Рязко падане на обороти и гаснене

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: BMW F31 LCI

Re: Рязко падане на обороти и гаснене

Мнение от bellerephon » 19 Ное 2016, 13:44

Колеги имате ли други предположения или да започвам да сменям датчиците, които споменахте ? След като застудя всяка сутрин поне веднъж ми прави проблема и само по чудо не е изгаснала в някои завои. До работата карам на тръни :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 22.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
Мечтае да кара: НЛО

Re: Рязко падане на обороти и гаснене

Мнение от nasopraso » 23 Ное 2016, 15:49

Дори и производителя БМВ не могат да открият проблема. :lol: Аз го имам същия

Като сменя всичко все някога ще се оправи и ще пиша :D
Всички удоволствия са описани в НК!

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: BMW F31 LCI

Re: Рязко падане на обороти и гаснене

Мнение от bellerephon » 23 Ное 2016, 21:38

:lol: ти сериозно ли? Ходил ли си в оторизиран сервиз ?
Вече се чудя дали да почвам със смяната на предполагаемите части от които може да идва проблема или да я пускам за продажба. Страх ме е проблема да не се задълбочи.
Прицелил съм се в три неща - датчик на колянов вал, датчик на разпределителен вал и подкачващата горивна помпа. Силно се надявам при смяната им проблема да изчезне, ма се чудя от кое да почна :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Рязко падане на обороти и гаснене

Мнение от Taruno » 24 Ное 2016, 10:19

bellerephon написа::lol: ти сериозно ли? Ходил ли си в оторизиран сервиз ?
Вече се чудя дали да почвам със смяната на предполагаемите части от които може да идва проблема или да я пускам за продажба. Страх ме е проблема да не се задълбочи.
Прицелил съм се в три неща - датчик на колянов вал, датчик на разпределителен вал и подкачващата горивна помпа. Силно се надявам при смяната им проблема да изчезне, ма се чудя от кое да почна :D


Колега ГНП-то дава грешка, един от два датчика е, или дюзи. Егати хората има, как ще продаваш кола заради ремонти дето ако и трите ги направиш ще са под 1к лв, нямам думи.

Супер лесно достъпен е датчика на коляновия и ако не ти се дават пари за нов може да тестваш с такъв от морга и след това да си даваш парите за нов, същото е за разпределителния, но честно за него проблеми при дизелите не съм чувал. До сега да беше отишъл при някой от известните колеги със сервизи и всичко да е решено. Не се кара 1 месец кола с такъв проблем, а се решава - сам си го каза, че играеш руска рулетка, може да ти изгасне в завой, може да изгасне при изпреварване.

Ти знаеш ли как примерно ще се метнеш на някой пасат 6 и в рамките на година ще си минимум 4к в ремонти назад (в моя случай 12к)

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: BMW F31 LCI

Re: Рязко падане на обороти и гаснене

Мнение от bellerephon » 24 Ное 2016, 13:25

Колега благодаря за мнението, но ако си мислиш, че ми се продава BMW-то грешиш, още повече да го заменя с дървото Пасат 6 :lol: .
Правих две диагностики, два майстора я гледаха и проблем не беше установен. Предполагам и ти не си сигурен на 100%, че е някой от изброените от теб проблеми. Какво ще стане ако не е някои от датчиците и тръгна да правя дюзи. А ако се окаже, че проблема не от тях ?
Също така не мога да си позволя да оставя колата за повече от седмица, две, просто защото ми е нужна.
Спомена майстори, моля те дай съвет към кого да се отправя ?

Също така какво мислите за този датчик: https://www.olx.bg/ad/datchik-kolyanov-val-bmv-febi-bilstein-29483-impulsen-datchik-ID6lHms.html#1db6ea3be1 ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 22.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
Мечтае да кара: НЛО

Re: Рязко падане на обороти и гаснене

Мнение от nasopraso » 24 Ное 2016, 14:49

При мен най-накрая даде грешка във всички цилиндри misfire 1-2-3-4 иии ламбдо сондата която тъй или иначе поръчах. Спред мен тя е проблема за да го дава този misfire. Ако не е тя минавам после на свещи и бубини

Също така не е задължително да ходиш в оторизиран сервиз при положение че има колеги които са в час, а и в оторизирания ще ми кажат същото
Всички удоволствия са описани в НК!

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: BMW F31 LCI

Re: Рязко падане на обороти и гаснене

Мнение от bellerephon » 21 Дек 2016, 16:21

nasopraso написа:При мен най-накрая даде грешка във всички цилиндри misfire 1-2-3-4 иии ламбдо сондата която тъй или иначе поръчах. Спред мен тя е проблема за да го дава този misfire. Ако не е тя минавам после на свещи и бубини

Също така не е задължително да ходиш в оторизиран сервиз при положение че има колеги които са в час, а и в оторизирания ще ми кажат същото

Колега какво стана, откри ли проблема от къде идва ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 22.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
Мечтае да кара: НЛО

Re: Рязко падане на обороти и гаснене

Мнение от nasopraso » 22 Дек 2016, 15:49

bellerephon написа:
nasopraso написа:При мен най-накрая даде грешка във всички цилиндри misfire 1-2-3-4 иии ламбдо сондата която тъй или иначе поръчах. Спред мен тя е проблема за да го дава този misfire. Ако не е тя минавам после на свещи и бубини

Също така не е задължително да ходиш в оторизиран сервиз при положение че има колеги които са в час, а и в оторизирания ще ми кажат същото

Колега какво стана, откри ли проблема от къде идва ?


Колега мисля, че го открих само, че аз съм на газ и при теб няма как да е от това. При мен като махнах бушона на газовата и всичко се реши...вече карам 20 дена на бензин и нямам никакви проблеми, но идва тежко.
След нова година чак могат да ме вземат и да умуват. Проблема явно е следния че бензиновия компютър се адаптира по газовия и ако газовия не е настроен както трябва бензиновия се побърква. Като махнах бушона на газовата, бензиновия си се адаптира и сега е ок.
Кофтито е че газаджиите са заключили газовия комп и немога да отида при други които могат да я настроят както трябва
Всички удоволствия са описани в НК!

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: BMW F31 LCI

Re: Рязко падане на обороти и гаснене

Мнение от bellerephon » 23 Дек 2016, 10:53

nasopraso написа:
bellerephon написа:
nasopraso написа:При мен най-накрая даде грешка във всички цилиндри misfire 1-2-3-4 иии ламбдо сондата която тъй или иначе поръчах. Спред мен тя е проблема за да го дава този misfire. Ако не е тя минавам после на свещи и бубини

Също така не е задължително да ходиш в оторизиран сервиз при положение че има колеги които са в час, а и в оторизирания ще ми кажат същото

Колега какво стана, откри ли проблема от къде идва ?


Колега мисля, че го открих само, че аз съм на газ и при теб няма как да е от това. При мен като махнах бушона на газовата и всичко се реши...вече карам 20 дена на бензин и нямам никакви проблеми, но идва тежко.
След нова година чак могат да ме вземат и да умуват. Проблема явно е следния че бензиновия компютър се адаптира по газовия и ако газовия не е настроен както трябва бензиновия се побърква. Като махнах бушона на газовата, бензиновия си се адаптира и сега е ок.
Кофтито е че газаджиите са заключили газовия комп и немога да отида при други които могат да я настроят както трябва

Прав си при мен няма как да е от това :) . Другата седмица ще сменям накладки така че смятам да опитам да реша проблема със смяна на датчика на коляновия вал или датчика за температурата на входящия въздух. Гледах по други форуми, въпреки че не се отнасят за нашата марка, че се наблюдават сходни проблеми и при смяна на втория датчик нещата се оправят. Не е скъп затова съм склонен да опитам. Ако има някакво развитие ще пиша.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 22.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
Мечтае да кара: НЛО

Re: Рязко падане на обороти и гаснене

Мнение от nasopraso » 23 Дек 2016, 15:34

:) Драсни ако откриеш нещо...аз до момента съм около 1000 лв вътре - дебитомер, валтроник моторче, датчки колянов вал, ламбдо сонда
Всички удоволствия са описани в НК!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Рязко падане на обороти и гаснене

Мнение от Taruno » 23 Дек 2016, 16:37

nasopraso написа::) Драсни ако откриеш нещо...аз до момента съм около 1000 лв вътре - дебитомер, валтроник моторче, датчки колянов вал, ламбдо сонда


бензин / дизел различни коли, съвсем различни проблеми могат да го предизвикват за съжаление.

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: BMW F31 LCI

Re: Рязко падане на обороти и гаснене

Мнение от bellerephon » 01 Яну 2017, 14:54

Колеги ЧНГ първо, значи смених датчика на коляновия вал - не е от него. Първо - самия датчик струваше 120 лв., отделно работата беше също толкова, тъй като се оказа, че за да се замени, трябва да се свалят скоростите. Няма и 1 км. след като тръгнах от майстора и проблема отново се появи. Следващата стъпка, която смятам да предприема е смяна на подкачващата помпа. Ако се окаже, че не е и от нея, колата отива за продан, тъй като нямам нерви и време да се занимавам с нея.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Рязко падане на обороти и гаснене

Мнение от bai_ILIA » 05 Яну 2017, 22:19

колега, проверили ли сте помпата в резервоара и цедката? виждал съм много дизели (различни марки), които гаснат, не палят и т.н. щото цедката е затлачена с разни лайна. супер лесно се установява дали е ОК помпата и цедката. това е просто предположение, все пак някаква дреболия е според мен, не е за продаване заради това...
"Чемодан, вокзал, Москва"

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: BMW F31 LCI

Re: Рязко падане на обороти и гаснене

Мнение от bellerephon » 05 Яну 2017, 22:45

bai_ILIA написа:колега, проверили ли сте помпата в резервоара и цедката? виждал съм много дизели (различни марки), които гаснат, не палят и т.н. щото цедката е затлачена с разни лайна. супер лесно се установява дали е ОК помпата и цедката. това е просто предположение, все пак някаква дреболия е според мен, не е за продаване заради това...

Не съм я проверявал, но ще опитам. Предполагам че трябва да източа резервоара и да демонтирам цялата помпа. Запознати ли сте да има друг начин ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Рязко падане на обороти и гаснене

Мнение от bai_ILIA » 07 Яну 2017, 15:05

тя е под задната седалка и се вади лесно. виж дали цедката и не е нахакана с тиня. няма нужда да точиш резервоара, за да извадиш помпата и цедката. тя бачка на някакво ниско налягане колкото да закара нафтата напред до помпата под шофьорската седалка, която подкачва на тази за високото налягане. това е просто идея за твоите проблеми и е лесно да се провери. няма гаранция, че е от това, но си струва опита според мен.
"Чемодан, вокзал, Москва"

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook