N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
Здравейте,
ако някой има опит или знае нещо по темата да помага ,че почва да ми писва
Накратко,до преди седмица тези грешки не съм ги и виждал дори,на ГТП бях с перфектни стойности "според човека" за изгорели газове и вредни емисии и т.н ,дори се учуди на резултатите обачееее...
Последно свързвам грешката с гориво,заредих на Шел на околовръстното и се чудя дали не сгреших,дни след това се почна ,което е по-интересно основно когато карам спокойно и около 70-90км ч и светва чек-а и грешките са ето тези двете.
29F4 (P0420) - Catalyst System Effeciency Below Threshold (Bank 1)
29F5 (P0430) - Catalyst System Effeciency Below Threshold (Bank 2)
Не пише дали са сензори ,ламбди и т.н няма заложени стойности в които трябва да са показанията(търсех по доста форуми и май наистина няма)..та от къде да почвам,нямам неравномерна работа на мотора,не усещам разлика като светнат и когато не светят..
Да чистя датчиците ли,да сложа 100октана с добавка и да я пришпоря..някой идеи?
ако някой има опит или знае нещо по темата да помага ,че почва да ми писва
Накратко,до преди седмица тези грешки не съм ги и виждал дори,на ГТП бях с перфектни стойности "според човека" за изгорели газове и вредни емисии и т.н ,дори се учуди на резултатите обачееее...
Последно свързвам грешката с гориво,заредих на Шел на околовръстното и се чудя дали не сгреших,дни след това се почна ,което е по-интересно основно когато карам спокойно и около 70-90км ч и светва чек-а и грешките са ето тези двете.
29F4 (P0420) - Catalyst System Effeciency Below Threshold (Bank 1)
29F5 (P0430) - Catalyst System Effeciency Below Threshold (Bank 2)
Не пише дали са сензори ,ламбди и т.н няма заложени стойности в които трябва да са показанията(търсех по доста форуми и май наистина няма)..та от къде да почвам,нямам неравномерна работа на мотора,не усещам разлика като светнат и когато не светят..
Да чистя датчиците ли,да сложа 100октана с добавка и да я пришпоря..някой идеи?
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
Според мен, от моя опит с N52B25, са заминали катализаторите. И аз се надявах да са сондите, но в бмв бяха категорични, че ако е сонда си пише, че е сонда, като е катализатор си пише, че е катализатор. Смених катализаторите и всичко заспа.
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
Пробвай с добавка и няма нужда да я пържиш. Щом и на двата катализатора дава грешка отведнъж, малко вероятно да са дюзи и катализатори или датчици. По-скоро смуче въздух или горивото.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
expl0de написа:Пробвай с добавка и няма нужда да я пържиш. Щом и на двата катализатора дава грешка отведнъж, малко вероятно да са дюзи и катализатори или датчици. По-скоро смуче въздух или горивото.
Добавка - препоръка какво да гледам?
kondov написа:Според мен, от моя опит с N52B25, са заминали катализаторите. И аз се надявах да са сондите, но в бмв бяха категорични, че ако е сонда си пише, че е сонда, като е катализатор си пише, че е катализатор. Смених катализаторите и всичко заспа.
Ако очакваш от БМВ да ти сменят най-евтиното или да ти кажат,това може да се оправи ей така за по-малко пари - забрави го това,аз лично имам големи съмнения към компетентността или по-скоро ,към начина им на работа,не заради друго а това,което им се дава наставление..
Наскоро видях как на колега и то в Германия му казали (дали са му лист),че трябва да се сменят всички пиропатрони преди да разберат къде е проблема а на диагностика излиза тази на подглавника - такива експертизи не мерси
А по върпоса с катализаторите - пари за това няма да дам със сигурност...по-добре да ги разкарам АКО мога...но за тая смотана държава пари да пазя въздуха ,определено не бих дал освен ако не е единствено решение и не би се отразило на колата,ти твоите от къде ги поръча ?
Отделно защо светва на определена скорост а не като я карам динамично...ще я гледам кво става явно още
Мерси
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
Gqbriel написа:expl0de написа:Пробвай с добавка и няма нужда да я пържиш. Щом и на двата катализатора дава грешка отведнъж, малко вероятно да са дюзи и катализатори или датчици. По-скоро смуче въздух или горивото.
Добавка - препоръка какво да гледам?kondov написа:Според мен, от моя опит с N52B25, са заминали катализаторите. И аз се надявах да са сондите, но в бмв бяха категорични, че ако е сонда си пише, че е сонда, като е катализатор си пише, че е катализатор. Смених катализаторите и всичко заспа.
Ако очакваш от БМВ да ти сменят най-евтиното или да ти кажат,това може да се оправи ей така за по-малко пари - забрави го това,аз лично имам големи съмнения към компетентността или по-скоро ,към начина им на работа,не заради друго а това,което им се дава наставление..
Наскоро видях как на колега и то в Германия му казали (дали са му лист),че трябва да се сменят всички пиропатрони преди да разберат къде е проблема а на диагностика излиза тази на подглавника - такива експертизи не мерси
А по върпоса с катализаторите - пари за това няма да дам със сигурност...по-добре да ги разкарам АКО мога...но за тая смотана държава пари да пазя въздуха ,определено не бих дал освен ако не е единствено решение и не би се отразило на колата,ти твоите от къде ги поръча ?
Отделно защо светва на определена скорост а не като я карам динамично...ще я гледам кво става явно още
Мерси
Кой е казал, че съм ги сменил в бмв. Там бях само на диагностика. Поръчах си катализаторите от САЩ, използвани, на 30000 мили за 200$ и ми ги смениха в квартала, нищо сложно. По-добре така вместо да се мъча после с втория ред сонди, да ги лъжа или софтуерно да се изключат. Въпрос на избор като цяло.
Грешките ти светват така, защото така е заложено, при установен режим на работа. И на други мои коли е било така, не само на бмв-то.
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
Пробвай такава за почистване на инжектори. Аз съм слагал на моята на стп от омв и никакви кодове не ми излезнаха. И в интерес на истината едната ми дюза даваше леко отклонение, а сега всички са ми на 0.00... също може да дозаредиш премиум бензин от друга бензиностанция. Като гледам в щатите се оплакват от такива кодове на коли на 1к мили след зареждане на кофти бензин.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
expl0de написа:Пробвай такава за почистване на инжектори. Аз съм слагал на моята на стп от омв и никакви кодове не ми излезнаха. И в интерес на истината едната ми дюза даваше леко отклонение, а сега всички са ми на 0.00... също може да дозаредиш премиум бензин от друга бензиностанция. Като гледам в щатите се оплакват от такива кодове на коли на 1к мили след зареждане на кофти бензин.
Ами уж гледах стойностите на дюзите не видях нещо в червено и т.н но края на седмица,да изхабя това което имам и зареждам висок октан и добавка,предполагам ще взема на bardahl нещо..да и аз гледах ,че на 6к същото получават таква грешки..дано не се стига до търсене на КАТ че с тоя Х ще ми се стори голям филм
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Gonke
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E46 and E30
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
Най-лесното е да намериш някой човек който се занимава с ремап , прави компа да не търси сондите след катализатора и си свиркаш
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
Gonke написа:Най-лесното е да намериш някой човек който се занимава с ремап , прави компа да не търси сондите след катализатора и си свиркаш
Tова са преди катализатора едва ли е толкова лесно като на М54 да върнеш на Евро 2 иначе да си го направя..
Мотора е по-рядък от м54 и не съм чувал отзиви за ремап ,което аз лично бих се навил само на 4х4 Дино...общо взето за ремап,ще дам пари като за сонди (ако са те)...и то за единия чек..няма да усетя кой знае колко разлика..
Не ме притеснява,чека, а ако не работи правилно (смуче въздух,впръсква повече гориво) мотора..
Ето такива са грешките,с разлика че съм 30 000км надолу от тези на снимката ..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
И при мене ги беше записало тия двете, чека не беше светнал. Ресетнах адаптациите и за 200км не е дало нищо все още с изцеждания до 6к rpm. Но се обадих на моя майстор, който ми каза, че най-вероятно сгъват цирка и заминават щом даде грешката.
Ето как ги лекуват в щатите:
http://i197.photobucket.com/albums/aa22 ... 3c0d0c.jpg
http://i197.photobucket.com/albums/aa22 ... adb4c4.jpg
http://i197.photobucket.com/albums/aa22 ... d4697a.jpg
http://i197.photobucket.com/albums/aa22 ... 5a0d8c.jpg
Споделя човека, че има осезаемо подобрение как наема мотора в ниските средните и високите. Чудя се обаче как може да се залъже втората ламбда и дали само пали чека, ако няма симулатор или се бърка и сместа.
Ето как ги лекуват в щатите:
http://i197.photobucket.com/albums/aa22 ... 3c0d0c.jpg
http://i197.photobucket.com/albums/aa22 ... adb4c4.jpg
http://i197.photobucket.com/albums/aa22 ... d4697a.jpg
http://i197.photobucket.com/albums/aa22 ... 5a0d8c.jpg
Споделя човека, че има осезаемо подобрение как наема мотора в ниските средните и високите. Чудя се обаче как може да се залъже втората ламбда и дали само пали чека, ако няма симулатор или се бърка и сместа.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
b00st написа:И при мене ги беше записало тия двете, чека не беше светнал. Ресетнах адаптациите и за 200км не е дало нищо все още с изцеждания до 6к rpm. Но се обадих на моя майстор, който ми каза, че най-вероятно сгъват цирка и заминават щом даде грешката.
Ето как ги лекуват в щатите:
http://i197.photobucket.com/albums/aa22 ... 3c0d0c.jpg
http://i197.photobucket.com/albums/aa22 ... adb4c4.jpg
http://i197.photobucket.com/albums/aa22 ... d4697a.jpg
http://i197.photobucket.com/albums/aa22 ... 5a0d8c.jpg
Споделя човека, че има осезаемо подобрение как наема мотора в ниските средните и високите. Чудя се обаче как може да се залъже втората ламбда и дали само пали чека, ако няма симулатор или се бърка и сместа.
Ами ресетнах всичко,вече над 1200 км няма проблеми,но изгърмях всичкия скапан бензин на Шел,сложих добавка на Бардал + 25лтр 100октана ,изгърмях ги за 2 дни в града с хубаво антискане в малките часове на деня,за да няма трафик и от тогава не зареждам на същото място и нямам проблем..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
Записвам се да следя темата, че и на мен ми записва грешка за катализатора!
Аз мисля при ремапа, ако може да го отпиша последния (при мен записва за втория/те, тези, които са долу под колата)
Аз мисля при ремапа, ако може да го отпиша последния (при мен записва за втория/те, тези, които са долу под колата)
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
Вторите катализатори имат ли ги европейските? Че като гледах в bmw fans не показва никакви катализатори на схемата с генерацията? Аз с удоволствие бих ги разкарал. То и основните, но там е по-сложно.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
b00st написа:Вторите катализатори имат ли ги европейските? Че като гледах в bmw fans не показва никакви катализатори на схемата с генерацията? Аз с удоволствие бих ги разкарал. То и основните, но там е по-сложно.
N53 имат втори КАТ,ние имаме заглушител само...
Bexim - къде зарежда последно?
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
Gqbriel написа:Bexim - къде зарежда последно?
Аз зареждам само на Ром-еца, ама тази грешка си я имам още откакто си купих колата - на първия оглед си я изкара и знам, че трябва да се намесвам, ама всяко нещо с времето си
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани