Диагностика и кодиране при E9x
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Диагностика и кодиране при E9x
kiky_7 написа:Колеги има ли как да се кодира тази екстра https://www.youtube.com/watch?v=oRw6ZvWQ1YY - https://www.youtube.com/watch?v=bsHJ5jgPiUE
Колата е е90 2008г. с FMR модул.
Има.
Re: Диагностика и кодиране при E9x
колеги имам инпа 5.02 и като дам да чете живи данни не работи а показва някакви измислени стойности.Пробвам го на н47 двигате ако има значение dde 7.1.С инстата нямам никакви проблеми.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Здрсвейте , бих искал малко инфо за Carly от къде да купя и като цяло съвети , също исках да попитам понеже четох цялата тема и никой не спомена за БМВ скенер 2 , в последно време не го виждам и да се продава , какво се случва като цяло с него ? (а аз съм фен на по юзер френдли програми) за жалост NCS въпреки функционалността си не е такава )
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
I'm slowly drifting
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 700
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Диагностика и кодиране при E9x
DirtySouth написа:Здрсвейте , бих искал малко инфо за Carly от къде да купя и като цяло съвети , също исках да попитам понеже четох цялата тема и никой не спомена за БМВ скенер 2 , в последно време не го виждам и да се продава , какво се случва като цяло с него ? (а аз съм фен на по юзер френдли програми) за жалост NCS въпреки функционалността си не е такава )
Sent from my iPhone using Tapatalk
Адаптера от официалният уебсайт: http://www.ivini-tech.de/en/ Там всичко е написано. Доставката е 8.90 евра. В зависимост от телефона с които ще го ползваш си избираш и съответния адаптер. От съответният маркет си купуваш про версията. След това има някои платени функции които може да купиш допълнително по желание.
Всичко подробно може да прочетеш тук: http://support.mycarly.com/?utm_source= ... paign=shop
P.S Който ще купува адаптор имам работещ код за отстъпка 5 евро - да пише на ЛС. На колегата с питането съм му го написал на лично.
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Диагностика и кодиране при E9x
nikola59 написа:DirtySouth написа:Здрсвейте , бих искал малко инфо за Carly от къде да купя и като цяло съвети , също исках да попитам понеже четох цялата тема и никой не спомена за БМВ скенер 2 , в последно време не го виждам и да се продава , какво се случва като цяло с него ? (а аз съм фен на по юзер френдли програми) за жалост NCS въпреки функционалността си не е такава )
Sent from my iPhone using Tapatalk
Адаптера от официалният уебсайт: http://www.ivini-tech.de/en/ Там всичко е написано. Доставката е 8.90 евра. В зависимост от телефона с които ще го ползваш си избираш и съответния адаптер. От съответният маркет си купуваш про версията. След това има някои платени функции които може да купиш допълнително по желание.
Всичко подробно може да прочетеш тук: http://support.mycarly.com/?utm_source= ... paign=shop
P.S Който ще купува адаптор имам работещ код за отстъпка 5 евро - да пише на ЛС. На колегата с питането съм му го написал на лично.
Във форума видях тема и за това че може да бъде подкаран с D-CAN кабел и приставка към телефона. Даже имаше и няколко apk файла с Карли софта.
BMW 325i M3 look.
- doktorabg
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Може,с OTG USB адаптер
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Диагностика и кодиране при E9x
kiky_7 написа:Колеги има ли как да се кодира тази екстра https://www.youtube.com/watch?v=oRw6ZvWQ1YY - https://www.youtube.com/watch?v=bsHJ5jgPiUE
Колата е е90 2008г. с FMR модул.
с NCS Expert в FRM:
HEIMLEUCHTEN_ENABLE:
nicht_aktiv >> aktiv
и в CAS
SONDERTASTE_PANIKALARM
nicht_aktiv >> panikalarm
Последна промяна b00st на 25 Фев 2018, 16:33, променена общо 1 път
- kiky_7
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Много коли
- Мечтае да кара: M4
Re: Диагностика и кодиране при E9x
b00st написа:kiky_7 написа:Колеги има ли как да се кодира тази екстра https://www.youtube.com/watch?v=oRw6ZvWQ1YY - https://www.youtube.com/watch?v=bsHJ5jgPiUE
Колата е е90 2008г. с FMR модул.
с NCS Expert в FRM:
HEIMLEUCHTEN_FUNKSCHL:
nicht_aktiv >> aktiv
и в CAS
SONDERTASTE_PANIKALARM
nicht_aktiv >> panikalarm
Благодаря колега .
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Може ли някой да помогне с калибрацията на ъгъла на волана?
Приятел си купил темпомат, сложил го сам, темпомата работи, ама му свети DSC-то.
Прочетох колaта с ИСТА и изкара грешка на сензора на волана.
Освен това, мигача му не изключва при връщане на волана в право положение.
Приятел си купил темпомат, сложил го сам, темпомата работи, ама му свети DSC-то.
Прочетох колaта с ИСТА и изкара грешка на сензора на волана.
Освен това, мигача му не изключва при връщане на волана в право положение.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Диагностика и кодиране при E9x
exc написа:Може ли някой да помогне с калибрацията на ъгъла на волана?
Приятел си купил темпомат, сложил го сам, темпомата работи, ама му свети DSC-то.
Прочетох колaта с ИСТА и изкара грешка на сензора на волана.
Освен това, мигача му не изключва при връщане на волана в право положение.
Имаш ЛС Виж дали може да го видиш
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Видях го, утре ще пробвам.
Edit: Пробвах, всичко е точно, благодаря!
Един въпрос: Имам всичкия БМВ софт на лаптопа, всичко си работи, с изключение на ИНПА. Като я пусна разпознава, че колата е закачена(двете черни точки "светят"), но като избера Е90 в секцията "engine", който и М57 да избера ми набива грешка, един вид моя мотор липсва в базата данни(така го разбирам). Къде да търся проблема, във версията на ИНПА ли?
За протокола, с Уин 7 съм, софта ми е инсталиран от някакъв пакет "Mike's easy BMW tools". Всичко друго от този пакет(Tool32, NCS Expert, etc.) си работи без грижи. ISTA-D също.
Edit: Пробвах, всичко е точно, благодаря!
Един въпрос: Имам всичкия БМВ софт на лаптопа, всичко си работи, с изключение на ИНПА. Като я пусна разпознава, че колата е закачена(двете черни точки "светят"), но като избера Е90 в секцията "engine", който и М57 да избера ми набива грешка, един вид моя мотор липсва в базата данни(така го разбирам). Къде да търся проблема, във версията на ИНПА ли?
За протокола, с Уин 7 съм, софта ми е инсталиран от някакъв пакет "Mike's easy BMW tools". Всичко друго от този пакет(Tool32, NCS Expert, etc.) си работи без грижи. ISTA-D също.
- kiky_7
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Много коли
- Мечтае да кара: M4
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Колеги как да разбера с кой фрм съм, в rheingolda излиза FRM, но когато кодирам с нцс имам NFRM влизам да кодирам и изписва FRM2_C09
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Диагностика и кодиране при E9x
kiky_7 написа:Колеги как да разбера с кой фрм съм, в rheingolda излиза FRM, но когато кодирам с нцс имам NFRM влизам да кодирам и изписва FRM2_C09
С инпа като отидеш на инфо за модулите ,ще ти покаже с кой си
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Диагностика и кодиране при E9x
kiky_7 написа:Колеги как да разбера с кой фрм съм, в rheingolda излиза FRM, но когато кодирам с нцс имам NFRM влизам да кодирам и изписва FRM2_C09
Съдейки по написаното от NCSExpert, най-вероятно си с ФРМ2. Кога е произведена колата?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Диагностика и кодиране при E9x
exc написа:kiky_7 написа:Колеги как да разбера с кой фрм съм, в rheingolda излиза FRM, но когато кодирам с нцс имам NFRM влизам да кодирам и изписва FRM2_C09
Съдейки по написаното от NCSExpert, най-вероятно си с ФРМ2. Кога е произведена колата?
Може да е сменян в последствие..но да датата на производство може да даде насока,но си и прав,че щом НЦС го пише като ФРМ2 значи е..много лесно се познава,само да пусне FRM trace файла и ще се разбере
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани