Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8323
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Ти за кое четеш М57 или Н57, защото аз говоря за Н?
и при еН има разлики...
stage 2 на 325d N57 e 270hp , на 330d N57 - 320hp
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Количката е супер, само спортните седалки ги няма, което е кофти. На купето задължително трябва да ги имаш според мен.
За мен лично разликата м/у бензин и дизела в поддръжката е, че бензина му се наливат едни между 2 и 3К, които най-вероятно няма да са спешни и ще изкара без проблем бая хиляди км, без да го пипаш и без да те ангажира. Дизела на 200к+ нов внос, ще ги глътне за добро утро тия пари, ще е по-икономичен от към разход, ама тънката разлика е, че занимавките не приключват току така там.
Мен най-ме дразнят ужасните огледала във фейслифта на E9x, но пусти стандарти.
За мен лично разликата м/у бензин и дизела в поддръжката е, че бензина му се наливат едни между 2 и 3К, които най-вероятно няма да са спешни и ще изкара без проблем бая хиляди км, без да го пипаш и без да те ангажира. Дизела на 200к+ нов внос, ще ги глътне за добро утро тия пари, ще е по-икономичен от към разход, ама тънката разлика е, че занимавките не приключват току така там.
Gqbriel написа:
Всичко им е супер на фейс купетата - освен предницата - отвратителна ми е...за тези пари Без спортния салон...въобще не ме радва.После тази кожа с този цвят на живо съм убеден,че ще е мръсна на поразия - доста е тегаво с подобни цветове,защото иска ежеседмични грижи и наистина добри препарати..аз бих гледал 3.0i преди фейс за тези пари
Мен най-ме дразнят ужасните огледала във фейслифта на E9x, но пусти стандарти.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не спирате едни и същи хора да ди говорите едни и същи глупости за тоя бензин и дизел.
Много колеги карат "проблемните" дизели и не са дали всички по 2-3к за вериги турбо и дюзи а май всички останали с бензините сте ги прескочили тия пари от много хубаво и здраво. Да не говориме за разхода, че там като почнете с едни сметки направо падам.
Много колеги карат "проблемните" дизели и не са дали всички по 2-3к за вериги турбо и дюзи а май всички останали с бензините сте ги прескочили тия пари от много хубаво и здраво. Да не говориме за разхода, че там като почнете с едни сметки направо падам.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vicho написа:dextuar написа:хем е 3-литров, хем е същия като 330д и разликата е само софтуерна, което много бързо дори сам мога да оправя
явно четем на различни места...
дюзите са различни и турбото
Турбото е еднакво дори на М57....
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8323
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Satanism написа:vicho написа:dextuar написа:хем е 3-литров, хем е същия като 330д и разликата е само софтуерна, което много бързо дори сам мога да оправя
явно четем на различни места...
дюзите са различни и турбото
Турбото е еднакво дори на М57....
напиши си домашното!
N57 е с twin-scroll турбо, което няма НИЩО общо с това при M57 ...
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vicho написа:Satanism написа:vicho написа:dextuar написа:хем е 3-литров, хем е същия като 330д и разликата е само софтуерна, което много бързо дори сам мога да оправя
явно четем на различни места...
дюзите са различни и турбото
Турбото е еднакво дори на М57....
напиши си домашното!
N57 е с twin-scroll турбо, което няма НИЩО общо с това при M57 ...
Ти пак не разбираш - той ти казва, че турбото на М57 при 325д и 330д е еднакво
А за N57 - бая четох по западни форуми, че 325d е detuned 330d и реално разликата им е в спирачките. Всичко над Stage 1 не ме интересува, не се занимавам с тунинг-мунинг и бих направил най-стандартен ремап, при който 325д и 330д вадят еднакви коне по-това, което съм чел.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8323
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Ти пак не разбираш - той ти казва, че турбото на М57 при 325д и 330д е еднакво
А за N57 - бая четох по западни форуми, че 325d е detuned 330d и реално разликата им е в спирачките. Всичко над Stage 1 не ме интересува, не се занимавам с тунинг-мунинг и бих направил най-стандартен ремап, при който 325д и 330д вадят еднакви коне по-това, което съм чел.
то и stage 1 е различно на двете коли
в ОЕМ-а излизат вярно с еднакви турбочарджъри и инжектори - N57 ... хмммм
моя грешка , значи си в джаза
----
при M57 турботата също са еднакви на 325d и 330d, но инжекторите са различни...
поне така пише в OEM-а
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Spaidy написа:Не спирате едни и същи хора да ди говорите едни и същи глупости за тоя бензин и дизел.
Много колеги карат "проблемните" дизели и не са дали всички по 2-3к за вериги турбо и дюзи а май всички останали с бензините сте ги прескочили тия пари от много хубаво и здраво. Да не говориме за разхода, че там като почнете с едни сметки направо падам.
Това,че нямат пари да дадат,не означава,че не са за смяна - айде да правим разлика между двете неща!Масовия дизел тук е над 350 000км и да верижките са за смяна..дали ше ги смениш е друг въпрос.
Пс: говориш наизуст за бензиновите коли ама не купени на 300 000км..и не бъркай тези с директно впръскване и тези без..че нямат нищо общо,освен горивото.
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vicho написа:dextuar написа:Ти пак не разбираш - той ти казва, че турбото на М57 при 325д и 330д е еднакво
А за N57 - бая четох по западни форуми, че 325d е detuned 330d и реално разликата им е в спирачките. Всичко над Stage 1 не ме интересува, не се занимавам с тунинг-мунинг и бих направил най-стандартен ремап, при който 325д и 330д вадят еднакви коне по-това, което съм чел.
то и stage 1 е различно на двете коли
в ОЕМ-а излизат вярно с еднакви турбочарджъри и инжектори - N57 ... хмммм
моя грешка , значи си в джаза
----
при M57 турботата също са еднакви на 325d и 330d, но инжекторите са различни...
поне така пише в OEM-а
При м57 на 325д главата е като на е46 330д 204кс. и това е друго различно няма. Освен това фабрично няма пеперуди. А и няма тенекиеният изпускател.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gqbriel написа:Spaidy написа:Не спирате едни и същи хора да ди говорите едни и същи глупости за тоя бензин и дизел.
Много колеги карат "проблемните" дизели и не са дали всички по 2-3к за вериги турбо и дюзи а май всички останали с бензините сте ги прескочили тия пари от много хубаво и здраво. Да не говориме за разхода, че там като почнете с едни сметки направо падам.
Това,че нямат пари да дадат,не означава,че не са за смяна - айде да правим разлика между двете неща!Масовия дизел тук е над 350 000км и да верижките са за смяна..дали ше ги смениш е друг въпрос.
Пс: говориш наизуст за бензиновите коли ама не купени на 300 000км..и не бъркай тези с директно впръскване и тези без..че нямат нищо общо,освен горивото.
Sent from my iPhone using Tapatalk
По скоро бензиновите масово се карат без да се оправя разхода на масло без значение коя е модификацията, не че нещо ама само тоя ремонт + нова водна помпа надхвърля масовите ремонти при дизелите. От бензиновите си струва само 335и там вече поне , знаеш за какво даваш пари хем върви хем държи на бой хем хубав звук, пак и на тунинг носи стабилно, но няма какво да се лъжем не всички могат да си го позволят
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gqbriel написа:Spaidy написа:Не спирате едни и същи хора да ди говорите едни и същи глупости за тоя бензин и дизел.
Много колеги карат "проблемните" дизели и не са дали всички по 2-3к за вериги турбо и дюзи а май всички останали с бензините сте ги прескочили тия пари от много хубаво и здраво. Да не говориме за разхода, че там като почнете с едни сметки направо падам.
Това,че нямат пари да дадат,не означава,че не са за смяна - айде да правим разлика между двете неща!Масовия дизел тук е над 350 000км и да верижките са за смяна..дали ше ги смениш е друг въпрос.
Пс: говориш наизуст за бензиновите коли ама не купени на 300 000км..и не бъркай тези с директно впръскване и тези без..че нямат нищо общо,освен горивото.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Много съм съгласен с колегата. BMW на 10г си иска своето, независимо дали е бензин или дизел. Просто вече така са направени, съвсем отделен въпрос е кой ги има и дава парите. Ако не го е направил предишния собственик, което най-вероятно е, топката е в тоя, който подписва и взима 2та ключа на новия внос. Общо взето колите са доста напред, спрямо предишните поколения, и като динамика и като комфорт, големина, разход, каквото щеш, но всичко си има цена за това.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
d1mitar написа:здравейте,
за 20-25к дали може да се намери читава 330 xdrive автоматик?
в бг ли да търся или внос?
сори за втория пост, но докато админа ми одобри мнението и то се загуби назад
все пак да допълня малко
бюджета е към 30к, но мисля нещо за 20-25 и да стегна нещо съмнително.
търся здрав автоматик, като карам 8-10к градско и 3-5 извън.
мнения към модел/година?
мерси
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте колеги преди време имах Е46 и останах доволен отново съм се насочил към марката.Дайте мнение за това някой ако го е гледал да сподели. https://nikid.bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1% ... 4-panorama . Благодаря предварително
- Bokoftw
- Потребител
- Мнения: 42
- Регистриран на: 11.03.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 CSL
- Детайли за колата: 325/625
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
skyline87 написа:Здравейте колеги преди време имах Е46 и останах доволен отново съм се насочил към марката.Дайте мнение за това някой ако го е гледал да сподели. https://nikid.bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1% ... 4-panorama . Благодаря предварително
Точно тази май един колега преди известно време ходи да гледа.Амортесьори,раздатка ,напълно пребоядисан салон бяха само малко от нещата които го отказаха.Поздрави
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
d1mitar написа:d1mitar написа:здравейте,
за 20-25к дали може да се намери читава 330 xdrive автоматик?
в бг ли да търся или внос?
сори за втория пост, но докато админа ми одобри мнението и то се загуби назад
все пак да допълня малко
бюджета е към 30к, но мисля нещо за 20-25 и да стегна нещо съмнително.
търся здрав автоматик, като карам 8-10к градско и 3-5 извън.
мнения към модел/година?
мерси
За тези пари може да се намери сравнително добра 330хд фейслифтова.
Аз бих търсил кола от швейцария или в швейцария директно, хем ще е добре оборудвана, хем ще има подробна история.
Мотора ще е N57 и след покупка ще има нужда от смяна на веригитем после смяна на масло на около 10к км. и всичко ще е тип-топ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани