Често срещани проблеми при 318i и 320i N46

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46

Мнение от dentamed » 19 Яну 2017, 14:12

грешка.
Както и да е.Няма да цапам темата повече.Живи и здрави

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 21.12.2014
Пол: Мъж

Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46

Мнение от makito1 » 25 Апр 2017, 11:54

Здравейте колеги преди няколко дена си смених гумичките на клапаните и след това ми светна чека с тези две грешки - 2b62 и 2a71 .Някой може ли да ми каже какви са - колата си върви нормалко според мен ???

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 19.04.2016

Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46

Мнение от harry74 » 13 Юни 2017, 15:15

Добър ден колеги,
Искам и аз да включа в темата. На мен светна чека и без да изгасне и при диагностика ми казаха че горяла масло и цапала катализатора. Искам да попитам възможно ли е това, от изгаряне на масло да ми светва чека?
Благодаря.

ПотенЦял
Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 27.04.2006
Местоположение: 100лицата
Кара: и се вози едновременно...пкхх

Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46

Мнение от Huku » 13 Юни 2017, 16:34

harry74 написа:Добър ден колеги,
Искам и аз да включа в темата. На мен светна чека и без да изгасне и при диагностика ми казаха че горяла масло и цапала катализатора. Искам да попитам възможно ли е това, от изгаряне на масло да ми светва чека?
Благодаря.


Точно от това е.
Изображение
Изображение
Истинска радост от шофирането измерена в усмивки/h Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 14.06.2017
Пол: Мъж

Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46

Мнение от vesko011 » 17 Юни 2017, 13:48

Здравейте колеги, колата е 318 бензин Е90. При палене сутрин пали нормално, но след 3-4 сек започва да работи все едно е на 3 цилиндъра, оборотите падат на 0.7 двигателят тресе,лоста за соростите трепери. Това го прави само сутрин
Ако може да помогнете

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 29.09.2017

Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46

Мнение от Batmanн » 11 Дек 2017, 15:26

Здравейте, карам bmw e90 318i 2006г.
Моят проблем е , вечер оставям колата на равно и на сутринта когато меря маслото ми отчита максимума, а
след като направя 30-40км ми светва лампата за маслото и отчита минимума.
Някой да е имал същия проблем или да знае от какво може да е?



Благодаря предварително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3145
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46

Мнение от mitaka7 » 16 Дек 2017, 14:33

Възможно е да е прецакан датчика за нивото на масло.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10375
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46

Мнение от Leon » 16 Дек 2017, 18:42

vesko011 написа:Здравейте колеги, колата е 318 бензин Е90. При палене сутрин пали нормално, но след 3-4 сек започва да работи все едно е на 3 цилиндъра, оборотите падат на 0.7 двигателят тресе,лоста за соростите трепери. Това го прави само сутрин
Ако може да помогнете

Звучи като бобина. Закарай я на диагностика да видят какви грешки е записала и ще се ориентираш.
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 27.01.2018
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMV E 91
Детайли за колата: 2006г.2.0 бензин-газ 150к.с

Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46

Мнение от gandalf72 » 27 Яну 2018, 23:01

:roll: Здравейте колеги,отскоро карам Е91 2.0 150к.с и получих следния проблем: Започна да се появява чайника за маслото-индикатора ми покзва,че е на min .На следващия ден проверявам индикатора и показва,че е на макс.Така няколко дни и изписва +1л.Реших,че трябва да долея 1л и тогава се получи проблем, след като долях започна да хвърля масло от някъде -страшно много и двигателя започна да променя оборотите и да трака много станно.Сега разбирам,че датчика за маслото явно се е прецакал.Възможно ли е да се е получила някаква повреда на двигателя и как трябва да процедирам сега?Ще съм ви благодарен ако може да ми дадете съвет.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 873
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46

Мнение от zaharia » 29 Яну 2018, 14:19

dentamed написа:...
Най-големите проблеми за мен са риска от прегряване и опичане на всичко гумено.Запичане на маслените сегменти в каналите и там само гумички не помагат.Трябва си смяна и на комплект сегменти, биелни лагери и т.н.
Друг голям проблем е измислицата лонглайф и тези безумни смени на масло на 25000
Всичко става на кал.Запушват се маслени магистрали,соленоиди.......въпреки,че при n46 вече имат цедки.
Темата е много много подробно развита за n42
...

В допълнение да кажа, че запичането или може би по-точно слягането на сегмените - може и да са различни неща, се получава от нагара който се отлага по тях, особено когато маслото не се сменя навреме. Предполагам има начини да се лекува ако не е в преклалено нареднал стадий и в повечето случаи нашите коли имат повишен разход на масло точно заради него. Доскоро и аз си мислех, че запичане се получава само след прегряване на двигателя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1526
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46

Мнение от ildivvy » 06 Фев 2018, 16:57

Никой ли не е пробвал все още с наливане на газ в цилиндрите? Поне да се знае дали става! Едно време май правеха така!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

ентусиаст
Аватар
Мнения: 873
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46

Мнение от zaharia » 06 Фев 2018, 19:08

ildivvy написа:Никой ли не е пробвал все още с наливане на газ в цилиндрите? Поне да се знае дали става! Едно време май правеха така!

Колега, има си достатъчно специални продукти за чистене на нагарите по буталата и сегментите, в България обаче подобна процедура рядко се практикува, във форума май почти няма информация по въпроса, а аз също съм заинтересуван от нея, защото може евентуално да помогне при висок разход на масло, а и изобщо за удължаване живота на двигателя. По руските форуми, а също и по немските има доста инфромация за различните продукти и за самото чистене.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46

Мнение от b00st » 10 Фев 2018, 18:43

И като налееш вътре нещо, където да събори нагарите и тая цялата гняс къде си мислиш, че ще отиде? Точно в катализаторите. Отделно няма химия, която може да събори нагара и да светне мотора отвътре, без после всичко гумено да не е за смяна. И пак стигаме до единственото адекватно решение - главата долу, химическо почистване + нови гумички, сегменти, гарнитури и тем подобни и така. Тия двигатели просто не са проектирани да карат по 600 000 км, те са високотемпературни, пригодени са да отговарят на еконорми и да бъдат що годе икономични, като добавиш и дългите интервали за маслото, в този смисъл на нещата се жертва ресурса и просто след едни 200 000 км ти трябва да го отвориш тоя двигател, щото почват да му светят чекове, да харчи масло, да пуши отзад на смърт и т.н.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 15.12.2008
Местоположение: Bourgas
Пол: Мъж
Кара: 120i
Мечтае да кара: M POWER

Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46

Мнение от WaCkY » 13 Фев 2018, 23:20

Даже и до 200 хил.км не карат.На моя N46 се наложи на 160 хил.км цялата тази процедура. Гумички на клапаните,сегменти и биелни лагери+ комплкет верига Така,че имайте си едно впредвид за тези двигатели.Иначе вече 30хил.км нямам никакви ядове мотора си работи добре и не гори и грам масло. карам колата и и си свиркам.Маслото го сменям на всеки 10 хил.км .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 310
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: гр.Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
Детайли за колата: arctic metallic

Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46

Мнение от FE LIPE » 14 Фев 2018, 11:48

200 000☺️... няма 200 000,аз на 80 000 смених гумички.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook