Left dipped beam failure грешка на късите на ксенона
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Left dipped beam failure грешка на късите на ксенона
Като цяло свети една идея по-слабо(леко жълтее) и пали и гасне на произволни интервали. Има ли начин да се разбере къде точно е проблема с диагностика, защото имам проблем с връщането на оригиналните части? кабел/баласт/крушка
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Left dipped beam failure грешка на късите на ксенона
Колега аз имах същия проблем, смених крушките и двете и проблема изчезна...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Left dipped beam failure грешка на късите на ксенона
Еми изгаря ти куршката, какво толкова трябва да се диагностицира ?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Left dipped beam failure грешка на късите на ксенона
Може ли да се сложи по-бял ксенон след като заводския сдаде багажа? Засега нямам видими проблеми с ксенона, забелязвам само че когато го запаля е доста по-ярък отколкото като поработи няколко минути и така докато повторя процеса. Идеята ми е след време да сложа да кажем 6000к.
Re: Left dipped beam failure грешка на късите на ксенона
Аз вече не слагам нищо различно от това което са ми сложили в завода щом става въпрос за ел инсталации. Мога ли да разбера какви точно са крушките без да ги свалям за да си поръчам?
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Left dipped beam failure грешка на късите на ксенона
D1S 4000K са фабрично, Хела, Осрам, Филипс - избери си. Оригиналните няма да ти хареса колко струват
Този на теория трябва да е по бял (щото нали луминисцентните лампи са 6500К), но в реалността светлината тръгва към синьо и губиш осветеност на пътя. Особено на мокро. Ако търсиш шоурум ефект - друга тема.
dextuar написа:Може ли да се сложи по-бял ксенон след като заводския сдаде багажа? Засега нямам видими проблеми с ксенона, забелязвам само че когато го запаля е доста по-ярък отколкото като поработи няколко минути и така докато повторя процеса. Идеята ми е след време да сложа да кажем 6000к.
Този на теория трябва да е по бял (щото нали луминисцентните лампи са 6500К), но в реалността светлината тръгва към синьо и губиш осветеност на пътя. Особено на мокро. Ако търсиш шоурум ефект - друга тема.
Never mistake motion for action...
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Left dipped beam failure грешка на късите на ксенона
Leon написа:D1S 4000K са фабрично, Хела, Осрам, Филипс - избери си. Оригиналните няма да ти хареса колко струватdextuar написа:Може ли да се сложи по-бял ксенон след като заводския сдаде багажа? Засега нямам видими проблеми с ксенона, забелязвам само че когато го запаля е доста по-ярък отколкото като поработи няколко минути и така докато повторя процеса. Идеята ми е след време да сложа да кажем 6000к.
Този на теория трябва да е по бял (щото нали луминисцентните лампи са 6500К), но в реалността светлината тръгва към синьо и губиш осветеност на пътя. Особено на мокро. Ако търсиш шоурум ефект - друга тема.
Е искам и да виждам нещо
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Left dipped beam failure грешка на късите на ксенона
dextuar написа:Leon написа:D1S 4000K са фабрично, Хела, Осрам, Филипс - избери си. Оригиналните няма да ти хареса колко струватdextuar написа:Може ли да се сложи по-бял ксенон след като заводския сдаде багажа? Засега нямам видими проблеми с ксенона, забелязвам само че когато го запаля е доста по-ярък отколкото като поработи няколко минути и така докато повторя процеса. Идеята ми е след време да сложа да кажем 6000к.
Този на теория трябва да е по бял (щото нали луминисцентните лампи са 6500К), но в реалността светлината тръгва към синьо и губиш осветеност на пътя. Особено на мокро. Ако търсиш шоурум ефект - друга тема.
Е искам и да виждам нещо
Еми тогава отиваш на PHILIPS X-TREME VISION D1S 35W 4800K светят добре и не е точно жълто. Аз съм със такива и съм доволен, но не са много евтини за крушка
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Left dipped beam failure грешка на късите на ксенона
awful написа:dextuar написа:Leon написа:D1S 4000K са фабрично, Хела, Осрам, Филипс - избери си. Оригиналните няма да ти хареса колко струватdextuar написа:Може ли да се сложи по-бял ксенон след като заводския сдаде багажа? Засега нямам видими проблеми с ксенона, забелязвам само че когато го запаля е доста по-ярък отколкото като поработи няколко минути и така докато повторя процеса. Идеята ми е след време да сложа да кажем 6000к.
Този на теория трябва да е по бял (щото нали луминисцентните лампи са 6500К), но в реалността светлината тръгва към синьо и губиш осветеност на пътя. Особено на мокро. Ако търсиш шоурум ефект - друга тема.
Е искам и да виждам нещо
Еми тогава отиваш на PHILIPS X-TREME VISION D1S 35W 4800K светят добре и не е точно жълто. Аз съм със такива и съм доволен, но не са много евтини за крушка
Е в крайна сметка не ги сменяш всеки сезон, не мисля, че трябва да е такъв проблем, просто ми се искаше да са една идея по-силни и бели, е не като тия китайските ксенони на рефлектори де
Sent from my iPhone using Tapatalk
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани