Моето е92 330хи

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: Моето е92 330хи

Мнение от In_Memoriam » 27 Дек 2016, 21:54

Относно карбона само с карбонов лост няма да мине. Трябва да се направят всички лайстни, за да има смисъл. Той вече има пиано лак, остава единствено топката и всичко ще е 6.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Моето е92 330хи

Мнение от DigitalExile » 28 Дек 2016, 20:16

В Европа на Е92 се вгражда само N53B30, няма N52B30 .
Само американките го имат до 2011 година - 272 к.с. MPI.
Има и N52B25 - 218 к.с. до малко след средата на 2007 в Европа, след това всичко е N53 с Direct Injection.


Gqbriel написа:КW + джанти + генерация от 335 са по-евтини от 2та пърформанс но стойката и возията леле майкоу..


E т'ва е истината :D Като сложиш и едни стаб. щанги на Eibach и спирачки и си става супер в завойте няма да има нищо общо с преди :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Alek_SV » 29 Дек 2016, 9:38

N52B30 се използва до средата на 2013 в Щатите и се вгражда в 328 Е92 и мощността е 234 к.с. или 172 кв. С колектор от Х5,630,530 и тн става 275 к.с.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Bexim » 29 Дек 2016, 12:23

Nedko Anev написа:В Европа на Е92 се вгражда само N53B30, няма N52B30 .

Глупости - има купета с порт инжекция или N52B30.. Ето ти едно:
http://www.mobile.bg/11472967108317382
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Моето е92 330хи

Мнение от DigitalExile » 29 Дек 2016, 12:36

Айде са viewtopic.php?p=4231064#p4231064

Искам да знам кой лъже :mhihi:

Има доста мнения, обсъждали сме същата кола :yes:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Моето е92 330хи

Мнение от b00st » 29 Дек 2016, 12:43

Bexim написа:
Nedko Anev написа:В Европа на Е92 се вгражда само N53B30, няма N52B30 .

Глупости - има купета с порт инжекция или N52B30.. Ето ти едно:
http://www.mobile.bg/11472967108317382

N52B30
200 kW Applications:

2006–2010 E83 X3 3.0i
2006-2010 E70 X5 3.0si, xDrive30i
2007-2010 E63/E64 630i

N53B30-O0

The N53B30-O0 increased power to 200 kW (270 hp) and torque to 320 N·m (240 lb·ft).[4]

Applications:

2007-2011 E90/E91/E92/E93 330i
2007-2010 E60/E61 530i
2010-2011 F10/F11 530i sedan

Колега сигурен ли си, че това купе е N52B30, защото аз лично не съм виждал 330ка Е92 200kw да не е с N53.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Bexim » 29 Дек 2016, 12:49

b00st написа:Колега сигурен ли си, че това купе е N52B30, защото аз лично не съм виждал 330ка Е92 200kw да не е с N53.

Малко се отклонихме от темата, извинявам се! :oops:
ДА! За това съм 100% сигурен, защото съм го проверявал по ВИН, исках да го купя още преди да му сложат М-пакета, но като теглих чертата и си беше скъпо за годините и пробега си.
Ето сводка от realoem, има и са с N52N мотора и 2 снимки на N52 и N53.

ПП Отрязал съм снимката като тупан, ама съм маркирал E92 :lol:

ПП Както можете да се досетите - минала е покрай 2007-ма.. Не помня ама беше 2006-та някога.. :lol:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Bexim на 29 Дек 2016, 12:59, променена общо 2 пъти
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Моето е92 330хи

Мнение от b00st » 29 Дек 2016, 12:56

Аз за N52B30 има няколко варианта като К.С., които не ги пише в реалоема. 250 със сигурност има, но 272 специално в Е92 честно казано дори и да има е адски малък шанса според мен. Явно тази може да се е класирала Януари 2007. Действително мотора на снимката е като моя на външен вид.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Моето е92 330хи

Мнение от DigitalExile » 29 Дек 2016, 13:38

Я имало значи :D

https://www.autoscout24.bg/objawi/bmw-3 ... -301388307

Fahrgestellnummer: WBAWB51020PU96679

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Моето е92 330хи

Мнение от b00st » 29 Дек 2016, 14:05

Nedko Anev написа:Я имало значи :D

https://www.autoscout24.bg/objawi/bmw-3 ... -301388307

Fahrgestellnummer: WBAWB51020PU96679

Ясно, казусът е приключен. Мога само да кажа, на печелившите с 270 кс N52 - честито. Мотора е страхотен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Gqbriel » 29 Дек 2016, 16:30

b00st написа:
Nedko Anev написа:Я имало значи :D

https://www.autoscout24.bg/objawi/bmw-3 ... -301388307

Fahrgestellnummer: WBAWB51020PU96679

Ясно, казусът е приключен. Мога само да кажа, на печелившите с 270 кс N52 - честито. Мотора е страхотен.

А каква е разлика н52б30 с 258 и 270
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Alek_SV » 29 Дек 2016, 16:40

Разликата е софта . От сегметна гледна точка бмв иска да постави 630, Х5, Z4 с този двигател над 330 и включително детунва двигателя. Стадартно.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Моето е92 330хи

Мнение от b00st » 29 Дек 2016, 17:52

Gqbriel написа:
b00st написа:
Nedko Anev написа:Я имало значи :D

https://www.autoscout24.bg/objawi/bmw-3 ... -301388307

Fahrgestellnummer: WBAWB51020PU96679

Ясно, казусът е приключен. Мога само да кажа, на печелившите с 270 кс N52 - честито. Мотора е страхотен.

А каква е разлика н52б30 с 258 и 270

Единствената информация съм виждал в тоя пдф (конските сили не знам по каква система са):
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=722219

The enhanced and improved version of the original N52 is referred to as the N52KP

The N52KP will be available in three versions as follows:
• N52B30O1 - High Output version with 260hp
• N52B30M1 - Medium Output version with 230hp
• N52B30U1 - Possible future application with 215hp
Each of the above engines will have a different specific output for installation into various
models. For example, the new E83 LCI (X3 3.0si) will receive the “O” version which has a power output of 260 horsepower at 6600 RPM.

Според мен разликата е в софтуера + изпускателната система.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Gqbriel » 29 Дек 2016, 21:00

b00st написа:
Gqbriel написа:
b00st написа:
Nedko Anev написа:Я имало значи :D

https://www.autoscout24.bg/objawi/bmw-3 ... -301388307

Fahrgestellnummer: WBAWB51020PU96679

Ясно, казусът е приключен. Мога само да кажа, на печелившите с 270 кс N52 - честито. Мотора е страхотен.

А каква е разлика н52б30 с 258 и 270

Единствената информация съм виждал в тоя пдф (конските сили не знам по каква система са):
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=722219

The enhanced and improved version of the original N52 is referred to as the N52KP

The N52KP will be available in three versions as follows:
• N52B30O1 - High Output version with 260hp
• N52B30M1 - Medium Output version with 230hp
• N52B30U1 - Possible future application with 215hp
Each of the above engines will have a different specific output for installation into various
models. For example, the new E83 LCI (X3 3.0si) will receive the “O” version which has a power output of 260 horsepower at 6600 RPM.

Според мен разликата е в софтуера + изпускателната система.


Да беее,разликата е нищо общо единия и другия мотор,ново ЕКУ MSV80 по дебели стебла на изходящи клапани,нови по-леки разпределителни валове,нова водна помпа по спомен май са 400W,интегриран филтър картерни в капака на клапаните (нищо общо със стария мотор),нов дросел та нещата са далече от само софтуер.

The technical highlights of the N52KP include:
• New engine management (MSV80)
• New HFM (digital)
• New throttle - EGAS8 with magnetoresistive position feedback
• Plastic valve cover with integrated crankcase vent valve and oil separation
• Stronger connecting rods
• Exhaust valve stem increased to 6mm
• New electric water pump (2nd generation)
• Lightweight camshafts (hydroformed)

Обаче това не е 270кс...на мен ми е интересно този с 270кс кой е ,защото горния N52K не е
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Моето е92 330хи

Мнение от b00st » 30 Дек 2016, 0:16

Gqbriel написа:
b00st написа:
Gqbriel написа:
b00st написа:
Nedko Anev написа:Я имало значи :D

https://www.autoscout24.bg/objawi/bmw-3 ... -301388307

Fahrgestellnummer: WBAWB51020PU96679

Ясно, казусът е приключен. Мога само да кажа, на печелившите с 270 кс N52 - честито. Мотора е страхотен.

А каква е разлика н52б30 с 258 и 270

Единствената информация съм виждал в тоя пдф (конските сили не знам по каква система са):
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=722219

The enhanced and improved version of the original N52 is referred to as the N52KP

The N52KP will be available in three versions as follows:
• N52B30O1 - High Output version with 260hp
• N52B30M1 - Medium Output version with 230hp
• N52B30U1 - Possible future application with 215hp
Each of the above engines will have a different specific output for installation into various
models. For example, the new E83 LCI (X3 3.0si) will receive the “O” version which has a power output of 260 horsepower at 6600 RPM.

Според мен разликата е в софтуера + изпускателната система.


Да беее,разликата е нищо общо единия и другия мотор,ново ЕКУ MSV80 по дебели стебла на изходящи клапани,нови по-леки разпределителни валове,нова водна помпа по спомен май са 400W,интегриран филтър картерни в капака на клапаните (нищо общо със стария мотор),нов дросел та нещата са далече от само софтуер.

The technical highlights of the N52KP include:
• New engine management (MSV80)
• New HFM (digital)
• New throttle - EGAS8 with magnetoresistive position feedback
• Plastic valve cover with integrated crankcase vent valve and oil separation
• Stronger connecting rods
• Exhaust valve stem increased to 6mm
• New electric water pump (2nd generation)
• Lightweight camshafts (hydroformed)

Обаче това не е 270кс...на мен ми е интересно този с 270кс кой е ,защото горния N52K не е

Колега не те разбирам. И двата мотора са N52KP, а N52KP е техническия ъпдейт. Това, което си написал са разлики между мотора със сивия капак и мотора с черния капак, а ти питаше каква е разлката между 258 (medium output) и 270 (high output). Ако погледнеш снимката от обявата ще видиш, че 270 версията е също техническата ревизия N52KP с черен капак. В Е92 не се слага друга, вече сме го дискутирали това. И двата мотора са от подобрената версия, просто имат различна мощност.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook