Акумулатор или алтернатор ?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Акумулатор или алтернатор ?
Здравейте,
Видях,че има няколко писани теми по този случай. Карам '09 335i.Карам я от 5 седмици май станаха вече. Като взех колата следобяда ми излезна червения акумулатор и веднага изчезна. Казах си,че сигурно не е карана колата както и беше случая и като покарам ще се махне..Никакви ядове...Заблелязах 1-2 седмици след това ,че не ми светеше предната и задната централни крушки. Ок, купих 2, човека ми каза следи дали няма утечка ,че да е махнал предишния собственик точно тези двете. Гледах през скритото меню -14.2-14.4. Викам си супер...До преди 3 дена,когато сутринта отключвам колата и не ми светнаха стоповете както обикновенно прави. Следобяда пък се пуснаха...забелязах и че часовника леко е изостанала с 10 минути. Оправих го,на другия ден 5 мин изоставаше и вчера 2-3.... Чудя се дали да махна 2те крушки,които сложиш,но те са с някакъв минимален разход,въобще възможно ли е да е от тях ? Акумулатора като гледам е оригиналният. Колата е да кажем от началото на 2010 е карана,което значи пак доста..6 години за един акумулатор или някой да го е сменил с оригинален...Възможно,защото е в Германия била и после Австрия,но знае ли човек.
Тези дни следя волтажа -13.1-13.3-13.5 и стига до 13.7,но не повече. Какво ще е най-доброто предложение ? Не съм я мерил с мултицет още,мислех днес да го направя. Дали да заложа на акумулатор или алтернатор.Проблема е,че майстора ми тези дни е доста зает и сигурно колата ми така или иначе ще ходи при него чак Петък и не искам тотално да замина акумулатора и да не мога да запаля.
Някакви предположения ? Четки и voltage regulator ?
Видях,че има няколко писани теми по този случай. Карам '09 335i.Карам я от 5 седмици май станаха вече. Като взех колата следобяда ми излезна червения акумулатор и веднага изчезна. Казах си,че сигурно не е карана колата както и беше случая и като покарам ще се махне..Никакви ядове...Заблелязах 1-2 седмици след това ,че не ми светеше предната и задната централни крушки. Ок, купих 2, човека ми каза следи дали няма утечка ,че да е махнал предишния собственик точно тези двете. Гледах през скритото меню -14.2-14.4. Викам си супер...До преди 3 дена,когато сутринта отключвам колата и не ми светнаха стоповете както обикновенно прави. Следобяда пък се пуснаха...забелязах и че часовника леко е изостанала с 10 минути. Оправих го,на другия ден 5 мин изоставаше и вчера 2-3.... Чудя се дали да махна 2те крушки,които сложиш,но те са с някакъв минимален разход,въобще възможно ли е да е от тях ? Акумулатора като гледам е оригиналният. Колата е да кажем от началото на 2010 е карана,което значи пак доста..6 години за един акумулатор или някой да го е сменил с оригинален...Възможно,защото е в Германия била и после Австрия,но знае ли човек.
Тези дни следя волтажа -13.1-13.3-13.5 и стига до 13.7,но не повече. Какво ще е най-доброто предложение ? Не съм я мерил с мултицет още,мислех днес да го направя. Дали да заложа на акумулатор или алтернатор.Проблема е,че майстора ми тези дни е доста зает и сигурно колата ми така или иначе ще ходи при него чак Петък и не искам тотално да замина акумулатора и да не мога да запаля.
Някакви предположения ? Четки и voltage regulator ?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Акумулатор или алтернатор ?
Акумулатора е колега, при мен се държеше по същия начин преди да го сменя, освен изоставането на часовника, на всяко палене ми рестартираше навигацията....
Иначе реле регулатора се управлява от IBS модул, който в различните режими на работа зарежда с различен ток.
Когато мотора е под товар варира между 12 и 13.6-7, когато спускаш някъде зарежда на макс 14.6-14.7, когато катериш седи малко над 12.
Като смениш акумулатора трябва да го регистрираш, че е сменен и да е със същите параметри.
Иначе реле регулатора се управлява от IBS модул, който в различните режими на работа зарежда с различен ток.
Когато мотора е под товар варира между 12 и 13.6-7, когато спускаш някъде зарежда на макс 14.6-14.7, когато катериш седи малко над 12.
Като смениш акумулатора трябва да го регистрираш, че е сменен и да е със същите параметри.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Акумулатор или алтернатор ?
Много е важно да вземеш акумулатор, който присъства от възможните в CAS-а ти, за да се кодира успешно
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Re: Акумулатор или алтернатор ?
Тъкмо казвам ъпдейт....може да е алтернатора или имало някакъв кабел отзад до акумулатора,който уж бил 400лв.... Защото си карам днес. Спрях при един приятел и след 15 мин не искаше да запали и ми даваше ток. Като си тръгнах зареждаше на 11.0 волта и това беше,стигнах до майстора и му я оставих да я гледа идните дни....ама май няма да е акумулатора.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Акумулатор или алтернатор ?
dextuar написа:Много е важно да вземеш акумулатор, който присъства от възможните в CAS-а ти, за да се кодира успешно
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Кое точно от характеристиките да му присъства?И как да проверим?
Питам, че моя е на 9 години вече и тая зима е на кантар, да изкара.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Акумулатор или алтернатор ?
С НЦС-а четеш CAS-а и там си пишеSatanism написа:dextuar написа:Много е важно да вземеш акумулатор, който присъства от възможните в CAS-а ти, за да се кодира успешно
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Кое точно от характеристиките да му присъства?И как да проверим?
Питам, че моя е на 9 години вече и тая зима е на кантар, да изкара.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Акумулатор или алтернатор ?
dextuar написа:С НЦС-а четеш CAS-а и там си пишеSatanism написа:dextuar написа:Много е важно да вземеш акумулатор, който присъства от възможните в CAS-а ти, за да се кодира успешно
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Кое точно от характеристиките да му присъства?И как да проверим?
Питам, че моя е на 9 години вече и тая зима е на кантар, да изкара.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Нямам такова...само ИСТА имам.Беше някаква драма с тоя НЦС май
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Акумулатор или алтернатор ?
На твоята трябва да е 92AH AGM.
- Meidana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 181
- Регистриран на: 26.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 LCI
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Estriol blue
Re: Акумулатор или алтернатор ?
А за Е90 320д 163кс М47 2005г какъв препоръчвате да сложа? Искам да е възможно най-мощен, но и да се събере а и да може да се кодира успешно.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Акумулатор или алтернатор ?
Ето при мен в CAS-а какво пише, предполагам важи и за другите 320д
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Акумулатор или алтернатор ?
dextuar написа:Ето при мен в CAS-а какво пише, предполагам важи и за другите 320д
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Re: Акумулатор или алтернатор ?
Оказа се алтернатор при мен проблема...
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Акумулатор или алтернатор ?
dilyanyordanov написа:Оказа се алтернатор при мен проблема...
Смени цели акумулатор или само регулатора на напрежение които е със четките,
Re: Акумулатор или алтернатор ?
поздрави на всички . имам следният проблем и се надявам някой да има решение . имам Е91 320д , свалих акумулатора за 10 мин . след поставянето му колата върти а не пали и светват всевъзможни лампи . моля за някаква информация . благодаря ви
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Акумулатор или алтернатор ?
deko1234 написа:поздрави на всички . имам следният проблем и се надявам някой да има решение . имам Е91 320д , свалих акумулатора за 10 мин . след поставянето му колата върти а не пали и светват всевъзможни лампи . моля за някаква информация . благодаря ви
Да не е изгубила синхронизацията с КАС-а? Пробвай да изчистиш грешките с диагностика или изчакай поне час и пробвай пак да запалиш
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани