N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
Bexim написа:Gqbriel написа:Bexim - къде зарежда последно?
Аз зареждам само на Ром-еца, ама тази грешка си я имам още откакто си купих колата - на първия оглед си я изкара и знам, че трябва да се намесвам, ама всяко нещо с времето си
Ресетни адаптациите АКО не си го правил сипи му малко добавка 6в1 на Бардал около 25лтр 100оката и раздай малко газ...
а можеш ли да пуснеш грешката
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
Аааа, тука малко се изгубих.. Аз тъкмо проходих на ИСТА да си видя грешката, ама все още не съм напреднал толкова
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
Bexim написа:Аааа, тука малко се изгубих.. Аз тъкмо проходих на ИСТА да си видя грешката, ама все още не съм напреднал толкова
В понеделник се връщам в СФ ако искаш може да се чуем да разгледаме какво що
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
От инпа се чистят много лесно, влез в DME, F8 и има reset all adaptations.
- armagedon01
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
Здравейте, колеги има ли някакво развитие с проблема и след изтриване на адаптациите и добавка появвявали ли са се тези грешки!?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
armagedon01 написа:Здравейте, колеги има ли някакво развитие с проблема и след изтриване на адаптациите и добавка появвявали ли са се тези грешки!?
Мнооого дълго време не бяха,наскоро пак почнаха - аз подозирам леко свещи и бубини..смених 2 нови бубини и скоро след зимата,6 свещи и още 4 бубини...но откатко пуснах темата съм имал 2-3 пъти грешката...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
Gqbriel написа:armagedon01 написа:Здравейте, колеги има ли някакво развитие с проблема и след изтриване на адаптациите и добавка появвявали ли са се тези грешки!?
Мнооого дълго време не бяха,наскоро пак почнаха - аз подозирам леко свещи и бубини..смених 2 нови бубини и скоро след зимата,6 свещи и още 4 бубини...но откатко пуснах темата съм имал 2-3 пъти грешката...
Катализаторите са се предали. Няма как да е от сонди, шанса да се предадът и 2те едновременно е минимален, а и лесно можеш да видиш дали работят с диагностика(говоря за тези след кат-а). Като цяло запушени или неработещи катализатори не подлежат на "чистене" с никакви добавки. По скоро спомагат за по добро изгаряне и от там по ниски вредни емисии. Най-евтиния вариант е да си караш с грешката, тя не се отразява на работата на мотора, а да плаши германците за нови катализатори
ПП: Продават едни залъгалки за ламбда сонди с които се отдръпва самата сонда от пътя на газовете да си мисли, че работи катализатора, предполагам ще свършат работа.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
bioz написа:Gqbriel написа:armagedon01 написа:Здравейте, колеги има ли някакво развитие с проблема и след изтриване на адаптациите и добавка появвявали ли са се тези грешки!?
Мнооого дълго време не бяха,наскоро пак почнаха - аз подозирам леко свещи и бубини..смених 2 нови бубини и скоро след зимата,6 свещи и още 4 бубини...но откатко пуснах темата съм имал 2-3 пъти грешката...
Катализаторите са се предали. Няма как да е от сонди, шанса да се предадът и 2те едновременно е минимален, а и лесно можеш да видиш дали работят с диагностика(говоря за тези след кат-а). Като цяло запушени или неработещи катализатори не подлежат на "чистене" с никакви добавки. По скоро спомагат за по добро изгаряне и от там по ниски вредни емисии. Най-евтиния вариант е да си караш с грешката, тя не се отразява на работата на мотора, а да плаши германците за нови катализатори
ПП: Продават едни залъгалки за ламбда сонди с които се отдръпва самата сонда от пътя на газовете да си мисли, че работи катализатора, предполагам ще свършат работа.
Абе вчера я гледах,днес пак ми светна ,но май ми изписа грешка за ламбда на bank 2 ...тоест 4-6 цилиндър по спомен.Незнам дали са заминали..но няма да ме учуди,но защо светва от време на време не ми е ясно...мноого дълго време нямаше никакви проблеми,последната седмица 2 пъти едн път при постоянна 70км другия път при 120км/ч
Тези залъгалки,от де?
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
що не минеш на колектори на спуперспринт, който са без катализатори.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
Nukem написа:що не минеш на колектори на спуперспринт, който са без катализатори.
Без катализатори най-вероятно пак ще трябат залъгалки. Тука в олкс-а излизат от време на време ама кви са тия цени дето слагат тука не знам. В амазона ги раздават по 6 долара
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
Суперспринта е с преместени отвори за сондите, точно отдръпнати са и не дава CEL. Не знам дали има такива в комплекта, но аз бих пробвал, принципно няма да се отрази на работата на мотора дори и да светне лампата.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
Nukem написа:що не минеш на колектори на спуперспринт, който са без катализатори.
Защото хич не са евтини,най-много да разкарам КАТ някой ден
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
Тук да напиша понеже темата излиза при сърч, а на някой може да му е полезно. Не се подвеждайте, че катализаторите или ламбдите са задължително проблемни, както четох на много места, след като изскочи тази грешка. Грешката изчезна при мен след смяна на масления сепаратор или капака по-точно при N52K, понеже е интегриран в него, а не отделен и подмяна на гумичките на клапаните и всички гарнитури. Преди чистих и след 100км светваше, понякога изгасваше от само себе си и пак светваше на магистралата. А катализаторите ги гледахме в Крафт и се оказаха като нови, вътре бяха бели питите, така че проверявайте преди да започнете със смяната на части, ако има прекомерен разход на масло е много възможно да е от някой от тези неща и системно светване на чека и тази грешка в ИНПА, отделно от светвания от кофти бензин, защото и те може да са причина
Последна промяна b00st на 08 Авг 2017, 21:21, променена общо 1 път
- FE LIPE
- младши ентусиаст
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
Значи решението за премахване на появяването на тази грешка е смяна гумички на клапани и на масления сепаратор?Ориентировъчно в Пловдив дали може да я свърши някой тази работа и цена горе-долу?
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: N52 грешки 29F5, 29F4 Catalyst System Effeciency
FE LIPE написа:Значи решението за премахване на появяването на тази грешка е смяна гумички на клапани и на масления сепаратор?Ориентировъчно в Пловдив дали може да я свърши някой тази работа и цена горе-долу?
При N46 със сигурност най-вероятно ще решиш проблема и смяната е много по-лесна без да се маха главата. Всеки сервиз, където се занимават с тия коли най-вероятно вече са го правили.
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани