Паднал акумулатор и проблеми след това
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- strelecaaa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90
- Мечтае да кара: безаварийно
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
Здравей, водата при акумулатора може да се дължи на това, че там има едно маркуче, което се набутва в лявата дупка на акумулатора (от към + са) и се свързва с една сондичка за оттичане на конденза(долен ляв ъгъл на помещението за акумулатора). Виж да не би да е паднало маркучето.
- grudev
- младши ентусиаст
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
strelecaaa написа:Здравей, водата при акумулатора може да се дължи на това, че там има едно маркуче, което се набутва в лявата дупка на акумулатора (от към + са) и се свързва с една сондичка за оттичане на конденза(долен ляв ъгъл на помещението за акумулатора). Виж да не би да е паднало маркучето.
Това ли имаш предвид? Номер 6,7 и 8 от диаграмата
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=61_1987
Мисля, че дори нямам такова... За акумулатора ли се закача от едната страна?
Drift machine ....
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
grudev написа:strelecaaa написа:Здравей, водата при акумулатора може да се дължи на това, че там има едно маркуче, което се набутва в лявата дупка на акумулатора (от към + са) и се свързва с една сондичка за оттичане на конденза(долен ляв ъгъл на помещението за акумулатора). Виж да не би да е паднало маркучето.
Това ли имаш предвид? Номер 6,7 и 8 от диаграмата
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=61_1987
Мисля, че дори нямам такова... За акумулатора ли се закача от едната страна?
Да това е за оттичане на електролита извън купето когато кипи акумулатора много е важно киселината разгражда ламарината и може да си изгубиш акумулатора някой ден
- grudev
- младши ентусиаст
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
Мисля да смемям акумулатора и съм хвърлил око на този:
http://akumulatori.bg/157/Product/338/B ... 20A13#info
Какво мислите? Колата е със start-stop, затова търся да е AGM , но не ми се ще да давам 800 лв за оригинален. Някой имал ли е този бош и като дълготрайност ще изкара ли 5-6 години? Ясно ми е, че няма как да очаквам 10 години да изкара като оригиналния на бмв, но поне 5-6 се надявам да не го мисля.
http://akumulatori.bg/157/Product/338/B ... 20A13#info
Какво мислите? Колата е със start-stop, затова търся да е AGM , но не ми се ще да давам 800 лв за оригинален. Някой имал ли е този бош и като дълготрайност ще изкара ли 5-6 години? Ясно ми е, че няма как да очаквам 10 години да изкара като оригиналния на бмв, но поне 5-6 се надявам да не го мисля.
Drift machine ....
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
grudev написа:Мисля да смемям акумулатора и съм хвърлил око на този:
http://akumulatori.bg/157/Product/338/B ... 20A13#info
Какво мислите? Колата е със start-stop, затова търся да е AGM , но не ми се ще да давам 800 лв за оригинален. Някой имал ли е този бош и като дълготрайност ще изкара ли 5-6 години? Ясно ми е, че няма как да очаквам 10 години да изкара като оригиналния на бмв, но поне 5-6 се надявам да не го мисля.
Оригиналният на 7 години и 3-4 месеца даде фира при мен. Сега преди началото на зимата го сменях - аз избрах VARTA SILVER DYNAMIC AGM 95AH. Преди да взимаш, независимо какво ще избереш си ги питай за година и държава на производство, а другото след гаранцията е на късмет. А тези от линка нещо скъпо продават....та и сложили задраскана цена дето я няма никъде по света - ужас от търгаши..
- grudev
- младши ентусиаст
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
Мисля да взема Боша, но е 95 ампера, а оригиналния на колата е 92. Знам, че трябва да се препрограмира нещо в компютъра на колата, но няма предтава къде да отида, за да го направят.
Къде се извършва това препрограмиране, какви пари горе долу струва?
Също така какво ще стане ако НЕ се направи препрограмиране?
Къде се извършва това препрограмиране, какви пари горе долу струва?
Също така какво ще стане ако НЕ се направи препрограмиране?
Drift machine ....
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
Опциите са 90 или 110а така, че сменяш и само регистрираш смяната.grudev написа:Мисля да взема Боша, но е 95 ампера, а оригиналния на колата е 92. Знам, че трябва да се препрограмира нещо в компютъра на колата, но няма предтава къде да отида, за да го направят.
Къде се извършва това препрограмиране, какви пари горе долу струва?
Също така какво ще стане ако НЕ се направи препрограмиране?
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- grudev
- младши ентусиаст
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
vld написа:Опциите са 90 или 110а така, че сменяш и само регистрираш смяната.grudev написа:Мисля да взема Боша, но е 95 ампера, а оригиналния на колата е 92. Знам, че трябва да се препрограмира нещо в компютъра на колата, но няма предтава къде да отида, за да го направят.
Къде се извършва това препрограмиране, какви пари горе долу струва?
Също така какво ще стане ако НЕ се направи препрограмиране?
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Да, така и направих. Само го регистрирах, защото няма опция за 95 ампера. Остана си на 90.
Поздрави на всички.
Drift machine ....
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
grudev написа: Да, така и направих. Само го регистрирах, защото няма опция за 95 ампера. Остана си на 90. Поздрави на всички.
Така се прави - избира се по-малката стойност. Справка: http://support.mycarly.com/knowledge-ba ... n-the-app/
- grudev
- младши ентусиаст
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
Нормално ли е нов акумулатор Бош да е на 12,75 волта, алтернатора да го зарежда на 15 волта и да не ми работи старт/стопа (което се случва когато акумулатора няма достатъчно ток). Нещо ми се струва, че е стоял повечко на рафта и му е паднал волтажа.... Да правя ли скандал в магазина или с времето ще се дозареди и ще е ок. За съжаление скоро не придвиждам извънградско каране, за да му дам шанс за стабилно зареждане.
Drift machine ....
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
grudev написа:Нормално ли е нов акумулатор Бош да е на 12,75 волта, алтернатора да го зарежда на 15 волта и да не ми работи старт/стопа (което се случва когато акумулатора няма достатъчно ток). Нещо ми се струва, че е стоял повечко на рафта и му е паднал волтажа.... Да правя ли скандал в магазина или с времето ще се дозареди и ще е ок. За съжаление скоро не придвиждам извънградско каране, за да му дам шанс за стабилно зареждане.
Според тази таблица ти е на 90%
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
grudev написа:Нормално ли е нов акумулатор Бош да е на 12,75 волта, алтернатора да го зарежда на 15 волта и да не ми работи старт/стопа (което се случва когато акумулатора няма достатъчно ток). Нещо ми се струва, че е стоял повечко на рафта и му е паднал волтажа.... Да правя ли скандал в магазина или с времето ще се дозареди и ще е ок. За съжаление скоро не придвиждам извънградско каране, за да му дам шанс за стабилно зареждане.
Старт-стопа работи по определен алгоритъм и може би затова не е работил за момента. Друг е въпроса дали е нужен или не Ако има проблем с акумулатора ще имаш и съобщение - не се притеснявай. Добре е било преди да го сложиш да си си го заредил. На къси разстояния като караш няма как да стане. Даже препоръчват при AGM акумулаторите веднъж годишно дозаряд. Тези 15V къде си ги гледал, защото максималният заряд е до 14.7V за AGM. Виж скритото меню като работи колата колко показва. Леко ти е разреден поради престоя във времето в магазина. Няма какво да се притесняваш - ако искаш си го дозареди. А от щампата може да разбереш датата и годината на производство + държавата където е произведен.
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани