Диагностика и кодиране при E9x
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Диагностика и кодиране при E9x
exc написа:exc написа:Един въпрос: Имам всичкия БМВ софт на лаптопа, всичко си работи, с изключение на ИНПА. Като я пусна разпознава, че колата е закачена(двете черни точки "светят"), но като избера Е90 в секцията "engine", който и М57 да избера ми набива грешка, един вид моя мотор липсва в базата данни(така го разбирам). Къде да търся проблема, във версията на ИНПА ли?
За протокола, с Уин 7 съм, софта ми е инсталиран от някакъв пакет "Mike's easy BMW tools". Всичко друго от този пакет(Tool32, NCS Expert, etc.) си работи без грижи. ISTA-D също.
Някой да има идея по този проблем?
С 325д Инпа има проблем.Не е невъзможно, да се разреши, но аз лично сам си сглобявах файл за моята.Кажи точно коя грешка ти показва.Ако е това, което си мисля. може и да имам файл за теб.
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Трябва да я видя, че не помня точно. Тия дни ще я закача и ще пиша.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Satanism написа:exc написа:exc написа:Един въпрос: Имам всичкия БМВ софт на лаптопа, всичко си работи, с изключение на ИНПА. Като я пусна разпознава, че колата е закачена(двете черни точки "светят"), но като избера Е90 в секцията "engine", който и М57 да избера ми набива грешка, един вид моя мотор липсва в базата данни(така го разбирам). Къде да търся проблема, във версията на ИНПА ли?
За протокола, с Уин 7 съм, софта ми е инсталиран от някакъв пакет "Mike's easy BMW tools". Всичко друго от този пакет(Tool32, NCS Expert, etc.) си работи без грижи. ISTA-D също.
Някой да има идея по този проблем?
С 325д Инпа има проблем.Не е невъзможно, да се разреши, но аз лично сам си сглобявах файл за моята.Кажи точно коя грешка ти показва.Ако е това, което си мисля. може и да имам файл за теб.
Липсва фаила във ECU папката за този мотор, свали си Е89 daten файловете и си обнови всичко и ще се оправи, ако пак забие грешка снима грешката.
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Предполагам става въпрос за папка "ECU" в "Ediabas", нали?
Ако е така, как да ги ъпдейтна?
Ако е така, как да ги ъпдейтна?
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Здравейте колеги, някаква идея къде мога да намеря повече подробности за грешките при диагностика с BOSCH ESI TRONIC? Наръчници нещо?
- kiky_7
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Много коли
- Мечтае да кара: M4
Re: Диагностика и кодиране при E9x
exc написа:Предполагам става въпрос за папка "ECU" в "Ediabas", нали?
Ако е така, как да ги ъпдейтна?
Инсталирай си BMW Coding tool, а ако си с windows 10 - Easy Update SP-DATEN tool . https://www.youtube.com/watch?v=KA6-fHCoGkY
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Здравейте колеги,
Има ли някакъв начин да диагностицирам сам климатика си на колата - ИМПА или друг софт? Става въпрос за Е90 325i. Фреон има някакъв, не е празно напълно. Изобщо не включва компресора, като цъкна на ауто, перките в купето започват да духат на максимум, или пък като натисна снежинката се получава същото, но компресора не включва изобщо и си духа топъл въздух... Поверявах бушоните, здрави са. Предишния собтвеник ми вика че може би било до тоците, кабел или друго, защото модула с врътките бил пробван и работи, дори пробвали с друг такъв и пак било същото. Компресора бил се включвал ама, ако му се пуснело директно ток. Идеи?
Има ли някакъв начин да диагностицирам сам климатика си на колата - ИМПА или друг софт? Става въпрос за Е90 325i. Фреон има някакъв, не е празно напълно. Изобщо не включва компресора, като цъкна на ауто, перките в купето започват да духат на максимум, или пък като натисна снежинката се получава същото, но компресора не включва изобщо и си духа топъл въздух... Поверявах бушоните, здрави са. Предишния собтвеник ми вика че може би било до тоците, кабел или друго, защото модула с врътките бил пробван и работи, дори пробвали с друг такъв и пак било същото. Компресора бил се включвал ама, ако му се пуснело директно ток. Идеи?
Последна промяна Infinity_bg на 03 Юни 2018, 15:32, променена общо 1 път
BMW 325i M3 look.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Infinity_bg написа:Здравейте колеги,
Има ли някакъв начин да диагностицирам сам климатика си на колата - ИМПА или друг софт? Става въпрос за Е90 325i. Фреон има някакъв, не е празно напълно. Изобщо не включва компресора, като цъкна на ауто, перките в купето започват да духат на максимум, или пък като натисна снежинката се получава същото, но не компресора не включва изобщо и си духа топъл въздух... Поверявах бушоните, здрави са. Предишния собтвеник ми вика че може би било до тоците, кабел или друго, защото модула с врътките бил пробван и работи, дори пробвали с друг такъв и пак било същото. Компресора бил се включвал ама, ако му се пуснело директно ток. Идеи?
Ако е сменян модула, трябва да се кодира, не става да си го сменяш все едно е крушка.
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Диагностика и кодиране при E9x
dextuar написа:Infinity_bg написа:Здравейте колеги,
Има ли някакъв начин да диагностицирам сам климатика си на колата - ИМПА или друг софт? Става въпрос за Е90 325i. Фреон има някакъв, не е празно напълно. Изобщо не включва компресора, като цъкна на ауто, перките в купето започват да духат на максимум, или пък като натисна снежинката се получава същото, но не компресора не включва изобщо и си духа топъл въздух... Поверявах бушоните, здрави са. Предишния собтвеник ми вика че може би било до тоците, кабел или друго, защото модула с врътките бил пробван и работи, дори пробвали с друг такъв и пак било същото. Компресора бил се включвал ама, ако му се пуснело директно ток. Идеи?
Ако е сменян модула, трябва да се кодира, не става да си го сменяш все едно е крушка.
Предполагам, идеи как да се кодира или кой може да го свърши? Принципно имам софтуера за кодиране, но не съм стигнал до там да го правя сам.
BMW 325i M3 look.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Infinity_bg написа:Здравейте колеги,
Има ли някакъв начин да диагностицирам сам климатика си на колата - ИМПА или друг софт? Става въпрос за Е90 325i. Фреон има някакъв, не е празно напълно. Изобщо не включва компресора, като цъкна на ауто, перките в купето започват да духат на максимум, или пък като натисна снежинката се получава същото, но компресора не включва изобщо и си духа топъл въздух... Поверявах бушоните, здрави са. Предишния собтвеник ми вика че може би било до тоците, кабел или друго, защото модула с врътките бил пробван и работи, дори пробвали с друг такъв и пак било същото. Компресора бил се включвал ама, ако му се пуснело директно ток. Идеи?
Или пресостата не работи, или няма фреон.
Пресостата управлява реле което пуска компресора.
Така, че там търси проблема. Ако не си сигурен дали има фреон първо това трябва да провериш, после останалите неща.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Пиши ми на ЛС и ще се разберемInfinity_bg написа:dextuar написа:Infinity_bg написа:Здравейте колеги,
Има ли някакъв начин да диагностицирам сам климатика си на колата - ИМПА или друг софт? Става въпрос за Е90 325i. Фреон има някакъв, не е празно напълно. Изобщо не включва компресора, като цъкна на ауто, перките в купето започват да духат на максимум, или пък като натисна снежинката се получава същото, но не компресора не включва изобщо и си духа топъл въздух... Поверявах бушоните, здрави са. Предишния собтвеник ми вика че може би било до тоците, кабел или друго, защото модула с врътките бил пробван и работи, дори пробвали с друг такъв и пак било същото. Компресора бил се включвал ама, ако му се пуснело директно ток. Идеи?
Ако е сменян модула, трябва да се кодира, не става да си го сменяш все едно е крушка.
Предполагам, идеи как да се кодира или кой може да го свърши? Принципно имам софтуера за кодиране, но не съм стигнал до там да го правя сам.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- kiky_7
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Много коли
- Мечтае да кара: M4
Re: Диагностика и кодиране при E9x
https://www.youtube.com/watch?v=OjF0jeoJ0eo
Колеги в това клипче има нещо като чек (тест) на таблото, когато запали стрелките отиват докрая и се връщат. Има ли как да се кодира?
Колеги в това клипче има нещо като чек (тест) на таблото, когато запали стрелките отиват докрая и се връщат. Има ли как да се кодира?
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Диагностика и кодиране при E9x
kiky_7 написа:https://www.youtube.com/watch?v=OjF0jeoJ0eo
Колеги в това клипче има нещо като чек (тест) на таблото, когато запали стрелките отиват докрая и се връщат. Има ли как да се кодира?
Единствения начин е да си купиш 335i и да му сложиш, jb4 и тогава ще ходят така стрелките при старт
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Диагностика и кодиране при E9x
vld написа:Infinity_bg написа:Здравейте колеги,
Има ли някакъв начин да диагностицирам сам климатика си на колата - ИМПА или друг софт? Става въпрос за Е90 325i. Фреон има някакъв, не е празно напълно. Изобщо не включва компресора, като цъкна на ауто, перките в купето започват да духат на максимум, или пък като натисна снежинката се получава същото, но компресора не включва изобщо и си духа топъл въздух... Поверявах бушоните, здрави са. Предишния собтвеник ми вика че може би било до тоците, кабел или друго, защото модула с врътките бил пробван и работи, дори пробвали с друг такъв и пак било същото. Компресора бил се включвал ама, ако му се пуснело директно ток. Идеи?
Или пресостата не работи, или няма фреон.
Пресостата управлява реле което пуска компресора.
Така, че там търси проблема. Ако не си сигурен дали има фреон първо това трябва да провериш, после останалите неща.
След като поседя 2 дена в Д и Д сервиза в Младост, от там казаха че вероятно проблема е в някой модул, защото налягане в сисетмата имало, кабелите до клапана за фреона били здрави, но той или не не подавал команди, или не стикало ток до него. Те в сервиза БМВ софтуер нямат, така че за програмиране не може да става и дума. Пробвали с друг модул взет назаем от морга (този под жабката) и с него било същото, но при условие че не го програмират нещата са ясни.
Та явно ще трява да се види там с ИНПА и да се програмира.
BMW 325i M3 look.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Закарай колата в официален сервиз за диагностика, че като слушам какво са правили в Д и Д ли ква са там, ми става лошо. Тия модули така се сменят, плуг н плей като на Е36, да ама не
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани