Температура антифриз в зимни градски условия

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Re: Температура антифриз в зимни градски условия

Мнение от klintan66 » 30 Яну 2017, 15:28

homey написа:Аз много добре схващам в кой подфорум съм, изчел съм го целия и съм уточнил в поста си, че ще сменям термостат, а не топлообменник. Колегата, който ме коригира с номера от схемата, която съм постнал, явно не чете. Разбрах, че при вашите автомобили се сменя целия топлообменник. Но въпросът за загряването засяга всички модели БМВ, понеже двигателите, които се интегрират в тях са еднакви. :D
Успех на всички колеги от форума!


Колега , не чета, успокой се !
Изглежда не схващаш , че исках да помогна. Сменяй термостата и си свиркай.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 6.12.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е53
Мечтае да кара: Боинг 777

Re: Температура антифриз в зимни градски условия

Мнение от homey » 31 Яну 2017, 11:16

:yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 19.05.2013
Пол: Мъж
Кара: E90, 320dA, m47, 01.2007

Re: Температура антифриз в зимни градски условия

Мнение от martop » 23 Мар 2017, 23:32

Здравейте колеги,

И аз имам проблеми със загряването. Тази вечер при външна температура от около 13-14 градуса тръгнах от Оборище на сравнително загряла кола - около 48 градуса. До Софийския университет беше достигнала до 70 при нормално каране до 2 хиляди оборота макс. Като се качих на Цариградско беше вдигнала до около 75 и изведнъж почна да пада до към 70. След това влязох в квартала и започна да вдига пак постепенно. Докато маневрирах да паркирам ми направи впечатление, че ги вдигаше и достигна до към 82 преди за изгася, от което ме навежда на мисълта, че на място колата си вдига градусите, а в движение ги сваля.

Разсъждавам по следният начин - ако големият е постоянно отворен, колата ще загрява по-бавно и няма да достигна работна температура в движение, тъй като се охлажда от насрещния вятър. Има ли смисъл да сменям и двата при това положение или само големият?

Моля и за ОЕМ номер на този топлообменник на автомата, че не се ориентирам. Някой сменял ли го е и при какви симптоми?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Re: Температура антифриз в зимни градски условия

Мнение от dilyanyordanov » 28 Мар 2017, 11:16

Същото беше и при мен ,но зимата...стои ли на място почва да загрява....карам ли пада температурата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Температура антифриз в зимни градски условия

Мнение от drago9205 » 28 Мар 2017, 12:01

martop написа:Здравейте колеги,

И аз имам проблеми със загряването. Тази вечер при външна температура от около 13-14 градуса тръгнах от Оборище на сравнително загряла кола - около 48 градуса. До Софийския университет беше достигнала до 70 при нормално каране до 2 хиляди оборота макс. Като се качих на Цариградско беше вдигнала до около 75 и изведнъж почна да пада до към 70. След това влязох в квартала и започна да вдига пак постепенно. Докато маневрирах да паркирам ми направи впечатление, че ги вдигаше и достигна до към 82 преди за изгася, от което ме навежда на мисълта, че на място колата си вдига градусите, а в движение ги сваля.

Разсъждавам по следният начин - ако големият е постоянно отворен, колата ще загрява по-бавно и няма да достигна работна температура в движение, тъй като се охлажда от насрещния вятър. Има ли смисъл да сменям и двата при това положение или само големият?

Моля и за ОЕМ номер на този топлообменник на автомата, че не се ориентирам. Някой сменял ли го е и при какви симптоми?


Най-добре направи един по-дълъг тест на извънградско/околовръстно да проследиш как са нещата с равномерна скорост.
Ако не достига ~90 градуса а стои на 70 - смени първо голям и малък термостат (така и така се точи антифриз и.т.н. по-добре да не пестиш от малкият рано или късно ще замине и той, а не е скъп). Този на топлообменникът на автомата не го бутай - случва се да е там проблемът, но много рядко, а сумата там е по-големичка, а може да не се налага.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Температура антифриз в зимни градски условия

Мнение от Taruno » 28 Мар 2017, 13:11

martop написа:Здравейте колеги,

И аз имам проблеми със загряването. Тази вечер при външна температура от около 13-14 градуса тръгнах от Оборище на сравнително загряла кола - около 48 градуса. До Софийския университет беше достигнала до 70 при нормално каране до 2 хиляди оборота макс. Като се качих на Цариградско беше вдигнала до около 75 и изведнъж почна да пада до към 70. След това влязох в квартала и започна да вдига пак постепенно. Докато маневрирах да паркирам ми направи впечатление, че ги вдигаше и достигна до към 82 преди за изгася, от което ме навежда на мисълта, че на място колата си вдига градусите, а в движение ги сваля.

Разсъждавам по следният начин - ако големият е постоянно отворен, колата ще загрява по-бавно и няма да достигна работна температура в движение, тъй като се охлажда от насрещния вятър. Има ли смисъл да сменям и двата при това положение или само големият?

Моля и за ОЕМ номер на този топлообменник на автомата, че не се ориентирам. Някой сменял ли го е и при какви симптоми?


ТЕРМОСТАТИ - няма какво да разсъждаваш - толкова го дъвкахме, колата ако не достига 87-90 градуса и не ги държи си за термостати.

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook