Въпроси относно 325д
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- luvri90
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 21.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 325д
- Мечтае да кара: Nissan GT-R
Re: Въпроси относно 325д
И при мен така пръскат как се прави тази операция която препоръчваш ?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Въпроси относно 325д
С НЦС експерт и К-ДКАН кабел
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- luvri90
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 21.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 325д
- Мечтае да кара: Nissan GT-R
Re: Въпроси относно 325д
Благодаря
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпроси относно 325д
luvri90 написа:И при мен така пръскат как се прави тази операция която препоръчваш ?
Като ти се наложи да си измиеш прозореца със скорост на 120км/ч, ще си благодарен на това че са силни, иначе ще ти се изпикаят върху чистачките
- luvri90
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 21.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 325д
- Мечтае да кара: Nissan GT-R
Re: Въпроси относно 325д
Наложи ми се и с повече
явно по добре да не ги закачам тия чистачки ще им свикна , тука много се ползват почти всеки ден вали , скапан климат е тук , сутринта -1 на обяд +12-13 градуса .....
можеш ли да ми кажеш ония маркуч на снимката какъв е и проблем ли е че е омаслен слиза надолу мисля в кулера но не сам сигурен .
Иначе като свалих капака двигателя свети никъде другаде няма забележка гледах го светих нищо друго само тоя маркуч дето е омаслен там кадето влиза в мотора мисля че там е ЕГР-а ама не сам сигурен .
явно по добре да не ги закачам тия чистачки ще им свикна , тука много се ползват почти всеки ден вали , скапан климат е тук , сутринта -1 на обяд +12-13 градуса .....
можеш ли да ми кажеш ония маркуч на снимката какъв е и проблем ли е че е омаслен слиза надолу мисля в кулера но не сам сигурен .
Иначе като свалих капака двигателя свети никъде другаде няма забележка гледах го светих нищо друго само тоя маркуч дето е омаслен там кадето влиза в мотора мисля че там е ЕГР-а ама не сам сигурен .
- kvasilev76
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Въпроси относно 325д
За цапащите предния капак пръскалки съм махнал направо предпазетеля(бушона).Или е 34 или 43.Едно че не са кой знае колко ефективни но и много течност харчат.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпроси относно 325д
luvri90 написа:Наложи ми се и с повече
явно по добре да не ги закачам тия чистачки ще им свикна , тука много се ползват почти всеки ден вали , скапан климат е тук , сутринта -1 на обяд +12-13 градуса .....
можеш ли да ми кажеш ония маркуч на снимката какъв е и проблем ли е че е омаслен слиза надолу мисля в кулера но не сам сигурен .
Иначе като свалих капака двигателя свети никъде другаде няма забележка гледах го светих нищо друго само тоя маркуч дето е омаслен там кадето влиза в мотора мисля че там е ЕГР-а ама не сам сигурен .
Това е маркуча който идва от кулера нормално е да има омасляване от маслени пари в него, но не трябва да има отвън.
Така по снимката това е старо и засъхнало, измий го хубаво и виж дали ще омасли пак.
Не е някаква драма, най много да се наложи подмяна на маркуча, около сто и няколко лева беше.
- luvri90
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 21.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 325д
- Мечтае да кара: Nissan GT-R
Re: Въпроси относно 325д
Здравейте колеги. Бих искал отново да задам някой въпрос , като предварително благодаря на всички отзовали се преди и занапред колеги които ми помогнаха . Скоро пак ми предстои пътуване до родината и ми се иска да си направя профилактика на колата което включва сваляне на егр , колектора , интеркулера и и тръбите за почистване . Въпроса ми е понеже четох за тия пеперуди или вихрови клапи и се наплаших искам да попитам моя мотор има ли проблеми с тях и наложително ли е да ги махам сменяйки ги с тапи ? Така и така ще се сваля за почистване да искам да ми е мирна главата . Ако има значение да поясня че колата се кара по бързичко и на магистрала рядко слиза под 140 . Ако трябва да се сменят тия клапи кой размер са за моя мотор и от бг или някой колега мога ли да си ги поръчам ? Благодаря ви предварително !!!
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Въпроси относно 325д
Нямаш такива ти.
- luvri90
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 21.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 325д
- Мечтае да кара: Nissan GT-R
Re: Въпроси относно 325д
Благодаря колега Няма да ги мисля
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Въпроси относно 325д
kvasilev76 написа:За цапащите предния капак пръскалки съм махнал направо предпазетеля(бушона).Или е 34 или 43.Едно че не са кой знае колко ефективни но и много течност харчат.
Ми ако го правите в движение миенето с над 40 няма да ви пръска капака, тавана и задното стъкло, ами ще си пръска само където трябва и на фаровете и дюзите на стъклото, ма то е мислено по тоя начин да работи
Иначе Бай Ганьо обича така да оправя нещата, директно маха бушона. Да не говорим, че може да се кодира интервала за миене на фаровете от 3 на 5 пръскания. Аз лично като не искам да ми мие фаровете просто не задържам лостчето на чистачките, правя 2-3 пръскания на интервали и си пускам сам чистачките с щракване надолу на лоста.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Въпроси относно 325д
Или с 2 клика преместваш количеството на изпръскана течност, интервала и интензитета или просто ги спираш СОФТУЕРНО
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- luvri90
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 21.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 325д
- Мечтае да кара: Nissan GT-R
Re: Въпроси относно 325д
На тях пръскалки им свикнах вече
Интересуваха ме тия вихрови клапи че бая се бях филмирал след прочетеното из форума и все си мислех че ги имам и аз , но щом ги нямам или не са проблемни няма какво да ги мисля . Имам обаче друга питанка колеги колата не беше карана няколко дена понеже съм болничен и ми направи впечатление че като я запалих беше се занулил часовника ??? мисля че е от акумулатора но нямам никакви проблеми с палене или каквото и да било освен че сега като я отключвам и заключвам не ми светят ринговете само интериорното осветление и дръжките на вратите . Въпроса мие как мога да си го оправя това да е както си беше влизам в настройките през лостчето всичко е наред но не светят , може ли да ми е слаб акумулатора и нарочно да ги спира да не светят ??? или проблема е друг ? Благодаря ви предварително
Интересуваха ме тия вихрови клапи че бая се бях филмирал след прочетеното из форума и все си мислех че ги имам и аз , но щом ги нямам или не са проблемни няма какво да ги мисля . Имам обаче друга питанка колеги колата не беше карана няколко дена понеже съм болничен и ми направи впечатление че като я запалих беше се занулил часовника ??? мисля че е от акумулатора но нямам никакви проблеми с палене или каквото и да било освен че сега като я отключвам и заключвам не ми светят ринговете само интериорното осветление и дръжките на вратите . Въпроса мие как мога да си го оправя това да е както си беше влизам в настройките през лостчето всичко е наред но не светят , може ли да ми е слаб акумулатора и нарочно да ги спира да не светят ??? или проблема е друг ? Благодаря ви предварително
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпроси относно 325д
luvri90 написа:На тях пръскалки им свикнах вече
Интересуваха ме тия вихрови клапи че бая се бях филмирал след прочетеното из форума и все си мислех че ги имам и аз , но щом ги нямам или не са проблемни няма какво да ги мисля . Имам обаче друга питанка колеги колата не беше карана няколко дена понеже съм болничен и ми направи впечатление че като я запалих беше се занулил часовника ??? мисля че е от акумулатора но нямам никакви проблеми с палене или каквото и да било освен че сега като я отключвам и заключвам не ми светят ринговете само интериорното осветление и дръжките на вратите . Въпроса мие как мога да си го оправя това да е както си беше влизам в настройките през лостчето всичко е наред но не светят , може ли да ми е слаб акумулатора и нарочно да ги спира да не светят ??? или проблема е друг ? Благодаря ви предварително
Паднал ти е акумулатора, така е като станат на по 10 години и не държат, просто го смени
- luvri90
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 21.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 325д
- Мечтае да кара: Nissan GT-R
Re: Въпроси относно 325д
и аз така помислих време му е за смяна вече . Доколкото разбрах за моята кола ще трябва акумулатор серия AGM нали ?
има ли значение че колата има - Brake Energy Regeneration ?
това влияе ли на избора и доколкото съм разбрал след смяната трябва да се регистрира новия акумулатор за да го зарежда правилно колата . Има ли нещо специфично при самата смяна или е както на всяка кола и не пречи да няма ток докато се сменя акумулатора ?
има ли значение че колата има - Brake Energy Regeneration ?
това влияе ли на избора и доколкото съм разбрал след смяната трябва да се регистрира новия акумулатор за да го зарежда правилно колата . Има ли нещо специфично при самата смяна или е както на всяка кола и не пречи да няма ток докато се сменя акумулатора ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани