Диагностика и кодиране при E9x

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от awful » 15 Яну 2017, 22:41

Закачвате кабела , давате на контакт след което гледате живи дани примерно на Ф3 няма проблем но ако преди да запалиш отидеш да погледнеш дюзите няма да запали, то си и пише да се запали колата преди да се отиде на това меню.

И това са глупости че няма да запали след като сте пуснали INPA и сте на контакт, не пали ако сте на под менюто за корекция на дюзите.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Dextuar » 15 Яну 2017, 22:50

awful написа:Закачвате кабела , давате на контакт след което гледате живи дани примерно на Ф3 няма проблем но ако преди да запалиш отидеш да погледнеш дюзите няма да запали, то си и пише да се запали колата преди да се отиде на това меню.

И това са глупости че няма да запали след като сте пуснали INPA и сте на контакт, не пали ако сте на под менюто за корекция на дюзите.
И аз имах това предвид.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от drago9205 » 20 Яну 2017, 11:50

Колеги, мога ли през софтуера да проверя типът на FRM модула (тоест дали е по-новият, който поддържа ксенон). До колкото разбрах някои коли с халоген са с новият модул и слагането на ксенон е общо взето без кодиране, само с окабеляване.

П.С. Сори, че пиша тук, май въпросът е подходящ и за темата с фаровете

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 6.03.2012
Местоположение: Където си поиска
Пол: Мъж
Кара: Всичко

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от doktorabg » 20 Яну 2017, 12:06

drago9205 написа:Колеги, мога ли през софтуера да проверя типът на FRM модула (тоест дали е по-новият, който поддържа ксенон). До колкото разбрах някои коли с халоген са с новият модул и слагането на ксенон е общо взето без кодиране, само с окабеляване.

П.С. Сори, че пиша тук, май въпросът е подходящ и за темата с фаровете


Стария и той поддържа ксенон и винаги трябва кодиране

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от drago9205 » 20 Яну 2017, 12:25

Интересно. Въпросът ми произлезе най-вече от фактът, че говорих с един човек който е сменил халогенните с ксенон без кодиране на pre-face.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 6.03.2012
Местоположение: Където си поиска
Пол: Мъж
Кара: Всичко

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от doktorabg » 20 Яну 2017, 12:29

drago9205 написа:Интересно. Въпросът ми произлезе най-вече от фактът, че говорих с един човек който е сменил халогенните с ксенон без кодиране на pre-face.


Ако е сложил китайски боклуци може.
Иначе се променя VO и се кодират ако слагаш оригинални

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 7.05.2008
Пол: Мъж
Мечтае да кара: F10

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от bmwman » 06 Фев 2017, 17:01

Здравейте знаете ли в кой модул и коя опция се кодира за да се спре подаването на импулс към страничните огледала да не се отварят автоматично още при отключването на колата с дистанционното.Искам временно да ги спра защото лявото огледало е развалено о не спира където трябва а отива чак напред(явно вътре стопера или зъбче се е счупило).При разгъването им го задържам с ръка където му е работното положение и така то спира след секунди,но при последващо отключване на колата пак тръгва и се усуква напред.
Търсех в FRM модула но не видях такава опция

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Gqbriel » 06 Фев 2017, 17:21

bmwman написа:Здравейте знаете ли в кой модул и коя опция се кодира за да се спре подаването на импулс към страничните огледала да не се отварят автоматично още при отключването на колата с дистанционното.Искам временно да ги спра защото лявото огледало е развалено о не спира където трябва а отива чак напред(явно вътре стопера или зъбче се е счупило).При разгъването им го задържам с ръка където му е работното положение и така то спира след секунди,но при последващо отключване на колата пак тръгва и се усуква напред.
Търсех в FRM модула но не видях такава опция


http://codinge90.com/activate-folding-i ... h-key-fob/
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 7.05.2008
Пол: Мъж
Мечтае да кара: F10

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от bmwman » 06 Фев 2017, 18:36

Gqbriel написа:
bmwman написа:Здравейте знаете ли в кой модул и коя опция се кодира за да се спре подаването на импулс към страничните огледала да не се отварят автоматично още при отключването на колата с дистанционното.Искам временно да ги спра защото лявото огледало е развалено о не спира където трябва а отива чак напред(явно вътре стопера или зъбче се е счупило).При разгъването им го задържам с ръка където му е работното положение и така то спира след секунди,но при последващо отключване на колата пак тръгва и се усуква напред.
Търсех в FRM модула но не видях такава опция


http://codinge90.com/activate-folding-i ... h-key-fob/


От показания линк се показва как да се активира комфортното сгъване на огледалата при задържането на бутона LOCK,аз се интересувам как да се спре разгъването им при отключването с бутона UNLOCK на дистанционното

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Dextuar » 06 Фев 2017, 18:42

bmwman написа:
Gqbriel написа:
bmwman написа:Здравейте знаете ли в кой модул и коя опция се кодира за да се спре подаването на импулс към страничните огледала да не се отварят автоматично още при отключването на колата с дистанционното.Искам временно да ги спра защото лявото огледало е развалено о не спира където трябва а отива чак напред(явно вътре стопера или зъбче се е счупило).При разгъването им го задържам с ръка където му е работното положение и така то спира след секунди,но при последващо отключване на колата пак тръгва и се усуква напред.
Търсех в FRM модула но не видях такава опция


http://codinge90.com/activate-folding-i ... h-key-fob/


От показания линк се показва как да се активира комфортното сгъване на огледалата при задържането на бутона LOCK,аз се интересувам как да се спре разгъването им при отключването с бутона UNLOCK на дистанционното
Като си ги сгъваш с копчето от вътре, няма друг начин


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 7.05.2008
Пол: Мъж
Мечтае да кара: F10

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от bmwman » 06 Фев 2017, 18:49

dextuar написа:
bmwman написа:
Gqbriel написа:
bmwman написа:Здравейте знаете ли в кой модул и коя опция се кодира за да се спре подаването на импулс към страничните огледала да не се отварят автоматично още при отключването на колата с дистанционното.Искам временно да ги спра защото лявото огледало е развалено о не спира където трябва а отива чак напред(явно вътре стопера или зъбче се е счупило).При разгъването им го задържам с ръка където му е работното положение и така то спира след секунди,но при последващо отключване на колата пак тръгва и се усуква напред.
Търсех в FRM модула но не видях такава опция


http://codinge90.com/activate-folding-i ... h-key-fob/


От показания линк се показва как да се активира комфортното сгъване на огледалата при задържането на бутона LOCK,аз се интересувам как да се спре разгъването им при отключването с бутона UNLOCK на дистанционното
Като си ги сгъваш с копчето от вътре, няма друг начин


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

С една дума да разбирам че отключването на колата винаги подава напрежение към огледалата за разгъването им даже и когато са си разгънати?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от (h)aman » 06 Фев 2017, 19:55

Не, просто колегите не са те разбрали какво точно питаш. Соред мен имаш проблем с огледалото, това не е от кодировката и сигнал не се подава винаги. Например когато си ги прибрал от копчето на вратата, няма да се отворят при отключване на колата. Може да му свалиш стъклото и моторчето, да почистиш буксите и да ги напръскаш с контактен спрей.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Gqbriel » 06 Фев 2017, 20:00

(h)aman написа:Не, просто колегите не са те разбрали какво точно питаш. Соред мен имаш проблем с огледалото, това не е от кодировката и сигнал не се подава винаги. Например когато си ги прибрал от копчето на вратата, няма да се отворят при отключване на колата. Може да му свалиш стъклото и моторчето, да почистиш буксите и да ги напръскаш с контактен спрей.

Ами ако са сгънати винаги ги отваря,аз мисля,че това има предвид.
Ако пита мен,да спре прибирамето интова е,имах такъв проблем на 46цата,там моторчето НЕ му се спира тока,но има едно палче,което мести остта на моторчето и действа като стопер..
Може да е изкочило от зъбчето просто


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 6.03.2012
Местоположение: Където си поиска
Пол: Мъж
Кара: Всичко

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от doktorabg » 06 Фев 2017, 20:26

Колега, кодираш в FRM
SPIEGEL _KOMFORT_EINKLAPPEN
nicht_active

и няма да ги затваря/отваря с дистанционното

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Dextuar » 06 Фев 2017, 20:28

Той иска да ги затваря като заключи с ключа, но като отключи, да не се отварят. Това не става. Поне аз така го разбрах...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook