Диагностика и кодиране при E9x
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Диагностика и кодиране при E9x
doktorabg написа:mityo105 написа:Можете ли кажете ако някой се е сблъсквал с този проблем какво да направя ,че да се инсталира и да не дава грешка? Кабела k+dcan usb interface inpa
Много си усложняваш работите с тази виртуална Инпа,първо тя не кодира ,а прави диагностика,кодирането е с НЦС експерта.
Инсталирайте си BST 2.11 или 2.12 ,ъпдейтни си SP daten и си готов ,а ако не си кодирало никога по-добре някой друг да го прави да не омажеш нещата.
Ти така им го каза,все едно всеки ден това правят ,след като не са наясно кое какво прави,не им препоръчвам да пробват нещо без да четат а информация има мноого
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Аз се заиграх с таблото днес и взех,че смених DSC OFF иконката .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Ъпдейтна му софта ли или с опция в експерта?Gqbriel написа:Аз се заиграх с таблото днес и взех,че смених DSC OFF иконката .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Един съвет от мен - не барай стрелките Не че и там няма пиниз, ама го научих като стана късно
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Днес гледах модул по модул за ъпдейт с последните в60 датен няма нищо ново,явно опцията е или след ъпдейта или я има заложена,само нея кодирах..
Аз стрелките махах на 46цата,на тази не пипам такива неща - не е дарако устойчива
Sent from my iPhone using Tapatalk
Аз стрелките махах на 46цата,на тази не пипам такива неща - не е дарако устойчива
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- doktorabg
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Gqbriel написа:Днес гледах модул по модул за ъпдейт с последните в60 датен няма нищо ново,явно опцията е или след ъпдейта или я има заложена,само нея кодирах..
Аз стрелките махах на 46цата,на тази не пипам такива неща - не е дарако устойчива
Sent from my iPhone using Tapatalk
Махат се,даже са по-устойчиви от Е46
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Диагностика и кодиране при E9x
Те се махат лесно, ама ако не ги сложиш като хората чупиш моторчето. После ново табло заради 1 скапано моторче(някой ако търси имам 2 ), щото никой не ги продава отделно. Ако си карък като мен и прецакаш платката, докато сменяш моторчето, плащаш и още 100 кинта да му въртят км и да му напаснат шасито на "новото табло" на програматор и от 2-те табла правиш едно изцяло работещо. Та за 3 секунди станаха едни бързи 200лв разходи, че и са таблото се оказа новото от 2005-та и с по-стара хардуерна версия, старото беше с 9кб опции, новото е 5кб, демек дори дигиталния моментен разход не може да излезе, да не говоря да визуализира темпомата. Та филма не е толкова малък...doktorabg написа:Gqbriel написа:Днес гледах модул по модул за ъпдейт с последните в60 датен няма нищо ново,явно опцията е или след ъпдейта или я има заложена,само нея кодирах..
Аз стрелките махах на 46цата,на тази не пипам такива неща - не е дарако устойчива
Sent from my iPhone using Tapatalk
Махат се,даже са по-устойчиви от Е46
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- doktorabg
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Като имаш програматор и знаеш какво правиш не плащаш.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Е километрите и шасито неможе ли да се сменят през ОБД буксата с прекодиране?
- doktorabg
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Диагностика и кодиране при E9x
vld написа:Е километрите и шасито неможе ли да се сменят през ОБД буксата с прекодиране?
На еепром 35080 - не
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Диагностика и кодиране при E9x
vld написа:Е километрите и шасито неможе ли да се сменят през ОБД буксата с прекодиране?
Или се сваля таблото и се разпоява чипа или го програмират с някви по фенси шменси хардуери
dextuar написа:Те се махат лесно, ама ако не ги сложиш като хората чупиш моторчето. После ново табло заради 1 скапано моторче(някой ако търси имам 2 ), щото никой не ги продава отделно. Ако си карък като мен и прецакаш платката, докато сменяш моторчето, плащаш и още 100 кинта да му въртят км и да му напаснат шасито на "новото табло" на програматор и от 2-те табла правиш едно изцяло работещо. Та за 3 секунди станаха едни бързи 200лв разходи, че и са таблото се оказа новото от 2005-та и с по-стара хардуерна версия, старото беше с 9кб опции, новото е 5кб, демек дори дигиталния моментен разход не може да излезе, да не говоря да визуализира темпомата. Та филма не е толкова малък...doktorabg написа:Gqbriel написа:Днес гледах модул по модул за ъпдейт с последните в60 датен няма нищо ново,явно опцията е или след ъпдейта или я има заложена,само нея кодирах..
Аз стрелките махах на 46цата,на тази не пипам такива неща - не е дарако устойчива
Sent from my iPhone using Tapatalk
Махат се,даже са по-устойчиви от Е46
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Тия шашми със стрелките ги правих на Е36цата, ама тука никога не бих си играл да пипам. А така като са върнали километрите може да ти светне тампър дот-а на таблото и да даде грешка за синхронизацията между CAS и IKE, което е много дразнещо, но ще се оправи като навъртиш 1000 км.
Но не знам защо си си играл да пипаш таблото. Може да си кодираш дигиталното показване на скоростта на борда да ти показва реалната скорост през NCS.
- doktorabg
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Темата много се уля и започнаха да се пишат глупостите,стрелките на Е9Х се махат лесно,еепрома се отпоява и се програмира с програматор.
Ако ти е скапан програматора и не знаеш какво правиш идват проблемите.
Към горния колега - dextuar иска да се показва скоростта зададена с темпомата,не скороста на колата
Ако ти е скапан програматора и не знаеш какво правиш идват проблемите.
Към горния колега - dextuar иска да се показва скоростта зададена с темпомата,не скороста на колата
Последна промяна doktorabg на 09 Мар 2017, 9:59, променена общо 1 път
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Диагностика и кодиране при E9x
b00st написа:Тия шашми със стрелките ги правих на Е36цата, ама тука никога не бих си играл да пипам. А така като са върнали километрите може да ти светне тампър дот-а на таблото и да даде грешка за синхронизацията между CAS и IKE, което е много дразнещо, но ще се оправи като навъртиш 1000 км.
Но не знам защо си си играл да пипаш таблото. Може да си кодираш дигиталното показване на скоростта на борда да ти показва реалната скорост през NCS.
Знам и така го бях и направил. НО когато са въртели километража, не са сложили хубаво стрелките и стрелката на КМ седеше под нулата. Когато по ГПС се движа със 120, по километраж беше 118-119, по дигитален без корекция 120-121, по дигитален километраж с корекция 125. НО това го забелязах чак когато сложих темпомата и го боднах на 90, пък стрелката на км ми сочеше 85, което супер много ме издразни. Тампър дот-а светва, ако има разлика във вина и в км, сменихме вин-а и км и грешки, точки, проблеми в синхронизацията няма как да има
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Dsc_variant от верт1 на 2, предполагам?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Satanism написа:Dsc_variant от верт1 на 2, предполагам?
Точно!
Аз друго да питам,гледам в CCC модула,че има стойности да се показва меню за подгрева на седалките,сега в Е60 знам,че го има по дефолт - но се чудя дали да пробвам да кодирам опциите и при мен,ако тръгне ще се зарадвам,не че копчето не е по-лесно - обаче ще ме радва повече определено
Някой да е пробвал?Моята логика - има го като опция в модула,би трябвало да се кодира..но може и да греша..Същото се отнася и в таблото опцията да показва предавките и да има мисля "sport" на DS режим.
По интересното е ,че Е90 в брошурата на модела има SMG като вариянт..не говоря за американското MDCT на 335is..чудя се дали да пробвам и тези опции
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Gqbriel написа:Satanism написа:Dsc_variant от верт1 на 2, предполагам?
Точно!
Аз друго да питам,гледам в CCC модула,че има стойности да се показва меню за подгрева на седалките,сега в Е60 знам,че го има по дефолт - но се чудя дали да пробвам да кодирам опциите и при мен,ако тръгне ще се зарадвам,не че копчето не е по-лесно - обаче ще ме радва повече определено
Някой да е пробвал?Моята логика - има го като опция в модула,би трябвало да се кодира..но може и да греша..Същото се отнася и в таблото опцията да показва предавките и да има мисля "sport" на DS режим.
По интересното е ,че Е90 в брошурата на модела има SMG като вариянт..не говоря за американското MDCT на 335is..чудя се дали да пробвам и тези опции
Пробвал съм го, няма особен смисъл. Можеш да въртиш кое да ти топли повече, но то така или иначе ще ти връща стрелката по средата, защото подгрева при седалките на Е90 не може да се регулира
И това съм го правил да ми показва кога да сменя скоростите с чертичка, но май има смисъл само за ръчка
Старото ми табло беше със стойност wert 2 на Dsc_variant и въпреки това не го показваше като при теб, та не е достатъчно само да ти излезе като опция, трябва и самото табло по някакъв начин да го поддържа. Знам, че няма логика, ама май е така. Иначе във ФРМ имам welcome lights опция, ама познай дали работи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани