Диагностика и кодиране при E9x

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от b00st » 15 Окт 2016, 19:28

Странно как в нашия раздел няма такава тема, а е може би един от най-разпространените модели за човъркане на опции.
И за да няма един куп мини теми за всяко отделно нещо като welcome lights, brake force display, спиране на предупреждението за коланите и други, предлагам тази тема да е мястото за въпроси при кодиране и диагностика и всичко свързано със софтуера на на E9x, NCS Expert, INPA, NCS Dummy, ISTA, BMW Scanner и т.н.

Линкове към софтуера:
:arrow: Готова виртуалка - [VirtualBox] INPA, NCS Expert, WinKFP и др. v.1.3
:arrow: BMW Standard Tools 2.12 Fxx
:arrow: NCS Dummy 0.6.0.7

Полезни линкове:
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... NCS-Expert
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна b00st на 11 Фев 2018, 19:11, променена общо 4 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Dextuar » 15 Окт 2016, 19:32

Пуснах го в темата за бързите въпроси, но май баш тук си му е мястото:

[color=#0040FF]Колеги, да попитам за нещо на пръв поглед маловажно.

Когато миналата година ми думнаха навито, купих и монтирах при добре познат колега от форума друго ЦЦЦ със сензорни бутони 08/2008г, което работи супер и чувствително по-бързо от предишното, което беше без бутони 03/2006г. Колегата кодира с НЦС-а всички модули на подразбиране, но от тогава не ми бачка voice control-a /натискам бутона и нищо не става/, както и парктроника не намалява звука, когато е пуснат. Тоест, ако увелича малко музиката, все едно нямам звуков парктроник. Изчетох всички модули на колата, кодирах всякакви комбинации, включително и настройките на стария ЦЦЦ, с който нямах проблеми с горните две неща. Според колегата, бил монтирал много такива и било до настройки на НЦС. Еми пратих му го, но отговор не съм получил вече няколко седмици. Видях обаче, че не е сменил ВИН-а на донора с този на моята кола, а самият донор е нямал voice control. Оказва се, че дори ЦЦЦ имат ФСЦ код. И тъй като донора няма тази екстра, най-вероятно няма и код.

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=476773

http://mhhauto.com/Thread-BMW-CCC-FSC

http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=664484

Някой колега, който е сменял ЦЦЦ, може ли да сподели дали е имал такива проблеми и как евентуално ги е разрешил? Прикачам и TRC-то от CAPPL. Просто това с парктроника много ме дразни всеки път да намалявам музиката :banghead:
Последна промяна Dextuar на 15 Окт 2016, 19:48, променена общо 1 път

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от b00st » 15 Окт 2016, 19:40

dextuar написа:Пуснах го в темата за бързите въпроси, но май баш тук си му е мястото:

Колеги, да попитам за нещо на пръв поглед маловажно.

Когато миналата година ми думнаха навито, купих и монтирах при добре познат колега от форума друго ЦЦЦ със сензорни бутони 08/2008г, което работи супер и чувствително по-бързо от предишното, което беше без бутони 03/2006г. Колегата кодира с НЦС-а всички модули на подразбиране, но от тогава не ми бачка voice control-a /натискам бутона и нищо не става/, както и парктроника не намалява звука, когато е пуснат. Тоест, ако увелича малко музиката, все едно нямам звуков парктроник. Изчетох всички модули на колата, кодирах всякакви комбинации, включително и настройките на стария ЦЦЦ, с който нямах проблеми с горните две неща. Според колегата, бил монтирал много такива и било до настройки на НЦС. Еми пратих му го, но отговор не съм получил вече няколко седмици. Видях обаче, че не е сменил ВИН-а на донора с този на моята кола, а самият донор е нямал voice control. Оказва се, че дори ЦЦЦ имат ФСЦ код. И тъй като донора няма тази екстра, най-вероятно няма и код.

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=476773

http://mhhauto.com/Thread-BMW-CCC-FSC

http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=664484

Някой колега, който е сменял ЦЦЦ, може ли да сподели дали е имал такива проблеми и как евентуално ги е разрешил? Прикачам и TRC-то от CAPPL. Просто това с парктроника много ме дразни всеки път да намалявам музиката :banghead:
Cappl-NCS


Днес си пуснах опцията Park ventilation на BMW profesisonal и даже там я гледах опцията за PDC и да намаля звука, няма как да я няма от NCS.
п.с: нещо не се отваря файла

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Dextuar » 15 Окт 2016, 19:47

Добавих го и в първото мнение.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Gqbriel » 16 Окт 2016, 10:36

boost - какво ще рече Park Ventilation - REST ли

Сега гледам файла и има

Independent Park Heating
Pseudo Heater for Independent Heating
Independent Park Heating for Auxiliary Heating
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от b00st » 16 Окт 2016, 14:07

Gqbriel написа:boost - какво ще рече Park Ventilation - REST ли

Сега гледам файла и има

Independent Park Heating
Pseudo Heater for Independent Heating
Independent Park Heating for Auxiliary Heating

Не е REST.
Independent Park Heating, ако го пуснеш активира опцията с 2 таймера, като ако имаш печка може да избереш да отоплява или просто да пусне вентилатора и да отвори клапите за 30 минути, например лятото ако колата ти е отвън на жегата за да влиза въздух. Мисля 7-ците го имат.

1. It doesn't start the car, just runs the fans to exhaust hot air.
2. It will run for 30 minutes and stops. You can pre-set 2 different Start Times.
3. Runs once when set. Needs to be reactivated for each subsequent use.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Gqbriel » 16 Окт 2016, 14:16

b00st написа:
Gqbriel написа:boost - какво ще рече Park Ventilation - REST ли

Сега гледам файла и има

Independent Park Heating
Pseudo Heater for Independent Heating
Independent Park Heating for Auxiliary Heating

Не е REST.
Independent Park Heating, ако го пуснеш активира опцията с 2 таймера, като ако имаш печка може да избереш да отоплява или просто да пусне вентилатора и да отвори клапите за 30 минути, например лятото ако колата ти е отвън на жегата за да влиза въздух. Мисля 7-ците го имат.

1. It doesn't start the car, just runs the fans to exhaust hot air.
2. It will run for 30 minutes and stops. You can pre-set 2 different Start Times.
3. Runs once when set. Needs to be reactivated for each subsequent use.


Аз имам в меню-то 2 таймера....но незнам да имам печка(колата така я взех,не съм ги ползвал никога)
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от b00st » 16 Окт 2016, 14:19

Ами затова са таймерите и аз нямам печка и само функцията да пусне вентилатора е активна. С навигация ли си? При мен ги нямаше, но аз сменях хед юнита и може би заради това.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Dextuar » 16 Окт 2016, 14:25

Аз също съм без печка и имам таймерите, но не виждам особена практична употреба. Просто няма как да знам точно за колко да ги сетна, а и си мисля, че точат доста от акумулатора.
@boost можеш ли да погледнеш файла, който качих за парктроника?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Gqbriel » 16 Окт 2016, 17:54

b00st написа:Ами затова са таймерите и аз нямам печка и само функцията да пусне вентилатора е активна. С навигация ли си? При мен ги нямаше, но аз сменях хед юнита и може би заради това.

Да с PRO
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от nero_ » 16 Окт 2016, 18:14

Идеята на таймерите е да извади горещия въздух от купето преди края на работния ден. Не върши почти никаква работа за съжаление. Аз го ползвах едно лято с ръчно активиране (не с таймер) след дълго каране на климатик и като паркирам да продължи да духа за да изсуши изпарителя и легенчето, за да не се завъждат плесени и онази неприятна миризма. След една седмица всекидневно ползване започна да мрънка за слаб акумулатор :).

На Ауди Б6/7 и може би други модели, може да се поръча соларен панел вместо стъкло на люка, който захравна вентилатора за подобно обдухване (интересно хрумване).

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от b00st » 16 Окт 2016, 19:48

dextuar написа:Аз също съм без печка и имам таймерите, но не виждам особена практична употреба. Просто няма как да знам точно за колко да ги сетна, а и си мисля, че точат доста от акумулатора.
@boost можеш ли да погледнеш файла, който качих за парктроника?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

С преден и заден парктроник ли е колата? Прегледах го, но в този модул не виждам настройката, където виждах в 2RAD при мен. Там е SOFTEN_ENTERTAINMENT_PDC и точно това е функцията. Някой по-запознат със CCC трябва да сподели.
Само си смени BAUART на touring, че беше на sedan.
Не можеш ли поне да си увеличиш звука на парктроника за да се чува?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Dextuar » 16 Окт 2016, 20:14

И аз търсих същата функция и я нямам. Интересно, че и на стария я нямах, но работеше. Не се променя звука колкото и да увеличавам, докато пибитка. Тя колата ми е седан, Е90 е, така че бауарт-а е правилен :) Донора е бил единичка, ако има значение


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от b00st » 16 Окт 2016, 21:50

dextuar написа:И аз търсих същата функция и я нямам. Интересно, че и на стария я нямах, но работеше. Не се променя звука колкото и да увеличавам, докато пибитка. Тя колата ми е седан, Е90 е, така че бауарт-а е правилен :) Донора е бил единичка, ако има значение


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Изключваш радиото, даваш на задна и докато пибитка като връткаш не се ли променя? Нещо не е както трябва явно, сменете и ВИН-а на тая навигация и кодирай наново CCC модула с празен .MAN.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Dextuar » 16 Окт 2016, 21:57

b00st написа:
dextuar написа:И аз търсих същата функция и я нямам. Интересно, че и на стария я нямах, но работеше. Не се променя звука колкото и да увеличавам, докато пибитка. Тя колата ми е седан, Е90 е, така че бауарт-а е правилен :) Донора е бил единичка, ако има значение


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Изключваш радиото, даваш на задна и докато пибитка като връткаш не се ли променя? Нещо не е както трябва явно, сменете и ВИН-а на тая навигация и кодирай наново CCC модула с празен .MAN.
Не се променя нищо така. Многократно съм пробвал. Нито отпред, нито отзад. Според колегата от форума, от който я купих, имало много голяма вероятност да изгърми, ако се ъпдейтнел софта, защото само така можел да смени ВИН-а. Има ли друг начин?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Следваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook