Диагностика и кодиране при E9x
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Само със ICON ли може да стане вкарването на този код щото ако е само със него? със д-кан кабела си е рисковано само за едни гласови команди.
- doktorabg
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Диагностика и кодиране при E9x
awful написа:Само със ICON ли може да стане вкарването на този код щото ако е само със него? със д-кан кабела си е рисковано само за едни гласови команди.
Само с него или с OPS.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Диагностика и кодиране при E9x
doktorabg написа:awful написа:Само със ICON ли може да стане вкарването на този код щото ако е само със него? със д-кан кабела си е рисковано само за едни гласови команди.
Само с него или с OPS.
Значи не си заслужава само за едни гласови команди, според мен във бмв когато са обновили моята не са ползвали диск за fsc кодовете и за това няма гласови команди, нямам друга идея как така ще изчезнат.
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Кое се променя, за да изгасят всички светлини при позиция на ключа на фаровете на "къси", когато колата е изгасена? В момента остават да светят габарити и излиза предупреждение на борда. Модулът е FRM1.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Диагностика и кодиране при E9x
exc написа:Кое се променя, за да изгасят всички светлини при позиция на ключа на фаровете на "къси", когато колата е изгасена? В момента остават да светят габарити и излиза предупреждение на борда. Модулът е FRM1.
Като отвориш вратата не гаснат ли светлените като е на къси
Re: Диагностика и кодиране при E9x
За конкретната кола, за която питам-не. Остават да светят габарити.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Диагностика и кодиране при E9x
някой да сподели мога ли да активирам ласовите без копчето до idrive контролера
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Колеги каква може да е причината постоянно да записва грешка 4587 Fuel filter (Fuel filter clogged) при положение, че горивния филтър е нов МАНН? Четох в интернет и има много такива случаи, но не намерих някой да е намерил решение. Някой бяха писали, че може да е от подгрева на филтъра, но на мен нещо не ми се струва логично, а и никой не го беше сменил, за да каже, че е от него.. Да не би да трябва нещо да се ресетне ?
- doktorabg
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Gqbriel написа:някой да сподели мога ли да активирам ласовите без копчето до idrive контролера
Да,от волана.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Диагностика и кодиране при E9x
doktorabg написа:Gqbriel написа:някой да сподели мога ли да активирам ласовите без копчето до idrive контролера
Да,от волана.
Е чак толкова тъп не съм...по-нагоре се говореше,че не са активирани при някои и Нави Про си е с таях и искат кодиране..това е въпроса
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- doktorabg
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Gqbriel написа:doktorabg написа:Gqbriel написа:някой да сподели мога ли да активирам ласовите без копчето до idrive контролера
Да,от волана.
Е чак толкова тъп не съм...по-нагоре се говореше,че не са активирани при някои и Нави Про си е с таях и искат кодиране..това е въпроса
Трябва ти FSC код за твоя ВИН, ICOM и някой друга програмка.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Диагностика и кодиране при E9x
doktorabg написа:Gqbriel написа:doktorabg написа:Gqbriel написа:някой да сподели мога ли да активирам ласовите без копчето до idrive контролера
Да,от волана.
Е чак толкова тъп не съм...по-нагоре се говореше,че не са активирани при някои и Нави Про си е с таях и искат кодиране..това е въпроса
Трябва ти FSC код за твоя ВИН, ICOM и някой друга програмка.
Някой беше писал май за FSC кода нагоре и след това коя програмка трябва - казвай ако знаеш де ,недей на полутон
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- doktorabg
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Gqbriel написа:doktorabg написа:Gqbriel написа:doktorabg написа:Gqbriel написа:някой да сподели мога ли да активирам ласовите без копчето до idrive контролера
Да,от волана.
Е чак толкова тъп не съм...по-нагоре се говореше,че не са активирани при някои и Нави Про си е с таях и искат кодиране..това е въпроса
Трябва ти FSC код за твоя ВИН, ICOM и някой друга програмка.
Някой беше писал май за FSC кода нагоре и след това коя програмка трябва - казвай ако знаеш де ,недей на полутон
Колега,не го казвам с полутон но работата е малко деликатна.
В FA/VO трябва да имаш 609 и 620.
Първо трябва до знаеш дали твоето ССС е оригиналното и поради ъпдейт си е загубило Voice Control.
Ако е така мога да ти дам файловете с FSC кода за твоя ВИН ако колата ти е до 03.2007 ,те са за работа с SSS Progman и OPS и да си го активираш.
Второ - ако е слагано ССС-то после,трябва да му смениш ВИН-а с твоя с Tool32 и пак ти трябва FSC код.
Трето -ако колата ти въобще е нямала ССС и е слагано после,то за твоя ВИН няма в БМВ такъв код трябва пак да смениш ВИН с твоя и трябва да генерираш с FSC Tools и Icom код за него
Така ,че мисля да не си правиш главоболия за този Voice Control който няма да го ползваш толкова често.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Диагностика и кодиране при E9x
doktorabg написа:Gqbriel написа:doktorabg написа:Gqbriel написа:doktorabg написа:Gqbriel написа:някой да сподели мога ли да активирам ласовите без копчето до idrive контролера
Да,от волана.
Е чак толкова тъп не съм...по-нагоре се говореше,че не са активирани при някои и Нави Про си е с таях и искат кодиране..това е въпроса
Трябва ти FSC код за твоя ВИН, ICOM и някой друга програмка.
Някой беше писал май за FSC кода нагоре и след това коя програмка трябва - казвай ако знаеш де ,недей на полутон
Колега,не го казвам с полутон но работата е малко деликатна.
В FA/VO трябва да имаш 609 и 620.
Първо трябва до знаеш дали твоето ССС е оригиналното и поради ъпдейт си е загубило Voice Control.
Ако е така мога да ти дам файловете с FSC кода за твоя ВИН ако колата ти е до 03.2007 ,те са за работа с SSS Progman и OPS и да си го активираш.
Второ - ако е слагано ССС-то после,трябва да му смениш ВИН-а с твоя с Tool32 и пак ти трябва FSC код.
Трето -ако колата ти въобще е нямала ССС и е слагано после,то за твоя ВИН няма в БМВ такъв код трябва пак да смениш ВИН с твоя и трябва да генерираш с FSC Tools и Icom код за него
Така ,че мисля да не си правиш главоболия за този Voice Control който няма да го ползваш толкова често.
ЧЕ е оригинална оригинална е ,не съм гледал VO да ти кажа честно,ще взема да разгледам.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Gqbriel написа:doktorabg написа:Gqbriel написа:doktorabg написа:Gqbriel написа:doktorabg написа:Gqbriel написа:някой да сподели мога ли да активирам ласовите без копчето до idrive контролера
Да,от волана.
Е чак толкова тъп не съм...по-нагоре се говореше,че не са активирани при някои и Нави Про си е с таях и искат кодиране..това е въпроса
Трябва ти FSC код за твоя ВИН, ICOM и някой друга програмка.
Някой беше писал май за FSC кода нагоре и след това коя програмка трябва - казвай ако знаеш де ,недей на полутон
Колега,не го казвам с полутон но работата е малко деликатна.
В FA/VO трябва да имаш 609 и 620.
Първо трябва до знаеш дали твоето ССС е оригиналното и поради ъпдейт си е загубило Voice Control.
Ако е така мога да ти дам файловете с FSC кода за твоя ВИН ако колата ти е до 03.2007 ,те са за работа с SSS Progman и OPS и да си го активираш.
Второ - ако е слагано ССС-то после,трябва да му смениш ВИН-а с твоя с Tool32 и пак ти трябва FSC код.
Трето -ако колата ти въобще е нямала ССС и е слагано после,то за твоя ВИН няма в БМВ такъв код трябва пак да смениш ВИН с твоя и трябва да генерираш с FSC Tools и Icom код за него
Така ,че мисля да не си правиш главоболия за този Voice Control който няма да го ползваш толкова често.
ЧЕ е оригинална оригинална е ,не съм гледал VO да ти кажа честно,ще взема да разгледам.
И аз мисля, че е голяма играчка, а и преди никога не съм го ползвал. Иначе мен ме наплашиха, че TOOL32 не можело да се смени ВИН-а на CCC-то и че става само чрез update на модула, а както всички знаем, шанса да не запали после е голям...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани