Диагностика и кодиране при E9x

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 9.04.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от E30driver » 12 Апр 2017, 10:24

drago9205 написа:Сега май се сетих, че и преди срещах питане за това магическо число :D
А между другото записва ми грешка за Left Braking light - Faulty. Но стоповете си светят съвсем наред доста съм озадачен някой да има идея?

Крушката като тръгне да изгаря, почва да дава грешка защото понякога прекъсва. Имах същия проблем, смени крушката с нова и трябва да се оправи.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от vld » 12 Апр 2017, 11:58

524к записва при липса на връзка с модулите.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от exc » 20 Апр 2017, 8:31

Искам да увелича подаваното напрежение на Angel eyes-a. Колата е префейс с FRM2, сменил съм фаровете с халогенни фейсови такива. В момента съм активирал дневни светлини на ейнджълите, но смисъл голям няма, тъй като едва мъждукат. Купих и ЛЕД такива, но нямаше ефект и си върнах оригиналните крушки(а и оригиналният цвят ми харесва повече). Не знам дали има смисъл да купя 20 ватови крушки за оригиналната фасонка, ако модула пак подава по-ниско напрежение. Четох в E90post, че се добавя custom параметър в NETTODAT файла на ФРМ модула. Въпросът е къде точно да го добавя, че в моя случай ейнжълите се явяват габарити заводско. Освен това, гледам, че масово правят да се подават 16 волта, което не знам дали не е много за крушката.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от drago9205 » 21 Апр 2017, 12:46

Здравейте колеги,

В ИСТА има ли тест за синхронизация между коляновият и разпределителният вал?

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 23.04.2017
Пол: Мъж

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от zvezdata » 26 Апр 2017, 19:43

Пичове, има ли хора от Панчарево и околностите. Къде правите диагностика наблизо? Нещо по Младост, Горубляне?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Dextuar » 02 Май 2017, 16:23

Някой да е имал проблеми при кодиране на ФРМ2?

http://support.mycarly.com/knowledge-ba ... g-frm-ecu/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от drago9205 » 28 Юни 2017, 23:12

Колеги как мога да спра авто нивелацията на фаровете при палене. С халогени съм и като запаля светлината на фаровете слиза надолу и се вдига (сиреч намества се). Би трябвало с НЦС да има възможност за спиране, нали?

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 14.07.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91
Детайли за колата: '11

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от steppenwolfbg » 29 Юни 2017, 10:33

drago9205 написа:Колеги как мога да спра авто нивелацията на фаровете при палене. С халогени съм и като запаля светлината на фаровете слиза надолу и се вдига (сиреч намества се). Би трябвало с НЦС да има възможност за спиране, нали?

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk


Защо искаш да я спреш?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от drago9205 » 29 Юни 2017, 10:37

Защото сложих фейсови халогени с вградени лупи на късите и не искам ринговете да се търкат в лупата при всяко палене.
Реално май за ксеноновите фарове има смисъл понеже те имат "теглилка" или там както се казва, което си ги калибрира на палене. За рефлекторен фар май няма смисъл?

Та може ли да се спре този "check" на фаровете?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от (h)aman » 29 Юни 2017, 10:53

Ако ти се екпериментира, пробвай да спреш тази опция LWR_TESTBETRIEB

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от b00st » 29 Юни 2017, 11:04

drago9205 написа:Защото сложих фейсови халогени с вградени лупи на късите и не искам ринговете да се търкат в лупата при всяко палене.
Реално май за ксеноновите фарове има смисъл понеже те имат "теглилка" или там както се казва, което си ги калибрира на палене. За рефлекторен фар май няма смисъл?

Та може ли да се спре този "check" на фаровете?

Има как, гледах го даже, някъде в AHL опциите. Качете си по един NCS Dummy, толкова лесно се намират там нещата...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 15 Юли 2017, 2:00

С коя програма е най-удачно да се провери за ъгъл на завиване на волана, тъй като свети в жълто удивителна и блокаж. Предполагам Inpata ще ми свърши работа за грешката. Инициализирането на датчика т.е обучаването му с коя програма може да стане. Става на въпрос за Е91 2007 г

Ацалов
Аватар
Мнения: 3412
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Atsalov » 15 Юли 2017, 7:42

С която и да го провериш все трябва да ти даде сензора на волана, той е един от честите проблеми в тези автомобили. ;)

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от b00st » 17 Юли 2017, 11:21

Zlatiyan_Genchev написа:С коя програма е най-удачно да се провери за ъгъл на завиване на волана, тъй като свети в жълто удивителна и блокаж. Предполагам Inpata ще ми свърши работа за грешката. Инициализирането на датчика т.е обучаването му с коя програма може да стане. Става на въпрос за Е91 2007 г


Пробва ли рекалибрация на сензора, палиш колата и на място въртиш от край до край без да спираш, това го правиш 2 пъти в двете посоки и после караш малко и лампата ако не изгасне значи е сдал багажа сензора.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 5.05.2017
Пол: Мъж

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от gmandonov » 10 Окт 2017, 21:41

Здравейте
искам да попитам дали някой знае в кой модул и кой код трябва да се пипа за да направя чистачките да се включват по-рано защото сега съм ги направил от лоста да се вклчват през най - малкия интервал и пак е бавно.
Също така бих искал като натисна бутана за авто чистачки след като загаса колата отново да помни, че е на авто чистачки, не при всяко палене да го натискам. Също така пробвах как ли не и не мога да наглася за DRL светлини ринговете и дългите светлини, ако някой знае как бих бил благодарен.
След като задам дългите светлини като дневни и на ринговете да са дневни светлини, светват дългите, като ринговете започват да премигват и след около 10 сек напълно изгасват, остават само дългите.
Също така пробвах отключването на MP3 за про навигация като на функцията MP3 ми пише full, а пък cd-то не чете MP3.
Също така фаровете при много малко затъмняване минават в режим от DRL на къси светлини.
Може ли да се коригира датчика за световната с кодиране.
Имам NCSexpert и Carly.
Колата е Е91 320d произведена 01.12.2007 автоматик с навигация и ксенонови фарове.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook