Акумулатор или алтернатор ?

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Акумулатор или алтернатор ?

Мнение от dilyanyordanov » 19 Ное 2016, 9:22

Здравейте,

Видях,че има няколко писани теми по този случай. Карам '09 335i.Карам я от 5 седмици май станаха вече. Като взех колата следобяда ми излезна червения акумулатор и веднага изчезна. Казах си,че сигурно не е карана колата както и беше случая и като покарам ще се махне..Никакви ядове...Заблелязах 1-2 седмици след това ,че не ми светеше предната и задната централни крушки. Ок, купих 2, човека ми каза следи дали няма утечка ,че да е махнал предишния собственик точно тези двете. Гледах през скритото меню -14.2-14.4. Викам си супер...До преди 3 дена,когато сутринта отключвам колата и не ми светнаха стоповете както обикновенно прави. Следобяда пък се пуснаха...забелязах и че часовника леко е изостанала с 10 минути. Оправих го,на другия ден 5 мин изоставаше и вчера 2-3.... Чудя се дали да махна 2те крушки,които сложиш,но те са с някакъв минимален разход,въобще възможно ли е да е от тях ? Акумулатора като гледам е оригиналният. Колата е да кажем от началото на 2010 е карана,което значи пак доста..6 години за един акумулатор или някой да го е сменил с оригинален...Възможно,защото е в Германия била и после Австрия,но знае ли човек.
Тези дни следя волтажа -13.1-13.3-13.5 и стига до 13.7,но не повече. Какво ще е най-доброто предложение ? Не съм я мерил с мултицет още,мислех днес да го направя. Дали да заложа на акумулатор или алтернатор.Проблема е,че майстора ми тези дни е доста зает и сигурно колата ми така или иначе ще ходи при него чак Петък и не искам тотално да замина акумулатора и да не мога да запаля.

Някакви предположения ? Четки и voltage regulator ?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Акумулатор или алтернатор ?

Мнение от vld » 19 Ное 2016, 17:03

Акумулатора е колега, при мен се държеше по същия начин преди да го сменя, освен изоставането на часовника, на всяко палене ми рестартираше навигацията....
Иначе реле регулатора се управлява от IBS модул, който в различните режими на работа зарежда с различен ток.
Когато мотора е под товар варира между 12 и 13.6-7, когато спускаш някъде зарежда на макс 14.6-14.7, когато катериш седи малко над 12.
Като смениш акумулатора трябва да го регистрираш, че е сменен и да е със същите параметри.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Акумулатор или алтернатор ?

Мнение от Dextuar » 19 Ное 2016, 18:12

Много е важно да вземеш акумулатор, който присъства от възможните в CAS-а ти, за да се кодира успешно


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Re: Акумулатор или алтернатор ?

Мнение от dilyanyordanov » 19 Ное 2016, 18:31

Тъкмо казвам ъпдейт....може да е алтернатора или имало някакъв кабел отзад до акумулатора,който уж бил 400лв.... Защото си карам днес. Спрях при един приятел и след 15 мин не искаше да запали и ми даваше ток. Като си тръгнах зареждаше на 11.0 волта и това беше,стигнах до майстора и му я оставих да я гледа идните дни....ама май няма да е акумулатора.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Акумулатор или алтернатор ?

Мнение от Satanism » 19 Ное 2016, 18:49

dextuar написа:Много е важно да вземеш акумулатор, който присъства от възможните в CAS-а ти, за да се кодира успешно


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Кое точно от характеристиките да му присъства?И как да проверим?
Питам, че моя е на 9 години вече и тая зима е на кантар, да изкара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Акумулатор или алтернатор ?

Мнение от Dextuar » 19 Ное 2016, 19:08

Satanism написа:
dextuar написа:Много е важно да вземеш акумулатор, който присъства от възможните в CAS-а ти, за да се кодира успешно


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Кое точно от характеристиките да му присъства?И как да проверим?
Питам, че моя е на 9 години вече и тая зима е на кантар, да изкара.
С НЦС-а четеш CAS-а и там си пише ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Акумулатор или алтернатор ?

Мнение от Satanism » 20 Ное 2016, 11:11

dextuar написа:
Satanism написа:
dextuar написа:Много е важно да вземеш акумулатор, който присъства от възможните в CAS-а ти, за да се кодира успешно


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Кое точно от характеристиките да му присъства?И как да проверим?
Питам, че моя е на 9 години вече и тая зима е на кантар, да изкара.
С НЦС-а четеш CAS-а и там си пише ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Нямам такова...само ИСТА имам.Беше някаква драма с тоя НЦС май

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Акумулатор или алтернатор ?

Мнение от vld » 21 Ное 2016, 6:42

На твоята трябва да е 92AH AGM.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 26.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F34 LCI
Мечтае да кара: същото
Детайли за колата: Estriol blue

Re: Акумулатор или алтернатор ?

Мнение от Meidana » 21 Ное 2016, 9:57

А за Е90 320д 163кс М47 2005г какъв препоръчвате да сложа? Искам да е възможно най-мощен, но и да се събере а и да може да се кодира успешно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Акумулатор или алтернатор ?

Мнение от Dextuar » 21 Ное 2016, 10:15

Ето при мен в CAS-а какво пише, предполагам важи и за другите 320д
Untitled.jpg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Акумулатор или алтернатор ?

Мнение от awful » 21 Ное 2016, 14:33

dextuar написа:Ето при мен в CAS-а какво пише, предполагам важи и за другите 320д
Untitled.jpg



:yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Re: Акумулатор или алтернатор ?

Мнение от dilyanyordanov » 25 Ное 2016, 18:02

Оказа се алтернатор при мен проблема...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Акумулатор или алтернатор ?

Мнение от awful » 27 Ное 2016, 12:46

dilyanyordanov написа:Оказа се алтернатор при мен проблема...


Смени цели акумулатор или само регулатора на напрежение които е със четките, :D
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 16.10.2013
Пол: Мъж

Re: Акумулатор или алтернатор ?

Мнение от deko1234 » 30 Ное 2016, 18:35

поздрави на всички . имам следният проблем и се надявам някой да има решение . имам Е91 320д , свалих акумулатора за 10 мин . след поставянето му колата върти а не пали и светват всевъзможни лампи . моля за някаква информация . благодаря ви

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Акумулатор или алтернатор ?

Мнение от Dextuar » 30 Ное 2016, 23:14

deko1234 написа:поздрави на всички . имам следният проблем и се надявам някой да има решение . имам Е91 320д , свалих акумулатора за 10 мин . след поставянето му колата върти а не пали и светват всевъзможни лампи . моля за някаква информация . благодаря ви

Да не е изгубила синхронизацията с КАС-а? Пробвай да изчистиш грешките с диагностика или изчакай поне час и пробвай пак да запалиш

Следваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook