Паднал акумулатор и проблеми след това

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 12.10.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW E90
Мечтае да кара: безаварийно

Re: Паднал акумулатор и проблеми след това

Мнение от strelecaaa » 05 Ное 2017, 11:54

Здравей, водата при акумулатора може да се дължи на това, че там има едно маркуче, което се набутва в лявата дупка на акумулатора (от към + са) и се свързва с една сондичка за оттичане на конденза(долен ляв ъгъл на помещението за акумулатора). Виж да не би да е паднало маркучето.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Паднал акумулатор и проблеми след това

Мнение от grudev » 28 Дек 2017, 11:44

strelecaaa написа:Здравей, водата при акумулатора може да се дължи на това, че там има едно маркуче, което се набутва в лявата дупка на акумулатора (от към + са) и се свързва с една сондичка за оттичане на конденза(долен ляв ъгъл на помещението за акумулатора). Виж да не би да е паднало маркучето.



Това ли имаш предвид? Номер 6,7 и 8 от диаграмата
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=61_1987

Мисля, че дори нямам такова... За акумулатора ли се закача от едната страна?
Drift machine ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Re: Паднал акумулатор и проблеми след това

Мнение от plamen_hh » 28 Дек 2017, 15:50

grudev написа:
strelecaaa написа:Здравей, водата при акумулатора може да се дължи на това, че там има едно маркуче, което се набутва в лявата дупка на акумулатора (от към + са) и се свързва с една сондичка за оттичане на конденза(долен ляв ъгъл на помещението за акумулатора). Виж да не би да е паднало маркучето.



Това ли имаш предвид? Номер 6,7 и 8 от диаграмата
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=61_1987

Мисля, че дори нямам такова... За акумулатора ли се закача от едната страна?

Да това е за оттичане на електролита извън купето когато кипи акумулатора много е важно киселината разгражда ламарината и може да си изгубиш акумулатора някой ден :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Паднал акумулатор и проблеми след това

Мнение от grudev » 28 Дек 2017, 16:15

Мисля да смемям акумулатора и съм хвърлил око на този:

http://akumulatori.bg/157/Product/338/B ... 20A13#info

Какво мислите? Колата е със start-stop, затова търся да е AGM , но не ми се ще да давам 800 лв за оригинален. Някой имал ли е този бош и като дълготрайност ще изкара ли 5-6 години? Ясно ми е, че няма как да очаквам 10 години да изкара като оригиналния на бмв, но поне 5-6 се надявам да не го мисля.
Drift machine ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: Паднал акумулатор и проблеми след това

Мнение от nikola59 » 29 Дек 2017, 1:16

grudev написа:Мисля да смемям акумулатора и съм хвърлил око на този:

http://akumulatori.bg/157/Product/338/B ... 20A13#info

Какво мислите? Колата е със start-stop, затова търся да е AGM , но не ми се ще да давам 800 лв за оригинален. Някой имал ли е този бош и като дълготрайност ще изкара ли 5-6 години? Ясно ми е, че няма как да очаквам 10 години да изкара като оригиналния на бмв, но поне 5-6 се надявам да не го мисля.

Оригиналният на 7 години и 3-4 месеца даде фира при мен. Сега преди началото на зимата го сменях - аз избрах VARTA SILVER DYNAMIC AGM 95AH. Преди да взимаш, независимо какво ще избереш си ги питай за година и държава на производство, а другото след гаранцията е на късмет. А тези от линка нещо скъпо продават....та и сложили задраскана цена дето я няма никъде по света - ужас от търгаши..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Паднал акумулатор и проблеми след това

Мнение от grudev » 08 Яну 2018, 16:02

Мисля да взема Боша, но е 95 ампера, а оригиналния на колата е 92. Знам, че трябва да се препрограмира нещо в компютъра на колата, но няма предтава къде да отида, за да го направят.
Къде се извършва това препрограмиране, какви пари горе долу струва?
Също така какво ще стане ако НЕ се направи препрограмиране?
Drift machine ....

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Паднал акумулатор и проблеми след това

Мнение от vld » 09 Яну 2018, 14:38

grudev написа:Мисля да взема Боша, но е 95 ампера, а оригиналния на колата е 92. Знам, че трябва да се препрограмира нещо в компютъра на колата, но няма предтава къде да отида, за да го направят.
Къде се извършва това препрограмиране, какви пари горе долу струва?
Също така какво ще стане ако НЕ се направи препрограмиране?
Опциите са 90 или 110а така, че сменяш и само регистрираш смяната.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Паднал акумулатор и проблеми след това

Мнение от grudev » 15 Яну 2018, 16:18

vld написа:
grudev написа:Мисля да взема Боша, но е 95 ампера, а оригиналния на колата е 92. Знам, че трябва да се препрограмира нещо в компютъра на колата, но няма предтава къде да отида, за да го направят.
Къде се извършва това препрограмиране, какви пари горе долу струва?
Също така какво ще стане ако НЕ се направи препрограмиране?
Опциите са 90 или 110а така, че сменяш и само регистрираш смяната.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk



Да, така и направих. Само го регистрирах, защото няма опция за 95 ампера. Остана си на 90.

Поздрави на всички.
Drift machine ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: Паднал акумулатор и проблеми след това

Мнение от nikola59 » 15 Яну 2018, 18:12

grudev написа: Да, така и направих. Само го регистрирах, защото няма опция за 95 ампера. Остана си на 90. Поздрави на всички.

:yes: Така се прави - избира се по-малката стойност. Справка: http://support.mycarly.com/knowledge-ba ... n-the-app/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Паднал акумулатор и проблеми след това

Мнение от grudev » 16 Яну 2018, 9:31

Нормално ли е нов акумулатор Бош да е на 12,75 волта, алтернатора да го зарежда на 15 волта и да не ми работи старт/стопа (което се случва когато акумулатора няма достатъчно ток). Нещо ми се струва, че е стоял повечко на рафта и му е паднал волтажа.... :?: Да правя ли скандал в магазина или с времето ще се дозареди и ще е ок. За съжаление скоро не придвиждам извънградско каране, за да му дам шанс за стабилно зареждане.
Drift machine ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 3.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 325d LCI

Re: Паднал акумулатор и проблеми след това

Мнение от Evgeni » 16 Яну 2018, 12:00

grudev написа:Нормално ли е нов акумулатор Бош да е на 12,75 волта, алтернатора да го зарежда на 15 волта и да не ми работи старт/стопа (което се случва когато акумулатора няма достатъчно ток). Нещо ми се струва, че е стоял повечко на рафта и му е паднал волтажа.... :?: Да правя ли скандал в магазина или с времето ще се дозареди и ще е ок. За съжаление скоро не придвиждам извънградско каране, за да му дам шанс за стабилно зареждане.


Според тази таблица ти е на 90%
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: Паднал акумулатор и проблеми след това

Мнение от nikola59 » 16 Яну 2018, 17:52

grudev написа:Нормално ли е нов акумулатор Бош да е на 12,75 волта, алтернатора да го зарежда на 15 волта и да не ми работи старт/стопа (което се случва когато акумулатора няма достатъчно ток). Нещо ми се струва, че е стоял повечко на рафта и му е паднал волтажа.... :?: Да правя ли скандал в магазина или с времето ще се дозареди и ще е ок. За съжаление скоро не придвиждам извънградско каране, за да му дам шанс за стабилно зареждане.

Старт-стопа работи по определен алгоритъм и може би затова не е работил за момента. Друг е въпроса дали е нужен или не :) Ако има проблем с акумулатора ще имаш и съобщение - не се притеснявай. Добре е било преди да го сложиш да си си го заредил. На къси разстояния като караш няма как да стане. Даже препоръчват при AGM акумулаторите веднъж годишно дозаряд. Тези 15V къде си ги гледал, защото максималният заряд е до 14.7V за AGM. Виж скритото меню като работи колата колко показва. Леко ти е разреден поради престоя във времето в магазина. Няма какво да се притесняваш - ако искаш си го дозареди. А от щампата може да разбереш датата и годината на производство + държавата където е произведен.

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook