Проблем с тоците в колата Е91
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- stoev01
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 19.01.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320D 177kc
Проблем с тоците в колата Е91
Здравейте колеги. Доста порових из форума и не открих тема, която да ми помогне с решаването на моя проблем. Има тема в подфорума за Е60 но не точния проблем. Та на въпроса.
Колата е Е91 2008г с голямата навигация. Проблема започна лятото когато бях на море, колата остана паркирана 7 дена и се оказа че акумулатора е паднал тотал. Запалих колата с кабели и се прибрах. Акумулатора е сменявани тогава беше на 1,5 години. Закарах го в гаранционния сервиз и от там казаха, че акумулатора е ОК. Закачих го и откарах колата в сервиз да мерят утечки и т.н. Колата има допълнително монтирана аларма и модул за музика. Според майсторите проблема се оказал в модула за музика т.е. той черпи постоянно ток. Прехвърлиха му захранването през плюса за да работи само когато колата е запалена. Покарах колата около един месец без проблем и след това мъките започнаха. Първо спряха да светят габаритите когато отключвам колата, след това на всяко палене започна да излиза грешка на борда „слаб акумулатор”. Светещите габарити се появяваха от време на време, грешката на борда също изчезваше. Зареждах акумулатора и една сутрин просто не можах да запаля. Пак акумулатора на нула. Ходих в 3 сервиза които мериха акумулатора и казаха че е ОК и проблема идвал от друго място. След няколко пъти разкачане и закачане на акумулатора габаритите при отключване се появиха и така 20 дена без проблем. И вчера сутринта пак качвам се натискам старта и ток няма. Давайте съвет, не е проблем да купя нов акумулатор, но не съм сигурен че проблема е от него.
Колата е Е91 2008г с голямата навигация. Проблема започна лятото когато бях на море, колата остана паркирана 7 дена и се оказа че акумулатора е паднал тотал. Запалих колата с кабели и се прибрах. Акумулатора е сменявани тогава беше на 1,5 години. Закарах го в гаранционния сервиз и от там казаха, че акумулатора е ОК. Закачих го и откарах колата в сервиз да мерят утечки и т.н. Колата има допълнително монтирана аларма и модул за музика. Според майсторите проблема се оказал в модула за музика т.е. той черпи постоянно ток. Прехвърлиха му захранването през плюса за да работи само когато колата е запалена. Покарах колата около един месец без проблем и след това мъките започнаха. Първо спряха да светят габаритите когато отключвам колата, след това на всяко палене започна да излиза грешка на борда „слаб акумулатор”. Светещите габарити се появяваха от време на време, грешката на борда също изчезваше. Зареждах акумулатора и една сутрин просто не можах да запаля. Пак акумулатора на нула. Ходих в 3 сервиза които мериха акумулатора и казаха че е ОК и проблема идвал от друго място. След няколко пъти разкачане и закачане на акумулатора габаритите при отключване се появиха и така 20 дена без проблем. И вчера сутринта пак качвам се натискам старта и ток няма. Давайте съвет, не е проблем да купя нов акумулатор, но не съм сигурен че проблема е от него.
- bmw_machine
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 158
- Регистриран на: 29.08.2010
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320dA M47
- Детайли за колата: УНИКАТ!!1
Re: Проблем с тоците в колата Е91
Алтернатора провери ли? Акумулаторът колко Ah е, да не е по-малко от нужното (мисля 80 Ah)
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с тоците в колата Е91
Колега, най-вероятно има утечка- нормалната консумация, при "заспала" кола е около 0.05А. Неприятното е, че понякога проблема се хваща много трудно- да кажем имах една Е60-ка, на която акумулатора падаше напълно за една нощ. При измерване на консумацията на "заспала" кола уж всичко беше наред, докато се разбра, че на вторият час се самоактивираше CD- то и до сутринта е изтощавало акумулатора.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с тоците в колата Е91
Според мен някой модул не заспива, вече кой трябва да се мери и гледа. Аз бих започнал като изключа алармата и допълнителния усилвател.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
- stoev01
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 19.01.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320D 177kc
Re: Проблем с тоците в колата Е91
Акумулатора е 80 Ah. Допълнителния мадул е откачен. В началото казаха че проблема е в него и трябва да е решен. Но проблема отпада. Допълнителната аларма не мога да я открия къде е монтирана. Отрязах и пищялката, че е много чуствителна и много често се включва когато минава камион покрай колата.
Тази сутрин запалих без пролем в 8,30 сутринта, паркирах колата и в 13,00ч не можах да запаля отново.
Тази сутрин запалих без пролем в 8,30 сутринта, паркирах колата и в 13,00ч не можах да запаля отново.
Re: Проблем с тоците в колата Е91
имах подобен проблем, на старата е-46 на седмица стоене пада акумулатора, когато я ползвам дьржи ток. без значение от сезона. Акумулатора гаранционен, ходих да го връщам - измериха го нямал проблем, отивам при жичкаджиите и там измериха че имала консумация колата. Взеха ми 130лв/смяна на диоди и пр. /и после месец два държеше ток и пак взе да не пали. Даже и зарядно си купих да ми е подрька.
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с тоците в колата Е91
stoev01 написа:Здравейте колеги. Доста порових из форума и не открих тема, която да ми помогне с решаването на моя проблем. Има тема в подфорума за Е60 но не точния проблем. Та на въпроса.
Колата е Е91 2008г с голямата навигация. Проблема започна лятото когато бях на море, колата остана паркирана 7 дена и се оказа че акумулатора е паднал тотал. Запалих колата с кабели и се прибрах. Акумулатора е сменявани тогава беше на 1,5 години. Закарах го в гаранционния сервиз и от там казаха, че акумулатора е ОК. Закачих го и откарах колата в сервиз да мерят утечки и т.н. Колата има допълнително монтирана аларма и модул за музика. Според майсторите проблема се оказал в модула за музика т.е. той черпи постоянно ток. Прехвърлиха му захранването през плюса за да работи само когато колата е запалена. Покарах колата около един месец без проблем и след това мъките започнаха. Първо спряха да светят габаритите когато отключвам колата, след това на всяко палене започна да излиза грешка на борда „слаб акумулатор”. Светещите габарити се появяваха от време на време, грешката на борда също изчезваше. Зареждах акумулатора и една сутрин просто не можах да запаля. Пак акумулатора на нула. Ходих в 3 сервиза които мериха акумулатора и казаха че е ОК и проблема идвал от друго място. След няколко пъти разкачане и закачане на акумулатора габаритите при отключване се появиха и така 20 дена без проблем. И вчера сутринта пак качвам се натискам старта и ток няма. Давайте съвет, не е проблем да купя нов акумулатор, но не съм сигурен че проблема е от него.
трябва да се провери дали има завишена консумация колата и след това да се търси от къде идва тази консумация.
Като начало почни с други майстори явно не си попаднал на точните.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани