Съединител,маховик,лагер
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- laviatan
- старши ентусиаст
- Мнения: 3198
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Съединител,маховик,лагер
При мен беше същото като при vld - глупавото лагерче на маховика
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Съединител,маховик,лагер
Подобен проблем имам аз - на полусъединител се чува претракване, явно е един от 2-та лагера (дано не е маховик, че там е по-дебело). От доста време му се каня, че нямам възможност да я вкарам в бокса за малко по-дълго. Но следващият месец ще трябва да го оправя най-накрая. Май ще почна с комплекта без маховик с надеждата да не давам едни излишни 800 кинта (май толкова бяха маховиците)
Явно си е типично да се случва това на 200-250 хил. км. ако не е бутано нищо по скоростната.
Явно си е типично да се случва това на 200-250 хил. км. ако не е бутано нищо по скоростната.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Съединител,маховик,лагер
Колега сподели след като я отворите каква е била драмата, че аз след 2 седмици ще го правя.
Силно мисля (и се надявам), че не е маховик, защото не е точно стържене ами почукване по-скоро, но скоро ще видим.
Силно мисля (и се надявам), че не е маховик, защото не е точно стържене ами почукване по-скоро, но скоро ще видим.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Съединител,маховик,лагер
Привет отново колеги,
Най-накрая се оттървах от това отвратително тракане ето равносметка:
Положението и тракането бяха мн зле вече - лагерът заминал(този, който идва в комплекта), маховикът тотално заминал (беше пропаднал доста, скърцаше и имаше голям луфт). Оказа се, че съединителят (притискателният) беше започнал да опира/удря у маховика на полусъединител, даже го беше задрал по ръбовете. Поради луфтовете се получаваше много кофти траектория на движение на компонентите като цяло и правят контакт на места, където не трябва, затова се получава и този тракащ звук.
Извод - тия демферни маховици за мен са простотия, даже четох, че хората слагат обикновен маховик и несамокомпенсиращ се съединител да им е мирна главата. След смяна на комплект сеъдинител + маховик (Sachs + Luk) 950 лева всичко + работа. Педалът омекна чувствително, тракането спря, гасенето на колата е по-плавно. Ако се кара така може големи щети да станат, защото вибрациите се пренасят и към вала на скоростната и може да разбият лагери и.т.н. - съответно ремонт на скоростна.
Важно при ремонта - Скоба (или добър чалъм си трябва) заради SAC (self-adjusting-clutch), тоест човек дето не е правил съединител на е46/е90 да не го подхваща, че може да стане сакатлък.
Най-накрая се оттървах от това отвратително тракане ето равносметка:
Положението и тракането бяха мн зле вече - лагерът заминал(този, който идва в комплекта), маховикът тотално заминал (беше пропаднал доста, скърцаше и имаше голям луфт). Оказа се, че съединителят (притискателният) беше започнал да опира/удря у маховика на полусъединител, даже го беше задрал по ръбовете. Поради луфтовете се получаваше много кофти траектория на движение на компонентите като цяло и правят контакт на места, където не трябва, затова се получава и този тракащ звук.
Извод - тия демферни маховици за мен са простотия, даже четох, че хората слагат обикновен маховик и несамокомпенсиращ се съединител да им е мирна главата. След смяна на комплект сеъдинител + маховик (Sachs + Luk) 950 лева всичко + работа. Педалът омекна чувствително, тракането спря, гасенето на колата е по-плавно. Ако се кара така може големи щети да станат, защото вибрациите се пренасят и към вала на скоростната и може да разбият лагери и.т.н. - съответно ремонт на скоростна.
Важно при ремонта - Скоба (или добър чалъм си трябва) заради SAC (self-adjusting-clutch), тоест човек дето не е правил съединител на е46/е90 да не го подхваща, че може да стане сакатлък.
Re: Съединител,маховик,лагер
Проблема при мен се оказа лагерът на съединителя, но вече бяхме поръчали нов комплект, така че сега продавам маховик и съединител.Изглеждат в добро състояние ако някой се интересува да пише на лс за повече инфо
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани