Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8323
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 19 Авг 2017, 22:16

dextuar написа:Ти за кое четеш М57 или Н57, защото аз говоря за Н?


и при еН има разлики...

stage 2 на 325d N57 e 270hp , на 330d N57 - 320hp

:yes:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 19 Авг 2017, 22:55

Количката е супер, само спортните седалки ги няма, което е кофти. На купето задължително трябва да ги имаш според мен.
За мен лично разликата м/у бензин и дизела в поддръжката е, че бензина му се наливат едни между 2 и 3К, които най-вероятно няма да са спешни и ще изкара без проблем бая хиляди км, без да го пипаш и без да те ангажира. Дизела на 200к+ нов внос, ще ги глътне за добро утро тия пари, ще е по-икономичен от към разход, ама тънката разлика е, че занимавките не приключват току така там.

Gqbriel написа:
dextuar написа:Мнение за тази?

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... MATIC_GEAR

Всичко им е супер на фейс купетата - освен предницата - отвратителна ми е...за тези пари Без спортния салон...въобще не ме радва.После тази кожа с този цвят на живо съм убеден,че ще е мръсна на поразия - доста е тегаво с подобни цветове,защото иска ежеседмични грижи и наистина добри препарати..аз бих гледал 3.0i преди фейс за тези пари

Мен най-ме дразнят ужасните огледала във фейслифта на E9x, но пусти стандарти.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 4.04.2008

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Spaidy » 20 Авг 2017, 7:24

Не спирате едни и същи хора да ди говорите едни и същи глупости за тоя бензин и дизел.
Много колеги карат "проблемните" дизели и не са дали всички по 2-3к за вериги турбо и дюзи а май всички останали с бензините сте ги прескочили тия пари от много хубаво и здраво. Да не говориме за разхода, че там като почнете с едни сметки направо падам.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Satanism » 20 Авг 2017, 8:33

vicho написа:
dextuar написа:хем е 3-литров, хем е същия като 330д и разликата е само софтуерна, което много бързо дори сам мога да оправя :twisted:


явно четем на различни места...

дюзите са различни и турбото :idea:

Турбото е еднакво дори на М57....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8323
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 20 Авг 2017, 9:43

Satanism написа:
vicho написа:
dextuar написа:хем е 3-литров, хем е същия като 330д и разликата е само софтуерна, което много бързо дори сам мога да оправя :twisted:

явно четем на различни места...
дюзите са различни и турбото :idea:

Турбото е еднакво дори на М57....


напиши си домашното!

N57 е с twin-scroll турбо, което няма НИЩО общо с това при M57 ...
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 20 Авг 2017, 9:48

vicho написа:
Satanism написа:
vicho написа:
dextuar написа:хем е 3-литров, хем е същия като 330д и разликата е само софтуерна, което много бързо дори сам мога да оправя :twisted:

явно четем на различни места...
дюзите са различни и турбото :idea:

Турбото е еднакво дори на М57....


напиши си домашното!

N57 е с twin-scroll турбо, което няма НИЩО общо с това при M57 ...

Ти пак не разбираш - той ти казва, че турбото на М57 при 325д и 330д е еднакво ;)

А за N57 - бая четох по западни форуми, че 325d е detuned 330d и реално разликата им е в спирачките. Всичко над Stage 1 не ме интересува, не се занимавам с тунинг-мунинг и бих направил най-стандартен ремап, при който 325д и 330д вадят еднакви коне по-това, което съм чел.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8323
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 20 Авг 2017, 9:54

dextuar написа:Ти пак не разбираш - той ти казва, че турбото на М57 при 325д и 330д е еднакво ;)

А за N57 - бая четох по западни форуми, че 325d е detuned 330d и реално разликата им е в спирачките. Всичко над Stage 1 не ме интересува, не се занимавам с тунинг-мунинг и бих направил най-стандартен ремап, при който 325д и 330д вадят еднакви коне по-това, което съм чел.


то и stage 1 е различно на двете коли

в ОЕМ-а излизат вярно с еднакви турбочарджъри и инжектори - N57 ... хмммм

моя грешка , значи си в джаза :bchug:

----

при M57 турботата също са еднакви на 325d и 330d, но инжекторите са различни...

поне така пише в OEM-а :ok:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 20 Авг 2017, 14:03

Spaidy написа:Не спирате едни и същи хора да ди говорите едни и същи глупости за тоя бензин и дизел.
Много колеги карат "проблемните" дизели и не са дали всички по 2-3к за вериги турбо и дюзи а май всички останали с бензините сте ги прескочили тия пари от много хубаво и здраво. Да не говориме за разхода, че там като почнете с едни сметки направо падам.

Това,че нямат пари да дадат,не означава,че не са за смяна - айде да правим разлика между двете неща!Масовия дизел тук е над 350 000км и да верижките са за смяна..дали ше ги смениш е друг въпрос.
Пс: говориш наизуст за бензиновите коли ама не купени на 300 000км..и не бъркай тези с директно впръскване и тези без..че нямат нищо общо,освен горивото.


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 20 Авг 2017, 15:19

vicho написа:
dextuar написа:Ти пак не разбираш - той ти казва, че турбото на М57 при 325д и 330д е еднакво ;)

А за N57 - бая четох по западни форуми, че 325d е detuned 330d и реално разликата им е в спирачките. Всичко над Stage 1 не ме интересува, не се занимавам с тунинг-мунинг и бих направил най-стандартен ремап, при който 325д и 330д вадят еднакви коне по-това, което съм чел.


то и stage 1 е различно на двете коли

в ОЕМ-а излизат вярно с еднакви турбочарджъри и инжектори - N57 ... хмммм

моя грешка , значи си в джаза :bchug:

----

при M57 турботата също са еднакви на 325d и 330d, но инжекторите са различни...

поне така пише в OEM-а :ok:

При м57 на 325д главата е като на е46 330д 204кс. и това е друго различно няма. Освен това фабрично няма пеперуди. А и няма тенекиеният изпускател.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 20 Авг 2017, 15:22

Gqbriel написа:
Spaidy написа:Не спирате едни и същи хора да ди говорите едни и същи глупости за тоя бензин и дизел.
Много колеги карат "проблемните" дизели и не са дали всички по 2-3к за вериги турбо и дюзи а май всички останали с бензините сте ги прескочили тия пари от много хубаво и здраво. Да не говориме за разхода, че там като почнете с едни сметки направо падам.

Това,че нямат пари да дадат,не означава,че не са за смяна - айде да правим разлика между двете неща!Масовия дизел тук е над 350 000км и да верижките са за смяна..дали ше ги смениш е друг въпрос.
Пс: говориш наизуст за бензиновите коли ама не купени на 300 000км..и не бъркай тези с директно впръскване и тези без..че нямат нищо общо,освен горивото.


Sent from my iPhone using Tapatalk

По скоро бензиновите масово се карат без да се оправя разхода на масло без значение коя е модификацията, не че нещо ама само тоя ремонт + нова водна помпа надхвърля масовите ремонти при дизелите. От бензиновите си струва само 335и там вече поне , знаеш за какво даваш пари хем върви хем държи на бой хем хубав звук, пак и на тунинг носи стабилно, но няма какво да се лъжем не всички могат да си го позволят :)

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 20 Авг 2017, 15:59

Gqbriel написа:
Spaidy написа:Не спирате едни и същи хора да ди говорите едни и същи глупости за тоя бензин и дизел.
Много колеги карат "проблемните" дизели и не са дали всички по 2-3к за вериги турбо и дюзи а май всички останали с бензините сте ги прескочили тия пари от много хубаво и здраво. Да не говориме за разхода, че там като почнете с едни сметки направо падам.

Това,че нямат пари да дадат,не означава,че не са за смяна - айде да правим разлика между двете неща!Масовия дизел тук е над 350 000км и да верижките са за смяна..дали ше ги смениш е друг въпрос.
Пс: говориш наизуст за бензиновите коли ама не купени на 300 000км..и не бъркай тези с директно впръскване и тези без..че нямат нищо общо,освен горивото.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Много съм съгласен с колегата. BMW на 10г си иска своето, независимо дали е бензин или дизел. Просто вече така са направени, съвсем отделен въпрос е кой ги има и дава парите. Ако не го е направил предишния собственик, което най-вероятно е, топката е в тоя, който подписва и взима 2та ключа на новия внос. Общо взето колите са доста напред, спрямо предишните поколения, и като динамика и като комфорт, големина, разход, каквото щеш, но всичко си има цена за това.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 8.05.2016

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от d1mitar » 20 Авг 2017, 19:29

d1mitar написа:здравейте,
за 20-25к дали може да се намери читава 330 xdrive автоматик?
в бг ли да търся или внос?


сори за втория пост, но докато админа ми одобри мнението и то се загуби назад :(
все пак да допълня малко
бюджета е към 30к, но мисля нещо за 20-25 и да стегна нещо съмнително.
търся здрав автоматик, като карам 8-10к градско и 3-5 извън.
мнения към модел/година?
мерси

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 21.12.2013
Пол: Мъж

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от skyline87 » 20 Авг 2017, 23:47

Здравейте колеги преди време имах Е46 и останах доволен отново съм се насочил към марката.Дайте мнение за това някой ако го е гледал да сподели. https://nikid.bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1% ... 4-panorama . Благодаря предварително

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 11.03.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: M3 CSL
Детайли за колата: 325/625

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bokoftw » 21 Авг 2017, 0:03

skyline87 написа:Здравейте колеги преди време имах Е46 и останах доволен отново съм се насочил към марката.Дайте мнение за това някой ако го е гледал да сподели. https://nikid.bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1% ... 4-panorama . Благодаря предварително

Точно тази май един колега преди известно време ходи да гледа.Амортесьори,раздатка ,напълно пребоядисан салон бяха само малко от нещата които го отказаха.Поздрави

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 21 Авг 2017, 7:24

d1mitar написа:
d1mitar написа:здравейте,
за 20-25к дали може да се намери читава 330 xdrive автоматик?
в бг ли да търся или внос?


сори за втория пост, но докато админа ми одобри мнението и то се загуби назад :(
все пак да допълня малко
бюджета е към 30к, но мисля нещо за 20-25 и да стегна нещо съмнително.
търся здрав автоматик, като карам 8-10к градско и 3-5 извън.
мнения към модел/година?
мерси


За тези пари може да се намери сравнително добра 330хд фейслифтова.
Аз бих търсил кола от швейцария или в швейцария директно, хем ще е добре оборудвана, хем ще има подробна история.
Мотора ще е N57 и след покупка ще има нужда от смяна на веригитем после смяна на масло на около 10к км. и всичко ще е тип-топ :yes:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook