Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
66 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10389
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
100лв/брой е чудно намаление
Never mistake motion for action...
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
Bexim написа:И при N53 бензиновият филтър върви с помпата в резервоара.. Имах желание да го сменя, но още не съм..
``Поевтиняването`` на дюзите да се надяваме, че е трайна тенденция с моралното остаряване на модела.
Ако решиш да го сменяш, купи си този уред забразвиване от ибей. Трябва и при помпата фа се развива и бая чукане ще пада ако нямаш инструмент.
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
При N53 имдексите нямат общо като при N54 (както и дюзите не са еднакви).
Последния индекс при N53 e 14
Последния индекс при N54 е 12
Тези дюзи в Бг са с 30% по-скъпи от колкото в чужбина.
Дюзите от Бмв в Турция са на -40%, помпата също.
Споделете къде правихте walnut blasting?
Горивния филтър неможе ли да се смени без помпата за ниско налягане?
Последния индекс при N53 e 14
Последния индекс при N54 е 12
Тези дюзи в Бг са с 30% по-скъпи от колкото в чужбина.
Дюзите от Бмв в Турция са на -40%, помпата също.
Споделете къде правихте walnut blasting?
Горивния филтър неможе ли да се смени без помпата за ниско налягане?
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
Rainbow написа:Т.к. аз съм сменял дюзи и тук да нахраня нашите приятели от БМВ как цените от 240 лв./брой станаха директно на 450...
Рециклиране и аз мисля, че няма да стане... За нови в чужбина все още има на адекватни цени...
P.S.: Бензиновата помпа за високо налягане -> от 600 на 1360
Колеги къде мога да закупя бензинова помпа за високо налягане и на каква цена за Е 90 335 i xdrive 306 h.p. Благодаря ви.
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
doggy75 написа:Rainbow написа:Т.к. аз съм сменял дюзи и тук да нахраня нашите приятели от БМВ как цените от 240 лв./брой станаха директно на 450...
Рециклиране и аз мисля, че няма да стане... За нови в чужбина все още има на адекватни цени...
P.S.: Бензиновата помпа за високо налягане -> от 600 на 1360
Колеги къде мога да закупя бензинова помпа за високо налягане и на каква цена за Е 90 335 i xdrive 306 h.p. Благодаря ви.
viewtopic.php?f=134&t=418993&p=4289036&hilit=%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0+%D0%B2%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA%D0%BE+%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8F%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B5#p4289036
- hakinnen07
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 17.05.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325i
- Детайли за колата: N53B30
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
Здравейте колеги,
Преди година имах драма с моите инжектори/дюзи. Проблема беше, че изпускаха/пикаеха при изгасен двигател. После при старт на студен мотор имаше тресене и колебания в оборотите около 7 секунди. След което всичко беше наред, докато не изстине. Смених всичките 6 броя. Вложиш около 2к (мисля че цената за брой беше около 320 лв, с някаква отстъпка) , но не съжалявам изобщо. Колата се промени драстично и сега всичко е наред с инжекторите. За индекса мисля ,че са по новите (точната цифра не знам).
От няколко месеца обаче ми засича грешка за азотните окиси. След няколко диагностики се оказа NOX сензора което пак е цифра - около 700лв. Но нямам избор.
Преди година имах драма с моите инжектори/дюзи. Проблема беше, че изпускаха/пикаеха при изгасен двигател. После при старт на студен мотор имаше тресене и колебания в оборотите около 7 секунди. След което всичко беше наред, докато не изстине. Смених всичките 6 броя. Вложиш около 2к (мисля че цената за брой беше около 320 лв, с някаква отстъпка) , но не съжалявам изобщо. Колата се промени драстично и сега всичко е наред с инжекторите. За индекса мисля ,че са по новите (точната цифра не знам).
От няколко месеца обаче ми засича грешка за азотните окиси. След няколко диагностики се оказа NOX сензора което пак е цифра - около 700лв. Но нямам избор.
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
След нокс сензора ще ти излезе и за нокс катализаторите
- dhubenov
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 31.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е92 N53B30
- Мечтае да кара: конче
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
Здравейте,
Карам N53B30 и вече няколко пъти се случва да светне чека и да са записани следните грешки:
Грешките винаги се появяват заедно (може би с изключение на тази за HPFP помпата). Аз лично подозирам NOX сензор. Вашето мнение?
Карам N53B30 и вече няколко пъти се случва да светне чека и да са записани следните грешки:
Грешките винаги се появяват заедно (може би с изключение на тази за HPFP помпата). Аз лично подозирам NOX сензор. Вашето мнение?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
Nox сензора ти е заминал със сигурност, а другата грешка ти е за помпата с ниско налягане и ако нямаш други грешки с горивната система, може да я игнорираш.
- StaKo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 20.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318 118 hp / 1998
- Мечтае да кара: по Pikes Peak
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
Здравейте, предлагат ми Е91 325i N53 мотор 2008 година за 9000 лв с регистрацията ще стане 10 000лв, по километри от БМВ 280 000 км. До тук добре. За смяна като начало със сигурност след обстоен преглед:
- дюзи
- Помпите висого HPFP и ниско налягане
- верига
- почистване на всмукателен колектор
- свещи
- двата термостата
- съединител
Харчи масло 2.5 - 3 литра на 10К км
Въпроса ми е колко грубо струват качествени части за отстраняване на по-горните проблеми. В ТехКо дюзите са по 300 лв. помпа HPFP e 800 лв
И струва ли си да се хвърлят още 6000 - 8000 лв на прима виста. Не мога да попадна на запазен екземпляр, който да го взема и да карам без да се налагат по-сериозни ремонти. Като цяло не препоръчват ДВ моторите поне до 2012 / 2013 някъде
- дюзи
- Помпите висого HPFP и ниско налягане
- верига
- почистване на всмукателен колектор
- свещи
- двата термостата
- съединител
Харчи масло 2.5 - 3 литра на 10К км
Въпроса ми е колко грубо струват качествени части за отстраняване на по-горните проблеми. В ТехКо дюзите са по 300 лв. помпа HPFP e 800 лв
И струва ли си да се хвърлят още 6000 - 8000 лв на прима виста. Не мога да попадна на запазен екземпляр, който да го взема и да карам без да се налагат по-сериозни ремонти. Като цяло не препоръчват ДВ моторите поне до 2012 / 2013 някъде
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
Ако всичко това е за смяна, то става дума за доста съмнително поддържан автомобил, аз бих пропуснал.
- StaKo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 20.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318 118 hp / 1998
- Мечтае да кара: по Pikes Peak
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
Състоянието на купето от вън и от вътре е перфектно. Гледал съм над 50 коли, тази е най-добре запазена. Отдолу като се вдигне няма и помен от точици ръжда. Внесена е от Швейцария. Един собственик, не е препродавана във времето. Дюзите са сменяни два пъти, помпата еднократно на 160 000 км. Веригата е сменяна веднъж на 130 000 км. Съединителя е сменян на 150 000 км. Явно че сега се продава, защото пак е дошло време за смяна на всичко това.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
Тя може да е запазена отвън, но си има доста работа по агрегатите.
Дюзите по спомен са 500-600, а не 300 (говорим за оригинални таива, защото с тях не бива да се рискува). За помпата не знам до колко е нужно да е оригинална или може алтернатива/оем.
Този съединител все си мисля, че трябва да кара поне 200 хил.
Но все пак правилно си се ориентирал около 6-8к ще излезе всичко. Според мен лично не си струва тепърва да се набиват тези пари, защото всичките тези ремонти носят и някакъв риск - не се знае какво друго може да излезне, не се знае можеш ли да разчиташ на майстори за веригата конкретно.
Дюзите по спомен са 500-600, а не 300 (говорим за оригинални таива, защото с тях не бива да се рискува). За помпата не знам до колко е нужно да е оригинална или може алтернатива/оем.
Този съединител все си мисля, че трябва да кара поне 200 хил.
Но все пак правилно си се ориентирал около 6-8к ще излезе всичко. Според мен лично не си струва тепърва да се набиват тези пари, защото всичките тези ремонти носят и някакъв риск - не се знае какво друго може да излезне, не се знае можеш ли да разчиташ на майстори за веригата конкретно.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10389
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
От друга страна, като си оправи сам всичките тези неща, колата на практика става перфектна и има поне 100к (би трябвало и повече) безаварийни. С уговорката, че купето и салона не са уморени или смазани от каране.
Never mistake motion for action...
Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55
Leon написа:От друга страна, като си оправи сам всичките тези неща, колата на практика става перфектна и има поне 100к (би трябвало и повече) безаварийни...
Да бе, те тия коли с тоя мотор от завода не могат да изкарат 100к безаварийни, камо ли пък от 300 до 400, след такива сериозни ремонти, извършени от български "специалисти"...
66 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани