Температура антифриз в зимни градски условия
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Е тогава колегите защо твърдят, че имало разлика в качеството, че карали значително по-малко и т.н
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Не ги знам, кои са тея колеги.Специално за малкия, няма разлика.
- PabloEscobar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 94
- Регистриран на: 25.04.2009
- Кара: BMW G31 540xd / BMW Z4 E85 3.0si
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Та отново ще пиша.. Загряването няма нищо общо с преди смяната. 90 градуса ги направи за нула време. Благодаря за темата, ако не бях прочел нямаше да се хвана да го сменям. Ще видим колко време ще издържи ))
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Аз продължавам да се чудя какво се случва при мен Накрая просто ще се примиря, че дизелите бавно загряват до оптимална.
След като загрее си държи температурата (ако спирам за дълго на празен ход по светофари може да падне до към 85-86)
Но вчера се качих до копитото и след след една малка разходка колата беше останала на към 70 градуса преди да почна спускане - до Бояна температурата не се вдигна (даже падна на към 65), парното беше пуснато, спукал съм на свободна или на скорост без газ (тоест двигателят не е вдигал над 1000 оборота при спускането)
Най-интересното е, че ЕГРът не е изолиран и се предполага, че трябва да загрява доста по-бързо... Май ще свалям малкият термостат да видя дали има събротивление или е зацепил отворен.
П.С. В тази тема и по-точно конкретният пост, който съм показал е обяснено какво се случва при повреден ЕГР термостат, и ми е интересно дали точно това може да води до много бавно загряване, но пък при останал частично отворен малък термостат ефективно да не се отразява веднъж след като колата достигне оптимална работна.
След като загрее си държи температурата (ако спирам за дълго на празен ход по светофари може да падне до към 85-86)
Но вчера се качих до копитото и след след една малка разходка колата беше останала на към 70 градуса преди да почна спускане - до Бояна температурата не се вдигна (даже падна на към 65), парното беше пуснато, спукал съм на свободна или на скорост без газ (тоест двигателят не е вдигал над 1000 оборота при спускането)
Най-интересното е, че ЕГРът не е изолиран и се предполага, че трябва да загрява доста по-бързо... Май ще свалям малкият термостат да видя дали има събротивление или е зацепил отворен.
П.С. В тази тема и по-точно конкретният пост, който съм показал е обяснено какво се случва при повреден ЕГР термостат, и ми е интересно дали точно това може да води до много бавно загряване, но пък при останал частично отворен малък термостат ефективно да не се отразява веднъж след като колата достигне оптимална работна.
- bmw_machine
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 158
- Регистриран на: 29.08.2010
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320dA M47
- Детайли за колата: УНИКАТ!!1
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Колеги аз имам точно обратното оплакване - ако седя в трафика температурата ми се вдига до 96-97, в движение варира между 87 и 90. Това нормално ли е? А загравянето става сравнително бързо, може би за около 2 км достига 87-88.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Това сега при тези температури навън ли е (под нулата)? Да не би да имаш останал въздух в системата?
- bmw_machine
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 158
- Регистриран на: 29.08.2010
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320dA M47
- Детайли за колата: УНИКАТ!!1
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Да, днес (-1-2). Може и да имам въздух, как да го изкарам?
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
bmw_machine написа:Колеги аз имам точно обратното оплакване - ако седя в трафика температурата ми се вдига до 96-97, в движение варира между 87 и 90. Това нормално ли е? А загравянето става сравнително бързо, може би за около 2 км достига 87-88.
Можеш да се радваш само, какво те притеснява ?
- bmw_machine
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 158
- Регистриран на: 29.08.2010
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320dA M47
- Детайли за колата: УНИКАТ!!1
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Притеснява ме, по-скоро съмнителна ми е тази температура, не е ли много 97 за зимни температури навън
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Вчера смених термостата (големият ). Днес след около 35 км (2Х17)с 10 мин пауза по средата температурата стигна 87-8 градуса на 13 - 14 тия км и остана такава и по обратния път. Със стария стоеше между 80 -83-4.
Толкова от мен, а да забравих, външна температура 6-7 градуса.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
Толкова от мен, а да забравих, външна температура 6-7 градуса.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
- Meidana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 181
- Регистриран на: 26.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 LCI
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Estriol blue
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Колеги преди празниците гледах температурата на антифриза и ми направи впечатление че градско загрява до към 90 градуса, а извън града пада до към 60. Оказа се че имам и теч на антифриз и то от малкия термостат. Майстора ми го е сменил с каквото е имал под ръка - оригинален от друга кола, т.е. втора употреба. Взех ОЕМ голям термостат от Дару Кар и вчера го смених и пак същите градуси - малко градско карах и стигна до 80 градуса, а след това по магистралата по едно време падна до 48 градуса! Днес сутринта като запалих си почва от 0 градуса. Възможно ли е малкия термостат да развален и от него така да падат градусите?
П.С. Майстора който ми смени големия твърди че според него стария ми термостат е здрав.
П.С. Майстора който ми смени големия твърди че според него стария ми термостат е здрав.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Meidana написа:Колеги преди празниците гледах температурата на антифриза и ми направи впечатление че градско загрява до към 90 градуса, а извън града пада до към 60. Оказа се че имам и теч на антифриз и то от малкия термостат. Майстора ми го е сменил с каквото е имал под ръка - оригинален от друга кола, т.е. втора употреба. Взех ОЕМ голям термостат от Дару Кар и вчера го смених и пак същите градуси - малко градско карах и стигна до 80 градуса, а след това по магистралата по едно време падна до 48 градуса! Днес сутринта като запалих си почва от 0 градуса. Възможно ли е малкия термостат да развален и от него така да падат градусите?
П.С. Майстора който ми смени големия твърди че според него стария ми термостат е здрав.
ние си пеем, че се сменят обикновено двата и винаги се почва от малкия, ама малко хора слушат. Днес на -11.5 съм пътувал Пловдив- Първомай в 7 сутринта и температурата заспива на 87 (89 като я понастъпя) обачев гумите, които гледах миналата седмица сега пак бяха 0.4 атмосфери надолу - отивам за азот по-късно днес, че ми писва всяка седмица помпане.
- Meidana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 181
- Регистриран на: 26.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 LCI
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Estriol blue
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Еми и двата съм ги сменил просто малкия не се знае дали е читав изглежда. Възможно ли е от него толкова много да пада температурата?
Нали ако той е за смяна държи към 80-82 градуса или бъркам?
Нали ако той е за смяна държи към 80-82 градуса или бъркам?
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Все пак 50 градуса не са ли твърде малко ниска температура дори за заминал малък термостат
Единственото обяснение за мен е да си спускал 5-10 километра без газ и парното да е било на макс.
П.С. Специално термостатите са консуматив и понякога и нови заминават за под година таа малкия дето сте сложили от друга кола направо го смятай като заминал. Според мен докато не се увериш, че и 2-та термостата са нови и сменени може само да се гадае къде е проблемът.
Единственото обяснение за мен е да си спускал 5-10 километра без газ и парното да е било на макс.
П.С. Специално термостатите са консуматив и понякога и нови заминават за под година таа малкия дето сте сложили от друга кола направо го смятай като заминал. Според мен докато не се увериш, че и 2-та термостата са нови и сменени може само да се гадае къде е проблемът.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Meidana написа:Еми и двата съм ги сменил просто малкия не се знае дали е читав изглежда. Възможно ли е от него толкова много да пада температурата?
Нали ако той е за смяна държи към 80-82 градуса или бъркам?
Бъркаш и от двата може много да пада температурата при положение, че навън ти е -10 градусa
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани