Диагностика и кодиране при E9x
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Диагностика и кодиране при E9x
При мене welcome lights работи и съм си нагласил да ми пали ангелите и халогените при отключване. https://youtu.be/0DC3TqPPz3o
Дискутирали сме го, на купетата го има, на седаните го има в FRM2, затова и самата опция си я има, но зависи от хардуера, така че е възможно и това с таблото да е така. Аз ще го пробвам другия път, че искам да си направя и асистента за коланите да се активира само при запалване на двигателя.
Дискутирали сме го, на купетата го има, на седаните го има в FRM2, затова и самата опция си я има, но зависи от хардуера, така че е възможно и това с таблото да е така. Аз ще го пробвам другия път, че искам да си направя и асистента за коланите да се активира само при запалване на двигателя.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Само заради тази опция искам фрм2 да му се невиди,много е красиво така...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Gqbriel написа:Само заради тази опция искам фрм2 да му се невиди,много е красиво така...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Аз съм с ФРМ2, ма не знаех, че това трябва да прави Сега ще отскоча да видя дали бачка при мен
EDIT: С ФРМ2 съм, ама дрънци
Последна промяна Dextuar на 09 Мар 2017, 13:45, променена общо 1 път
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Не точно....моята, при отключване си пуска само габаритите, фрм2.Другото трябва да се кодира.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Ако някои знае коя е опцията за коланите да не писка до как не е запалена колата ще е супер щото като сложа ключа и без да паля се почва пискането.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Колеги, един въпрос. С карли мога да си пусна аварииките да мигат двойно. И това работи. Функцията я има и в дъмито, но не ми дава да променя стойността, защо е така? Тоест, финалната дума не е на Дъмито и реално с ноутпад мога да си го променя на wert 3 и би трябва да работи, нали така? Или по някаква причина, ако съм с по-стари ДАТЕН, оттам да го изчита грешно?
BLINKIMPULS_WARNBLK
BLINKIMPULS_WARNBLK
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Диагностика и кодиране при E9x
dextuar написа:Колеги, един въпрос. С карли мога да си пусна аварииките да мигат двойно. И това работи. Функцията я има и в дъмито, но не ми дава да променя стойността, защо е така? Тоест, финалната дума не е на Дъмито и реално с ноутпад мога да си го променя на wert 3 и би трябва да работи, нали така? Или по някаква причина, ако съм с по-стари ДАТЕН, оттам да го изчита грешно?
BLINKIMPULS_WARNBLK
Можеш бе,стига с тва дъми сте работили - ръчно на пада и си капитан,с такива аварйки съм от 3 години вече ,давай смело
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Не си избрал точната версия в дъмито...затова не ти вади кутийките
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Satanism написа:Не си избрал точната версия в дъмито...затова не ти вади кутийките
Напротив, дори съм го оставил само по трейс файла да си избере версията
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Здравейте колеги,
свалих си последните датен (v60.1) файлове, но нещо не ми е ясно. Искам да си обновя КОМБИ модула, но в Winkfp като версии намирам само това.
Старият ми КОМБИ модул беше с версия 9187344, но в тези уж най-нови ДАТЕН-и най-голямата възможна версия е 69ХХХХХ. Някой може ли да провери какво му излиза в Winkfp под KOMBL2?
Така е в момента колата, инсталирана е най-новата според Winkfp версия, но очевидно 2010-та е имало по-нова.
Не мисля, че тук разликата идва от хардуерната версия, понеже гледам директно в ДАТЕН-ите и просто там не е налично друго
свалих си последните датен (v60.1) файлове, но нещо не ми е ясно. Искам да си обновя КОМБИ модула, но в Winkfp като версии намирам само това.
Старият ми КОМБИ модул беше с версия 9187344, но в тези уж най-нови ДАТЕН-и най-голямата възможна версия е 69ХХХХХ. Някой може ли да провери какво му излиза в Winkfp под KOMBL2?
Така е в момента колата, инсталирана е най-новата според Winkfp версия, но очевидно 2010-та е имало по-нова.
Не мисля, че тук разликата идва от хардуерната версия, понеже гледам директно в ДАТЕН-ите и просто там не е налично друго
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Колеги всеки модул ли пази отделно информация за километрите?
Питането ми се породи защото след като ФРМ модулът ми е записал грешка за изгоряла грушка информацията за километрите (mileage) се различава от информацията при грешка записана в DDE модула.
Питането ми се породи защото след като ФРМ модулът ми е записал грешка за изгоряла грушка информацията за километрите (mileage) се различава от информацията при грешка записана в DDE модула.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Диагностика и кодиране при E9x
Споко, колата ти не е на 524к км, ако това си видялdrago9205 написа:Колеги всеки модул ли пази отделно информация за километрите?
Питането ми се породи защото след като ФРМ модулът ми е записал грешка за изгоряла грушка информацията за километрите (mileage) се различава от информацията при грешка записана в DDE модула.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Сега май се сетих, че и преди срещах питане за това магическо число
А между другото записва ми грешка за Left Braking light - Faulty. Но стоповете си светят съвсем наред доста съм озадачен някой да има идея?
А между другото записва ми грешка за Left Braking light - Faulty. Но стоповете си светят съвсем наред доста съм озадачен някой да има идея?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Здравейте колеги,
само чрез промяна във VO ли може да се "обърне" софтуерно една англичанка?
само чрез промяна във VO ли може да се "обърне" софтуерно една англичанка?
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Диагностика и кодиране при E9x
drago9205 написа:Колеги всеки модул ли пази отделно информация за километрите?
Питането ми се породи защото след като ФРМ модулът ми е записал грешка за изгоряла грушка информацията за километрите (mileage) се различава от информацията при грешка записана в DDE модула.
Като е връщана обикновено излиза 524к
Може и да е сменян ФРМ модула, но по-скоро е първото.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани