E91 LCI Ангренажна верига

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: E91 LCI Ангренажна верига

Мнение от Taruno » 01 Сеп 2016, 21:43

vixx написа:
dextuar написа:
На 25-30к ли ги сменяте тези масла :shock: Чукне ли макс. 12к и го сменям.



И аз се зачудих. Сега ще стане на 10К мойто и даже се бях притеснил дали да ходя до морето още веднъж или да сменям преди това.
Иначе при мен няма никаква разлика, колкото налееш толкова източваш.


Сменям на 15к - този път изкара до 16.5к, защото пътувам ДОООООСТА извънградско, няма къде да се развали това масло. На 10к да сменяте longlife е абсурдно (на 30к също е абсурдно), който иска да си троши парите на по 10к, но колега от Е60 си беше закарал маслото за тест на 15к и беше загубило по-малко от 12% от свойствата си.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

E91 LCI Ангренажна верига

Мнение от Dextuar » 01 Сеп 2016, 21:47

Мен онзи ден се опитваха да ме убедят, че заради горивата и замърсяването трябвало на 8-9к, затова гледам на не повече от 12к, за тея километри съм го пречистил с поне 1,5 нови литра де :D /знам, че не помага :mhihi: /


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 28.06.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90
Мечтае да кара: Beechcraft King Air
Детайли за колата: 2005 320d auto

Re: E91 LCI Ангренажна верига

Мнение от vixx » 01 Сеп 2016, 22:49

Taruno написа:
vixx написа:
dextuar написа:
На 25-30к ли ги сменяте тези масла :shock: Чукне ли макс. 12к и го сменям.



И аз се зачудих. Сега ще стане на 10К мойто и даже се бях притеснил дали да ходя до морето още веднъж или да сменям преди това.
Иначе при мен няма никаква разлика, колкото налееш толкова източваш.


Сменям на 15к - този път изкара до 16.5к, защото пътувам ДОООООСТА извънградско, няма къде да се развали това масло. На 10к да сменяте longlife е абсурдно (на 30к също е абсурдно), който иска да си троши парите на по 10к, но колега от Е60 си беше закарал маслото за тест на 15к и беше загубило по-малко от 12% от свойствата си.


Аз карам само извънгрдско, а маслото е сменяно март месец, ама нали знаеш - шубето е голям страх.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 27.05.2016
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
Мечтае да кара: G32 640d

Re: E91 LCI Ангренажна верига

Мнение от asent1977 » 01 Сеп 2016, 23:11

Прави сте, дизелова кола с предимно извън градски пробег до 15к е ок, но в никакъв случай и повече, за градска кола 10к. Зависи и стила на шофиране, но има във ТУ лаборатории а и на други места, силомер, елементарен уред, сложете едно масло на 20к и вижте какви стойности дава, после едно ново масло с фюлерин или двойно естерно и разликата е до небесата. При последните почти отсъства сила на триене, а лонг лайфа не може да се похвали с това след 10к км :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: E91 LCI Ангренажна верига

Мнение от awful » 02 Сеп 2016, 17:20

asent1977 написа:Прави сте, дизелова кола с предимно извън градски пробег до 15к е ок, но в никакъв случай и повече, за градска кола 10к. Зависи и стила на шофиране, но има във ТУ лаборатории а и на други места, силомер, елементарен уред, сложете едно масло на 20к и вижте какви стойности дава, после едно ново масло с фюлерин или двойно естерно и разликата е до небесата. При последните почти отсъства сила на триене, а лонг лайфа не може да се похвали с това след 10к км :)


Спокойно за една година ако си направи 16 17к км му нищо на маслото, колите на по 100к и над това съм сигурен че 90% карат интервали по 26к 28к, за по сигурно както се вижда аз и други колеги правим по 15к и нагоре според това как се падне на момента, аз като бе на 15к пътувах та като съм минал 1.600 км повече за 1 месец е все тая маслото все си е ок. Смяна на маслото на 12 месеца и след изминати 15к км сменям пък повечко да минете не е проблем, но не по Италиански 30к и вика добре е, че даже като ги питам кога сменя маслото вика миии та не знам :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: E91 LCI Ангренажна верига

Мнение от Taruno » 02 Сеп 2016, 21:02

awful написа:
asent1977 написа:Прави сте, дизелова кола с предимно извън градски пробег до 15к е ок, но в никакъв случай и повече, за градска кола 10к. Зависи и стила на шофиране, но има във ТУ лаборатории а и на други места, силомер, елементарен уред, сложете едно масло на 20к и вижте какви стойности дава, после едно ново масло с фюлерин или двойно естерно и разликата е до небесата. При последните почти отсъства сила на триене, а лонг лайфа не може да се похвали с това след 10к км :)


Спокойно за една година ако си направи 16 17к км му нищо на маслото, колите на по 100к и над това съм сигурен че 90% карат интервали по 26к 28к, за по сигурно както се вижда аз и други колеги правим по 15к и нагоре според това как се падне на момента, аз като бе на 15к пътувах та като съм минал 1.600 км повече за 1 месец е все тая маслото все си е ок. Смяна на маслото на 12 месеца и след изминати 15к км сменям пък повечко да минете не е проблем, но не по Италиански 30к и вика добре е, че даже като ги питам кога сменя маслото вика миии та не знам :mhihi:


На мен ми се падат по три смени на година на 15к, тая година може би ще са само две, но миналата за един месец и щяха да са четири :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 27.05.2016
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
Мечтае да кара: G32 640d

Re: E91 LCI Ангренажна верига

Мнение от asent1977 » 06 Сеп 2016, 12:19

А колеги пропуснах да спомена, че преди това смених и всмукателния колектор, струваше 780лв с труда около 1000лв ми излезе :lalala: но се сменя на около 150к км :lalala: не е само заради мръсотията ами има една пласмаска там която се износва :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10430
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: E91 LCI Ангренажна верига

Мнение от Leon » 08 Сеп 2016, 21:37

Пластмаската май е филтъра за картерните газове. Да живее логиката на БМВ да сменяш целия колектор заради това...
Never mistake motion for action...

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: E91 LCI Ангренажна верига

Мнение от b00st » 15 Сеп 2016, 11:08

Taruno написа:
vixx написа:
dextuar написа:
На 25-30к ли ги сменяте тези масла :shock: Чукне ли макс. 12к и го сменям.



И аз се зачудих. Сега ще стане на 10К мойто и даже се бях притеснил дали да ходя до морето още веднъж или да сменям преди това.
Иначе при мен няма никаква разлика, колкото налееш толкова източваш.


Сменям на 15к - този път изкара до 16.5к, защото пътувам ДОООООСТА извънградско, няма къде да се развали това масло.

След 5к почва да се скапва. На бензин N52B25 първите 5к с ново масло 5w40 LL04 ми изгори 1 литър, следващия литър го изгори на 2к, говорим без никакви добавки. Единственото смислено обяснение за разликата в пробега - маслото си губи свойствата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: E91 LCI Ангренажна верига

Мнение от awful » 15 Сеп 2016, 12:51

Бензин и Дизел са две неща различни не ги мешаи, маслото на дизела се разбива 2 пъти по бавно от колкото на бензина. Дизела на 3к обороти си върви доста прилично а бензина на 3к тамън започва да набира :mhihi:
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: E91 LCI Ангренажна верига

Мнение от b00st » 15 Сеп 2016, 16:32

awful написа:Бензин и Дизел са две неща различни не ги мешаи, маслото на дизела се разбива 2 пъти по бавно от колкото на бензина. Дизела на 3к обороти си върви доста прилично а бензина на 3к тамън започва да набира :mhihi:

Леж на тая. Маслото не се скапва от обороти, например при магистрално каране (по-високи обороти) губи качествата си доста по-малко, отколкото при градско от студените стартове и каране на къси разстояния. Пишеш oil contamination в google и попрочети малко ;)

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Re: E91 LCI Ангренажна верига

Мнение от Дилян Пенчев » 16 Сеп 2016, 7:02

И високата температура на маслото като минава през турбо-компресора му скъсява живота!
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 27.05.2016
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
Мечтае да кара: G32 640d

Re: E91 LCI Ангренажна верига

Мнение от asent1977 » 10 Фев 2017, 14:55

Колеги нека изтупам темата от прахта :mhihi: И да споделя впечатленията си от прясната смяна на масло на скоростната кутия !

По сервизна история маслото е сменено на 132.000км колата навъртя 207.000 вече и реших докато съм за малко в БГ да се възползвам от по изгодните цени за труд в сервизите :) Та реших да сменя маслото на кутията. ! да уточня, че досега никога по никакъв начин не съм имал каквото и да било оплакване от работата на агрегатите, кутията работи безупречно сменя много плавно и неусетно в нормален режим а на спорт е рязка и директна! НО ! Има едно НО, след смяната бях поразен от ОЩЕ ПО ДОБРОТО МАЗНО И ПЕРФЕКТНО ПРЕДСТАВЯНЕ НА АГРЕГАТА ! Не бих могъл да опиша с какво е по добро, тъй като както казах забележка не е имало, просто някак колата се носи с много голяма лекота и с много по малко натискане на педала сякаш стана по директна и чувствителна ! ! !

Сложих оригинално масло, картер и правоъгълно 2 секционно уплътнение закупено от Австрия от магазин на ZF за кутията по сериен номер. Видях, че в БМВ за същия сериен номер маслото е х2 като цена :shock: Интересно защо е тази разлика, честно казано не искам да вярвам, че производителя на скоростната кутия ще предлага продукт с по ниско качество за нещо което е произвела. :ok: Ако някой е правил такава хитрина може да сподели впечатления, при мен за сега е повече от добре наистина препоръчвам на всеки който не е правил тази манипулация да го направи :)

Смених и ляв тампон на мотора беше изпуснал оригиналният струва 168лв със алуминиевата вложка, цената е повече от приемлива за вакумен оригинален тампон БМВ ( справка за хонда сивик/акорд 1 тампон оригинален е около 450-500лв )

След тези дреболийки и новите ксенон крушки усещането е като да шофираш току що излязло от шоурума БМВ макър и да показва 207.000км на километража ( казвам го защото в САЩ имам 430i на 26.000км ) наистина впечатляващи машини произвеждат баварците :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: E91 LCI Ангренажна верига

Мнение от (h)aman » 10 Фев 2017, 22:40

Както я хвалиш, човек би си помислил, че я продаваш тази кола.. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 27.05.2016
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
Мечтае да кара: G32 640d

Re: E91 LCI Ангренажна верига

Мнение от asent1977 » 11 Фев 2017, 12:17

(h)aman написа:Както я хвалиш, човек би си помислил, че я продаваш тази кола.. :mhihi:


А не ! :mhihi: Скоро не бих я продал просто споделям впечатления от дадени интервенции :) препоръчвам на всеки да се грижи максимално добре за БМВ'то си за да извлече максимума от него. Кефа е несравним като видиш как всичко работи правилно, още се чудя за ремап :smoke: притесняваме да не износи много бързо турбина и кутия :conf: все пак на 300 коня отива и 600 и отгоре нМ

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook