Моето е92 330хи

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Моето е92 330хи

Мнение от Nukem » 18 Юли 2016, 9:57

Колеги реших да направя една тема за новата количка и нещата който ще се правят по нея. Малко предистория, това ми е 5-то БМВ, първото беше едно черно седанче е36 320и, след това е36 318ис купе после черно Х3 и е60 520и. Но за толкова време така и нямах бърза кола на малко км-и, от извесно време ми се въртеше идеята за някое купе и над 400 конски сили. По стечение на обстоятелствата шефа ми си продаваше е92-та 330хи, което е купено ново и е на реални 50 000км-а, колата има доста екстри и пълна сервизна история в БМВ. Ето я и нея:
VIN: WBAWE91060E110128
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Колата има сменени за 50 000км-а, помпа за високо налягане, 6 бубини, свещи и една дюза и един носач който е сменен в ноторизиран сервиз. Има поръчани отделно оригинални Мброни, който са монтирани леко некадърно и има счупени щипки и един водач. Преди продажбата шефа ми я закара за последно в Ауто Бавария да я прегледат за да е сигурен че няма да ми я даде с нещо за правене. След като взех колата, аз си я познавам още от покупката и съм си я карал по за няколко дни през годините, ми направи впечалтение някаква вибрация в предницата при скорост от 130 до 170 и след това от 220 до 250. След като се прибрах и прегледахме предницата, минах на баланс и при следващото ми ходене в софия пак същата вибрация/тресене. Също при тръгване от място с навит волан пак притриса. Полуоските ги гледах нямат луфт.
Изображение
След което реших да правя по обстоен преглед и установихме че има скъсан маншон външен на предната лява полуоска, всичко беше в грес но за щастие карето си е наред и не е имало време да станат някакви поражения, от там проверих всички и се оказа че на задните полуоски са чисто сухи. Гресирахме ги и поръчах оригинален комплект за смяна маншон от представителството за предна лява, на безумната цена от 100лв :mhihi: .
Изображение

Сега съм в размисли за тази вибрация от място и на висока скорост. Колата е Х и е с 4 полуоски и два дифа, не вярвам за 50к км-а да има луфт в дифа или износване на шлиците при каретата. Ако има някой с Х да сподели мнение.
Общо взето по колата нямам кой знае какво да правя като upgrade по интериора и екстериора, мисля си да сменя осветлението интериорното с диоди, гледам тези комплекти, защото тези който са на proparts не струват, имах доста проблеми с тях на е60-то:
http://www.ebay.co.uk/itm/131741189604? ... EBIDX%3AIT
Изображение
Спирачната ми течност ми я дава за смяна и мисля да взема и едни метални спирачни маркучи на е36-та и на е60-та съм слагал такива:
http://www.ebay.co.uk/itm/371021206863? ... EBIDX%3AIT
Друго за което се замислям са диодни стопове като на феиса и споилер тип ГТ, както на колегата бай Илия:
Изображение
До колкото проучих има две алтернативи, реплики на депо и пренареждане на буксите + кодиране, което ще ми струва отколо 1000лв или оригинални + преходници и цена от 1300-1400лв. Ето това е депото:
http://www.ebay.co.uk/itm/171805684347? ... EBIDX%3AIT
Изображение
Някой ако има с тези афтермаркет да сподели впечатления.
Ето го и ГТ спойлера не е чак много скъп:
http://www.ebay.co.uk/itm/281926806009? ... EBIDX%3AIT

Така след циганийките мисля да се заема със самата кола, целта ми е повече коне. Като общо взето искам всичко да си е plug and play и турбото и спортни електроники не искам. Отново 2 варианта:
1-я е да поръчам карбонов интаке и performance задно гърне и ремап, като това ще ми струва около 3500лв и ще качи 20-на коня.
Изображение
https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw ... 102208793/
2-я е, supercharger като тук говорим за 100коня, ето такова нещо, което вече щеше да пътува към мен ако не беше само за N51/52, за моя N53 няма, уж щели да пуснат в бъдеще, но не е сигурно, друг supercharger не мога да издиря в нета:
https://europeanautosource.com/ess-supe ... w-n52.html
Изображение

Общо взето това са ми плановете засега за новата кола, последно си мислех за няколко gauges, ето това на въздуховода ми харесва много и тези на пепелника, който са но те може да ги сложа и на гредата, че не ми се сменя моя пепелник който много ме радва в пияно лак, но задължително ми трябва уредче за температурата на антифриза бях в шок преди години като установих, че на е60-то няма, сега и на е90-та гледам липсва:
Изображение
Изображение
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: Моето е92 330хи

Мнение от In_Memoriam » 18 Юли 2016, 10:34

Nukem написа:2-я е, supercharger като тук говорим за 100коня, ето такова нещо, което вече щеше да пътува към мен ако не беше само за N51/52, за моя N53 няма, уж щели да пуснат в бъдеще, но не е сигурно, друг supercharger не мога да издиря в нета:
https://europeanautosource.com/ess-supe ... w-n52.html


http://www.schaper-automotive.com/produ ... -3-0l.html

С оригиналните ролки едва 0.4 бара налягане, тоест може да се помисли за смяната им и да се извлече още малко мощност. 6к евро за под 100 коня увеличение е твърде нерентабилно.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Dextuar » 18 Юли 2016, 10:36

Колега, честита придобивка! Имам чувството, че тази тема си я пуснал по-скоро, за да се похвалиш, но както и да е. Още веднъж честито, сподели след време какъв ще е разхода особено и след всички upgrade-и, това на мен би ми било интересно. Лично аз не асоциирам xDrive със спортно каране, но всеки си има мнение.

П.С: Бай Илия нито го познавам, нито ме е возил, но като чуя за Е92 и винаги се сещам за неговата - просто е уникална!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Моето е92 330хи

Мнение от nero_ » 18 Юли 2016, 10:49

Колега честито за новата кола. Страхотна е като ексти и визия, а и голямо попадение на тези километри. Но един приятелски съвет - не се опитвай да направиш нещо от нея, което тя не е и няма и да стане. Радвай и се в състоянието в което е. Тези ъпгрейди, които си замислил са безумно нерентабилни и глупави (лично мнение и с най-приятелски чувства). Говоря за чарджъра - интейка и екзоуста са много яки и подобряват основно звука (не очаквай забележима промяна на мощността). Единствено са доста скъпи, но не изглежда да имаш затруднения финансово :) Като за начало си си взел X-drive, което убива 80% от удоволствието. Освен това n52/n53 са крайно неподходящи за подобрения. За тези пари можеше да си купиш н54 и да стъпиш на страхотна платформа за подобрения. Радвай се на копринения въртящ момент, тишината и гладкостта на мотора. Никога няма да стане бегачка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Gqbriel » 18 Юли 2016, 11:45

Чета и чак не мога да повярвам кви глупости се пишат,единия темата била да се похвали,другия нямало да бъде бегачка,после колата на Bai Iliq която е ДИЗЕЛ - какво Ви става бе колеги?Човека се радва на практически нова кола ,вие го нахапахте,само In Memoriam е наясно с компресора :clap: Дайте да изтрием темите със снимки,да не се хвалят хората...

Nukem - тези ъпгрейди съм ги гледал и мислил и съм чел за тях доста,нека те светна в някои неща ако не си гледал.

1-во intake - ще те насоча кой има такъв и кой ще ти го направи в БГ на половин цена - едиснтвения карбон е предния шнорхел - да разликите НЕ са малко в кита спрямо сток - чувал съм го на живо 2ма колеги имат този целия кит + гърне - на звук и респонс е перфектен на цена - безумна!

Разликата е основно капака и ширината на шнорхелите - тук има хора които по калъп ще направят този (само за капака се чудя дали е възможно ) но пък няма невъзможни неща,мога да ти дам контакти да се допиташ.

Гърнето - звук да разлика има - на място е същата тиха 330 ,в движение по-плътен във високите е чудесия,НО много добър варянт е генерация от 335 ,че и естетически на мен ми седи по-красиво и звука не е лош хич за справка:




Да намериш втора ръка ОЕМ PE много много трудно ...

За компресора - ако искаш толкова много повече мощност,тук подкрепям колегите за вариянт 335 - там с цената на тези подобрения,които си решил ще си над 450кс с модове,които се слагат за 1 ден и всичко е чисто и прекрасно.


А по темата н52/3 срещу н54 - при последните 2 има едни доста различни разходи и човек трябва да е подготвен за тях ,че е страхотен мотор е факт,но си иска своето.

За мнението на хора,които никога не са карали явно тоя мотор с Х drive да коментират кое е спорно,то 320д с 50 ремапа няма и да се доближи до тази конфигурация ,та нали.
Колата има доста екстри,само май рекарото липсва,но пък всичко останало изглежда супер - свали предния кардан и ще усетиш потенцияла на този мотор,другото е ъпдейт на кутията - там също имаш жокери :winky:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Nukem » 18 Юли 2016, 11:55

Мислил съм го и за генерация от 335-и, там обаче трябва да се реже долу легена нали и да се заварява после, беше ми изпаднала една 2-ра ръка, сигурно ще изпадне пак, интересува ме някой който е правил интервенцията да ме насочите не някой да се учи на моята кола. За кутията ще ти пиша на л.с, иначе за интеика не съм решил още, ако отпадне компресора сигурно ще го взема.
За хваленето звучи несериозно това, имах възможност да взема и по-скъп автомобил, просто този го познавам и му знам км-те а и е натъпкан с екстри, колата съм я взел от вече почти месец и не ми е целта да се хваля, не е нищо кой знае какво, интересно ми е колеги с 330-ки да споделят идеи и какво са правили по колите си, рентабилноста и цената на чатите не е на първо място, все пак сме форум на бмв.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Dextuar » 18 Юли 2016, 12:03

Gqbriel написа:Bai Iliq която е ДИЗЕЛ
Мерси, че ни каза. Ах тия 710 нютона... :driving:
Gqbriel написа:За мнението на хора,които никога не са карали явно тоя мотор с Х drive да коментират кое е спорно,то 320д с 50 ремапа няма и да се доближи до тази конфигурация ,та нали.

Май ти си тоя, дето са му дизели в главата. Никой не е сравнил 320д с ремап/ без ремап с тази кола. Става въпрос единствено за xDrive-a, което от доста хора в този форум НЕ СЕ АСОЦИИРА със спортно каране. Х-Драйв има много предимства, но да правиш зулуми с него не е едно от тях.
Nukem написа:За хваленето звучи несериозно това, имах възможност да взема и по-скъп автомобил, просто този го познавам и му знам км-те а и е натъпкан с екстри,

Колега, аз не твърдя, че се хвалиш, нищо че си имал възможност да си купиш оооще по-скъп автомобил, просто на мен така ми прозвуча :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Nukem » 18 Юли 2016, 12:07

За съжаление колата е такава и на мен не ми се искаше да е Х и ми се искаше 335, но просто колата я познавам и знам на колко км-ра е. След 2 поредни реставрирани БМВ-та на по над 400 000км-а, нямам смелост да купувам вече кола. За дизел не искам да чувам, толкова проблеми имах с дизеловата Х3-ка че ми настръхва косата, която я нямам вече. :mhihi:
Последна промяна Nukem на 18 Юли 2016, 12:08, променена общо 1 път
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Gqbriel » 18 Юли 2016, 12:07

dextuar написа:
Gqbriel написа:Bai Iliq която е ДИЗЕЛ
Мерси, че ни каза. Ах тия 710 нютона... :driving:
Gqbriel написа:За мнението на хора,които никога не са карали явно тоя мотор с Х drive да коментират кое е спорно,то 320д с 50 ремапа няма и да се доближи до тази конфигурация ,та нали.

Май ти си тоя, дето са му дизели в главата. Никой не е сравнил 320д с ремап/ без ремап с тази кола. Става въпрос единствено за xDrive-a, което от доста хора в този форум НЕ СЕ АСОЦИИРА със спортно каране. Х-Драйв има много предимства, но да правиш зулуми с него не е едно от тях.

Доста хора,ти лично карал ли си т зои мотор + x drive и от каква позиция коментираш точно,като нито твоята е с голям мотор нито е Х drive (не че е постижение да имаш 6цил мотор,но нямат много общо с 4 цил при тези модели)...хора всякакви,мнениея всякакви...както има такиа които с 100 коня могат да се движат адски бързо в завой,така има и такива и 710Нм да не могат един завой да вземат ( не говоря за Илия а давам пример) та - всеки да говори с опит ,но в тоя форум всички знаят всичко без да имат преки наблюдения - което е грешно.Да имаш мнение е едно,да се опиташ да го налагаш е друго

Аз не харесвам Х само заради зимното каране...за вас спортното каране е само да се превъртам гуми ли..че не разбирам какво е зулум.
Последна промяна Gqbriel на 18 Юли 2016, 12:15, променена общо 1 път
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Dextuar » 18 Юли 2016, 12:15

Gqbriel написа:
dextuar написа:
Gqbriel написа:Bai Iliq която е ДИЗЕЛ
Мерси, че ни каза. Ах тия 710 нютона... :driving:
Gqbriel написа:За мнението на хора,които никога не са карали явно тоя мотор с Х drive да коментират кое е спорно,то 320д с 50 ремапа няма и да се доближи до тази конфигурация ,та нали.

Май ти си тоя, дето са му дизели в главата. Никой не е сравнил 320д с ремап/ без ремап с тази кола. Става въпрос единствено за xDrive-a, което от доста хора в този форум НЕ СЕ АСОЦИИРА със спортно каране. Х-Драйв има много предимства, но да правиш зулуми с него не е едно от тях.

Доста хора,ТИ НЯКОГА КАРАЛ ЛИ СИ с голям мотор + x drive и от каква позиция коментираш точно,като нито твоята е с голям мотор нито е Х drive (не че е постижение да имаш 6цил мотор,но нямат много общо с 4 цил при тези модели)...
Аз не харесвам Х само заради зимното каране...за вас спортното каране е само да се превъртам гуми ли..че не разбирам какво е зулум.

Ако щеш го вярвай това, но съм карал 850 CSi, не мисля да ти казвам колко цилиндъра е :winky:
С x-drive съм се возил в Е60 525д и след старта си го спъваше колата, сравнено с 525д без, отделно колата е по-тежка и т.н. На 3-ка не знам какво ще е усещането, но предполагам подобно сравнено с 3-ка без х-драйв. Да не говорим, че и колата става по-висока.
Не желая да влизаме в спорове и да развалям темата на колега. Аз си казах мнението, а сигурен съм много хора ще ме подкрепят, че х-драйва не се асоциира със спортно усещане. Айде, мир да е :P

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Gqbriel » 18 Юли 2016, 12:23

dextuar написа:
Gqbriel написа:
dextuar написа:
Gqbriel написа:Bai Iliq която е ДИЗЕЛ
Мерси, че ни каза. Ах тия 710 нютона... :driving:
Gqbriel написа:За мнението на хора,които никога не са карали явно тоя мотор с Х drive да коментират кое е спорно,то 320д с 50 ремапа няма и да се доближи до тази конфигурация ,та нали.

Май ти си тоя, дето са му дизели в главата. Никой не е сравнил 320д с ремап/ без ремап с тази кола. Става въпрос единствено за xDrive-a, което от доста хора в този форум НЕ СЕ АСОЦИИРА със спортно каране. Х-Драйв има много предимства, но да правиш зулуми с него не е едно от тях.

Доста хора,ТИ НЯКОГА КАРАЛ ЛИ СИ с голям мотор + x drive и от каква позиция коментираш точно,като нито твоята е с голям мотор нито е Х drive (не че е постижение да имаш 6цил мотор,но нямат много общо с 4 цил при тези модели)...
Аз не харесвам Х само заради зимното каране...за вас спортното каране е само да се превъртам гуми ли..че не разбирам какво е зулум.

Ако щеш го вярвай това, но съм карал 850 CSi, не мисля да ти казвам колко цилиндъра е :winky:
С x-drive съм се возил в Е60 525д и след старта си го спъваше колата, сравнено с 525д без, отделно колата е по-тежка и т.н. На 3-ка не знам какво ще е усещането, но предполагам подобно сравнено с 3-ка без х-драйв. Отделно по-завоите като караш, абе де да знам, прекалено стабилна стои с х-драйв-а.
Не желая да влизаме в спорове и да развалям темата на колега. Аз си казах мнението, а сигурен съм много хора ще ме подкрепят, че х-драйва не се асоциира със спортно усещане.


Значи возил съм се,имал съм,карал съм по-дълго време са неща,които сами по себе си са различни - начи аз съм се возил в Енцо и какво са -разбирам от Енцо ли...спъва го автомата но не и Х-а след старт,толкова по-тежка не е ,дори пренебрежимо.Пак казвам,Х е малко по-различна система която може да прехвърли то 100% на ос ,че има загуби има,че не се пързаля лесно - не се,но ако се сложи пдоходящо окачване става страхотно приятна кола,която ти позволява доста по-добре сцепление от чисто задно...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Моето е92 330хи

Мнение от nero_ » 18 Юли 2016, 13:35

Аз пак ще кажа, за да не остана неразбран - колата е страхотна. Аз бях на крачка да купя такава, но я взеха под носа ми. Но не отстъпвам от аргументите си, че компресор е напълно неоправдано за този автомобил (от друга страна интейк и екзоуст прилягат идеално). Не отстъпвам от от мнеинето си, че Х-драйв убива удоволствието от автомобила. Притежавал съм 325 с н52 и съм карал около месец 330xi също с н52. Не е директно сравнение, но х-драйв определено притъпява преживяването. За мен удоволствието от шофирането идва, когато автомобила се контролира на ръба. Изобщо не говорим за неща от сорта на донъти (през жовота си не съм направил и един, дори от любопитство - просто ми се струва глупаво). Х-драйв колата се усеща по-мека (окачването е друго мисля), на ръба на сцеплението се чувства как се случват неща, които не зависят от теб и не са напълно предвидими (честно казано нямам много опит с awd, освен споменатия, така че проблема може и да е в мен). По-бавна е при равни други условия, по-склонна е да недозавива, почти невъзможно е да се накара да презавие. За мен тези неща я отдалечават от забавен спортен автомобил, а с желание за 400кс оставам с впечатление, че това е целта на автора.

И пак да се върна на темата n53 vs n54 - с 32к покупна цена и 15к за модификации, може да се купи първата срещната 335 за 27-8 (не знам колко са в момента) и с остатъка да се смени всеки един от проблемите агрегати. И ще останат пари! И ще кара мотор с потенциал 700+ коня на колела.

ПП: сега видях клипчето с 335 генерация и според мен звучи супер. Да не говорим, че такава генерация се намира почти без пари + външния вид :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Моето е92 330хи

Мнение от bai_ILIA » 18 Юли 2016, 14:12

Честито колега! Много е хубава! Гледам, че си правиш планове, което е добре. Аз на първо време бих я покарал и бих се накефил на новата придобвка. Най-ценното на тази кола е пробега от 50 000км. За пърфоманс ъпгрейдите си имам собствено мнение - няма смисъл освен леки подобрения тип генерация, ремап и т.н. но ти си знаеш най-добре. Всичко друго от списъка е много лесно и между другото - като няма ремонти, човек с кеф да прави дребни подобрения :ok:
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Моето е92 330хи

Мнение от Gqbriel » 18 Юли 2016, 14:43

nero_ написа:Аз пак ще кажа, за да не остана неразбран - колата е страхотна. Аз бях на крачка да купя такава, но я взеха под носа ми. Но не отстъпвам от аргументите си, че компресор е напълно неоправдано за този автомобил (от друга страна интейк и екзоуст прилягат идеално). Не отстъпвам от от мнеинето си, че Х-драйв убива удоволствието от автомобила. Притежавал съм 325 с н52 и съм карал около месец 330xi също с н52. Не е директно сравнение, но х-драйв определено притъпява преживяването. За мен удоволствието от шофирането идва, когато автомобила се контролира на ръба. Изобщо не говорим за неща от сорта на донъти (през жовота си не съм направил и един, дори от любопитство - просто ми се струва глупаво). Х-драйв колата се усеща по-мека (окачването е друго мисля), на ръба на сцеплението се чувства как се случват неща, които не зависят от теб и не са напълно предвидими (честно казано нямам много опит с awd, освен споменатия, така че проблема може и да е в мен). По-бавна е при равни други условия, по-склонна е да недозавива, почти невъзможно е да се накара да презавие. За мен тези неща я отдалечават от забавен спортен автомобил, а с желание за 400кс оставам с впечатление, че това е целта на автора.

И пак да се върна на темата n53 vs n54 - с 32к покупна цена и 15к за модификации, може да се купи първата срещната 335 за 27-8 (не знам колко са в момента) и с остатъка да се смени всеки един от проблемите агрегати. И ще останат пари! И ще кара мотор с потенциал 700+ коня на колела.

ПП: сега видях клипчето с 335 генерация и според мен звучи супер. Да не говорим, че такава генерация се намира почти без пари + външния вид :yes:


Само за окачването не съм много съгласен,че е меко - спрьмо стоков вариянт без Х е по-стегнато (ако е здраво)...има защо аморт на Х-а да са на цена на тези на М3.
За всичко останало съм съгласен,малко това с на ръба е относително,но аз не бих се пробвал сякаш с Х драйв да пробвам ръба колко е освен ако не съм 100% сигурен,знаейки как изхвърля неочаквано от завой ,за което мисля като теб,НО обикновен шофьор ще има по-висока скорост на излизане от колкото със задното само (така си мисля).
А иначе н54 сток над 700кс на колела вече малко се престара - НЯМА как да стане без да сменяш дюзи и друг чарколяк ,Който няма да е 100лв ,то в тая кола незнам даима такова въобще де ама нали
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Моето е92 330хи

Мнение от nero_ » 18 Юли 2016, 14:52

Gqbriel написа:
Само за окачването не съм много съгласен,че е меко - спрьмо стоков вариянт без Х е по-стегнато (ако е здраво)...има защо аморт на Х-а да са на цена на тези на М3.
За всичко останало съм съгласен,малко това с на ръба е относително,но аз не бих се пробвал сякаш с Х драйв да пробвам ръба колко е освен ако не съм 100% сигурен,знаейки как изхвърля неочаквано от завой ,за което мисля като теб,НО обикновен шофьор ще има по-висока скорост на излизане от колкото със задното само (така си мисля).
А иначе н54 сток над 700кс на колела вече малко се престара - НЯМА как да стане без да сменяш дюзи и друг чарколяк ,Който няма да е 100лв ,то в тая кола незнам даима такова въобще де ама нали


Беше на приятел колата и не гарантирам за здравето на окачването, така че съм склонен да се съглася, че няма разлика. За по-високата скорост на излизането също бих се съгласил. Мен довода ми беше по-скоро, че в единия случай излизаш с усмивка (или с ужас - зависи от възможностите :mhihi: ) от завоя и леко ускорен пулс, което за мен е удоволствието. За 700-те коня не случайно използвах "потенциал" - говоря за основните карантии и блока. При такъв екстремен тунинг естествено периферията се подменя на 90% и цените са 4-цифрени. Евтините и прости ъпгрейди приключват на около 400-420 на колела.

Следваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook