Минимален доход за поддръжка на е90 330xd

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd

Мнение от Alexi » 22 Ное 2016, 22:45

ем аз закво го продадох и си търся бмв сега :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8324
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd

Мнение от vicho » 23 Ное 2016, 13:41

Alexi написа:ем аз закво го продадох и си търся бмв сега :mhihi:


нямах търпение да си дойдеш... :mhihi:

да смятаме ли за 100к км - 7к лева ремонти, не е зле :idea: :wave:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd

Мнение от Alexi » 23 Ное 2016, 18:15

не си ме разбрал ,за 100к аз лично смених едни дискове с накладки и едни ремъци ,но колата ми беше от първи собственик и на малко км .. пиша цени за неща които съм проверявал колко струват и съм се изумявал щото 10г карах бмвта 2 различни за времето си са били сравнително нови 7-8 годишни коли и такива драми с цените не е имало ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd

Мнение от drago9205 » 25 Ное 2016, 12:01

Ами според мен е нормално. Реално производителите използват кажи речи едни исъщи технологии няма как частите да са различни. Маховикът е демпферен - дали е на форд дали е на шкода или на БМВ - все един исъщ и все се скапва. Същото кажи речи е и с неща като демпферна шайба, турбота, дюзи - рециклиране или нови са все на близки цени независимо от марката. Само че някои двигатели на БМВ далеч по-малко хвърлят турбо/дюзи от други марки (До колкото съм запознат хората изреваха от 2.0ТДИ на VAG, дето пука и глава). Нооо тва е вече субективно и си зависи и от подръжката преди това.

За справа на опел зафира 2004-та маховик и съединител е пак 1500-1800 :D
В контекста на твоята дилема, колега - щом си бил готов да поддържаш форд мондео на тез цени, значи няма да имаш проблем с 330, където цените са г/д същите (а мисля, че база за сравнение като автомобили няма)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd

Мнение от Alexi » 25 Ное 2016, 14:43

малко ОФФ: всеки казва че няма място за сравнение но не се е качвал на по новичък форд или опел с по големичък мотор .. другите производители не спят ,и те си усъвършенстват колите .. наскоро четох сравнение на опел инсигния с ц - класа проведено от ауто билд - никаква разлика в изработката и качеството на материалите ,леки забележки към работата на мотора 1.6т спрямо 1.8 компресор но пак са на кантар ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd

Мнение от Dextuar » 25 Ное 2016, 14:47

Това просто няма как да е вярно! Преди две седмици правих тест драйв на най-мощната дизелова инсигния - 2.0д 170 коня :mhihi: Уж някакво спортно изпълнение, а волата пласмасов на точки. Седалките спортни, ама все едно си седнал в ТИР, не можеш много, много да ги смъкнеш надолу. 10 годишната ми Е90-ка има повече екстри от кола 2016г за 80 бона...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8324
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd

Мнение от vicho » 25 Ное 2016, 14:52

Бате... и ние сме виждАл(е) и карАл(е) нови коли... Къде на роднини, къде на приятели...

Всичко сравнено с premium марките от същите години е покъртително... :dunno: специално Insignia e пропуснала цяла декада развитие. 19 цолови джанти на лека кола с тъпи гуми и безумен интериор и 160 коня трагичен дизел, много по-слаб от стоков M47D20TU

п.с. с младия колега сме писали по едно и също време за един и същ модел (тоя дет' имах допир е 2011)
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd

Мнение от drago9205 » 25 Ное 2016, 15:04

Съжалявам, че продължавам оф топика - но ауто билд отдавна не мисля, че са точният критерий за ревюта, по последен спомен славата им беше да правят изключително пристрастни ревюта.
Иначе колега, съжалявам, че така все едно ти се нахвърляме, аз лично нямам лоши чувства - имат хубави коли и другите марки, ноо не мисля, че тези 20-30 бона отгоре (ако говорим за нови коли) за БМВ, Ауди, Мерц са напразни пари само заради емблемата. Другото което е - една кола ако е нова винаги имаш усещането за стегнатост, както и че интериорът е в крак с времето. Но въпреки това като чели една е90-ка на 5-6 год (е90 понеже сме в тоя раздел) надали има нещо по-малко или по-слабо като страна от една нова шкода например. Даже напротив - изглежда по-добре, върви по-добре и.т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd

Мнение от Alexi » 25 Ное 2016, 16:01

масовите 2,0д обявени са точно като шкода октавия - без грам екстра .. много рядко изпадат читави екземпляри а и тоя проблем с веригата силно ограничава избора ( не е нещо с което искам да се занимавам лично аз )

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd

Мнение от vld » 26 Ное 2016, 16:14

А защо го приемаш толкова сериозно, на практика обслужването на веригата идва същото като да смениш ангренаж на някое фв или Шкода, в някои случаи и по евтино.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd

Мнение от Alexi » 26 Ное 2016, 16:55

не мисля че е същото .. първо за да стане както трябва се сменя кол. вал инак ще ти износи и новата верига преждевременно ,мотора се вади за цялата тая манипулация и струва доста над цената на ангренаж на масов автомобил

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd

Мнение от vld » 26 Ное 2016, 17:57

Ами 1200лв за всички масрафи, без коляновия вал, не е задължително да се сменя, той ако е бил проблемен да е скъсала още първите 100к км. Хич не са зле колиците, има коли на по 300-400к с оригиналния ангренаж, само тук понеже много се говори за проблема по форумите и хората излишно се филмират, реално процента на дефектиралите е малък. И нас обаче е голям, защото такива проблемни коли се взимат на без пари от Италия предимно и се оправят тук.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd

Мнение от drago9205 » 26 Ное 2016, 19:38

До колкото съм разпитвал в сервизчето където ходя (чисто от любопитство) - не е нужно да се сваля двигателя за смяна на веригата. За мен е и малко непонятно как така верига да се сменя... толкова ли пък да са калпави, тя трябва да е вечна, дето се вика... или поне 400-500 хил км да изкара.
:OT: ваг нали имат един 2.0тди (май вече за 2-ри път го споменавам :D), който пука глава и има един куп други проблеми... тааа в сравнение с него май веригата не е голяма работа :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd

Мнение от Taruno » 26 Ное 2016, 20:07

drago9205 написа:До колкото съм разпитвал в сервизчето където ходя (чисто от любопитство) - не е нужно да се сваля двигателя за смяна на веригата. За мен е и малко непонятно как така верига да се сменя... толкова ли пък да са калпави, тя трябва да е вечна, дето се вика... или поне 400-500 хил км да изкара.
:OT: ваг нали имат един 2.0тди (май вече за 2-ри път го споменавам :D), който пука глава и има един куп други проблеми... тааа в сравнение с него май веригата не е голяма работа :D


Какви са тези слухове всяка верига НЕ Е ВЕЧНА, а е консуматив -350к са пределни километри за всяка една верига след това караш с едно на ум. Относно ваденето на двигател - вади се, всеки който го прави без вадене не сменя всичко, а само долна. Отделно, че пак се разглобява половината кола отдолу.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd

Мнение от Alexi » 28 Ное 2016, 22:46

абе с веригата определено е засрано положението последните години ,някъде след 2006-7 .. и 3.0д страда ( макар и по малко ) . тъжното е ,че имаха "вечни" вериги при по старите си мотори

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook