E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Може би съм в грешка в четенето на записаната грешка. Гледам exhaust back pressure vor particulate filter, което трябва да е обратното налягане преди филтъра. А може би просто зад този текст (обратно налягане преди филтърът за твърди частици) стои стойност, която изразява нещо друго - предполагам в този случай това ще да е атмосферното + обратното налягане насамият филтър, а Dif (разликата) е точно обратното налягане породено от ДПФ-ът. Наистина ми е интересно това ли е случаят, за да знам занапред, пък и колегите също да се ориентират
Но дори да е така - фактът е, че има проблем, за да не може да регенерира и да записва грешката, а именно проблемът трябва да се отстрани най-напред.
Но дори да е така - фактът е, че има проблем, за да не може да регенерира и да записва грешката, а именно проблемът трябва да се отстрани най-напред.
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Е тук си вече прав.
exhaust back pressure vor particulate filter е отчетено с атмосферното, т.е това е абсолютното диф. налягане
а другото difference pressure above particulate filter си е баш истинското - относителното без атмосферното
където и да си, било на морето или на балкана на 3000м надморска все ще си е толкова .
exhaust back pressure vor particulate filter е отчетено с атмосферното, т.е това е абсолютното диф. налягане
а другото difference pressure above particulate filter си е баш истинското - относителното без атмосферното
където и да си, било на морето или на балкана на 3000м надморска все ще си е толкова .
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
dimodi написа:П.С. Макар, че като видях как се отпуши колата като изчистих ДПФ-а направо ми се прииска да го махна
Maхни го...после ще ти се иска да си го сложиш обратно
- foxi
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
andy написа:drago9205 написа:Но така като гледам стойностите при записаната грешка имам големи съмнения, че ще стане само с принудителна регенрация. 1000 мбара обратно налягане при 1500 оборота е супер много, грубо допустимата стойност при тези обороти трябва да е околол 50 мбара.
Аз дори не бих карал така колата, защото запушеният ДПФ има доста лошо влияние, както и рискове от кофти стечения на обстоятелствата за самият двигател.
Втора тема чета където не се поставя правилна диагноза, т.е. не се четат правилните стойности. Колегата има 68.92 диф. налягане, което изобщо не е много. ASH е малко висок но с регенерация (ако няма проблем да я пусне по ред прични) ще се оправи.
viewtopic.php?f=112&t=410814&start=15 и тук колегите се изказаха че е запушен според тях, а се оказа че липсва.
Така че нека се изказват колеги, които са компетентни за да не стават после грешки.
Според теб дали ще се оправи с принудителна или трябва да се сваля и чисти
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Не е нужно сваляне колега. Прекалено малко е задръстен. Пусни принудителна да видиш дали ще тръгне, ако не, трябва да се открие проблема. Много има писано по въпроса.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Все пак преди да пуска принудителна регенерация е добре да се види най-напред кога е била последната задействана регенерация и дали наистина термостатите и свещите са му изправни. Беше споменал колегата че държи 70-80 градуса температура.
- foxi
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Утре сменям двата термостата а за свещи и реле нямам грешки никакви.Къде да видя кога е правила последна регенерация и с коя програма
Колата я имам от 1 месец и още несъм съвсем на ясно но и кюнците чернеят
Sent from my iPhone using Tapatalk
Колата я имам от 1 месец и още несъм съвсем на ясно но и кюнците чернеят
Sent from my iPhone using Tapatalk
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
С ISTA-d и DIS могат да се гледат данни за ДПФ-ът. Гледам някои колеги и с едно мобилно приложение също вадеха такива данни, но не се сещам сега точно как се казваше (проверих carly е, но гледам не е много рентабилно като чели )
- foxi
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Сега я четохме и на F3 излезе това
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- foxi
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Какво значи тази грешка
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Не знам кой кво чете и разбира, но 90 милибара са си много. Колата трябва да е в някакъв авариен режим и да няма мощност.
Минала седмица имахме същия проблем с едно Е60 на 285к (86мбр Leerlauf ) , след сваляне и измиване на дпф стойността на празен ход е 7-8 милибара, съответно колата си тръгна нормално.
Буквално пише, че е активирана защитата на мотора, щото дпф-а е пълен.
Минала седмица имахме същия проблем с едно Е60 на 285к (86мбр Leerlauf ) , след сваляне и измиване на дпф стойността на празен ход е 7-8 милибара, съответно колата си тръгна нормално.
Буквално пише, че е активирана защитата на мотора, щото дпф-а е пълен.
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Някой може ли да ми даде малко повече информация относно почистване на DPF филтъра или по-скоро да обобщи защото в различни теми пише различни неща. От известно време водя спор с майстора ми и според него почистването е абсолютно безмислено защото само няма препарат, които да може да възстанови пластина вътре(която след определен брой регенерации изчезва и филтъра вече не става). В този ред на мисли едно почистване премахва само нагар (не от регенерация а подобен на този, който се събира на ЕГП клапан), които е останал вътре? Премахва остатъчен материал (пепел), които остава след регенерация? Почиства масло, което може да е хвърлено от турбината във филтъра?
Ще съм много благодарен, ако някои може да опише точно какво прави една процедура по почистване на DPF филтър?
Ще съм много благодарен, ако някои може да опише точно какво прави една процедура по почистване на DPF филтър?
- foxi
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Молко развитие смених термостатите и сега държи 91 гр успях да подкарам принудителна регенерация и стойностите сега са такива
Но ме притеснява че кюнците са черни и грешки няма никакви
Sent from my iPhone using Tapatalk
Но ме притеснява че кюнците са черни и грешки няма никакви
Sent from my iPhone using Tapatalk
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Нормално е след определени км филтъра да не филтира добре, аз съм така след 230к + ми черне кюнеца а и градското каране спомага за това.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Не съм съгласен....филтърът ми замина, но до последната минута кюнците ми бяха абсолютно чисти...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани