Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Yachev написа:Това е ако си в София, но дори и тогава е къде къде по-лесно за по 4-5 евро да си нацъкаш примерно 10 предварително набелязани коли.
И ми е интересно как затвориха този сайт, а в Щатите carfax си го има от години, плащаш си и всичко е ОК.
Сигурно защото единия е легален, а другия не ?
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Това ясно, въпросът беше, че нали уж БМВ не искали информацията да е достъпна за трети лица...
- vlado6669
- младши ентусиаст
- Мнения: 442
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Yachev написа:Това ясно, въпросът беше, че нали уж БМВ не искали информацията да е достъпна за трети лица...
Егати логиката, това трето лице явно е силно заинтересовано и готово да плати за да получи тази информация и евентуално да купи колата... а и това да е опростено... Ако се стигне до сделка не е проблем да се отиде със собственика (ако откаже ясна работата) и да се провери историята на колата Някой път се питам защо трябва да е просто като може да бъде къде, къде по-сложно Извинявам се за
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Yachev написа:Това ясно, въпросът беше, че нали уж БМВ не искали информацията да е достъпна за трети лица...
Доколкото знам не БМВ, а ЕС иска това. Може и точно поради тази причина да са спрели услугата. Общо взето ЕС с безумните си изисквания работи към момента в полза на крадците, а сега и на продавачите на стари коли - измамници, които превъртат километражите на колите.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте колеги,
За да не отварям нова тема моля за мнение и полезна информация относно конкретен автомобил.
320d/2011(2012)/N47T/automatic/160000км/184кс. Няма много екстри конкретния модел. Има стойка за навигация(прилича на стойка гармин, но пише BMW на нея, но самата навигация я няма). Въпросите, които ме "вълнуват" са:
1. Как стои въпроса с блокажа на диференциала?(ако съм закъсал и едното колело буксува има ли опция, с която да започнат двете да се въртят и така да излезна или да сложа верига на едната гума и да се измъкна?)
2. Колко би струвало смяната на масло в двигателя, масло на скоростите, смяна на верига?
3. Притеснява ме двигателя... Прочетох адски много лоши коментари
4. Някой от вас може ли по номера на рамата да ми извади сервизната му история(това, което е водено в БМВ разбира се)?
https://s2.postimg.org/4cyw43rft/IMG_0318.jpg
Благодаря предварително!
За да не отварям нова тема моля за мнение и полезна информация относно конкретен автомобил.
320d/2011(2012)/N47T/automatic/160000км/184кс. Няма много екстри конкретния модел. Има стойка за навигация(прилича на стойка гармин, но пише BMW на нея, но самата навигация я няма). Въпросите, които ме "вълнуват" са:
1. Как стои въпроса с блокажа на диференциала?(ако съм закъсал и едното колело буксува има ли опция, с която да започнат двете да се въртят и така да излезна или да сложа верига на едната гума и да се измъкна?)
2. Колко би струвало смяната на масло в двигателя, масло на скоростите, смяна на верига?
3. Притеснява ме двигателя... Прочетох адски много лоши коментари
4. Някой от вас може ли по номера на рамата да ми извади сервизната му история(това, което е водено в БМВ разбира се)?
https://s2.postimg.org/4cyw43rft/IMG_0318.jpg
Благодаря предварително!
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10430
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Това е правилната тема. Подред:
1. Няма блокаж, имаш си DSC система, двустепенна, която е напълно достатъчна за ежедневна употреба. Колата се държи много прилично на сняг, стига да не легне на него.
2. За маслото има десетки теми - зависи какво масло и филтри си купиш. Но в 250-300 лв. влизаш с качествени неща.
3. Веригите са според зависи - също има ориентировъчна информация из форума, между 7-800 и 2000лв, според зависи какво още излезе с тях. 2011г. моторът N47 се води оправен. Пак се сменят вериги, но може да не е веднага като я купиш и да минеш по най-тънкия начин. Двигателят си е супер като съотношение производителност/разход. Малоумната смяна на масло в гаранционния срок го скапва (какво и всички останали). Смислена диагностика и добра поддръжка ще те държат далече от проблемите, колкото е възможно.
4. На снимката виждам бизнес си ди, няма много мултимедийни възможности и не свири кой знае колко вълнуващо, но ако не си маниак, музиката в колата е съвсем прилична.
1. Няма блокаж, имаш си DSC система, двустепенна, която е напълно достатъчна за ежедневна употреба. Колата се държи много прилично на сняг, стига да не легне на него.
2. За маслото има десетки теми - зависи какво масло и филтри си купиш. Но в 250-300 лв. влизаш с качествени неща.
3. Веригите са според зависи - също има ориентировъчна информация из форума, между 7-800 и 2000лв, според зависи какво още излезе с тях. 2011г. моторът N47 се води оправен. Пак се сменят вериги, но може да не е веднага като я купиш и да минеш по най-тънкия начин. Двигателят си е супер като съотношение производителност/разход. Малоумната смяна на масло в гаранционния срок го скапва (какво и всички останали). Смислена диагностика и добра поддръжка ще те държат далече от проблемите, колкото е възможно.
4. На снимката виждам бизнес си ди, няма много мултимедийни възможности и не свири кой знае колко вълнуващо, но ако не си маниак, музиката в колата е съвсем прилична.
Never mistake motion for action...
- steppenwolfbg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 14.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91
- Детайли за колата: '11
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Напълно потвърждавам думите на колегата Leon.
Като разход-динамика автомобилът е съвсем приличен. Това, което съм забелязъл, е че е двигателя епо шумен , но четох, че си бил такъв.
Друго, което усещам е, когато го карам динамично как си променя звука...имам чувството че идва някъде от колекторите, не мога да определя, което ме дразни. Но навсякъде,където търсих информация за това така и не можах да стигна до някакво решение. Автоматика си е ОК! Зимата, ако си сам е по интересно, ако е натоварен е доста по проходим. Системите са много добре пресметнати.
Като разход-динамика автомобилът е съвсем приличен. Това, което съм забелязъл, е че е двигателя епо шумен , но четох, че си бил такъв.
Друго, което усещам е, когато го карам динамично как си променя звука...имам чувството че идва някъде от колекторите, не мога да определя, което ме дразни. Но навсякъде,където търсих информация за това така и не можах да стигна до някакво решение. Автоматика си е ОК! Зимата, ако си сам е по интересно, ако е натоварен е доста по проходим. Системите са много добре пресметнати.
- dakataegotin
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 20.02.2017
- Пол: Мъж
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте колеги,
От скоро заглеждам два модела и се чудя кой от двата ще ми създаде по-голямо удоволствие при шофирането.
Единият е BMW E92 325 (218 ks) а другия е BMW Z4 2.5 (192 ks- 2004 г).
Моля ви за мнения.
Благодаря
От скоро заглеждам два модела и се чудя кой от двата ще ми създаде по-голямо удоволствие при шофирането.
Единият е BMW E92 325 (218 ks) а другия е BMW Z4 2.5 (192 ks- 2004 г).
Моля ви за мнения.
Благодаря
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dakataegotin написа:Здравейте колеги,
От скоро заглеждам два модела и се чудя кой от двата ще ми създаде по-голямо удоволствие при шофирането.
Единият е BMW E92 325 (218 ks) а другия е BMW Z4 2.5 (192 ks- 2004 г).
Моля ви за мнения.
Благодаря
Z4 без съмнение. Една идея по-бързо, по-леко, по-малко обезшумено, по-ниско до земята и по-директно за управление.
- Демирев
- ентусиаст
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Какво ви излиза за този вин....
WBAPG11060E806357
WBAPG11060E806357
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dakataegotin написа:Здравейте колеги,
От скоро заглеждам два модела и се чудя кой от двата ще ми създаде по-голямо удоволствие при шофирането.
Единият е BMW E92 325 (218 ks) а другия е BMW Z4 2.5 (192 ks- 2004 г).
Моля ви за мнения.
Благодаря
Ако си фен на кабрио със софт топ взимаш Z4. Ако не си и предпочиташ купето и комфорта Е92 е по-добрия избор. Зависи какво търсиш. Аз лично 1 път карах извънградско и директно се отказах от всеки модел кабрио с мек таван. А иначе Е93 и Z4 след фейса и двете много ми харесват.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
nero_ написа:dakataegotin написа:Здравейте колеги,
От скоро заглеждам два модела и се чудя кой от двата ще ми създаде по-голямо удоволствие при шофирането.
Единият е BMW E92 325 (218 ks) а другия е BMW Z4 2.5 (192 ks- 2004 г).
Моля ви за мнения.
Благодаря
Z4 без съмнение. Една идея по-бързо, по-леко, по-малко обезшумено, по-ниско до земята и по-директно за управление.
за по бързо и по леко може да поспорим ... Е92 с дадения агрегат с водач 80 кила +- ми излиза на кантара 1368 кг с бензин 20 %
Z4 ката колко ще е по лека ? или дали ще е а за бързината едва ли ще е по бърза от 325 цата
това за килограмите го имам на хартия мога да приложа сннимка че имам скенер но тука нещо не мога да кача фаил
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
x7z написа:nero_ написа:dakataegotin написа:Здравейте колеги,
От скоро заглеждам два модела и се чудя кой от двата ще ми създаде по-голямо удоволствие при шофирането.
Единият е BMW E92 325 (218 ks) а другия е BMW Z4 2.5 (192 ks- 2004 г).
Моля ви за мнения.
Благодаря
Z4 без съмнение. Една идея по-бързо, по-леко, по-малко обезшумено, по-ниско до земята и по-директно за управление.
за по бързо и по леко може да поспорим ... Е92 с дадения агрегат с водач 80 кила +- ми излиза на кантара 1368 кг с бензин 20 %
Z4 ката колко ще е по лека ? или дали ще е а за бързината едва ли ще е по бърза от 325 цата
това за килограмите го имам на хартия мога да приложа сннимка че имам скенер но тука нещо не мога да кача фаил
Fuel consumption (economy) - extra urban 6.2 (6.7) Liters/100 km
Fuel consumption (economy) - combined 8.4 (9) Liters/100 km
Weight 1495 kg.
Max weight
Какво викаш - излиза ти 130кг по-лека от реалността смени кантара
На твоя кантар Z4 ще излезе под 1200 кг, защото каталожно ти е 1335 кг
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
1380 кила е csl ква ,която е последната лека кола на бмв,каква е тази ултра лека 92ка с 80 кила пасажер
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- hiloallstars
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 22.02.2017
- Пол: Мъж
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колеги някой от вас вече интересувал ли се е или ако може да ми дадете съвет за следните два автомобила:
http://www.cars.bg/c1835030
http://www.cars.bg/c1984677
http://www.cars.bg/c1835030
http://www.cars.bg/c1984677
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани