Модификация на термостат BMW E90 320i N46
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: Модификация на термостат BMW E90 320i N46
слагай друг термостат.Аз откакто махнах оригиналния съм много доволен.Жеги,напъване все около 90 градуса стои : 88,90,92
Даже и към морето в едни задръствания 1 час повече от 92 не вдигна.
А за тръбата дето изскочи беше голям зор да я сложим.Много ама много горещо.Станахме като нестинарки .
После няма наливане на антифриз.Само да се опитаме нещо да нелеем то пука и хвърчи навънка.Другия проблем беше,че не е хубаво много студено да се налива изведнъж ама нямахме време да затопляме на двигателя антифриза.Чудо беше направо.Малко по малко наляхме и запалихме да се превърта антифриза обаче то постоянно набиваше въздух от завирането и правеше тапи.Постепенно се изчисти всичко и заработи нормално и температурата се закова на 105 градуса.Оттогава той я кара много време.Питах го дали има симптоми на духнала гарнитура.Никакви проблеми.Няма загряване,няма загуба на антифриз,няма надуване,бълбукане от парното.Работи перфектно.И то това не наблюдения от ден два.
Затова в тъмното ремонти не правете и не бързайте като правите ремонти.
Даже и към морето в едни задръствания 1 час повече от 92 не вдигна.
А за тръбата дето изскочи беше голям зор да я сложим.Много ама много горещо.Станахме като нестинарки .
После няма наливане на антифриз.Само да се опитаме нещо да нелеем то пука и хвърчи навънка.Другия проблем беше,че не е хубаво много студено да се налива изведнъж ама нямахме време да затопляме на двигателя антифриза.Чудо беше направо.Малко по малко наляхме и запалихме да се превърта антифриза обаче то постоянно набиваше въздух от завирането и правеше тапи.Постепенно се изчисти всичко и заработи нормално и температурата се закова на 105 градуса.Оттогава той я кара много време.Питах го дали има симптоми на духнала гарнитура.Никакви проблеми.Няма загряване,няма загуба на антифриз,няма надуване,бълбукане от парното.Работи перфектно.И то това не наблюдения от ден два.
Затова в тъмното ремонти не правете и не бързайте като правите ремонти.
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 161
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Модификация на термостат BMW E90 320i N46
В тоя ред на мисли това добре ли е? Държи от 65 до 87 макс или да го сменявам? Също къде точно се намира големия термостат и къде малкия? Мисля, че малкия е отговорен за температурата, но незнам къде се намира. Днес установих, че духа почти студено от парното след около 30 минути градско каране.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Модификация на термостат BMW E90 320i N46
На тези с електрически управляема водна помпа защо изобщо са слагали термостат? След като могат да и променят дебита (и го правят),термостата става излишен! Когато е студена я спират,циркулация няма и готово! Като започне да загрява,започва и управлението и лека-полека и готово!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Модификация на термостат BMW E90 320i N46
Защото температурата около горивната камера е една, в другия край на цилиндъра друга и просто няма как да се получи приравняване без постоянна циркулация.ildivvy написа:На тези с електрически управляема водна помпа защо изобщо са слагали термостат? След като могат да и променят дебита (и го правят),термостата става излишен! Когато е студена я спират,циркулация няма и готово! Като започне да загрява,започва и управлението и лека-полека и готово!
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
- walchoos
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 2.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: олд скуул карс
- Мечтае да кара: някви 3-ки
Re: Модификация на термостат BMW E90 320i N46
Колеги, да не отварям друга тема искам да попитам за N52B25 двигателя какво ще трябва да сменя за да смъкна работната температура на двигателя? Ако може конкретен сетъп изпробван и да няма много преправяне. В момента достига около 105 градуса. Нямам никакви проблеми в момента, но искам да предотвратя бъдещи евентуални такива.
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Модификация на термостат BMW E90 320i N46
walchoos написа:Колеги, да не отварям друга тема искам да попитам за N52B25 двигателя какво ще трябва да сменя за да смъкна работната температура на двигателя? Ако може конкретен сетъп изпробван и да няма много преправяне. В момента достига около 105 градуса. Нямам никакви проблеми в момента, но искам да предотвратя бъдещи евентуални такива.
При този двигател, има електронна помпа, смяна на термостата с друг на по-ниска температура няма да доведе до нищо добро, защото ECU-то ще търси по записаната си карта нужната температура и ще задава на помпата да я постигне и съответно тя ще започне да върти по-бързо, съответно ще се товари повече. От това ще последва най-малкото, по-честото претоварване на помпата и вероятно и по-бързото и износване/повреждане. Ако изобщо има начин да се промени температурата в различните режими на работа на двигателя, то това може да стане само с ремапваме на ECU-то, тоест подмяна на картите за температура. Не се наемам, да кажа, за тези сложни двигатели, какво може да доведе това, да работи на по-ниска температура...
BMW 325i M3 look.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Модификация на термостат BMW E90 320i N46
А всъщност ще се случи точно обратното, колега. Замисли се, когато сложиш по-хладен термостат помпата ще върти на по-ниски обороти и ще и удължиш живота Цялостно, разпръснато във времето, тоест в повечето работни режими мотора точно ще се охлади, както и е правено по света вече доста. Отделен е въпроса, че ако ще се прави, по-добрия вариант си е флаш, с което няма да споря.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани