E91 LCI Ангренажна верига
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E91 LCI Ангренажна верига
vixx написа:dextuar написа:
На 25-30к ли ги сменяте тези масла Чукне ли макс. 12к и го сменям.
И аз се зачудих. Сега ще стане на 10К мойто и даже се бях притеснил дали да ходя до морето още веднъж или да сменям преди това.
Иначе при мен няма никаква разлика, колкото налееш толкова източваш.
Сменям на 15к - този път изкара до 16.5к, защото пътувам ДОООООСТА извънградско, няма къде да се развали това масло. На 10к да сменяте longlife е абсурдно (на 30к също е абсурдно), който иска да си троши парите на по 10к, но колега от Е60 си беше закарал маслото за тест на 15к и беше загубило по-малко от 12% от свойствата си.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
E91 LCI Ангренажна верига
Мен онзи ден се опитваха да ме убедят, че заради горивата и замърсяването трябвало на 8-9к, затова гледам на не повече от 12к, за тея километри съм го пречистил с поне 1,5 нови литра де /знам, че не помага /
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- vixx
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90
- Мечтае да кара: Beechcraft King Air
- Детайли за колата: 2005 320d auto
Re: E91 LCI Ангренажна верига
Taruno написа:vixx написа:dextuar написа:
На 25-30к ли ги сменяте тези масла Чукне ли макс. 12к и го сменям.
И аз се зачудих. Сега ще стане на 10К мойто и даже се бях притеснил дали да ходя до морето още веднъж или да сменям преди това.
Иначе при мен няма никаква разлика, колкото налееш толкова източваш.
Сменям на 15к - този път изкара до 16.5к, защото пътувам ДОООООСТА извънградско, няма къде да се развали това масло. На 10к да сменяте longlife е абсурдно (на 30к също е абсурдно), който иска да си троши парите на по 10к, но колега от Е60 си беше закарал маслото за тест на 15к и беше загубило по-малко от 12% от свойствата си.
Аз карам само извънгрдско, а маслото е сменяно март месец, ама нали знаеш - шубето е голям страх.
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: E91 LCI Ангренажна верига
Прави сте, дизелова кола с предимно извън градски пробег до 15к е ок, но в никакъв случай и повече, за градска кола 10к. Зависи и стила на шофиране, но има във ТУ лаборатории а и на други места, силомер, елементарен уред, сложете едно масло на 20к и вижте какви стойности дава, после едно ново масло с фюлерин или двойно естерно и разликата е до небесата. При последните почти отсъства сила на триене, а лонг лайфа не може да се похвали с това след 10к км
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: E91 LCI Ангренажна верига
asent1977 написа:Прави сте, дизелова кола с предимно извън градски пробег до 15к е ок, но в никакъв случай и повече, за градска кола 10к. Зависи и стила на шофиране, но има във ТУ лаборатории а и на други места, силомер, елементарен уред, сложете едно масло на 20к и вижте какви стойности дава, после едно ново масло с фюлерин или двойно естерно и разликата е до небесата. При последните почти отсъства сила на триене, а лонг лайфа не може да се похвали с това след 10к км
Спокойно за една година ако си направи 16 17к км му нищо на маслото, колите на по 100к и над това съм сигурен че 90% карат интервали по 26к 28к, за по сигурно както се вижда аз и други колеги правим по 15к и нагоре според това как се падне на момента, аз като бе на 15к пътувах та като съм минал 1.600 км повече за 1 месец е все тая маслото все си е ок. Смяна на маслото на 12 месеца и след изминати 15к км сменям пък повечко да минете не е проблем, но не по Италиански 30к и вика добре е, че даже като ги питам кога сменя маслото вика миии та не знам
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E91 LCI Ангренажна верига
awful написа:asent1977 написа:Прави сте, дизелова кола с предимно извън градски пробег до 15к е ок, но в никакъв случай и повече, за градска кола 10к. Зависи и стила на шофиране, но има във ТУ лаборатории а и на други места, силомер, елементарен уред, сложете едно масло на 20к и вижте какви стойности дава, после едно ново масло с фюлерин или двойно естерно и разликата е до небесата. При последните почти отсъства сила на триене, а лонг лайфа не може да се похвали с това след 10к км
Спокойно за една година ако си направи 16 17к км му нищо на маслото, колите на по 100к и над това съм сигурен че 90% карат интервали по 26к 28к, за по сигурно както се вижда аз и други колеги правим по 15к и нагоре според това как се падне на момента, аз като бе на 15к пътувах та като съм минал 1.600 км повече за 1 месец е все тая маслото все си е ок. Смяна на маслото на 12 месеца и след изминати 15к км сменям пък повечко да минете не е проблем, но не по Италиански 30к и вика добре е, че даже като ги питам кога сменя маслото вика миии та не знам
На мен ми се падат по три смени на година на 15к, тая година може би ще са само две, но миналата за един месец и щяха да са четири
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: E91 LCI Ангренажна верига
А колеги пропуснах да спомена, че преди това смених и всмукателния колектор, струваше 780лв с труда около 1000лв ми излезе но се сменя на около 150к км не е само заради мръсотията ами има една пласмаска там която се износва
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10430
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: E91 LCI Ангренажна верига
Пластмаската май е филтъра за картерните газове. Да живее логиката на БМВ да сменяш целия колектор заради това...
Never mistake motion for action...
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: E91 LCI Ангренажна верига
Taruno написа:vixx написа:dextuar написа:
На 25-30к ли ги сменяте тези масла Чукне ли макс. 12к и го сменям.
И аз се зачудих. Сега ще стане на 10К мойто и даже се бях притеснил дали да ходя до морето още веднъж или да сменям преди това.
Иначе при мен няма никаква разлика, колкото налееш толкова източваш.
Сменям на 15к - този път изкара до 16.5к, защото пътувам ДОООООСТА извънградско, няма къде да се развали това масло.
След 5к почва да се скапва. На бензин N52B25 първите 5к с ново масло 5w40 LL04 ми изгори 1 литър, следващия литър го изгори на 2к, говорим без никакви добавки. Единственото смислено обяснение за разликата в пробега - маслото си губи свойствата.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: E91 LCI Ангренажна верига
Бензин и Дизел са две неща различни не ги мешаи, маслото на дизела се разбива 2 пъти по бавно от колкото на бензина. Дизела на 3к обороти си върви доста прилично а бензина на 3к тамън започва да набира
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: E91 LCI Ангренажна верига
awful написа:Бензин и Дизел са две неща различни не ги мешаи, маслото на дизела се разбива 2 пъти по бавно от колкото на бензина. Дизела на 3к обороти си върви доста прилично а бензина на 3к тамън започва да набира
Леж на тая. Маслото не се скапва от обороти, например при магистрално каране (по-високи обороти) губи качествата си доста по-малко, отколкото при градско от студените стартове и каране на къси разстояния. Пишеш oil contamination в google и попрочети малко
- Дилян Пенчев
- E30 Fanatic!
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Re: E91 LCI Ангренажна верига
И високата температура на маслото като минава през турбо-компресора му скъсява живота!
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече ))
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: E91 LCI Ангренажна верига
Колеги нека изтупам темата от прахта И да споделя впечатленията си от прясната смяна на масло на скоростната кутия !
По сервизна история маслото е сменено на 132.000км колата навъртя 207.000 вече и реших докато съм за малко в БГ да се възползвам от по изгодните цени за труд в сервизите Та реших да сменя маслото на кутията. ! да уточня, че досега никога по никакъв начин не съм имал каквото и да било оплакване от работата на агрегатите, кутията работи безупречно сменя много плавно и неусетно в нормален режим а на спорт е рязка и директна! НО ! Има едно НО, след смяната бях поразен от ОЩЕ ПО ДОБРОТО МАЗНО И ПЕРФЕКТНО ПРЕДСТАВЯНЕ НА АГРЕГАТА ! Не бих могъл да опиша с какво е по добро, тъй като както казах забележка не е имало, просто някак колата се носи с много голяма лекота и с много по малко натискане на педала сякаш стана по директна и чувствителна ! ! !
Сложих оригинално масло, картер и правоъгълно 2 секционно уплътнение закупено от Австрия от магазин на ZF за кутията по сериен номер. Видях, че в БМВ за същия сериен номер маслото е х2 като цена Интересно защо е тази разлика, честно казано не искам да вярвам, че производителя на скоростната кутия ще предлага продукт с по ниско качество за нещо което е произвела. Ако някой е правил такава хитрина може да сподели впечатления, при мен за сега е повече от добре наистина препоръчвам на всеки който не е правил тази манипулация да го направи
Смених и ляв тампон на мотора беше изпуснал оригиналният струва 168лв със алуминиевата вложка, цената е повече от приемлива за вакумен оригинален тампон БМВ ( справка за хонда сивик/акорд 1 тампон оригинален е около 450-500лв )
След тези дреболийки и новите ксенон крушки усещането е като да шофираш току що излязло от шоурума БМВ макър и да показва 207.000км на километража ( казвам го защото в САЩ имам 430i на 26.000км ) наистина впечатляващи машини произвеждат баварците
По сервизна история маслото е сменено на 132.000км колата навъртя 207.000 вече и реших докато съм за малко в БГ да се възползвам от по изгодните цени за труд в сервизите Та реших да сменя маслото на кутията. ! да уточня, че досега никога по никакъв начин не съм имал каквото и да било оплакване от работата на агрегатите, кутията работи безупречно сменя много плавно и неусетно в нормален режим а на спорт е рязка и директна! НО ! Има едно НО, след смяната бях поразен от ОЩЕ ПО ДОБРОТО МАЗНО И ПЕРФЕКТНО ПРЕДСТАВЯНЕ НА АГРЕГАТА ! Не бих могъл да опиша с какво е по добро, тъй като както казах забележка не е имало, просто някак колата се носи с много голяма лекота и с много по малко натискане на педала сякаш стана по директна и чувствителна ! ! !
Сложих оригинално масло, картер и правоъгълно 2 секционно уплътнение закупено от Австрия от магазин на ZF за кутията по сериен номер. Видях, че в БМВ за същия сериен номер маслото е х2 като цена Интересно защо е тази разлика, честно казано не искам да вярвам, че производителя на скоростната кутия ще предлага продукт с по ниско качество за нещо което е произвела. Ако някой е правил такава хитрина може да сподели впечатления, при мен за сега е повече от добре наистина препоръчвам на всеки който не е правил тази манипулация да го направи
Смених и ляв тампон на мотора беше изпуснал оригиналният струва 168лв със алуминиевата вложка, цената е повече от приемлива за вакумен оригинален тампон БМВ ( справка за хонда сивик/акорд 1 тампон оригинален е около 450-500лв )
След тези дреболийки и новите ксенон крушки усещането е като да шофираш току що излязло от шоурума БМВ макър и да показва 207.000км на километража ( казвам го защото в САЩ имам 430i на 26.000км ) наистина впечатляващи машини произвеждат баварците
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: E91 LCI Ангренажна верига
(h)aman написа:Както я хвалиш, човек би си помислил, че я продаваш тази кола..
А не ! Скоро не бих я продал просто споделям впечатления от дадени интервенции препоръчвам на всеки да се грижи максимално добре за БМВ'то си за да извлече максимума от него. Кефа е несравним като видиш как всичко работи правилно, още се чудя за ремап притесняваме да не износи много бързо турбина и кутия все пак на 300 коня отива и 600 и отгоре нМ
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани