблемно когато се наложи.
Интересува ме също въпросът относно газова, става ли за този мотор ?
Какъв разхода дава ?
Орентировачно колко струва първоначалното обслужване на този автомобил ?
Благодаря Ви предварително!
Предстои ми покупка на автомобил, насочил съм се към E90 320 i 150 к , може ли да споделите мненията си за този мотор или да ми препоръчате друг.Не търся състезателен автомобил, но все пак искам да мога да изпреваря безпроблемно когато се наложи.
Интересува ме също въпросът относно газова, става ли за този мотор ?
Какъв разхода дава ?
Орентировачно колко струва първоначалното обслужване на този автомобил ?
Благодаря Ви предварително!
- FE LIPE
- младши ентусиаст
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: E90 325 N53 или дизел?
Разхода е м/у 10 и 11 градско и 6-7 извън,за изпреварването няма да имаш проблеми,колата си върви като всяка 150 коньова кола,мотора е добър,единствен недостатък(наложен от екологична гледна точка) е високата работна температура,която е над 100 градуса,от там и проблеми с всичко що е гумено по него, вкл.гумичките на клапаните,от където започва известен разход на масло.
Мотора е с верига ,аз не съм я сменял,има един пистов ремък за смяна и евентуално масло,нищо страшно.Газов инжекцион става,но в предвид нормалния разход на бензин аз не бих сложил.
Мотора е с верига ,аз не съм я сменял,има един пистов ремък за смяна и евентуално масло,нищо страшно.Газов инжекцион става,но в предвид нормалния разход на бензин аз не бих сложил.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E90 325 N53 или дизел?
FE LIPE написа:Разхода е м/у 10 и 11 градско и 6-7 извън,за изпреварването няма да имаш проблеми,колата си върви като всяка 150 коньова кола,мотора е добър,единствен недостатък(наложен от екологична гледна точка) е високата работна температура,която е над 100 градуса,от там и проблеми с всичко що е гумено по него, вкл.гумичките на клапаните,от където започва известен разход на масло.
Мотора е с верига ,аз не съм я сменял,има един пистов ремък за смяна и евентуално масло,нищо страшно.Газов инжекцион става,но в предвид нормалния разход на бензин аз не бих сложил.
Сори ама не не е 10-11 а по-скоро около 12 градския, и около 7 със 100 и 8 със 140. Двигателя се чувства доста муден спрямо еквивалентния дизел, има драми освен с безобразния разход на масло с бубини и т.н. разтяга верига и губи мощност. Далеч не е най-препоръчителния двигател и идва много муден особено ако е автомат
Re: E90 325 N53 или дизел?
Кои друг двигател ще ми препоръчаш ?
Държа да бъде бензинов, моля да ми споделиш и какъв ще бъде разхода.
благодаря.
Държа да бъде бензинов, моля да ми споделиш и какъв ще бъде разхода.
благодаря.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: E90 325 N53 или дизел?
Nikit написа:Благодаря за информацията !
Някакви мнения за 325i и 325 xi ?
По си заслужава от 20ка
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E90 325 N53 или дизел?
bai_ILIA написа:b00st написа:Не знам какво има да го мислите за тоя пробег от 10-12к на година. Дори и да плащаш 90-100 лв за бензин повече на месец си заслужава, защото сега в тия месеци примерно ми е много гот на мен да гледам как дизеларките им баят сека сутрин и хвърлят зарчета ще запалили при -15 или съм сложил тъпа нафтичка пак, ама свещите, ама филтърчето, ама акумулаторчето е старичко, ся едни кабелчета тука от съседа и то си е цяла церемония подготовката за зимата... Докато бензинчето не го мислиш, сядаш цъкаш бутона старт и чуваш 6-така как замърква симфонично и най-важното не мръзнеш 25 минути после. 'Арчи си градско, да гадно е, ама няма пълно щастие.
хахахаха 25 минути мръзнеш колега, това че някои коли не са у ред, не значи че всъшност е нормално бавното загряване. аз нямам ЕГР и ми духа топло след 2-3 минути (не особено топло, но се случват нещата). Никога не съм мръзнал. Да не говорим, че паленето не е никакъв проблем и на -20 градуса ако не се кара с боклучава нафта и имаш ток. В тежки условия бая вехториии имат проблеми - дизелите с нафтата и тока, бензините най-вече с тока. Съгласен съм с теб, че бая нафти замръзнаха тази зима Първо е много студено, второ много кофти качество и трето повишеното съдържание на биодизел не помага особено в студа...Важното е да сме живи и здрави
Ааа бричед,тука мое спорим дълго и ти гарантирам,че без ЕГР (че дори и с него) ще ти духа топло ако колата е отвън на 2-3 мин ама точно НИКОГА особено -20 (не си единствения чиято кола работи всичко както трябва,моите уважения,виждали сме дизели ) !!!Остави я отвън тези дни (да е под 0)и ми снимай,как на място или без да дадеш газ на 2рата минутра ще си над 50гр за да духа топло...това мога да го повярвам за 6цил бензин но дизел - такъв няма,освен АКО нямаш печка...много добре знаем,че преди да минеш 45гр горе долу (след синя зона,която нямаме) не е особено добре да я настъпваш..
Значи проблемите с тока само да не си говорим наизуст,кое харчи повече ток - дизел или бензин?Май дизела,масово дизела пали трудно,ако не трудно,то не е като бензиновия мотор от раз...говорим за еднакви ситуации,а не на кой акумулатора е слаб...кво става ако е -15 и акумулатора ти е слаб на дизел - шанса да не запали е 80% + осоебно шестаците и с есктри искат доста стартов ток...
Сега дизел /бензин не мога да определя аз кое бих предпочел след над 50 000км с Н52,но някак си бих избягал от бензин директно впръскване...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- FE LIPE
- младши ентусиаст
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: E90 325 N53 или дизел?
8/100 със 140,ами не е 8 на сто ,ето доказателство
за 295 км със средна скорост 100 км/ч разхода е 6,6 л ,това е от едно пътуване до морето по магистралата,на нея под 140 не съм паднал,извън нея в ограниченията.Трябва да отбележа,че предишната ми дизелова кола(Bora 1,9 TDI PD 131 ks. 300NM) на същия маршрут, със същото каране и със същия товар даваше малко под 6.Извода,поне за мен е ,че на дълъг път разликата в разхода на бензин и дизел е пренебрежимо малка,разликата идва от градското каране.Бората ми даваше 7-8 на сто градско(околовръстно градско),Беемвето дава около 10 на същия маршрут и начин на каране.Но държа да отбележа че икономията на дизела е илюзорна,тези коли не са направени за основно градско каране искат си дълъг път,на градско започва да запича геометрия и икономията отива по майстори.Това бе основната причина след 4 години дизел да мина на бензин.Сега за кой двигател е за предпочитане,всички бензинови от това поколение са високо температурни,със едни и същи последствия от тази висока температура,така ,че ако проблемите при 320 са единица,при 325 и 330 са едно и половина ,единственото изключение е 320i 170 k.s.,двигателя с директно впръскване,той си е с нормален температурен режим и ги няма проблемите на високо температурните си събратя,но той пък има други,още по-големи проблеми. От всичко написано по горе извода-ако човек не е състезател и минава сравнително малко километри годишно препоръчвам 320i 150 k.s.,единствено този двигател има шанс да се намери на сравнително малко километри,моя примерно го взех на 67 000 и вече трета година само бензин и масло,не знам къде е сервиза,като 5 литра 5W30 ми стигат за 8 000 км(мотора побира 4 ).
П.П. Моята е с ръчни скорости(Бората и тя бе с ръчни) и всичко написани по-горе се отнася за кола с такива,за кола с автоматични скорости не знам как е положението.
за 295 км със средна скорост 100 км/ч разхода е 6,6 л ,това е от едно пътуване до морето по магистралата,на нея под 140 не съм паднал,извън нея в ограниченията.Трябва да отбележа,че предишната ми дизелова кола(Bora 1,9 TDI PD 131 ks. 300NM) на същия маршрут, със същото каране и със същия товар даваше малко под 6.Извода,поне за мен е ,че на дълъг път разликата в разхода на бензин и дизел е пренебрежимо малка,разликата идва от градското каране.Бората ми даваше 7-8 на сто градско(околовръстно градско),Беемвето дава около 10 на същия маршрут и начин на каране.Но държа да отбележа че икономията на дизела е илюзорна,тези коли не са направени за основно градско каране искат си дълъг път,на градско започва да запича геометрия и икономията отива по майстори.Това бе основната причина след 4 години дизел да мина на бензин.Сега за кой двигател е за предпочитане,всички бензинови от това поколение са високо температурни,със едни и същи последствия от тази висока температура,така ,че ако проблемите при 320 са единица,при 325 и 330 са едно и половина ,единственото изключение е 320i 170 k.s.,двигателя с директно впръскване,той си е с нормален температурен режим и ги няма проблемите на високо температурните си събратя,но той пък има други,още по-големи проблеми. От всичко написано по горе извода-ако човек не е състезател и минава сравнително малко километри годишно препоръчвам 320i 150 k.s.,единствено този двигател има шанс да се намери на сравнително малко километри,моя примерно го взех на 67 000 и вече трета година само бензин и масло,не знам къде е сервиза,като 5 литра 5W30 ми стигат за 8 000 км(мотора побира 4 ).
П.П. Моята е с ръчни скорости(Бората и тя бе с ръчни) и всичко написани по-горе се отнася за кола с такива,за кола с автоматични скорости не знам как е положението.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E90 325 N53 или дизел?
Колега вадиш под каталожните със магистрална скорости тези филми не в този в форум, ако си карал 110 140 възможно, но имам такава кола под ръка и под 11 в Пловдив не пада по колонка. Недей да гледаш само борда.
Пловдив - Сл. бряг пътувахме двете - моята и въпросната 320ка бензин - 140 на автопилот в колонка, той беше 7.8, което си е повече към 8 отколкото към 7
Пловдив - Сл. бряг пътувахме двете - моята и въпросната 320ка бензин - 140 на автопилот в колонка, той беше 7.8, което си е повече към 8 отколкото към 7
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: E90 325 N53 или дизел?
хех, по борд е едно, ама от пълен до пълен винаги е друго. Шефа ми вика оня ден ми се базика, че се родил след като ми продаде троиката, сега с f10-та ходи до гърция един резервоар 1350км
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- FE LIPE
- младши ентусиаст
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: E90 325 N53 или дизел?
Taruno мисля че говориш за триста и двайска с автоматични скорости,моята е с ръчни и на шеста мисля,че ако я карам на магистралата с 90-100 ще падне под 6,впрочем съм почти сигурен.Със 140 на шеста е на 3000 оборота,Бората беше на 2200...
П.П.Да, говоря по борд показания,досега не съм се сетил пълен пълен да я меря,показанията наистина може да са различни.
Иначе ето каталожните данни на 320i 150 k.s. с ръчни скорости.
Ето на 320D 163 k.s. с автоматични
П.П.Да, говоря по борд показания,досега не съм се сетил пълен пълен да я меря,показанията наистина може да са различни.
Иначе ето каталожните данни на 320i 150 k.s. с ръчни скорости.
- Код: Избери целия код
Двигатель
Тип двигателя:
L4
Марка топлива:
АИ-95
Объем двигателя, куб. см.:
1995
Клапанов на цилиндр:
4
Наддув:
нет
Мощность, л.с.:
150
Достигается при об. в мин.:
6200
Крутящий момент, Нм/об. в мин.:
200 / 3600
Максимальная скорость, км/ч:
220
Время разгона до 100 км/ч, сек.:
9
Расход топлива (смешанный цикл), л. на 100 км.:
7.4
Расход топлива (в городе), л. на 100 км.:
11
Расход топлива (за городом), л. на 100 км.:
5.6
Компоновка двигателя:
Cпереди, продольно
Система питания:
Распределенный впрыск
Система газораспределения:
dohc
Диaметр цилиндра, мм:
84
Ход поршня, мм:
90
Выхлоп CO2, г/км:
178
Коэффициент сжатия:
10
Ето на 320D 163 k.s. с автоматични
- Код: Избери целия код
Тип двигателя:
L4
Марка топлива:
дизельное топливо
Объем двигателя, куб. см.:
1995
Клапанов на цилиндр:
4
Наддув:
Турбонаддув c интеркулером
Мощность, л.с.:
163
Достигается при об. в мин.:
4000
Крутящий момент, Нм/об. в мин.:
340 / 2000
Максимальная скорость, км/ч:
225
Время разгона до 100 км/ч, сек.:
8.3
Расход топлива (смешанный цикл), л. на 100 км.:
6.7
Расход топлива (в городе), л. на 100 км.:
9.1
Расход топлива (за городом), л. на 100 км.:
5.3
Компоновка двигателя:
Спереди - продольно
Система питания:
Непосредственный впрыск
Система газораспределения:
dohc
Диaметр цилиндра, мм:
84
Ход поршня, мм:
90
Выхлоп CO2, г/км:
179
Коэффициент сжатия:
17
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: E90 325 N53 или дизел?
Gqbriel написа:Сега дизел /бензин не мога да определя аз кое бих предпочел след над 50 000км с Н52,но някак си бих избягал от бензин директно впръскване...
блудният син ще се завърне в тъмната страна рано или късно където е текло нафта, пак ще тече
Последна промяна bai_ILIA на 16 Фев 2017, 0:43, променена общо 1 път
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E90 325 N53 или дизел?
За здравина,не говоря,моите не съм ги мерил,че май не искам да знам,ще минсе дореве ако са за смяна
Извън града няма общо с градско а ти си като стрела в двете посоки нон стоп и е нормално,колата да е в кондиция..иначе за дизела,ако сменям скоро или ще е с големия черпак 3/535д или крайността 520д турингче
Това диретно впръскване не е за мен,да прецизно но е по-скъпо за поддръжка от дизела - аз така ги виждам..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Извън града няма общо с градско а ти си като стрела в двете посоки нон стоп и е нормално,колата да е в кондиция..иначе за дизела,ако сменям скоро или ще е с големия черпак 3/535д или крайността 520д турингче
Това диретно впръскване не е за мен,да прецизно но е по-скъпо за поддръжка от дизела - аз така ги виждам..
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- valmont_cruel
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 22.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: stock
Re: E90 325 N53 или дизел?
За мен въпроса е ясен - твърдо дизел!
Разход от 3.0 двигател - под 10, 230 кончета, 500 нютона, самолет...
Разход от 3.0 двигател - под 10, 230 кончета, 500 нютона, самолет...
500 Nm...
60 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани