Диагностика и кодиране при E9x

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Satanism » 23 Апр 2018, 19:48

exc написа:
exc написа:Един въпрос: Имам всичкия БМВ софт на лаптопа, всичко си работи, с изключение на ИНПА. Като я пусна разпознава, че колата е закачена(двете черни точки "светят"), но като избера Е90 в секцията "engine", който и М57 да избера ми набива грешка, един вид моя мотор липсва в базата данни(така го разбирам). Къде да търся проблема, във версията на ИНПА ли?
За протокола, с Уин 7 съм, софта ми е инсталиран от някакъв пакет "Mike's easy BMW tools". Всичко друго от този пакет(Tool32, NCS Expert, etc.) си работи без грижи. ISTA-D също.

Някой да има идея по този проблем?

С 325д Инпа има проблем.Не е невъзможно, да се разреши, но аз лично сам си сглобявах файл за моята.Кажи точно коя грешка ти показва.Ако е това, което си мисля. може и да имам файл за теб.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от exc » 24 Апр 2018, 6:56

Трябва да я видя, че не помня точно. Тия дни ще я закача и ще пиша.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от awful » 10 Май 2018, 20:37

Satanism написа:
exc написа:
exc написа:Един въпрос: Имам всичкия БМВ софт на лаптопа, всичко си работи, с изключение на ИНПА. Като я пусна разпознава, че колата е закачена(двете черни точки "светят"), но като избера Е90 в секцията "engine", който и М57 да избера ми набива грешка, един вид моя мотор липсва в базата данни(така го разбирам). Къде да търся проблема, във версията на ИНПА ли?
За протокола, с Уин 7 съм, софта ми е инсталиран от някакъв пакет "Mike's easy BMW tools". Всичко друго от този пакет(Tool32, NCS Expert, etc.) си работи без грижи. ISTA-D също.

Някой да има идея по този проблем?

С 325д Инпа има проблем.Не е невъзможно, да се разреши, но аз лично сам си сглобявах файл за моята.Кажи точно коя грешка ти показва.Ако е това, което си мисля. може и да имам файл за теб.


Липсва фаила във ECU папката за този мотор, свали си Е89 daten файловете и си обнови всичко и ще се оправи, ако пак забие грешка снима грешката.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от exc » 10 Май 2018, 21:27

Предполагам става въпрос за папка "ECU" в "Ediabas", нали?
Ако е така, как да ги ъпдейтна?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 10.10.2006

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от ivodivo » 11 Май 2018, 10:59

Здравейте колеги, някаква идея къде мога да намеря повече подробности за грешките при диагностика с BOSCH ESI TRONIC? Наръчници нещо?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 4.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Много коли
Мечтае да кара: M4

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от kiky_7 » 03 Юни 2018, 9:37

exc написа:Предполагам става въпрос за папка "ECU" в "Ediabas", нали?
Ако е така, как да ги ъпдейтна?

Инсталирай си BMW Coding tool, а ако си с windows 10 - Easy Update SP-DATEN tool . https://www.youtube.com/watch?v=KA6-fHCoGkY
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 5.07.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: M3 e46
Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Infinity_bg » 03 Юни 2018, 15:10

Здравейте колеги,

Има ли някакъв начин да диагностицирам сам климатика си на колата - ИМПА или друг софт? Става въпрос за Е90 325i. Фреон има някакъв, не е празно напълно. Изобщо не включва компресора, като цъкна на ауто, перките в купето започват да духат на максимум, или пък като натисна снежинката се получава същото, но компресора не включва изобщо и си духа топъл въздух... Поверявах бушоните, здрави са. Предишния собтвеник ми вика че може би било до тоците, кабел или друго, защото модула с врътките бил пробван и работи, дори пробвали с друг такъв и пак било същото. Компресора бил се включвал ама, ако му се пуснело директно ток. Идеи?
Последна промяна Infinity_bg на 03 Юни 2018, 15:32, променена общо 1 път
BMW 325i M3 look.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Dextuar » 03 Юни 2018, 15:16

Infinity_bg написа:Здравейте колеги,

Има ли някакъв начин да диагностицирам сам климатика си на колата - ИМПА или друг софт? Става въпрос за Е90 325i. Фреон има някакъв, не е празно напълно. Изобщо не включва компресора, като цъкна на ауто, перките в купето започват да духат на максимум, или пък като натисна снежинката се получава същото, но не компресора не включва изобщо и си духа топъл въздух... Поверявах бушоните, здрави са. Предишния собтвеник ми вика че може би било до тоците, кабел или друго, защото модула с врътките бил пробван и работи, дори пробвали с друг такъв и пак било същото. Компресора бил се включвал ама, ако му се пуснело директно ток. Идеи?

Ако е сменян модула, трябва да се кодира, не става да си го сменяш все едно е крушка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 5.07.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: M3 e46
Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Infinity_bg » 04 Юни 2018, 19:59

dextuar написа:
Infinity_bg написа:Здравейте колеги,

Има ли някакъв начин да диагностицирам сам климатика си на колата - ИМПА или друг софт? Става въпрос за Е90 325i. Фреон има някакъв, не е празно напълно. Изобщо не включва компресора, като цъкна на ауто, перките в купето започват да духат на максимум, или пък като натисна снежинката се получава същото, но не компресора не включва изобщо и си духа топъл въздух... Поверявах бушоните, здрави са. Предишния собтвеник ми вика че може би било до тоците, кабел или друго, защото модула с врътките бил пробван и работи, дори пробвали с друг такъв и пак било същото. Компресора бил се включвал ама, ако му се пуснело директно ток. Идеи?

Ако е сменян модула, трябва да се кодира, не става да си го сменяш все едно е крушка.


Предполагам, идеи как да се кодира или кой може да го свърши? Принципно имам софтуера за кодиране, но не съм стигнал до там да го правя сам.
BMW 325i M3 look.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от vld » 05 Юни 2018, 9:07

Infinity_bg написа:Здравейте колеги,

Има ли някакъв начин да диагностицирам сам климатика си на колата - ИМПА или друг софт? Става въпрос за Е90 325i. Фреон има някакъв, не е празно напълно. Изобщо не включва компресора, като цъкна на ауто, перките в купето започват да духат на максимум, или пък като натисна снежинката се получава същото, но компресора не включва изобщо и си духа топъл въздух... Поверявах бушоните, здрави са. Предишния собтвеник ми вика че може би било до тоците, кабел или друго, защото модула с врътките бил пробван и работи, дори пробвали с друг такъв и пак било същото. Компресора бил се включвал ама, ако му се пуснело директно ток. Идеи?

Или пресостата не работи, или няма фреон.
Пресостата управлява реле което пуска компресора.
Така, че там търси проблема. Ако не си сигурен дали има фреон първо това трябва да провериш, после останалите неща.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Dextuar » 05 Юни 2018, 9:38

Infinity_bg написа:
dextuar написа:
Infinity_bg написа:Здравейте колеги,

Има ли някакъв начин да диагностицирам сам климатика си на колата - ИМПА или друг софт? Става въпрос за Е90 325i. Фреон има някакъв, не е празно напълно. Изобщо не включва компресора, като цъкна на ауто, перките в купето започват да духат на максимум, или пък като натисна снежинката се получава същото, но не компресора не включва изобщо и си духа топъл въздух... Поверявах бушоните, здрави са. Предишния собтвеник ми вика че може би било до тоците, кабел или друго, защото модула с врътките бил пробван и работи, дори пробвали с друг такъв и пак било същото. Компресора бил се включвал ама, ако му се пуснело директно ток. Идеи?

Ако е сменян модула, трябва да се кодира, не става да си го сменяш все едно е крушка.


Предполагам, идеи как да се кодира или кой може да го свърши? Принципно имам софтуера за кодиране, но не съм стигнал до там да го правя сам.
Пиши ми на ЛС и ще се разберем :yes:


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 4.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Много коли
Мечтае да кара: M4

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от kiky_7 » 13 Юни 2018, 6:05

https://www.youtube.com/watch?v=OjF0jeoJ0eo

Колеги в това клипче има нещо като чек (тест) на таблото, когато запали стрелките отиват докрая и се връщат. Има ли как да се кодира?
Изображение Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от b00st » 13 Юни 2018, 8:24

kiky_7 написа:https://www.youtube.com/watch?v=OjF0jeoJ0eo

Колеги в това клипче има нещо като чек (тест) на таблото, когато запали стрелките отиват докрая и се връщат. Има ли как да се кодира?

Единствения начин е да си купиш 335i и да му сложиш, jb4 и тогава ще ходят така стрелките при старт 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 5.07.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: M3 e46
Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Infinity_bg » 13 Юни 2018, 10:41

vld написа:
Infinity_bg написа:Здравейте колеги,

Има ли някакъв начин да диагностицирам сам климатика си на колата - ИМПА или друг софт? Става въпрос за Е90 325i. Фреон има някакъв, не е празно напълно. Изобщо не включва компресора, като цъкна на ауто, перките в купето започват да духат на максимум, или пък като натисна снежинката се получава същото, но компресора не включва изобщо и си духа топъл въздух... Поверявах бушоните, здрави са. Предишния собтвеник ми вика че може би било до тоците, кабел или друго, защото модула с врътките бил пробван и работи, дори пробвали с друг такъв и пак било същото. Компресора бил се включвал ама, ако му се пуснело директно ток. Идеи?

Или пресостата не работи, или няма фреон.
Пресостата управлява реле което пуска компресора.
Така, че там търси проблема. Ако не си сигурен дали има фреон първо това трябва да провериш, после останалите неща.



След като поседя 2 дена в Д и Д сервиза в Младост, от там казаха че вероятно проблема е в някой модул, защото налягане в сисетмата имало, кабелите до клапана за фреона били здрави, но той или не не подавал команди, или не стикало ток до него. Те в сервиза БМВ софтуер нямат, така че за програмиране не може да става и дума. Пробвали с друг модул взет назаем от морга (този под жабката) и с него било същото, но при условие че не го програмират нещата са ясни.
Та явно ще трява да се види там с ИНПА и да се програмира.
BMW 325i M3 look.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от b00st » 13 Юни 2018, 12:15

Закарай колата в официален сервиз за диагностика, че като слушам какво са правили в Д и Д ли ква са там, ми става лошо. Тия модули така се сменят, плуг н плей като на Е36, да ама не :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook