Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 13 Дек 2017, 14:43

Bexim написа:Аз блендата на волана си оправих, разглабяш, тоал. хартия напоена с лакочистител и това гуменото пада след леко накисване.
После на водна шкурка хубаво - 1000 е ОК.
Спреят е този големия черен мат като за джанти - 9-10 лв някъде е, няколко ръце и нещата заспиват. Аз направих 5 ръце.

Като минеш на водна няма да се олюпи, а после ако надраскаш се прелива без проблем и не се виждат разлики. Аз много си работя с него ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Aбе защо се мъчите с тея лакочистители - слагаш детайла във вряла вода и покритието си пада :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 13 Дек 2017, 14:45

Хахаха, защо не каза по-рано... :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 13 Дек 2017, 14:47

А някой да каже как се оправя пластмасата на ръкохватката? Бях оставил един парцал от добавка вътре и буквално разгради покритието...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bai_ILIA » 13 Дек 2017, 15:04

dextuar написа:А някой да каже как се оправя пластмасата на ръкохватката? Бях оставил един парцал от добавка вътре и буквално разгради покритието...


внимавай с химията колега :mhihi:
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 13 Дек 2017, 17:32

dextuar написа:А някой да каже как се оправя пластмасата на ръкохватката? Бях оставил един парцал от добавка вътре и буквално разгради покритието...

Ако е черна лесно - ако е бежава като при мен с такава от друга кола
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10445
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 13 Дек 2017, 17:42

И аз съм с бежова, но там се протриват много лесно. Не вярвам да се намери втора ръка абсолютно здрава - или нова или боя. Тия дето възстановяват горублянските гробници правят чудеса, но още не съм стигнал до там.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 13 Дек 2017, 17:55

Моята беше перфектна, но реших, че там е прекрасно място за телефона и й разказах играта :lol:
не мога да разбера как се сваля иначе и нея ще боядисам..
Виж ръкохватката на дясната врата е от нещо съвсем различно, пластелин ли, ба ли.. Но на две БМВ-та я виждам като разядена :lol:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 13 Дек 2017, 18:01

Bexim написа:Моята беше перфектна, но реших, че там е прекрасно място за телефона и й разказах играта :lol:
не мога да разбера как се сваля иначе и нея ще боядисам..
Виж ръкохватката на дясната врата е от нещо съвсем различно, пластелин ли, ба ли.. Но на две БМВ-та я виждам като разядена :lol:

Да, баш, оставих един парцал, с който избърсах една добавка и където беше парцала, там беше разядено :ranting:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 13 Дек 2017, 19:42

Bexim написа:Моята беше перфектна, но реших, че там е прекрасно място за телефона и й разказах играта
не мога да разбера как се сваля иначе и нея ще боядисам..
Виж ръкохватката на дясната врата е от нещо съвсем различно, пластелин ли, ба ли.. Но на две БМВ-та я виждам като разядена
Е как телефона лепва идеално пред екрана на навито :)

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 13 Дек 2017, 19:49

Там ще ми се лашка.. иначе сега седи в нишата на дошофьора, подколенната


Sent from my iPhone using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 3.05.2017
Пол: Мъж

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Zhivko0 » 16 Дек 2017, 10:08

Здарвейте, бях тръгнал да си търся е90 320д, но започнах да се чудя дали да не избера бензин и да му сложа газ след това, обаче знам че бензиновите мотори имат някакви проблеми с веригите на моторите. Карал съм 320и и не останах много очарован от динамиката на двигателя. Има ли добри бензинови мотори за газ или по-добрият ми вариянт е дизела? Какви са мненията?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от BaDxBoY » 16 Дек 2017, 17:15

Zhivko0 написа:Здарвейте, бях тръгнал да си търся е90 320д, но започнах да се чудя дали да не избера бензин и да му сложа газ след това, обаче знам че бензиновите мотори имат някакви проблеми с веригите на моторите. Карал съм 320и и не останах много очарован от динамиката на двигателя. Има ли добри бензинови мотори за газ или по-добрият ми вариянт е дизела? Какви са мненията?


Аз навъртях над 20 000 км на е90 320д 163 к.с.
Преди това имах само бензинови е46. Определено дизела ми харесва повече, дори и от 328 бензин. На 6-та скорост със 130 не усещаш как се движи колата.
Бензиновите е90-тки всеобщото мнение е, че горят много масло и са по-капризни от дизела. Избора на бензинови в България също е на половина сравнен с дизеловите. Единствено по-ниския пробег на колите е някакъв плюс.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 14.02.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20 330i xDrive F31 330d xDrive
Мечтае да кара: Нещо нечупливо

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от GlavanizeR » 16 Дек 2017, 21:33

Имам 320i със 170 конски сили мотор и колата харчи 10 бензин в града. Имах 320d 177 кс, то харчеше 8.5-9. Новите бензинови мотори с директно впръскване не дават голям разход, но пък не стават на газ доколкото знам. Това че са карани по-малко е почти сигурно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 19.10.2013
Пол: Мъж

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от x7z » 17 Дек 2017, 14:59

Zhivko0 написа:Здарвейте, бях тръгнал да си търся е90 320д, но започнах да се чудя дали да не избера бензин и да му сложа газ след това, обаче знам че бензиновите мотори имат някакви проблеми с веригите на моторите. Карал съм 320и и не останах много очарован от динамиката на двигателя. Има ли добри бензинови мотори за газ или по-добрият ми вариянт е дизела? Какви са мненията?



не съм чуувал да имат проблеми с веригите .... поне за Н52
единственнив проблем за мен който е ЗАЛОЖЕН от производителя е горенето на масло от малко по 1000 км до 3000км за литър демек за /20 -25 лева за тези километри марково масло е на тази цена / а дизеловите дюзи незнам колко пари са :) дизела е доста по сложен двигател от бензина ... :финансово)

извод и с такъв ремонт за 2500 лева горенето си остава то е заложено от производителя : https://www.drive2.ru/c/1158022/
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 17 Дек 2017, 15:18

x7z написа:
Zhivko0 написа:Здарвейте, бях тръгнал да си търся е90 320д, но започнах да се чудя дали да не избера бензин и да му сложа газ след това, обаче знам че бензиновите мотори имат някакви проблеми с веригите на моторите. Карал съм 320и и не останах много очарован от динамиката на двигателя. Има ли добри бензинови мотори за газ или по-добрият ми вариянт е дизела? Какви са мненията?



не съм чуувал да имат проблеми с веригите .... поне за Н52
единственнив проблем за мен който е ЗАЛОЖЕН от производителя е горенето на масло от малко по 1000 км до 3000км за литър демек за /20 -25 лева за тези километри марково масло е на тази цена / а дизеловите дюзи незнам колко пари са :) дизела е доста по сложен двигател от бензина ... :финансово)

извод и с такъв ремонт за 2500 лева горенето си остава то е заложено от производителя : https://www.drive2.ru/c/1158022/
Не го подвеждай колега, стая бензинов мотор не харчи масло повече от 0.5-1л. на 10000км. А това че заводски му дават голям разход си е трик с който избягват масови рекламации, един вид си връзват гащите от БМВ. Много хора са с убеждение, че бензиновите се карали по малко, ами не е вярно, масово са на по над 300000км. Преди да дойдат на нашия пазар. И на тия километри са тотална щета, ремонт за няколко хиляди ги вкарва в час. За сметка на това на тия същите 300000км. Дизела тамън се е разработил и може да мине още толкова преди да се наложи да му смениш дюза.....

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook