Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:Аз блендата на волана си оправих, разглабяш, тоал. хартия напоена с лакочистител и това гуменото пада след леко накисване.
После на водна шкурка хубаво - 1000 е ОК.
Спреят е този големия черен мат като за джанти - 9-10 лв някъде е, няколко ръце и нещата заспиват. Аз направих 5 ръце.
Като минеш на водна няма да се олюпи, а после ако надраскаш се прелива без проблем и не се виждат разлики. Аз много си работя с него
Sent from my iPhone using Tapatalk
Aбе защо се мъчите с тея лакочистители - слагаш детайла във вряла вода и покритието си пада
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Хахаха, защо не каза по-рано... :-)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
А някой да каже как се оправя пластмасата на ръкохватката? Бях оставил един парцал от добавка вътре и буквално разгради покритието...
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:А някой да каже как се оправя пластмасата на ръкохватката? Бях оставил един парцал от добавка вътре и буквално разгради покритието...
внимавай с химията колега
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:А някой да каже как се оправя пластмасата на ръкохватката? Бях оставил един парцал от добавка вътре и буквално разгради покритието...
Ако е черна лесно - ако е бежава като при мен с такава от друга кола
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И аз съм с бежова, но там се протриват много лесно. Не вярвам да се намери втора ръка абсолютно здрава - или нова или боя. Тия дето възстановяват горублянските гробници правят чудеса, но още не съм стигнал до там.
Never mistake motion for action...
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Моята беше перфектна, но реших, че там е прекрасно място за телефона и й разказах играта
не мога да разбера как се сваля иначе и нея ще боядисам..
Виж ръкохватката на дясната врата е от нещо съвсем различно, пластелин ли, ба ли.. Но на две БМВ-та я виждам като разядена
не мога да разбера как се сваля иначе и нея ще боядисам..
Виж ръкохватката на дясната врата е от нещо съвсем различно, пластелин ли, ба ли.. Но на две БМВ-та я виждам като разядена
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:Моята беше перфектна, но реших, че там е прекрасно място за телефона и й разказах играта
не мога да разбера как се сваля иначе и нея ще боядисам..
Виж ръкохватката на дясната врата е от нещо съвсем различно, пластелин ли, ба ли.. Но на две БМВ-та я виждам като разядена
Да, баш, оставих един парцал, с който избърсах една добавка и където беше парцала, там беше разядено
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Е как телефона лепва идеално пред екрана на навитоBexim написа:Моята беше перфектна, но реших, че там е прекрасно място за телефона и й разказах играта
не мога да разбера как се сваля иначе и нея ще боядисам..
Виж ръкохватката на дясната врата е от нещо съвсем различно, пластелин ли, ба ли.. Но на две БМВ-та я виждам като разядена
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Там ще ми се лашка.. иначе сега седи в нишата на дошофьора, подколенната
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здарвейте, бях тръгнал да си търся е90 320д, но започнах да се чудя дали да не избера бензин и да му сложа газ след това, обаче знам че бензиновите мотори имат някакви проблеми с веригите на моторите. Карал съм 320и и не останах много очарован от динамиката на двигателя. Има ли добри бензинови мотори за газ или по-добрият ми вариянт е дизела? Какви са мненията?
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Zhivko0 написа:Здарвейте, бях тръгнал да си търся е90 320д, но започнах да се чудя дали да не избера бензин и да му сложа газ след това, обаче знам че бензиновите мотори имат някакви проблеми с веригите на моторите. Карал съм 320и и не останах много очарован от динамиката на двигателя. Има ли добри бензинови мотори за газ или по-добрият ми вариянт е дизела? Какви са мненията?
Аз навъртях над 20 000 км на е90 320д 163 к.с.
Преди това имах само бензинови е46. Определено дизела ми харесва повече, дори и от 328 бензин. На 6-та скорост със 130 не усещаш как се движи колата.
Бензиновите е90-тки всеобщото мнение е, че горят много масло и са по-капризни от дизела. Избора на бензинови в България също е на половина сравнен с дизеловите. Единствено по-ниския пробег на колите е някакъв плюс.
- GlavanizeR
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 14.02.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20 330i xDrive F31 330d xDrive
- Мечтае да кара: Нещо нечупливо
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Имам 320i със 170 конски сили мотор и колата харчи 10 бензин в града. Имах 320d 177 кс, то харчеше 8.5-9. Новите бензинови мотори с директно впръскване не дават голям разход, но пък не стават на газ доколкото знам. Това че са карани по-малко е почти сигурно.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Zhivko0 написа:Здарвейте, бях тръгнал да си търся е90 320д, но започнах да се чудя дали да не избера бензин и да му сложа газ след това, обаче знам че бензиновите мотори имат някакви проблеми с веригите на моторите. Карал съм 320и и не останах много очарован от динамиката на двигателя. Има ли добри бензинови мотори за газ или по-добрият ми вариянт е дизела? Какви са мненията?
не съм чуувал да имат проблеми с веригите .... поне за Н52
единственнив проблем за мен който е ЗАЛОЖЕН от производителя е горенето на масло от малко по 1000 км до 3000км за литър демек за /20 -25 лева за тези километри марково масло е на тази цена / а дизеловите дюзи незнам колко пари са дизела е доста по сложен двигател от бензина ... :финансово)
извод и с такъв ремонт за 2500 лева горенето си остава то е заложено от производителя : https://www.drive2.ru/c/1158022/
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не го подвеждай колега, стая бензинов мотор не харчи масло повече от 0.5-1л. на 10000км. А това че заводски му дават голям разход си е трик с който избягват масови рекламации, един вид си връзват гащите от БМВ. Много хора са с убеждение, че бензиновите се карали по малко, ами не е вярно, масово са на по над 300000км. Преди да дойдат на нашия пазар. И на тия километри са тотална щета, ремонт за няколко хиляди ги вкарва в час. За сметка на това на тия същите 300000км. Дизела тамън се е разработил и може да мине още толкова преди да се наложи да му смениш дюза.....x7z написа:Zhivko0 написа:Здарвейте, бях тръгнал да си търся е90 320д, но започнах да се чудя дали да не избера бензин и да му сложа газ след това, обаче знам че бензиновите мотори имат някакви проблеми с веригите на моторите. Карал съм 320и и не останах много очарован от динамиката на двигателя. Има ли добри бензинови мотори за газ или по-добрият ми вариянт е дизела? Какви са мненията?
не съм чуувал да имат проблеми с веригите .... поне за Н52
единственнив проблем за мен който е ЗАЛОЖЕН от производителя е горенето на масло от малко по 1000 км до 3000км за литър демек за /20 -25 лева за тези километри марково масло е на тази цена / а дизеловите дюзи незнам колко пари са дизела е доста по сложен двигател от бензина ... :финансово)
извод и с такъв ремонт за 2500 лева горенето си остава то е заложено от производителя : https://www.drive2.ru/c/1158022/
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани