E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Mоят е със същите стойности, в момента, но не записва 480А, поне засега.
Иначе , в истата има плаузабилити тест, който е точно за проверка на сензорите.
Иначе , в истата има плаузабилити тест, който е точно за проверка на сензорите.
- hus0
- младши ентусиаст
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Във Варна някой има ли я тая програма да ги проверим тези сензори и датчици. Мойте майстори имат само ма делфи програмата.
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
hus0 написа:Във Варна някой има ли я тая програма да ги проверим тези сензори и датчици. Мойте майстори имат само ма делфи програмата.
То Делфи -то също показва стойността в милибара, не както беше написал ти в милиатмосфери.
И не знам кво се чудиш, щом я записва перманентно търси решение .
Аз моя го чистих на автомивка, но после ми казаха, че най хубаво става като го напечеш с горелка.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
mad_presli е твоя човек във Варна, ако не в Добрич Илко иванов
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
- hus0
- младши ентусиаст
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Ще го потърся колегата да видим какво ще излезе ако не е някой сензор си заминава дпфа.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Satanism написа:Някой може ли да даде някакво логично предположение, защо иста не иска да ми изкара данни за налягането на празен ход?Пише run engine in idle и това е, колкото и време да седя там.Като кликна некс, отива на теста за 2000рпм.На него, както и на газ до долу, си изкарва данните без проблем.
Това ми е случва откакто се ремапнах и само веднъж успях да изкарам данните за празен ход.
Само за инфо, аз открих ключа от тая палатка.
На плаузабилити тест също не ми изкарва данни.Като го релоадна теста няколко пъти, накрая изкарва данните и тогава изкарва и в каунтърпрешър теста данни за налягането на място.Това, ако на някой му се случи нещо подобно, някога.
ИНаче аз моят го махам.....пак се е задръстил, на място в момента съм над 30мбара и с 480А отново.Днес отхвърча самият филтър, в четвъртък ще го гася софтуерно.Някой хубав ден може да си взема рецикле от е-бе-я....
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Надали, като видиш колко е готино само да се радваш на колата и забравиш за неприятния дрънчащ звук от борда през седмица....
Направо получавах обрив като ми светне...
Бих си карал с филтъра, ама ако е чисто нова колата, това на стара кола си е загубена кауза, една купчуна пари, за нищо.
И какво като спреш на светофара и някой гаден бус те напълни със сажди, кел файда че колата ти е евро4,5,6 все тая.
Направо получавах обрив като ми светне...
Бих си карал с филтъра, ама ако е чисто нова колата, това на стара кола си е загубена кауза, една купчуна пари, за нищо.
И какво като спреш на светофара и някой гаден бус те напълни със сажди, кел файда че колата ти е евро4,5,6 все тая.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Махнах го...цялата работа ми излезе 170лв. Разходът падна осезаемо и колата тръгна доста, особено в ниските обороти.Но пък започна да мирише лекичко на нафта, от време на време, когато колата е на място и с отворени прозорци.Предполагам срещу това няма лек.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
няма пълно щастие - мирише си на Икарус
"Чемодан, вокзал, Москва"
- hus0
- младши ентусиаст
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Моя дпф май се поотпуши. Миналата седмица изтрих грешката и след няколко дена на каране го закачихме пак и не изкара грешка 480а. Навъртях сигорно към 1500км предимно извънградско с авио дизел от еко. Колата сякаш и по добре върви сега.
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
След време няма да ти прави впечатление,а и плюса като ти се вре някой в задната броня слагам 5та или 6та да падна под 1500 оборота 2 3 кика да метне черни кълбета отзад и почват да пазят дистанция
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
При мен няма кълбета, даже въобще не пуши, за моя изненада....но май или не е заварен добре след корменето, някъде отдолу и изпуска през заварката, самият ДПФ, или не е снаден добре с последващите тръби и затова ми смърди на отворени джамове.Ще го погледна по-нататък.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Извинявайте, че ви се бутам в темата... но не можах да намеря точен отговор.... на N47D20A какви са макс стойностите за mbar back pressure при idle и да речем 2000RPM? Че мойта хубавица от 2 седмици ми мрънка за DPF-а.... преди да я взема я четохме и даваше 6-10 mbar idle.... в последствие, когато почна да мрънка за DPF-а вече даваше 10-15 mbar, вчера видях 30 на idle и 65 на 2000RPM... лошото е, че не записах точно какви са номерата на грешките... дава две грешки DPF и една DPF back pressure sensor.... утре сменям сензора...
Та... при N47D20A пак ли говорим за същите реф. стойности, както при 6-таците?
Та... при N47D20A пак ли говорим за същите реф. стойности, както при 6-таците?
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Mollov написа:
Та... при N47D20A пак ли говорим за същите реф. стойности, както при 6-таците?
не, по-ниски са.Не мога да ти кажа с колко.Имам спомен, че някой ги беше написал, по-назад в темата.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Mollov написа:Извинявайте, че ви се бутам в темата... но не можах да намеря точен отговор.... на N47D20A какви са макс стойностите за mbar back pressure при idle и да речем 2000RPM? Че мойта хубавица от 2 седмици ми мрънка за DPF-а.... преди да я взема я четохме и даваше 6-10 mbar idle.... в последствие, когато почна да мрънка за DPF-а вече даваше 10-15 mbar, вчера видях 30 на idle и 65 на 2000RPM... лошото е, че не записах точно какви са номерата на грешките... дава две грешки DPF и една DPF back pressure sensor.... утре сменям сензора...
Та... при N47D20A пак ли говорим за същите реф. стойности, както при 6-таците?
Вероятно грешката при теб е заради сензора, като го смениш пусни една принудителна регенерация и нещата ще си дойдат на мястото.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани