business vs professional radio
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- ilhansyuleymanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.04.2016
- Местоположение: Sint-niklaas
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET
business vs professional radio
Здравейте. Изкам да събера мнения за озвучението на Е9Х серията. Сега всеки ще ме обвини че, има много писано по темата но Та в чужди сайтове има малко инфо но до там че, профи чете мп3
Наистина бизнеса е много слаба рабора. Днес махнах кори седалки за да видя как е вързана системата и това което видях ме изуми става дума за бизнес СД на е91. На предна линия са вързани басите под седалките и предните врати (вече как ще ги наречете, среди високи незнам) А на задна линия са само двете задни врати. Какви са разликите в мощноста на бизнес и профи (освен че чете мп3 ) и при профито пак по еднакъв начин ли са вързани говорителите ?
П.п. Не става дума за L7
Само имам идея да сменя бизнеса с профи и да си сменя говорителите (безплатно) не очаквам чудеса, просто имам цял комплект чисто ново босе + инсталация за а**и А6
И моля ако някой има схеми на самата инсталация за бизнес и профи да ги сподели.
Смятам че ще има заинтересовани, а и се извинявам за правописните грешки. Забравил съм Българския
Наистина бизнеса е много слаба рабора. Днес махнах кори седалки за да видя как е вързана системата и това което видях ме изуми става дума за бизнес СД на е91. На предна линия са вързани басите под седалките и предните врати (вече как ще ги наречете, среди високи незнам) А на задна линия са само двете задни врати. Какви са разликите в мощноста на бизнес и профи (освен че чете мп3 ) и при профито пак по еднакъв начин ли са вързани говорителите ?
П.п. Не става дума за L7
Само имам идея да сменя бизнеса с профи и да си сменя говорителите (безплатно) не очаквам чудеса, просто имам цял комплект чисто ново босе + инсталация за а**и А6
И моля ако някой има схеми на самата инсталация за бизнес и профи да ги сподели.
Смятам че ще има заинтересовани, а и се извинявам за правописните грешки. Забравил съм Българския
- doktorabg
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: business vs professional radio
Инсталацията е една и съща, сменяш FA / VO и кодираш.
Последна промяна doktorabg на 09 Окт 2016, 11:14, променена общо 1 път
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
business vs professional radio
Усилвателя на professional-а е в пъти по-сериозен. Не е нужно да се базикаш с колонките, само като размениш ти гарантирам, че ще има голяма разлика. бизнес cd-то е пълна пародия.
- raddy
- младши ентусиаст
- Мнения: 465
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Самоков/Боровец
- Пол: Мъж
- Кара: ше E30 сега:E90 N52B25
Re: business vs professional radio
Мисля че в къщи имам книжката с инфо и схеми за музиката. Ще се опитам да я намеря и кача утре, ако още имаш нужда. Бяхме коментирали някъде надолу по темите, ама ще да е било преди доста години. Ако се разтърсиш, може би ще намериш темата.
Edit: viewtopic.php?f=112&t=298236&p=3325146#p3325146
Незнам колко ще ти помогне.
Edit: viewtopic.php?f=112&t=298236&p=3325146#p3325146
Незнам колко ще ти помогне.
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: business vs professional radio
Аз лично намерих разлика в звука в Professional CD преди и след фейса, монтирани на една и съща кола. Това след фейса свири осезаемо по-добре.
- ilhansyuleymanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.04.2016
- Местоположение: Sint-niklaas
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET
Re: business vs professional radio
Вече съм с профи радио от фейс, даже и с ново управление на климатроника (понеже врътките са лъскави ) Разлика в звука има но незнам колко голяма Има подобрение на ниски и високи честоти но незнам колко ще изкарат говорителите на жега, понеже пъркат като се усили малко. И след смяната на бизнеса с профи осветлението стана динамично(димира се според светлината в купето). Някакви идеи как да го настроя ръчно ?
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: business vs professional radio
ilhansyuleymanov написа:Вече съм с профи радио от фейс, даже и с ново управление на климатроника (понеже врътките са лъскави ) Разлика в звука има но незнам колко голяма Има подобрение на ниски и високи честоти но незнам колко ще изкарат говорителите на жега, понеже пъркат като се усили малко. И след смяната на бизнеса с профи осветлението стана динамично(димира се според светлината в купето). Някакви идеи как да го настроя ръчно ?
Нямам никакъв проблем с колонките, вече 1 г. след смяната и здраво се усилва. Трябва да се кодира VO след смяната, за да си подаде правилното захранване към вече сменения юнит. Демек докато не се кодира с NCS expert, колата не знае, че си и сменил радиото, сигурно и от там имаш проблем с колонките като усилваш.
Re: business vs professional radio
На бизнес мощноста на говорителите във вратата е на половина от на профито.
Сложете си и заводски пищялки ,аз го направих скоро и направо не мога да повярвам каква разлика има.
Сложете си и заводски пищялки ,аз го направих скоро и направо не мога да повярвам каква разлика има.
- doktorabg
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: business vs professional radio
b00st написа:ilhansyuleymanov написа:Вече съм с профи радио от фейс, даже и с ново управление на климатроника (понеже врътките са лъскави ) Разлика в звука има но незнам колко голяма Има подобрение на ниски и високи честоти но незнам колко ще изкарат говорителите на жега, понеже пъркат като се усили малко. И след смяната на бизнеса с профи осветлението стана динамично(димира се според светлината в купето). Някакви идеи как да го настроя ръчно ?
Нямам никакъв проблем с колонките, вече 1 г. след смяната и здраво се усилва. Трябва да се кодира VO след смяната, за да си подаде правилното захранване към вече сменения юнит. Демек докато не се кодира с NCS expert, колата не знае, че си и сменил радиото, сигурно и от там имаш проблем с колонките като усилваш.
Колега,то захранването е едно +12в.
Сменя се VO за да видиш новия юнит и всички модули в него за да можеш да му сменяш кодировката.
Няма нищо общо с захранването.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: business vs professional radio
doktorabg написа:b00st написа:ilhansyuleymanov написа:Вече съм с профи радио от фейс, даже и с ново управление на климатроника (понеже врътките са лъскави ) Разлика в звука има но незнам колко голяма Има подобрение на ниски и високи честоти но незнам колко ще изкарат говорителите на жега, понеже пъркат като се усили малко. И след смяната на бизнеса с профи осветлението стана динамично(димира се според светлината в купето). Някакви идеи как да го настроя ръчно ?
Нямам никакъв проблем с колонките, вече 1 г. след смяната и здраво се усилва. Трябва да се кодира VO след смяната, за да си подаде правилното захранване към вече сменения юнит. Демек докато не се кодира с NCS expert, колата не знае, че си и сменил радиото, сигурно и от там имаш проблем с колонките като усилваш.
Колега,то захранването е едно +12в.
Сменя се VO за да видиш новия юнит и всички модули в него за да можеш да му сменяш кодировката.
Няма нищо общо с захранването.
Неправилно съм се изразил за захранването. Това, което исках да кажа е, че има причина да се кодира VO и се ресетва, основно за да се настрои правилния аутпут към колоните и купето в което е сложено, защото може да е било от съвсем друг автомобил.
- doktorabg
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: business vs professional radio
b00st написа:doktorabg написа:b00st написа:ilhansyuleymanov написа:Вече съм с профи радио от фейс, даже и с ново управление на климатроника (понеже врътките са лъскави ) Разлика в звука има но незнам колко голяма Има подобрение на ниски и високи честоти но незнам колко ще изкарат говорителите на жега, понеже пъркат като се усили малко. И след смяната на бизнеса с профи осветлението стана динамично(димира се според светлината в купето). Някакви идеи как да го настроя ръчно ?
Нямам никакъв проблем с колонките, вече 1 г. след смяната и здраво се усилва. Трябва да се кодира VO след смяната, за да си подаде правилното захранване към вече сменения юнит. Демек докато не се кодира с NCS expert, колата не знае, че си и сменил радиото, сигурно и от там имаш проблем с колонките като усилваш.
Колега,то захранването е едно +12в.
Сменя се VO за да видиш новия юнит и всички модули в него за да можеш да му сменяш кодировката.
Няма нищо общо с захранването.
Неправилно съм се изразил за захранването. Това, което исках да кажа е, че има причина да се кодира VO и се ресетва, основно за да се настрои правилния аутпут към колоните и купето в което е сложено, защото може да е било от съвсем друг автомобил.
Аутпута към колоните се кодира в зависимост какво озвучение има колата - stereo,HI-FI,Top HIFI (Prologic 7) а за да го кодираш NCS Expert трябва да види новия модул което става с смяна на VO/FA.
- tani bojilov
- младши ентусиаст
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: business vs professional radio
doktorabg написа:b00st написа:doktorabg написа:b00st написа:ilhansyuleymanov написа:Вече съм с профи радио от фейс, даже и с ново управление на климатроника (понеже врътките са лъскави ) Разлика в звука има но незнам колко голяма Има подобрение на ниски и високи честоти но незнам колко ще изкарат говорителите на жега, понеже пъркат като се усили малко. И след смяната на бизнеса с профи осветлението стана динамично(димира се според светлината в купето). Някакви идеи как да го настроя ръчно ?
Нямам никакъв проблем с колонките, вече 1 г. след смяната и здраво се усилва. Трябва да се кодира VO след смяната, за да си подаде правилното захранване към вече сменения юнит. Демек докато не се кодира с NCS expert, колата не знае, че си и сменил радиото, сигурно и от там имаш проблем с колонките като усилваш.
Колега,то захранването е едно +12в.
Сменя се VO за да видиш новия юнит и всички модули в него за да можеш да му сменяш кодировката.
Няма нищо общо с захранването.
Неправилно съм се изразил за захранването. Това, което исках да кажа е, че има причина да се кодира VO и се ресетва, основно за да се настрои правилния аутпут към колоните и купето в което е сложено, защото може да е било от съвсем друг автомобил.
Аутпута към колоните се кодира в зависимост какво озвучение има колата - stereo,HI-FI,Top HIFI (Prologic 7) а за да го кодираш NCS Expert трябва да види новия модул което става с смяна на VO/FA.
Здравейте колеги..искам и аз да запитам нещо за профи то.Днес махнах бизнеса и сложих другото,но профито не иска да се усилва.Ясно вече защо.Искам да питам това кодиране с диагностика ли става само.И какво е VO/FA за да обясня на човека като дойде да я обучаваме..Благодаря ви...
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: business vs professional radio
tani bojilov написа: Здравейте колеги..искам и аз да запитам нещо за профи то.Днес махнах бизнеса и сложих другото,но профито не иска да се усилва.Ясно вече защо.Искам да питам това кодиране с диагностика ли става само.И какво е VO/FA за да обясня на човека като дойде да я обучаваме..Благодаря ви...
Ти ли трябва да обясниш на човека, който трябва да я кодира, как/какво да направи ?
Не се прави с диагностика, при твоята кола се прави с NCS Expert.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: business vs professional radio
tani bojilov написа:...
Не си играйте по-добре отидете при някой, който разбира и трябва само да му кажеш: "абе виж смених си плеъра" и той да знае, че трябва и КАК да ти го добави в VO и да ти ресетне модула после.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани