е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- oem
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 15.12.2010
- Местоположение: Горна Оряховица
- Пол: Мъж
- Кара: на кафе и цигари цял ден
- Мечтае да кара: Нещо с V10
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
The_One1 написа:Сега значи моя дебитомер като дава малко по високи стойности е за смяна ..така ли да направя. Като цяло нямам оплаквания
Не. Високите стойности може да се дължат на блокирал егр. А след софтуерно/механично затапване стойностите скачат винаги и това е нормално.
Skype: oemotorsport
- The_One1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 29.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320d 177hp
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
oem написа:The_One1 написа:Сега значи моя дебитомер като дава малко по високи стойности е за смяна ..така ли да направя. Като цяло нямам оплаквания
Не. Високите стойности може да се дължат на блокирал егр. А след софтуерно/механично затапване стойностите скачат винаги и това е нормално.
Мерси колега..още не съм го затапил егр-а..утре сигурно ,ще направя тази процедура . И ще пусна една диагностика
- hus0
- младши ентусиаст
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Колеги 3 литровите дизели М57 дали ще пушат доста след ремап и махане на дпф филтър. Аз мисля да правя точно това но дали ще пуши доста имате ли наблюдения? И тое егр клапан след софтуерното му спиране задължително ли трябва да се затапи.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
hus0 написа:Колеги 3 литровите дизели М57 дали ще пушат доста след ремап и махане на дпф филтър. Аз мисля да правя точно това но дали ще пуши доста имате ли наблюдения? И тое егр клапан след софтуерното му спиране задължително ли трябва да се затапи.
Това с НЕпушенето след ремап е една градска легенда, винаги ще пуши повече освен ако не е много лек мапа. Като бутнеш кик ще вдигаш облак - неизбежно е, детонациите са по-силни заради повечето въздух и гориво и това води до повече пушек
- hus0
- младши ентусиаст
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Това че леко ще пропуши то е ясно но въпросът е на кик да не направиш димна завеса зад себе си като някой голф.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Зависи от мапера
- hus0
- младши ентусиаст
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Зависи от мапа, моя е лек и на кик едвам пропушва, но и не върви като добре ремапната и леко по-пушеща 320-ка, та е компромис и въпрос на настройки, ако надува и не пуска повече гориво от необходимото, няма да пуши
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Мойта 330-ка, след махане на ДПФ, почна да пуши едно такова бледо сивкаво и мирише на урод... Казаха ми дюзи и изтръпнах, да ама ги гледахме на стенд и нищо им няма дюзите са перфектни (колата е на реални 140к), след това ми казаха турбо... По принцип нямам проблеми с турбото, добре си надува и не ми се иска да го отварям, просто защото някой майстор гадае какво може да е и дай да почнем да отмятаме едно по едно... Въобще не съм доволен след махане на дпф, да може би колата се отпуши малко ама сега не мога да си отворя прозореца като спра на светофар, не мога да я държа запалена, защото трови живота на хората около мен и още куп моменти в които откровено си ме е срам от нея... Сега сериозно обмислям да търся втора ръка ДПФ (около 500), да го дам да го изчистят цялостно и обратно в колата, че това не се издържа
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Кажете ми честно, като видите някое дизелче пред вас на светофара и ви направи всичко отзад сажди, да си лягат кокошките, приятно ли ви е?
Голям кеф, да си изхвърлиш катове и ремапнеш тунджата и отзад да е като 30г ЗИЛ
Голям кеф, да си изхвърлиш катове и ремапнеш тунджата и отзад да е като 30г ЗИЛ
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
b00st написа:Кажете ми честно, като видите някое дизелче пред вас на светофара и ви направи всичко отзад сажди, да си лягат кокошките, приятно ли ви е?
Голям кеф, да си изхвърлиш катове и ремапнеш тунджата и отзад да е като 30г ЗИЛ
Еми това основно са ВАГ дизелчета. Рядко съм виждал такива БМВ-та. Вчера измих колата на автомивка, дори се заиграх с ауспуха, направо светна. Днес след 70 км го гледам, все още не е напълно почернял, та много си зависи кой как ти е пипнал колата
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
b00st написа:Кажете ми честно, като видите някое дизелче пред вас на светофара и ви направи всичко отзад сажди, да си лягат кокошките, приятно ли ви е?
Голям кеф, да си изхвърлиш катове и ремапнеш тунджата и отзад да е като 30г ЗИЛ
Стига, че тия новите дизели пушат по малко от бензинова
С тия масларници дето ги карате незнам как не те е срам да го напишеш
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
def1nity написа:Мойта 330-ка, след махане на ДПФ, почна да пуши едно такова бледо сивкаво и мирише на урод... Казаха ми дюзи и изтръпнах, да ама ги гледахме на стенд и нищо им няма дюзите са перфектни (колата е на реални 140к), след това ми казаха турбо... По принцип нямам проблеми с турбото, добре си надува и не ми се иска да го отварям, просто защото някой майстор гадае какво може да е и дай да почнем да отмятаме едно по едно... Въобще не съм доволен след махане на дпф, да може би колата се отпуши малко ама сега не мога да си отворя прозореца като спра на светофар, не мога да я държа запалена, защото трови живота на хората около мен и още куп моменти в които откровено си ме е срам от нея... Сега сериозно обмислям да търся втора ръка ДПФ (около 500), да го дам да го изчистят цялостно и обратно в колата, че това не се издържа
Колега а ти софтуерно изключи ли го като го махна тоя ДПФ?
Ма и да не си го изключил би трябвало да пуши само когато прави регенерация.
Аз моя като го махнах карах двайсетина километра преди да го изключат и не ми е пушила изобщо.
След софтуерната намеса, вече няма причина да ти пуши, освен ако нямаш нещо повредено по колата.
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Темата не я следя често ама като чета хора, които карат бензини дето харчат по литър мАсло на 5-6к км и хора, които си карат дизелите без ремап и изказват крайно мнения все едно знаят как е "със и без" направо се дразна... Ето линк от моята кола на диното след последни настроики. http://dox.bg/files/dw?a=ec448fd3d9 Колата я пържат на 4 и 5 и 6 до прекъсвач пък грам дим не изпушва. Само да кажа на колегата, който също се оплаква след ремапа за миризмата, на първия тест и моята миришеше на едно място като работеше, след вторите настроики и на третите естествено, колата нито пуши, нито мирише при работа на едно място. Не обвинявайте себе си и колите, ако сте недоволни от резултата, а потърсете мапера да си я донастой и оправи, както вие искате.
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
vld написа:Колега а ти софтуерно изключи ли го като го махна тоя ДПФ?
Ма и да не си го изключил би трябвало да пуши само когато прави регенерация.
Аз моя като го махнах карах двайсетина километра преди да го изключат и не ми е пушила изобщо.
След софтуерната намеса, вече няма причина да ти пуши, освен ако нямаш нещо повредено по колата.
Разбира се, че го изключиха и софтуерно. По принцип колата беше за махане на ДПФ + ремапване, но поради проблеми с торк конвертора, мапа отказаха да ми го сложат преди да си оправя кутията. Тръгнах си по живо по здраво като по думи на мапера, са направили DPF OFF единствено. Искам само да вметна, че не става въпрос за някакви черни облаци дим а за сивкав пушек на място. В движение няма проблем, при яко настъпване са ми казвали че лекичко изпушва пак сиво, но за малко и не е константно. За момента съм в режим на изчакване тъй като нямам кой знае какви проблеми с кутията и я чакам да почне с магарийте преди да я вкарам за торк конвертор, пакети масла и там каквото още трябва.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани