Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- antonpau
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 27.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: димяща проходима катафалка
- Детайли за колата: now "08 e61 530xd
ex "07 е91 330xd
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
bai_ILIA написа:400лв масло на раздатката? Е как като събира 1л който струва 80лв? Това трябва да е с някакъв ремонт предполагам...
Ти ме замисли сериозно възможно е да бъркам сумата, защото със сигурност не е ремонтирано нещо по нея, сменяхме превантивно по съвет на майстора. Така сме старите хора, като не си записваме
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Току що си преглеждах таблицата, която си водя с разходите по колата - Ще е малко офтопик защото става дума за 318-ка (за 320-ка трябва да са г/д същите). Но въпреки това мисля, че е добра отправна точка за хората, които са се насочили и към по-различно от 330xd.
Справката е следната - 2 години собственост:
~4600 за обслужвания, гуми и ремонти (признавам, че някои бяха ненужни, та към 1000 лева можех да си спестя)
~4000 за административни разходи (регистрация, каско, ГО, данък, паркинг)
~1500 за разни ретрофити, ремап и подобни
Отделно е горивото разбира се.
Справката е следната - 2 години собственост:
~4600 за обслужвания, гуми и ремонти (признавам, че някои бяха ненужни, та към 1000 лева можех да си спестя)
~4000 за административни разходи (регистрация, каско, ГО, данък, паркинг)
~1500 за разни ретрофити, ремап и подобни
Отделно е горивото разбира се.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
3 месеца - 2,600 части и малко тунинг
смя-тай...
смя-тай...
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
antonpau написа:bai_ILIA написа:400лв масло на раздатката? Е как като събира 1л който струва 80лв? Това трябва да е с някакъв ремонт предполагам...
Ти ме замисли сериозно възможно е да бъркам сумата, защото със сигурност не е ремонтирано нещо по нея, сменяхме превантивно по съвет на майстора. Така сме старите хора, като не си записваме
Трябва да те замисли оригиналното масло е 80лв..та има няма са го сменили 3-4 пъти наведнъж или труда да отвориш една пробка инда налееш е има няма 300лв
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Един съвет към колегата пуснал първия пост.
По-добре е да не гледаш в чуждата паница. Живота и избора си е негов, акъл също не можеш да му налееш на сила. Ако му е непосилно да я поддържа скоро ще го разбере. А и това, че му знаеш заплатата не означава, че знаеш всичко за него. Може да има богати родители, може да има богато гадже, може да е спечелил от тотото, може да е получил наследство, множе много неща, но никога това не би било твоя работа да му гледаш в неговата чиния!
По-добре е да не гледаш в чуждата паница. Живота и избора си е негов, акъл също не можеш да му налееш на сила. Ако му е непосилно да я поддържа скоро ще го разбере. А и това, че му знаеш заплатата не означава, че знаеш всичко за него. Може да има богати родители, може да има богато гадже, може да е спечелил от тотото, може да е получил наследство, множе много неща, но никога това не би било твоя работа да му гледаш в неговата чиния!
BMW 325i M3 look.
- antonpau
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 27.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: димяща проходима катафалка
- Детайли за колата: now "08 e61 530xd
ex "07 е91 330xd
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Gqbriel написа:antonpau написа:bai_ILIA написа:400лв масло на раздатката? Е как като събира 1л който струва 80лв? Това трябва да е с някакъв ремонт предполагам...
Ти ме замисли сериозно възможно е да бъркам сумата, защото със сигурност не е ремонтирано нещо по нея, сменяхме превантивно по съвет на майстора. Така сме старите хора, като не си записваме
Трябва да те замисли оригиналното масло е 80лв..та има няма са го сменили 3-4 пъти наведнъж или труда да отвориш една пробка инда налееш е има няма 300лв
Sent from my iPhone using Tapatalk
Е със сигурност съм се объркал, защото ремонт на раздатката категорично не съм правил, щях да го запомня предвид ставката иначе сега и на петунията смених де що течности има - 100 кинта със смяната е специално за раздатката
- Airdust
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F32 420XD
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Infinity_bg написа:Един съвет към колегата пуснал първия пост.
По-добре е да не гледаш в чуждата паница. Живота и избора си е негов, акъл също не можеш да му налееш на сила. Ако му е непосилно да я поддържа скоро ще го разбере. А и това, че му знаеш заплатата не означава, че знаеш всичко за него. Може да има богати родители, може да има богато гадже, може да е спечелил от тотото, може да е получил наследство, множе много неща, но никога това не би било твоя работа да му гледаш в неговата чиния!
Колко точно и ясно казано, браво колега!
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Ами аз от точно 2 месеца съм горд собственик на 320д Е90 със вечното моторче M47D20 и до тук съм горе долу със 1.6к назад говорим за масла, филтри, накладки + датчиците им, реле, свещи и лентичката за въздушна възглавница на пасажерската седалка. Все пак колата е един път и доставя изключително удоволствие! (парите за горивото няма да ги пиша )
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
drock1 написа:Ами аз от точно 2 месеца съм горд собственик на 320д Е90 със вечното моторче M47D20 и до тук съм горе долу със 1.6к назад говорим за масла, филтри, накладки + датчиците им, реле, свещи и лентичката за въздушна възглавница на пасажерската седалка. Все пак колата е един път и доставя изключително удоволствие! (парите за горивото няма да ги пиша )
Ай стига вицове факта,че си сменил всичко това означава или че не си гледал колата като си я взимал или цената и е била ниска предвид тези неща..
Кое точно ти е 1600 (освен ако не са ОЕМ) ...
пс: то па едни пари за гориво,на кола с разход 5/100 извън града....и 7-8 в при тормоз ..недей да пишеш по-добре,че ще е огромна сумата
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Страшно удоволствие - 163 магарета дизеляк на 10-11 годиниdrock1 написа:Ами аз от точно 2 месеца съм горд собственик на 320д Е90 със вечното моторче M47D20 и до тук съм горе долу със 1.6к назад говорим за масла, филтри, накладки + датчиците им, реле, свещи и лентичката за въздушна възглавница на пасажерската седалка. Все пак колата е един път и доставя изключително удоволствие! (парите за горивото няма да ги пиша )
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Хейтъри оставете човека Ако идва от кола 60-80 коня ще му се струва като самолет. Всеки се радва според чергата си все пак. Аз след някакви месеци и 400 коня вече не ме впечатляват много ама (идвам от 140 -> 250 -> 306 -> 400+ коня, като при всяка имаше уау ефект, без миграцията 250 - 306, там ми се виждаше много подобно).
На мен "масла, филтри, накладки + датчиците им, реле, свещи и лентичката за въздушна възглавница на пасажерската седалка" не ми звучи като кой знае какво, та чак да не е гледал. Доста коли идват що годе ок, но с дискове и накладки пред смяна. Филтри и масла винаги съм предпочитал аз да си ги сменя като взема кола. Свещите също е добра идея. Другото е било кусури
Пък и както бях писал и в друга тема, то вече Ф30-ките не са толкова недостъпни, Е9х ще става все по масова и евтина за поддръжка (изключение правят 335 и М3 според мен)
На мен "масла, филтри, накладки + датчиците им, реле, свещи и лентичката за въздушна възглавница на пасажерската седалка" не ми звучи като кой знае какво, та чак да не е гледал. Доста коли идват що годе ок, но с дискове и накладки пред смяна. Филтри и масла винаги съм предпочитал аз да си ги сменя като взема кола. Свещите също е добра идея. Другото е било кусури
Пък и както бях писал и в друга тема, то вече Ф30-ките не са толкова недостъпни, Е9х ще става все по масова и евтина за поддръжка (изключение правят 335 и М3 според мен)
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Просто в тия пари има 1000лв. Труд.Gqbriel написа:drock1 написа:Ами аз от точно 2 месеца съм горд собственик на 320д Е90 със вечното моторче M47D20 и до тук съм горе долу със 1.6к назад говорим за масла, филтри, накладки + датчиците им, реле, свещи и лентичката за въздушна възглавница на пасажерската седалка. Все пак колата е един път и доставя изключително удоволствие! (парите за горивото няма да ги пиша )
Ай стига вицове факта,че си сменил всичко това означава или че не си гледал колата като си я взимал или цената и е била ниска предвид тези неща..
Кое точно ти е 1600 (освен ако не са ОЕМ) ...
пс: то па едни пари за гориво,на кола с разход 5/100 извън града....и 7-8 в при тормоз ..недей да пишеш по-добре,че ще е огромна сумата
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Rainbow написа:Хейтъри оставете човека Ако идва от кола 60-80 коня ще му се струва като самолет. Всеки се радва според чергата си все пак. Аз след някакви месеци и 400 коня вече не ме впечатляват много ама (идвам от 140 -> 250 -> 306 -> 400+ коня, като при всяка имаше уау ефект, без миграцията 250 - 306, там ми се виждаше много подобно).
На мен "масла, филтри, накладки + датчиците им, реле, свещи и лентичката за въздушна възглавница на пасажерската седалка" не ми звучи като кой знае какво, та чак да не е гледал. Доста коли идват що годе ок, но с дискове и накладки пред смяна. Филтри и масла винаги съм предпочитал аз да си ги сменя като взема кола. Свещите също е добра идея. Другото е било кусури
Пък и както бях писал и в друга тема, то вече Ф30-ките не са толкова недостъпни, Е9х ще става все по масова и евтина за поддръжка (изключение правят 335 и М3 според мен)
Кви хейтъри Ивак ,
Малко не на място идва ,да обясняваш колко били огромни разходите и пак питам 1600лв са пълни глупости (освен ако не са ОЕМ) за тези изброени части при 200лв за масла и филтри ,30лв за датчици,150лв за накладки ,200лв макс за дискове и 80лв макс за свещи - ние не ядем доматите с колците,пък последното с разхода направо рулира..да му напишем нашия какъв е и сигурно ще получи инфаркт..
Иначе за вървежи и т.н дори не ми се коментира - всеки си има различно мнение и аз си мислех,че 258кс са доволни ,докато не се качих на 335и и после разбрах,колко ми е спрял хавтомобила..но това е друга тема..тук е поддръжка на определен модел..то цялата тема е смешна ама нали,няколко мнения по-нагоре е истината с тази тема,която май е време за катинара...
Едни дават иляди левове ,за части,други карат като изоглави и не дават и стотинка...
А иначе определено си е недоглеждане ако сменяш накладки,датчици,релета,свещи и т.н - или просто не го пишеш,защото знаеш,че са за смяна...но пък пишеш и цената на колата,щото нали всички знаем ,че има разлика между обяви тип "топ топ топ,фул екстри " и обяви в които всичко изброено е видимо ,че е така..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
За парите съм съгласен, 1600 няма да е на Е92 М3 с ОЕМ части, същите неща
Но за вървежа е спрямо гледната точка, ако не си карал/не си се возил на по-мощна кола. Ти сам казваш, че преди да си видял 335-цата си мислел друго. Аз след като се возих на 550+ whp 335i, моята ми се струваше като счупена, спряла и т.н.
Иначе не са фатални разходи грам, особено ако са само тези. То само едни гуми летни + зимни са повече. Сложи каско и гараж, и си пак х2 над това за годината
За да не съм само офтопик, за мен една кола за да не ти е в тежест, повече от 10% от дохода ти на месец, макс, макс ако си фен 20% е изхвърляне. И аз мога да си взема М4 от магазина на лизинг, ама после няма да мога да пия 1 бира навън, ще треперя нещо да не стане с нея и няма да мога да я карам като служебна/на писта
За Е90 330xd едни 2к на месец заплата за София и ще си ОК сигурно, в провинцията и с 1400 може да си ОК с нея (стига да не е гроб, който да изпочупи всичко едно по едно ).
Но за вървежа е спрямо гледната точка, ако не си карал/не си се возил на по-мощна кола. Ти сам казваш, че преди да си видял 335-цата си мислел друго. Аз след като се возих на 550+ whp 335i, моята ми се струваше като счупена, спряла и т.н.
Иначе не са фатални разходи грам, особено ако са само тези. То само едни гуми летни + зимни са повече. Сложи каско и гараж, и си пак х2 над това за годината
За да не съм само офтопик, за мен една кола за да не ти е в тежест, повече от 10% от дохода ти на месец, макс, макс ако си фен 20% е изхвърляне. И аз мога да си взема М4 от магазина на лизинг, ама после няма да мога да пия 1 бира навън, ще треперя нещо да не стане с нея и няма да мога да я карам като служебна/на писта
За Е90 330xd едни 2к на месец заплата за София и ще си ОК сигурно, в провинцията и с 1400 може да си ОК с нея (стига да не е гроб, който да изпочупи всичко едно по едно ).
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани