Моето е92 330хи
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Моето е92 330хи
Относно карбона само с карбонов лост няма да мине. Трябва да се направят всички лайстни, за да има смисъл. Той вече има пиано лак, остава единствено топката и всичко ще е 6.
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Моето е92 330хи
В Европа на Е92 се вгражда само N53B30, няма N52B30 .
Само американките го имат до 2011 година - 272 к.с. MPI.
Има и N52B25 - 218 к.с. до малко след средата на 2007 в Европа, след това всичко е N53 с Direct Injection.
E т'ва е истината Като сложиш и едни стаб. щанги на Eibach и спирачки и си става супер в завойте няма да има нищо общо с преди
Само американките го имат до 2011 година - 272 к.с. MPI.
Има и N52B25 - 218 к.с. до малко след средата на 2007 в Европа, след това всичко е N53 с Direct Injection.
Gqbriel написа:КW + джанти + генерация от 335 са по-евтини от 2та пърформанс но стойката и возията леле майкоу..
E т'ва е истината Като сложиш и едни стаб. щанги на Eibach и спирачки и си става супер в завойте няма да има нищо общо с преди
Re: Моето е92 330хи
N52B30 се използва до средата на 2013 в Щатите и се вгражда в 328 Е92 и мощността е 234 к.с. или 172 кв. С колектор от Х5,630,530 и тн става 275 к.с.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Моето е92 330хи
Nedko Anev написа:В Европа на Е92 се вгражда само N53B30, няма N52B30 .
Глупости - има купета с порт инжекция или N52B30.. Ето ти едно:
http://www.mobile.bg/11472967108317382
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Моето е92 330хи
Айде са viewtopic.php?p=4231064#p4231064
Искам да знам кой лъже
Има доста мнения, обсъждали сме същата кола
Искам да знам кой лъже
Има доста мнения, обсъждали сме същата кола
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Моето е92 330хи
Bexim написа:Nedko Anev написа:В Европа на Е92 се вгражда само N53B30, няма N52B30 .
Глупости - има купета с порт инжекция или N52B30.. Ето ти едно:
http://www.mobile.bg/11472967108317382
N52B30
200 kW Applications:
2006–2010 E83 X3 3.0i
2006-2010 E70 X5 3.0si, xDrive30i
2007-2010 E63/E64 630i
N53B30-O0
The N53B30-O0 increased power to 200 kW (270 hp) and torque to 320 N·m (240 lb·ft).[4]
Applications:
2007-2011 E90/E91/E92/E93 330i
2007-2010 E60/E61 530i
2010-2011 F10/F11 530i sedan
Колега сигурен ли си, че това купе е N52B30, защото аз лично не съм виждал 330ка Е92 200kw да не е с N53.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Моето е92 330хи
b00st написа:Колега сигурен ли си, че това купе е N52B30, защото аз лично не съм виждал 330ка Е92 200kw да не е с N53.
Малко се отклонихме от темата, извинявам се!
ДА! За това съм 100% сигурен, защото съм го проверявал по ВИН, исках да го купя още преди да му сложат М-пакета, но като теглих чертата и си беше скъпо за годините и пробега си.
Ето сводка от realoem, има и са с N52N мотора и 2 снимки на N52 и N53.
ПП Отрязал съм снимката като тупан, ама съм маркирал E92
ПП Както можете да се досетите - минала е покрай 2007-ма.. Не помня ама беше 2006-та някога..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Bexim на 29 Дек 2016, 12:59, променена общо 2 пъти
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Моето е92 330хи
Аз за N52B30 има няколко варианта като К.С., които не ги пише в реалоема. 250 със сигурност има, но 272 специално в Е92 честно казано дори и да има е адски малък шанса според мен. Явно тази може да се е класирала Януари 2007. Действително мотора на снимката е като моя на външен вид.
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Моето е92 330хи
Я имало значи
https://www.autoscout24.bg/objawi/bmw-3 ... -301388307
Fahrgestellnummer: WBAWB51020PU96679
https://www.autoscout24.bg/objawi/bmw-3 ... -301388307
Fahrgestellnummer: WBAWB51020PU96679
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Моето е92 330хи
Nedko Anev написа:Я имало значи
https://www.autoscout24.bg/objawi/bmw-3 ... -301388307
Fahrgestellnummer: WBAWB51020PU96679
Ясно, казусът е приключен. Мога само да кажа, на печелившите с 270 кс N52 - честито. Мотора е страхотен.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Моето е92 330хи
b00st написа:Nedko Anev написа:Я имало значи
https://www.autoscout24.bg/objawi/bmw-3 ... -301388307
Fahrgestellnummer: WBAWB51020PU96679
Ясно, казусът е приключен. Мога само да кажа, на печелившите с 270 кс N52 - честито. Мотора е страхотен.
А каква е разлика н52б30 с 258 и 270
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Моето е92 330хи
Разликата е софта . От сегметна гледна точка бмв иска да постави 630, Х5, Z4 с този двигател над 330 и включително детунва двигателя. Стадартно.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Моето е92 330хи
Gqbriel написа:b00st написа:Nedko Anev написа:Я имало значи
https://www.autoscout24.bg/objawi/bmw-3 ... -301388307
Fahrgestellnummer: WBAWB51020PU96679
Ясно, казусът е приключен. Мога само да кажа, на печелившите с 270 кс N52 - честито. Мотора е страхотен.
А каква е разлика н52б30 с 258 и 270
Единствената информация съм виждал в тоя пдф (конските сили не знам по каква система са):
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=722219
The enhanced and improved version of the original N52 is referred to as the N52KP
The N52KP will be available in three versions as follows:
• N52B30O1 - High Output version with 260hp
• N52B30M1 - Medium Output version with 230hp
• N52B30U1 - Possible future application with 215hp
Each of the above engines will have a different specific output for installation into various
models. For example, the new E83 LCI (X3 3.0si) will receive the “O” version which has a power output of 260 horsepower at 6600 RPM.
Според мен разликата е в софтуера + изпускателната система.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Моето е92 330хи
b00st написа:Gqbriel написа:b00st написа:Nedko Anev написа:Я имало значи
https://www.autoscout24.bg/objawi/bmw-3 ... -301388307
Fahrgestellnummer: WBAWB51020PU96679
Ясно, казусът е приключен. Мога само да кажа, на печелившите с 270 кс N52 - честито. Мотора е страхотен.
А каква е разлика н52б30 с 258 и 270
Единствената информация съм виждал в тоя пдф (конските сили не знам по каква система са):
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=722219
The enhanced and improved version of the original N52 is referred to as the N52KP
The N52KP will be available in three versions as follows:
• N52B30O1 - High Output version with 260hp
• N52B30M1 - Medium Output version with 230hp
• N52B30U1 - Possible future application with 215hp
Each of the above engines will have a different specific output for installation into various
models. For example, the new E83 LCI (X3 3.0si) will receive the “O” version which has a power output of 260 horsepower at 6600 RPM.
Според мен разликата е в софтуера + изпускателната система.
Да беее,разликата е нищо общо единия и другия мотор,ново ЕКУ MSV80 по дебели стебла на изходящи клапани,нови по-леки разпределителни валове,нова водна помпа по спомен май са 400W,интегриран филтър картерни в капака на клапаните (нищо общо със стария мотор),нов дросел та нещата са далече от само софтуер.
The technical highlights of the N52KP include:
• New engine management (MSV80)
• New HFM (digital)
• New throttle - EGAS8 with magnetoresistive position feedback
• Plastic valve cover with integrated crankcase vent valve and oil separation
• Stronger connecting rods
• Exhaust valve stem increased to 6mm
• New electric water pump (2nd generation)
• Lightweight camshafts (hydroformed)
Обаче това не е 270кс...на мен ми е интересно този с 270кс кой е ,защото горния N52K не е
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Моето е92 330хи
Gqbriel написа:b00st написа:Gqbriel написа:b00st написа:Nedko Anev написа:Я имало значи
https://www.autoscout24.bg/objawi/bmw-3 ... -301388307
Fahrgestellnummer: WBAWB51020PU96679
Ясно, казусът е приключен. Мога само да кажа, на печелившите с 270 кс N52 - честито. Мотора е страхотен.
А каква е разлика н52б30 с 258 и 270
Единствената информация съм виждал в тоя пдф (конските сили не знам по каква система са):
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=722219
The enhanced and improved version of the original N52 is referred to as the N52KP
The N52KP will be available in three versions as follows:
• N52B30O1 - High Output version with 260hp
• N52B30M1 - Medium Output version with 230hp
• N52B30U1 - Possible future application with 215hp
Each of the above engines will have a different specific output for installation into various
models. For example, the new E83 LCI (X3 3.0si) will receive the “O” version which has a power output of 260 horsepower at 6600 RPM.
Според мен разликата е в софтуера + изпускателната система.
Да беее,разликата е нищо общо единия и другия мотор,ново ЕКУ MSV80 по дебели стебла на изходящи клапани,нови по-леки разпределителни валове,нова водна помпа по спомен май са 400W,интегриран филтър картерни в капака на клапаните (нищо общо със стария мотор),нов дросел та нещата са далече от само софтуер.
The technical highlights of the N52KP include:
• New engine management (MSV80)
• New HFM (digital)
• New throttle - EGAS8 with magnetoresistive position feedback
• Plastic valve cover with integrated crankcase vent valve and oil separation
• Stronger connecting rods
• Exhaust valve stem increased to 6mm
• New electric water pump (2nd generation)
• Lightweight camshafts (hydroformed)
Обаче това не е 270кс...на мен ми е интересно този с 270кс кой е ,защото горния N52K не е
Колега не те разбирам. И двата мотора са N52KP, а N52KP е техническия ъпдейт. Това, което си написал са разлики между мотора със сивия капак и мотора с черния капак, а ти питаше каква е разлката между 258 (medium output) и 270 (high output). Ако погледнеш снимката от обявата ще видиш, че 270 версията е също техническата ревизия N52KP с черен капак. В Е92 не се слага друга, вече сме го дискутирали това. И двата мотора са от подобрената версия, просто имат различна мощност.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани