Диагностика и кодиране при E9x

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от awful » 18 Окт 2016, 12:55

Само със ICON ли може да стане вкарването на този код щото ако е само със него? със д-кан кабела си е рисковано само за едни гласови команди.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 6.03.2012
Местоположение: Където си поиска
Пол: Мъж
Кара: Всичко

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от doktorabg » 18 Окт 2016, 13:06

awful написа:Само със ICON ли може да стане вкарването на този код щото ако е само със него? със д-кан кабела си е рисковано само за едни гласови команди.


Само с него или с OPS.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от awful » 18 Окт 2016, 13:13

doktorabg написа:
awful написа:Само със ICON ли може да стане вкарването на този код щото ако е само със него? със д-кан кабела си е рисковано само за едни гласови команди.


Само с него или с OPS.


Значи не си заслужава само за едни гласови команди, според мен във бмв когато са обновили моята не са ползвали диск за fsc кодовете и за това няма гласови команди, нямам друга идея как така ще изчезнат.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от exc » 29 Окт 2016, 11:44

Кое се променя, за да изгасят всички светлини при позиция на ключа на фаровете на "къси", когато колата е изгасена? В момента остават да светят габарити и излиза предупреждение на борда. Модулът е FRM1.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от awful » 01 Ное 2016, 12:37

exc написа:Кое се променя, за да изгасят всички светлини при позиция на ключа на фаровете на "къси", когато колата е изгасена? В момента остават да светят габарити и излиза предупреждение на борда. Модулът е FRM1.


Като отвориш вратата не гаснат ли светлените като е на къси :?:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от exc » 01 Ное 2016, 13:50

За конкретната кола, за която питам-не. Остават да светят габарити.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Gqbriel » 01 Ное 2016, 15:36

някой да сподели мога ли да активирам ласовите без копчето до idrive контролера
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от (h)aman » 01 Ное 2016, 15:43

Колеги каква може да е причината постоянно да записва грешка 4587 Fuel filter (Fuel filter clogged) при положение, че горивния филтър е нов МАНН? Четох в интернет и има много такива случаи, но не намерих някой да е намерил решение. Някой бяха писали, че може да е от подгрева на филтъра, но на мен нещо не ми се струва логично, а и никой не го беше сменил, за да каже, че е от него.. Да не би да трябва нещо да се ресетне ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 6.03.2012
Местоположение: Където си поиска
Пол: Мъж
Кара: Всичко

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от doktorabg » 01 Ное 2016, 15:48

Gqbriel написа:някой да сподели мога ли да активирам ласовите без копчето до idrive контролера


Да,от волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Gqbriel » 01 Ное 2016, 17:36

doktorabg написа:
Gqbriel написа:някой да сподели мога ли да активирам ласовите без копчето до idrive контролера


Да,от волана.

Е чак толкова тъп не съм...по-нагоре се говореше,че не са активирани при някои и Нави Про си е с таях и искат кодиране..това е въпроса
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 6.03.2012
Местоположение: Където си поиска
Пол: Мъж
Кара: Всичко

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от doktorabg » 01 Ное 2016, 17:43

Gqbriel написа:
doktorabg написа:
Gqbriel написа:някой да сподели мога ли да активирам ласовите без копчето до idrive контролера


Да,от волана.

Е чак толкова тъп не съм...по-нагоре се говореше,че не са активирани при някои и Нави Про си е с таях и искат кодиране..това е въпроса


Трябва ти FSC код за твоя ВИН, ICOM и някой друга програмка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Gqbriel » 02 Ное 2016, 8:21

doktorabg написа:
Gqbriel написа:
doktorabg написа:
Gqbriel написа:някой да сподели мога ли да активирам ласовите без копчето до idrive контролера


Да,от волана.

Е чак толкова тъп не съм...по-нагоре се говореше,че не са активирани при някои и Нави Про си е с таях и искат кодиране..това е въпроса


Трябва ти FSC код за твоя ВИН, ICOM и някой друга програмка.

Някой беше писал май за FSC кода нагоре и след това коя програмка трябва - казвай ако знаеш де ,недей на полутон :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 6.03.2012
Местоположение: Където си поиска
Пол: Мъж
Кара: Всичко

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от doktorabg » 02 Ное 2016, 9:27

Gqbriel написа:
doktorabg написа:
Gqbriel написа:
doktorabg написа:
Gqbriel написа:някой да сподели мога ли да активирам ласовите без копчето до idrive контролера


Да,от волана.

Е чак толкова тъп не съм...по-нагоре се говореше,че не са активирани при някои и Нави Про си е с таях и искат кодиране..това е въпроса


Трябва ти FSC код за твоя ВИН, ICOM и някой друга програмка.

Някой беше писал май за FSC кода нагоре и след това коя програмка трябва - казвай ако знаеш де ,недей на полутон :mhihi:


Колега,не го казвам с полутон но работата е малко деликатна.
В FA/VO трябва да имаш 609 и 620.
Първо трябва до знаеш дали твоето ССС е оригиналното и поради ъпдейт си е загубило Voice Control.
Ако е така мога да ти дам файловете с FSC кода за твоя ВИН ако колата ти е до 03.2007 ,те са за работа с SSS Progman и OPS и да си го активираш.

Второ - ако е слагано ССС-то после,трябва да му смениш ВИН-а с твоя с Tool32 и пак ти трябва FSC код.

Трето -ако колата ти въобще е нямала ССС и е слагано после,то за твоя ВИН няма в БМВ такъв код трябва пак да смениш ВИН с твоя и трябва да генерираш с FSC Tools и Icom код за него

Така ,че мисля да не си правиш главоболия за този Voice Control който няма да го ползваш толкова често.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Gqbriel » 02 Ное 2016, 9:35

doktorabg написа:
Gqbriel написа:
doktorabg написа:
Gqbriel написа:
doktorabg написа:
Gqbriel написа:някой да сподели мога ли да активирам ласовите без копчето до idrive контролера


Да,от волана.

Е чак толкова тъп не съм...по-нагоре се говореше,че не са активирани при някои и Нави Про си е с таях и искат кодиране..това е въпроса


Трябва ти FSC код за твоя ВИН, ICOM и някой друга програмка.

Някой беше писал май за FSC кода нагоре и след това коя програмка трябва - казвай ако знаеш де ,недей на полутон :mhihi:


Колега,не го казвам с полутон но работата е малко деликатна.
В FA/VO трябва да имаш 609 и 620.
Първо трябва до знаеш дали твоето ССС е оригиналното и поради ъпдейт си е загубило Voice Control.
Ако е така мога да ти дам файловете с FSC кода за твоя ВИН ако колата ти е до 03.2007 ,те са за работа с SSS Progman и OPS и да си го активираш.

Второ - ако е слагано ССС-то после,трябва да му смениш ВИН-а с твоя с Tool32 и пак ти трябва FSC код.

Трето -ако колата ти въобще е нямала ССС и е слагано после,то за твоя ВИН няма в БМВ такъв код трябва пак да смениш ВИН с твоя и трябва да генерираш с FSC Tools и Icom код за него

Така ,че мисля да не си правиш главоболия за този Voice Control който няма да го ползваш толкова често.


ЧЕ е оригинална оригинална е ,не съм гледал VO да ти кажа честно,ще взема да разгледам.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Dextuar » 02 Ное 2016, 9:56

Gqbriel написа:
doktorabg написа:
Gqbriel написа:
doktorabg написа:
Gqbriel написа:
doktorabg написа:
Gqbriel написа:някой да сподели мога ли да активирам ласовите без копчето до idrive контролера


Да,от волана.

Е чак толкова тъп не съм...по-нагоре се говореше,че не са активирани при някои и Нави Про си е с таях и искат кодиране..това е въпроса


Трябва ти FSC код за твоя ВИН, ICOM и някой друга програмка.

Някой беше писал май за FSC кода нагоре и след това коя програмка трябва - казвай ако знаеш де ,недей на полутон :mhihi:


Колега,не го казвам с полутон но работата е малко деликатна.
В FA/VO трябва да имаш 609 и 620.
Първо трябва до знаеш дали твоето ССС е оригиналното и поради ъпдейт си е загубило Voice Control.
Ако е така мога да ти дам файловете с FSC кода за твоя ВИН ако колата ти е до 03.2007 ,те са за работа с SSS Progman и OPS и да си го активираш.

Второ - ако е слагано ССС-то после,трябва да му смениш ВИН-а с твоя с Tool32 и пак ти трябва FSC код.

Трето -ако колата ти въобще е нямала ССС и е слагано после,то за твоя ВИН няма в БМВ такъв код трябва пак да смениш ВИН с твоя и трябва да генерираш с FSC Tools и Icom код за него

Така ,че мисля да не си правиш главоболия за този Voice Control който няма да го ползваш толкова често.


ЧЕ е оригинална оригинална е ,не съм гледал VO да ти кажа честно,ще взема да разгледам.


И аз мисля, че е голяма играчка, а и преди никога не съм го ползвал. Иначе мен ме наплашиха, че TOOL32 не можело да се смени ВИН-а на CCC-то и че става само чрез update на модула, а както всички знаем, шанса да не запали после е голям...

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook