Моето е92 330хи
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Моето е92 330хи
аве то има, ама нещо ми се струва че се усуква купето, може и да ми е субективно усещането, но определено, има нещо знам ли може и да си въобразявам.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Моето е92 330хи
Купето и да се усуква няма как да го усетиш особено в тези условия в който караш (предполагам).
По скоро усещаш,че колата се накланя
По скоро усещаш,че колата се накланя
Re: Моето е92 330хи
Усукват се, но не там. В средата, заради големите врати, поддават най-често. Седаните по спомен са по-устойчиви, заради по-малкото разстояние между колона А и Б. Може да забележиш на много крив път, бавно като се движиш, че може да поскърцва инериора. Сигурен знак за посукване. Но все пак не караме истински спортни/състезателни коли с екзотични материали и високи устойчивости на усукване.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Моето е92 330хи
Странно, моята с рънфлета беше хоризонтална винаги в баси завоите съм влизал. Не мърдаше купето грам, това още като се качих първия път ме изненада много. Дори като изключа DSC-то и в завоя като изхвърли задницата след камшик не се поклаща, адски лесна за контрол, докато е36цата си беше като лодка. Но незнам на Xdrive oкачването със сигурност е различно...
Re: Моето е92 330хи
Тук не говорим за накланяне на купе спрямо окачване, а за посукване на самото купе. Както казах по-рано, може да се усети само с изключително твърдо окачване, сликове и от професионален пилот. Иначе се наблюдава, когато колата преминава през крив участък и примерно само едното колело е много по-високо от всички останали.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Моето е92 330хи
Или като слизаш от някой бордюр например.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Моето е92 330хи
nero_ написа:Тук не говорим за накланяне на купе спрямо окачване, а за посукване на самото купе. Както казах по-рано, може да се усети само с изключително твърдо окачване, сликове и от професионален пилот. Иначе се наблюдава, когато колата преминава през крив участък и примерно само едното колело е много по-високо от всички останали.
Перфектно те разбирам, ама тия коли са с доста здрава структура на купето, за да имат 5 звезди на EuroNCAP + това, че имат и фарбични разпънки. Абсурдно е в ежедневието да му се гънат бумбетата според мен. Трябва много странично G в завой на писта да види за да се получи нещо такова, както казваш ти.
Re: Моето е92 330хи
Принципно си прав - платформа е доста устойчива сравнено с предното поколение. Проблема с е46 купетата е решен и дори съм срещал информация, че Е92 може би дори е по-устойчиво от Е90 (но непотвърдена информация). Но тези коли са много далеч от истински "състезатели". Ето няколко примера ако ви е любопитно:
BMW E30 M3 - 23,000 Nm/deg
BMW E46 Sedan (w/o folding seats) - 18,000 Nm/deg
BMW E46 Sedan (w/folding seats) - 13,000 Nm/deg
BMW E46 Coupe (w/folding seats) - 12,500 Nm/deg
BMW E46 Convertible - 10,500 Nm/deg
BMW E90 - 22,500 Nm/deg
BMW Z4 Coupe - 32,000 Nm/deg
BMW Z4 Roadster - 14,500 Nm/deg
BMW E39 5 - 24,000 Nm/deg
BMW E60 5 - 24,000 Nm/deg
BMW F10 5 - 37,500 Nm/deg
Volkswagen Passat (2006) - 32,400 Nm/deg
Opel Astra - 12,000 Nm/deg
Ford Focus 3d - 19,600 Nm/deg
Alfa 159 - 31,400 Nm/deg
Audi R8 - (2014 MY) - 40,000 Nm/deg
Koenigsegg Agera R - 65,000 Nm/deg
Lexus LF-A - 39,130 Nm/deg
BMW E30 M3 - 23,000 Nm/deg
BMW E46 Sedan (w/o folding seats) - 18,000 Nm/deg
BMW E46 Sedan (w/folding seats) - 13,000 Nm/deg
BMW E46 Coupe (w/folding seats) - 12,500 Nm/deg
BMW E46 Convertible - 10,500 Nm/deg
BMW E90 - 22,500 Nm/deg
BMW Z4 Coupe - 32,000 Nm/deg
BMW Z4 Roadster - 14,500 Nm/deg
BMW E39 5 - 24,000 Nm/deg
BMW E60 5 - 24,000 Nm/deg
BMW F10 5 - 37,500 Nm/deg
Volkswagen Passat (2006) - 32,400 Nm/deg
Opel Astra - 12,000 Nm/deg
Ford Focus 3d - 19,600 Nm/deg
Alfa 159 - 31,400 Nm/deg
Audi R8 - (2014 MY) - 40,000 Nm/deg
Koenigsegg Agera R - 65,000 Nm/deg
Lexus LF-A - 39,130 Nm/deg
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Моето е92 330хи
Пичове,след снощното ринане се появи странен дразнещ проблем,от лоста на автомата се чува цъкане точно на 2400оборота като няма значение,P,N,D..мнооого ме дразни - идеи ?
Пс: xdrive повер
Пс: xdrive повер
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- tintirimintiri
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 159
- Регистриран на: 22.04.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: M57, N52, S65
Re: Моето е92 330хи
Nukem написа:Колеги много се разочаровах ,
Взех скоростния лост и маншона, посъветвах се и с колегата Gqbriel за номера, обаче още като пристигнаха и отоврих кутийките и маншона ме усъмним в долната част един продълговат, не мислех да ги слагам до събота, че тогава мислех да изкарвам колата от гаража обаче викам трябва да ги пробвам маншона няма да пасне и съмненията ми се потвърдиха:
И формата на маншона е различна и е много по-голям и самата кожа е гладка не ми харесва някак стой като изкуствена и сега не знам какво да правя трябв да го хвърлям този маншон баси, отделно този лост покритието стой много пластмасово, не се вързва с врътката за навито, грозна работа. Жалко че беше свършил този черния пияно лака.
Баси и разочаровнието.
Мисля, че маншона който са ти пратили е за LCI моделите..
ето и от тук можеш да поръчаш за твойта
http://www.ebay.co.uk/itm/232197613080?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Моето е92 330хи
мерси за линка колега, ама няма да е няма да поръчвам повече, но гледам линка който си дал той комплекта е явно маншон, лост, връта за нвито и ръчната, на снимката и тя яко стой така. Аз чакам от Овердриве да се наканят да им ги пращам нещата за правене, ама май май не им се работи в големия сняг.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Моето е92 330хи
overdrive ме отрязаха не им се занимавало само с един лост, викам аиде ще направим и пластмаската на волана и мислиха мислиха и ми заявиха че графика им бил препълнен. Баси колко да е препълнен че един скоростен лост да не можеш да направиш. Не ги бива явно и тия са мастиии.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: Моето е92 330хи
Нормално да не им се занимава. Ако беше работа за 2-3 бона щеше да им се освободи време.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Моето е92 330хи
Колега защо толкова бързо се нарадва на колата та я пусна за продаване
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Моето е92 330хи
adovet написа:Колега защо толкова бързо се нарадва на колата та я пусна за продаване
мисля, че се изнерви заради маншона на скоростите
"Чемодан, вокзал, Москва"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани