Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10389
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от Leon » 09 Мар 2017, 20:55

100лв/брой е чудно намаление :yes:
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 783
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от expl0de » 11 Мар 2017, 17:10

Bexim написа:И при N53 бензиновият филтър върви с помпата в резервоара.. Имах желание да го сменя, но още не съм..
``Поевтиняването`` на дюзите да се надяваме, че е трайна тенденция с моралното остаряване на модела. :paranoid:

Ако решиш да го сменяш, купи си този уред забразвиване от ибей. Трябва и при помпата фа се развива и бая чукане ще пада ако нямаш инструмент.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 19.03.2017

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от desonator » 25 Мар 2017, 21:54

При N53 имдексите нямат общо като при N54 (както и дюзите не са еднакви).
Последния индекс при N53 e 14
Последния индекс при N54 е 12
Тези дюзи в Бг са с 30% по-скъпи от колкото в чужбина.
Дюзите от Бмв в Турция са на -40%, помпата също.

Споделете къде правихте walnut blasting?
Горивния филтър неможе ли да се смени без помпата за ниско налягане?

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 29.08.2010
Пол: Мъж

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от doggy75 » 29 Апр 2017, 6:07

Rainbow написа:Т.к. аз съм сменял дюзи и тук да нахраня нашите приятели от БМВ как цените от 240 лв./брой станаха директно на 450...

Рециклиране и аз мисля, че няма да стане... За нови в чужбина все още има на адекватни цени...

P.S.: Бензиновата помпа за високо налягане -> от 600 на 1360 :mhihi:

Колеги къде мога да закупя бензинова помпа за високо налягане и на каква цена за Е 90 335 i xdrive 306 h.p. Благодаря ви.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 3.01.2017
Пол: Мъж

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от mackalan » 06 Май 2017, 19:25

doggy75 написа:
Rainbow написа:Т.к. аз съм сменял дюзи и тук да нахраня нашите приятели от БМВ как цените от 240 лв./брой станаха директно на 450...

Рециклиране и аз мисля, че няма да стане... За нови в чужбина все още има на адекватни цени...

P.S.: Бензиновата помпа за високо налягане -> от 600 на 1360 :mhihi:

Колеги къде мога да закупя бензинова помпа за високо налягане и на каква цена за Е 90 335 i xdrive 306 h.p. Благодаря ви.



viewtopic.php?f=134&t=418993&p=4289036&hilit=%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0+%D0%B2%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA%D0%BE+%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8F%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B5#p4289036 :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 17.05.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 325i
Детайли за колата: N53B30

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от hakinnen07 » 16 Май 2017, 17:15

Здравейте колеги,
Преди година имах драма с моите инжектори/дюзи. Проблема беше, че изпускаха/пикаеха при изгасен двигател. После при старт на студен мотор имаше тресене и колебания в оборотите около 7 секунди. След което всичко беше наред, докато не изстине. Смених всичките 6 броя. Вложиш около 2к (мисля че цената за брой беше около 320 лв, с някаква отстъпка) , но не съжалявам изобщо. Колата се промени драстично и сега всичко е наред с инжекторите. За индекса мисля ,че са по новите (точната цифра не знам).
От няколко месеца обаче ми засича грешка за азотните окиси. След няколко диагностики се оказа NOX сензора което пак е цифра - около 700лв. Но нямам избор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 783
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от expl0de » 21 Май 2017, 12:56

След нокс сензора ще ти излезе и за нокс катализаторите :D

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 31.07.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е92 N53B30
Мечтае да кара: конче

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от dhubenov » 22 Май 2017, 9:08

Здравейте,
Карам N53B30 и вече няколко пъти се случва да светне чека и да са записани следните грешки:
18618550_120332000835012763_929537740_o.jpg

18641410_120332000935979123_1856322179_o.jpg


Грешките винаги се появяват заедно (може би с изключение на тази за HPFP помпата). Аз лично подозирам NOX сензор. Вашето мнение? :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 783
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от expl0de » 26 Май 2017, 14:55

Nox сензора ти е заминал със сигурност, а другата грешка ти е за помпата с ниско налягане и ако нямаш други грешки с горивната система, може да я игнорираш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 20.08.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318 118 hp / 1998
Мечтае да кара: по Pikes Peak

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от StaKo » 28 Май 2019, 12:14

Здравейте, предлагат ми Е91 325i N53 мотор 2008 година за 9000 лв с регистрацията ще стане 10 000лв, по километри от БМВ 280 000 км. До тук добре. За смяна като начало със сигурност след обстоен преглед:

- дюзи
- Помпите висого HPFP и ниско налягане
- верига
- почистване на всмукателен колектор
- свещи
- двата термостата
- съединител

Харчи масло 2.5 - 3 литра на 10К км

Въпроса ми е колко грубо струват качествени части за отстраняване на по-горните проблеми. В ТехКо дюзите са по 300 лв. помпа HPFP e 800 лв

И струва ли си да се хвърлят още 6000 - 8000 лв на прима виста. Не мога да попадна на запазен екземпляр, който да го взема и да карам без да се налагат по-сериозни ремонти. Като цяло не препоръчват ДВ моторите поне до 2012 / 2013 някъде

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от drago9205 » 28 Май 2019, 18:47

Ако всичко това е за смяна, то става дума за доста съмнително поддържан автомобил, аз бих пропуснал.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 20.08.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318 118 hp / 1998
Мечтае да кара: по Pikes Peak

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от StaKo » 29 Май 2019, 7:26

Състоянието на купето от вън и от вътре е перфектно. Гледал съм над 50 коли, тази е най-добре запазена. Отдолу като се вдигне няма и помен от точици ръжда. Внесена е от Швейцария. Един собственик, не е препродавана във времето. Дюзите са сменяни два пъти, помпата еднократно на 160 000 км. Веригата е сменяна веднъж на 130 000 км. Съединителя е сменян на 150 000 км. Явно че сега се продава, защото пак е дошло време за смяна на всичко това.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от drago9205 » 29 Май 2019, 9:15

Тя може да е запазена отвън, но си има доста работа по агрегатите.
Дюзите по спомен са 500-600, а не 300 (говорим за оригинални таива, защото с тях не бива да се рискува). За помпата не знам до колко е нужно да е оригинална или може алтернатива/оем.
Този съединител все си мисля, че трябва да кара поне 200 хил.

Но все пак правилно си се ориентирал около 6-8к ще излезе всичко. Според мен лично не си струва тепърва да се набиват тези пари, защото всичките тези ремонти носят и някакъв риск - не се знае какво друго може да излезне, не се знае можеш ли да разчиташ на майстори за веригата конкретно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10389
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от Leon » 29 Май 2019, 16:04

От друга страна, като си оправи сам всичките тези неща, колата на практика става перфектна и има поне 100к (би трябвало и повече) безаварийни. С уговорката, че купето и салона не са уморени или смазани от каране.
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 24.10.2003

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от Ivo-G » 29 Май 2019, 16:37

Leon написа:От друга страна, като си оправи сам всичките тези неща, колата на практика става перфектна и има поне 100к (би трябвало и повече) безаварийни...

Да бе, те тия коли с тоя мотор от завода не могат да изкарат 100к безаварийни, камо ли пък от 300 до 400, след такива сериозни ремонти, извършени от български "специалисти"... :dunno:

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook