Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от Bexim » 09 Фев 2017, 16:00

nero_ написа:На друг принцип на работа са на по-новите мотори (включително Н55). Една идея по-здрави и значително по-евитини. Един вид - не са проблем.


Докато не ги вдигнат и тях.. :lol:
ПП шегата настрана, наистина мисля, че след година, две, три цената им отново ще падне.. Просто няма как като пазарната цена на колите им падне значително едни основни агрегати да останат на тези пари. В момента просто изцеждат като за последно, защото хората няма да са дали сума пари и колата да седи на трупчета. Това си е просто теория.

При моят приятел всички проблеми се оказаха от почти разхлабена и откачена МАСА.. Не са дюзи.. Първо започна от чек енджин и после стана едно такова представление на всякакви лампи, работещи чистачки и прекъсване като за световно..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от nero_ » 24 Фев 2017, 10:04

При мен май дойде време за следващата детска болест по колата след гейтовете, ремъка и водната помпа...

Малко предистория:

Преди 4-5 месеца имах misfire на 6ти цилиндър на WOT. След смяна на свещите и размяна на бобинте 5-6 цилиндър проблема изчезна. (не знам дали е свързано)

От няколко месеца от време на време имам неравномерности в празния ход, които ги отдавах на бобина (евентуално тази преместана на 5ти цилиндър). Понеже бяха доста слаби не се наканих да диагностицирам от кой цилиндър точно идва и да пробвам с нова бобина.

Преди седмица по време на тестове на Октан бустер и записване на логове получих misfire на 6ти цилиндър и колата изключи цилиндъра. След изчистване на грешката не се е повтаряло.

И сега:

Вчера на метри преди да се прибера направих един WOT и след това пуснах по интерция защото светофара светеше червено. Чух детонации от генерацията и после като спрях празния ход беше зле. Като я прибрах в гаража усетих миризма на бензин - задушаваща и лютива. Ако я задържа на средни обороти се изчиства и след 4-5 секунди пак почва да се влошава празния ход.

Engine / Motor
PreCat 02 throttle sensor, Bank 2
Code: 002C2E
Misfire cyl. 6
Code: 0029D2

Не знам дали е безопасно да я придвижа до сервиз в това състояние.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10430
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от Leon » 24 Фев 2017, 10:09

Аз моята съм я придвижвал от Белград до София в подобно състояние :mhihi:
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от Bexim » 24 Фев 2017, 11:14

И за наблюдавам това леко падане на оборотите като седя в задръстване, но винаги го отдавам на естеството на моторите с ДВ - нали като не се натоварват и работят на по-бедни смеси. Откакто минах на 100 октана почти не се усеща.
В смисъл тихите ако са ми 700, пада на 650 например.

Алекс, ти имаш ли катализатори? Интересно ми е дали при наличието на кат-ове пак ще се усеща миризма на суров бензин..
Според мен също можеш да си я придвижиш. Сам казваш, че изчиства при каране, тъй че явно все още не е толкова голям проблемът.


Да ъпдейт-на при френда - пак светва чек енджина, но единствената грешка е дросела, та може би при него натам отиват нещата..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от nero_ » 24 Фев 2017, 11:39

След вашите постове я закарах до сервиза и о, изненада - всичко е часовник! В сервиза казаха, че докато не я закарам с проблема няма много смисъл. Така че продължавам да карам, само няма да напускам града :D

Катализатори нямам. Ще информирам за развитие, че искам да се решава тоя проблем - един VRSF 7" FMIC пътува към мен :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от Bexim » 24 Фев 2017, 14:51

Хахаха, ти обаче си продължаваш с ъпгрейдите.. Евала...
Айде успех, като я оправиш ще те муфтя да ме повозиш :yes: :bchug:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от nero_ » 24 Фев 2017, 15:02

Bexim написа:Хахаха, ти обаче си продължаваш с ъпгрейдите.. Евала...
Айде успех, като я оправиш ще те муфтя да ме повозиш :yes: :bchug:


То тва няма край с този мотор...голяма краста, трябва на лекар вече да ходя... комарджия да бях по-евтино щях да мина :mhihi:

За возенето нямаш грижа, само някаква срещичка да направим :bchug:

PS: SMS 17 777 - DMS Quaife :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от nero_ » 28 Фев 2017, 12:46

Днес закарах колата за walnut blasting, но се оказа, че колектора и портовете са перфектно чисти :roll: Колата е от 50к при мен и не съм чистил, но явно е била правена процедурата някога. Дюзите са индекс 10, тоест сменяни, може би не отдавна (някой инфо от коя година са индекс 10?). Все още не ми е повторила проблема от миналата седмица, размених бобините и сега чакам дали ще се появи на същия цилиндър или ще се премести с бобината (или няма да се повтори...). От сервиза казаха, че това състояние на колекторите говори за перфектен мотор, така че добри новини....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от Bexim » 28 Фев 2017, 16:29

nero_ написа:Днес закарах колата за walnut blasting, но се оказа, че колектора и портовете са перфектно чисти :roll: Колата е от 50к при мен и не съм чистил, но явно е била правена процедурата някога. Дюзите са индекс 10, тоест сменяни, може би не отдавна (някой инфо от коя година са индекс 10?). Все още не ми е повторила проблема от миналата седмица, размених бобините и сега чакам дали ще се появи на същия цилиндър или ще се премести с бобината (или няма да се повтори...). От сервиза казаха, че това състояние на колекторите говори за перфектен мотор, така че добри новини....


Евала! :yes:
И моята като я отвориха за чистене и мен ме зарадва същата картинка, но аз все пак нямам турбо и по-дълго държи чисто уж..
Според мен дръж до последно преди да се мяташ с дюзите, не са от кашкавал. Не са и вечни разбира се, но щом са този сравнително късен индекс, е обнадеждаващо. Довечера ще отворя в историята да видя моите какъв индекс са и ориентировъчно кога са сменяни, за да пробваме да навържем нещо. Знам, чеса различни дюзите, но може да са ревизирани в сходно време.. :confused:
Ако не си правил, мога да те посъветвам да направиш един Carbon Clean.. Честно казано след процедурата при мен осезаемо се оправи работата на мотора..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от nero_ » 28 Фев 2017, 19:22

Bexim написа:Ако не си правил, мога да те посъветвам да направиш един Carbon Clean.. Честно казано след процедурата при мен осезаемо се оправи работата на мотора..


Точно това се чудех... Принципно съм скептичен, но вече 2-3 положителни мения чувам...Явно ще се пробва и това :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от Bexim » 28 Фев 2017, 21:36

Сега проверих в книжката и всички записи - моите дюзи са с индекс 11. Горе-долу помня кога са сменяни (като пробег) и гледайки разпечатката и историята индекс 11 ми идва някъде 2013 година. :confused:
За Caron Clean - с две ръце препоръчвам. Аз пак ще го мина след време... :bchug: При мен мога коркретно да кажа, че имах едно забиване (един кик) при подаване на газ след каране на около 2К оборота например. За това точно обвинявах обучаването на адаптивната газ, но след чистенето - изчезна и колата е много по-плавна.

ПРОМЯНА: Излъгах, моите се оказаха 9-ки.. Значи са 9 около 2013 година, НО са различни от тези на 335!
Последна промяна Bexim на 26 Апр 2017, 16:57, променена общо 1 път
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 783
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от expl0de » 07 Мар 2017, 17:36

Bexim написа:Сега проверих в книжката и всички записи - моите дюзи са с индекс 11. Горе-долу помня кога са сменяни (като пробег) и гледайки разпечатката и историята индекс 11 ми идва някъде 2013 година. :confused:
За Caron Clean - с две ръце препоръчвам. Аз пак ще го мина след време... :bchug: При мен мога коркретно да кажа, че имах едно забиване (един кик) при подаване на газ след каране на около 2К оборота например. За това точно обвинявах обучаването на адаптивната газ, но след чистенето - изчезна и колата е много по-плавна.

Тва са най-новите дюзи, при н54 има и 12, но са други дюзи и не са съвместими. Ако сменяте всички дюзи, добре е профилактично и бензиновият филтър да се смени, струва около 200 лева и той, понеже върви с датчик за нивото на горивото и възвратна клапа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от Bexim » 07 Мар 2017, 17:42

Като купувах колата миналата година от АутоБавария ми казаха, че тогава слагали 14-ки на моя мотор - N53.. :confused:
ПП Ама може и нещо да не е вярно.. Доста разрових и не видях по-високо от 11.. Странно.. :dunno:
Последна промяна Bexim на 08 Мар 2017, 14:10, променена общо 1 път
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от Rainbow » 08 Мар 2017, 10:10

Бензиновия филтър не е лоша идея, само да си знаят колегите с 335, че е заедно с бензиновата помпа (ниско налягане) под задните седалки :mhihi:

В същото време нашите приятели от БМВ са решили, че 450 лева за дюза е малко увеличение от 240 и бяха сложили още едни 10% :mhihi:

П.С.: Сега гледам явно има някаква промоция, та който му трябват, бързо ->

Номенклатурен номер : 13538616079
Описание : ДЮЗА ДИРЕКТНО ВПРЪСКВАНЕ БЕНЗИН !!!
Ед.цена (с ДДС) : 367.97 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от Bexim » 08 Мар 2017, 10:41

И при N53 бензиновият филтър върви с помпата в резервоара.. Имах желание да го сменя, но още не съм..
``Поевтиняването`` на дюзите да се надяваме, че е трайна тенденция с моралното остаряване на модела. :paranoid:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook