Проблем с охладителната система
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Проблем с охладителната система
Здравейте на всички и весели празници първо!
Съжалявам, че ще ви занимавам, но ми е малко притеснено.
Проблема е следния --> не знам дали има връзка, но преди два-три дни смених релето на свещите(беЗ резултат, отново пали много трудно), но от тогава имам проблем с градусите на колата.
Колата загрява до над 100 градуса, перката се включва на всички режими, отпред имам и зад решетката пластмасата, която скрива радиатора и също се отваря. Карах София - Бургас и темп не падна под 105 градуса. Когато отворя капака и пипна маркуча, който откъм казанчето за антифриз не са топли като за 100 градуса. Пипам ги без проблеми, другия маркуч който е от другата страна е леден. Парно имам. Днес сутринта след като колата беше преседяла над 12 часа запалих и включих скритото меню да видя градусите и как ще бъде, показа веднага 93 градуса на ледена кола. След около 15-20 мин работа на място стана на около 100 градуса. Проверих антифриза и общо от вчера до днеска съм долял 1 литър. Изчетох доста, но не съм сигурен дали са термостатите или датчика? Водна помпа ? Понеделник трябва да пътувам за София и ме е малко страх.
Някаква връзка и да се прецакали нещо при смяната на релето ? Мисля, че са го сменили откъм дросела.
Колата е е91 320д 177 коня
Поздрави и мерси предварително!
Съжалявам, че ще ви занимавам, но ми е малко притеснено.
Проблема е следния --> не знам дали има връзка, но преди два-три дни смених релето на свещите(беЗ резултат, отново пали много трудно), но от тогава имам проблем с градусите на колата.
Колата загрява до над 100 градуса, перката се включва на всички режими, отпред имам и зад решетката пластмасата, която скрива радиатора и също се отваря. Карах София - Бургас и темп не падна под 105 градуса. Когато отворя капака и пипна маркуча, който откъм казанчето за антифриз не са топли като за 100 градуса. Пипам ги без проблеми, другия маркуч който е от другата страна е леден. Парно имам. Днес сутринта след като колата беше преседяла над 12 часа запалих и включих скритото меню да видя градусите и как ще бъде, показа веднага 93 градуса на ледена кола. След около 15-20 мин работа на място стана на около 100 градуса. Проверих антифриза и общо от вчера до днеска съм долял 1 литър. Изчетох доста, но не съм сигурен дали са термостатите или датчика? Водна помпа ? Понеделник трябва да пътувам за София и ме е малко страх.
Някаква връзка и да се прецакали нещо при смяната на релето ? Мисля, че са го сменили откъм дросела.
Колата е е91 320д 177 коня
Поздрави и мерси предварително!
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Проблем с охладителната система
Бесели празници!
Както го описваш имаш теч на антифриз и системата не е обезвъздушена.
Както го описваш имаш теч на антифриз и системата не е обезвъздушена.
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Проблем с охладителната система
Привет, ами помислих си го, но пък тя не се обезвъздушава сама? Чрез маркуча който е в горната част на казанчето ?
Видим теч не мога да видя нищо, че има кори отдолу... :/
Видим теч не мога да видя нищо, че има кори отдолу... :/
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- bmw_machine
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 158
- Регистриран на: 29.08.2010
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320dA M47
- Детайли за колата: УНИКАТ!!1
Re: Проблем с охладителната система
Е това можеш да пробваш колега - https://www.youtube.com/watch?v=YUjNEmHJzus
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с охладителната система
По скоро са повредили температурния датчик на главата, докато са сменявали релето.
Няма вариант да стартира от 90 градуса и да е ОК.
Няма вариант да стартира от 90 градуса и да е ОК.
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Проблем с охладителната система
Тази сутрин отново пробвах и резултата бе същия.
Показа на загасена кола 92 градуса. Отворих да видя казанчето и от маркуча за обезвъздушаване течеше антифриз, което ме навява на мисълта , че би трябвало да работи коректно системата в тази си част.
Поработи над 10 мин и градусите стигнаха макс на 95.. ако въпросния датчик е точно под мясления филтър, опитах да го размърдам нещо да видя има ли разлика, но без успех :/
Показа на загасена кола 92 градуса. Отворих да видя казанчето и от маркуча за обезвъздушаване течеше антифриз, което ме навява на мисълта , че би трябвало да работи коректно системата в тази си част.
Поработи над 10 мин и градусите стигнаха макс на 95.. ако въпросния датчик е точно под мясления филтър, опитах да го размърдам нещо да видя има ли разлика, но без успех :/
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
Re: Проблем с охладителната система
vld написа:По скоро са повредили температурния датчик на главата, докато са сменявали релето.
Няма вариант да стартира от 90 градуса и да е ОК.
100% верен отговор на проблема ти,случи се същото преди седмица на мой познат.Смениха температурния датчик на главата и всичко си дойде на място и пали нормално защото вече и релето подгрява от вярната температура.В момента реално палиш без подгрев защото компа си мисли че е загрят мотора и не пуска инфо към релето да го кара да работи
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: Проблем с охладителната система
Здравейте,
Днес благополучно (надявам се) се прибрах и закачих да видя за грешки колата и както всички казаха датчика го дава като грешка. Утре ще го сменя и дано всичко се оправи, но си мисля, че и термостатите са заминали. За да са ми ледени левите маркучи.. дано нищо няма по двигателя и главата, че близо 900 км минах така
Днес благополучно (надявам се) се прибрах и закачих да видя за грешки колата и както всички казаха датчика го дава като грешка. Утре ще го сменя и дано всичко се оправи, но си мисля, че и термостатите са заминали. За да са ми ледени левите маркучи.. дано нищо няма по двигателя и главата, че близо 900 км минах така
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани