Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 12 Яну 2018, 20:53

BaDxBoY написа:Ми по-скоро вас ви е яд, че ви лъжат, а вие нищо не можете да направите по въпроса. :clap:
А VLD си е напълно некомпетентен, извадих закона току що, и технотест или декра за същ модел двигател никъде не се споменава, ама надали ще си върне думите назад или ще се извини за невярната информация. Надали и ще се извини за лъжливата зена за водната помпа.
Надали някой от горните ще си изтрие мнението, че обслужването на е90 е 5 000 лева.
Всеки си пише каквито си иска глупости.

Приемам забележката, че не се изисква по закон минаването на техно тест след смяна на мотор със същия.
Но както написах и по горе мен са ме карали да минавам при точно такива обстоятелства просто защото така реши този на 10ти канал.
Там няма как да спориш с тия или правиш каквото искат или те връщат докато ти се извие свят, е аз предпочетох да си спестя десетки ходения и разправи, което не означава, че са били прави.
Относно частите не си прав, написал съм оригинални не афтър маркет, ето ти справка за цените:
Номенклатурен номер : 11517807311
Описание : АТ-ВОДНА ПОМПА
Ед.цена (с ДДС) : 268.78 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

Номенклатурен номер : 11517805192
Описание : ТЕРМОСТАТ
Ед.цена (с ДДС) : 84.78 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

Номенклатурен номер : 11517805191
Описание : КОРПУС ТЕРМОСТАТ
Ед.цена (с ДДС) : 57.24 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

Номенклатурен номер : 11517806975
Описание : ГАРНИТУРА
Ед.цена (с ДДС) : 33.89 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

Можеш да си ги сметнеш и да сравниш дали са толкова колкото съм написал.
Защо оригинални, ами заради надеждността която се получава с тях.
Вместо да сменям термостат на всеки две години аз предпочитам да купя оригинален и повече да не ми се налага да го пипам докато е моя колата.
А водната помпа е основна част в охладителната система и просто не си струва риска да купиш някаква незнайно от кого проектирана в някой гараж с неясни материали от които е произведена, да не говорим, че доста често дебита който правят афтър маркет помпите е различен.
Но това е въпрос на приоритети, едни хора обичат да карат повече от колкото да ремонтират, други обратното.
Бъди сигурен, че си най големия капацитет който някога е купувал части.
Сигурен съм, че дори идея си нямаш кое от къде идва на нашия пазар, кой кое внася, на каква цена го купува, как се калкулират продажните цени и прочие.
За разлика от теб аз имам доста познания в тази област не за друго ами просто съм работил в бранша и не съм бил продавач ;)

Имаш правото да продължаваш да живееш в заблуда.
Както стана ясно и за колата която имаш и се опитваш да продадеш явно за теб е топ, а за останалата част от форума е поредната кола на много километри с неясна история....
Но ти се сърдиш че ти се казва и си позволяваш да обиждаш на всичкото от горе. :banghead:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 12 Яну 2018, 21:02

beammer написа:Джаро 10, погледни тази:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5snpkv

светлия салон на мен не ми допада, но колата е с доста екстри - панорамен покрив, Про НАВИ, спортни ел. седалки с подгрев, би-ксенон, парктроник преден и заден, пълен М-пакет барабар с джантите и пробега изглежда автентичен...

ПС - нямам общо с търговеца, но странното е че колата стои поне от 4-5 месеца...


Тази и аз я следя - доста е добре като екстри - фейслифт 325d е може би сред най-добрите избори за е90. Гледам я от 24 хил лева сега е на 21... та не знам твърде надценена ли е или собственикът просто се съобразява с пазара и търсенето - от къща е, та по-скоро са решили да пробват със завишена стартова цена... пък ако мине.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 14.02.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20 330i xDrive F31 330d xDrive
Мечтае да кара: Нещо нечупливо

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от GlavanizeR » 12 Яну 2018, 21:11

Тая верно е фул. Още ще и падне цената. 18-19 ми изглежат реални, пробега не е малък.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 8.07.2013
Местоположение: Варна
Кара: Е91 318d LCI

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от beammer » 12 Яну 2018, 21:18

Аз като търсих това лято кола, тествах доста Е91 и по мои виждания разликата между 325Д и 330Д е доста по-осезаема в динамиката от колкото от 318Д до 320Д (говоря само за фейс лифтови версии); така че бих избрал 330, но ако излезе 325 което много да си заслужава няма какво да се чуди човек. А относно конкретната 325 ца освен А термичо челно стъкло, пера на волана и дистроник не виждам нещо друго да липсва... та като е поръчвана цената доста е набъбнала, което на вторичния пазар много не се оценява.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 12 Яну 2018, 21:50

Колега нормално е да има осезаема разлика, точно при 325 и 330 все пак са различни поколения мотор при фейса.
325 е с M57 - това си е старо поколение мотор (де'т се вика от 2000-ната година). 330 е Н57 245 коня (близо 50 коня повече) - близо 10 години по-нов и иновативен (ако може да изпозлвам тази дума).
318 и 320 при фейса са си все един мотор N47 с малки разлики (турбо и дюзи мисля).

Ценното на 325d е, че M57 е доста лесен за подръжка мотор - няма проблем с верига, дюзите не са капризни, колекторът е без пеперуди. Дето се вика каквото е имало да се "изчиства" по него с годините е подобрено. Също така това е най-дефорсираната версия на един двигател с иначе много запас - също предпоставка за "Дълголетие"
Последна промяна drago9205 на 12 Яну 2018, 21:56, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 25.09.2015
Пол: Мъж

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от maxoyn » 12 Яну 2018, 21:55

vld написа:Защо оригинални, ами заради надеждността която се получава с тях.
Вместо да сменям термостат на всеки две години аз предпочитам да купя оригинален и повече да не ми се налага да го пипам докато е моя колата.
А водната помпа е основна част в охладителната система и просто не си струва риска да купиш някаква незнайно от кого проектирана в някой гараж с неясни материали от които е произведена, да не говорим, че доста често дебита който правят афтър маркет помпите е различен.


:OT: И аз съм останал с това впечатление от форума, досега не ми се е налагало, но преди един колега от тук - dextuar му замина оригиналния сравнително нов термостат...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 12 Яну 2018, 22:11

maxoyn написа:
vld написа:Защо оригинални, ами заради надеждността която се получава с тях.
Вместо да сменям термостат на всеки две години аз предпочитам да купя оригинален и повече да не ми се налага да го пипам докато е моя колата.
А водната помпа е основна част в охладителната система и просто не си струва риска да купиш някаква незнайно от кого проектирана в някой гараж с неясни материали от които е произведена, да не говорим, че доста често дебита който правят афтър маркет помпите е различен.


:OT: И аз съм останал с това впечатление от форума, досега не ми се е налагало, но преди един колега от тук - dextuar му замина оригиналния сравнително нов термостат...

А не е точно така - моят голям оригинален термостат на 2г се оказа, че нищо му няма, в момента е сложен на кола на мой приятел, който го отнесе за без пари, но аз съм си виновен, че купувам нови части прибързано. Новият, който купих от Дару,
си беше направо мъртво роден, дефектен, нищо, че е от Дару, естествено според тях перфектен, но да кажем, че и при оригиналните части също се случва да има дефектни, важното е търговците да са коректни. Малкият ми термостат беше BEHR и едвам беше изкарал 1 година и заради него се подведох и смених големия.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 12.02.2013
Пол: Мъж

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от MartinP » 13 Яну 2018, 0:33

Ако ти трябва 10к да стегнеш е90, за ф10 не знам брат,трябва да си ракетен инжинер

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 10.11.2017
Пол: Мъж
Кара: E90 325D

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Stanislav83 » 13 Яну 2018, 2:26

Колеги , аз може ли да попитам , в духа на горния разговор за 325-цата , защото и аз се оглеждам и за такава , а виждам, че масово са с Keyless. Та ако не се лъжа, бях чел ,че са много по-лесни за крадене ? Действително ли са МНОГО по-лесни ? И допълнителните защити , които се обсъждат във форума с ключета , OBD порт манупилация и т.н. правят ли и такава кола с една идея по-сигурна или не?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10445
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 13 Яну 2018, 9:26

На следващия брутален офтопик, всички участници ще почиват. Всеки, който има опит с Е90 си дава мнението, а търсещите си решават сами. Старата кола може да глътне 500 и 5000 след покупка, факт. Налагането не мнения не води до нищо смислено.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 13 Яну 2018, 9:57

Stanislav83 написа:Колеги , аз може ли да попитам , в духа на горния разговор за 325-цата , защото и аз се оглеждам и за такава , а виждам, че масово са с Keyless. Та ако не се лъжа, бях чел ,че са много по-лесни за крадене ? Действително ли са МНОГО по-лесни ? И допълнителните защити , които се обсъждат във форума с ключета , OBD порт манупилация и т.н. правят ли и такава кола с една идея по-сигурна или не?
Това не трябва да те притеснява, такъв клас го крадат кокошкари с доста по-евтина техника.
Отделно може софтуерно да се спре тази функция.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 12.01.2018
Мечтае да кара: Нещо различно от *FULL* УНИКАТ *FULL*

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Джаро10 » 13 Яну 2018, 18:50

Колеги, благодаря за мненията и препоръките на всеки от вас. Също и се зарадвах, че информацията която ви дадох за:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5szsb2

е била полезна очевидно.

Накратко за това което сте ми писали - ще имам предвид мненията ви, че по-добре да търся 330д, от 325д защото харчат еднакво но 330д е по-бързо, както и че 320д 184к.с. е достатъчно динамична. Също погледнах обявата за Е91 325д която ми препоръчва единият от вас. Аз съм избрал и проучил, както вече писах да си купувам 325д, точно щях да кажа вече и защо е твърдо решението ми, но колегата Драго го е обяснил много хубаво. Мога само да добавя към това което той е разяснил за дюзите, веригите, колекторът, както и предпоставката за дълголетие/дефорсирането/, че именно заради по прибраната и сдържана мощност спрямо 330д, като са купувани нови тези коли са избирани цялостно от по-спокойни хора, което допълнително е съхранило колата. При Е90 този двигател се явява в сянка един вид, също всеки скача на 330д и цялостно тези коли са по изморени. Разбира се това е до късмет и отделен случай, но правилото си е правило. Именно изключенията потвърждават правилото. За това ако не намеря 325д в България, ще намеря в чужбина. Причината да съм толко твърд в решението си е, че колата е за каране дългосрочно(имам на ум да са доста години живот и здраве) и искам възможно най-добрия дизелов двигател. Затова и не бих направил компромиса да си купя 330д. А 4 цилиндрово БМВ никога не съм имал и се съмнявам, че някога ще имам(камо ли дизел). Може би само Е30 М3 ако стана милионер, искрено го пожелавам и на всеки от вас. Колега beammer, може би разликата е осезаема между 325д и 330д, но в България няма една професионална(или нормална) писта, че даже в цели области няма никакви писти, че да разбера/разберем за каква разлика става въпрос, ти самият го знаеш добре, пише че караш 318д значи си по-сдържан и от мен. За трафика, магистрала, изпреварване на тирове и т.н. 325д автоматик е предостатъчно, че даже и в излишък има. Когато бях младеж и аз скачах на възможно най-бързото, но после осъзнах, че е напълно безсмислено в България. Когато си имаме писта един ден, може и да има смисъл.

Ще ви помоля за 2ри път ако може да дадете мнение за тези коли, макар и по снимки или всичко друго каквото знаете:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5sabna

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5sabna

Благодаря и безаварийно на всички!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 8.07.2013
Местоположение: Варна
Кара: Е91 318d LCI

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от beammer » 13 Яну 2018, 20:21

Джаро 10, без оглед бих избрал фейс лифта, макар че е без I-drive, но близо 19к лв за префейс си е доста( поне да беше М-пакет с 18ки и предположим че е на реални км). А относно пистите, за съвсем друг тип коли са, така че гледай да ти е приятна за каране евридей.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 14.02.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20 330i xDrive F31 330d xDrive
Мечтае да кара: Нещо нечупливо

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от GlavanizeR » 13 Яну 2018, 20:25

На фейсовата цената ми изглежда добра, ако всичко е наред по колата си заслужава.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 13 Яну 2018, 21:05

https://www.mobile.bg/11494778510283901
Моето мнение за комбито е, че е страхотно!!! Ако пробегът му е доказуем и има сервизна история си струва всеки лев! Комбинацията от фейс, М-пак, М57 и ЗФ е страхотна!!! :yes:
Все викате 330, 330... Това е комби, няма да се състезавате с него, а има предостатъчно грънт, за да се чувствате сигурни при изпреварвания, което е най-важното в ИСТИНСКИЯ живот :winky:

ПП
https://www.mobile.bg/11501521719988355 - тази я провери да не е англиче, видя ли М-пак без ксенон веднага за там се сещам, а май няма ключалка на шофьорската врата!
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook