Паднал акумулатор и проблеми след това
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- grudev
- младши ентусиаст
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Паднал акумулатор и проблеми след това
Здравейте,
Искам да споделя премеждията си от днес. Тъй като колата (E90 320D MY08) рядко я ползвам, а последните 2 седмици изобщо не е палена, тъй като не беше в движение заради заминал темп.датчик, днес не можах да я запаля, след като смених датчика. Явно акумулатора беше твърде слаб. Таблото не свети, радиото не тръгва - нищо. Едвам се отвори с алармата.
Като пробвах да запаля на таблото светна и тази лампа:
Пробвах да подам ток от друга кола. Закачих кабелите отпред, където има изнесен "+". За моя изненада нищо не се случи. Дори нямаше искра. С две думи ток не потече и не можах да запаля, а уж кабелите са наред. След това закачих кабелите направо на акумулатора в багажника, но отново нищо, не потече ток. Тъй като все пак в моя акумулатор имаше малко ток, се включиха чистачките, алармата започна да свири и явно нямаше достатъчно ток, за да я изключа. След няколко минути съвсем се изтощи и тотално умря всичко. Най-лошото е че, ключа остана в таблото заключен и не може да се извади. Добре, че имам резервен, който обаче мисля, че също е с изтощена батерия.
Свалих със сто зора акумулатора и след празниците ще го занеса да го заредят. Забелязох още, че в коша на акумулатора има един пръст вода, а самия акумулатор беше целия в конденз. Това нормално ли е?
Въпроса ми е защо според вас не успях от друга кола да подам ток. Да не би да има някаква защита? След като заредя акумулатора ще мога ли да извадя заседналия ключ от таблото и съответно да запаля след това?
Знам, че новите бмв-та са тъпкани с електроника. Възможно ли е да е влязла в някакъв режим против кражба и да ми създаде нови проблеми? Имал ли е някой подобни премреждия.
Весели празници,
Искам да споделя премеждията си от днес. Тъй като колата (E90 320D MY08) рядко я ползвам, а последните 2 седмици изобщо не е палена, тъй като не беше в движение заради заминал темп.датчик, днес не можах да я запаля, след като смених датчика. Явно акумулатора беше твърде слаб. Таблото не свети, радиото не тръгва - нищо. Едвам се отвори с алармата.
Като пробвах да запаля на таблото светна и тази лампа:
Пробвах да подам ток от друга кола. Закачих кабелите отпред, където има изнесен "+". За моя изненада нищо не се случи. Дори нямаше искра. С две думи ток не потече и не можах да запаля, а уж кабелите са наред. След това закачих кабелите направо на акумулатора в багажника, но отново нищо, не потече ток. Тъй като все пак в моя акумулатор имаше малко ток, се включиха чистачките, алармата започна да свири и явно нямаше достатъчно ток, за да я изключа. След няколко минути съвсем се изтощи и тотално умря всичко. Най-лошото е че, ключа остана в таблото заключен и не може да се извади. Добре, че имам резервен, който обаче мисля, че също е с изтощена батерия.
Свалих със сто зора акумулатора и след празниците ще го занеса да го заредят. Забелязох още, че в коша на акумулатора има един пръст вода, а самия акумулатор беше целия в конденз. Това нормално ли е?
Въпроса ми е защо според вас не успях от друга кола да подам ток. Да не би да има някаква защита? След като заредя акумулатора ще мога ли да извадя заседналия ключ от таблото и съответно да запаля след това?
Знам, че новите бмв-та са тъпкани с електроника. Възможно ли е да е влязла в някакъв режим против кражба и да ми създаде нови проблеми? Имал ли е някой подобни премреждия.
Весели празници,
Drift machine ....
- mfandakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 356
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
Колега чукни в търсачката на форума,,катинар на волана ,,и виж резултатите.
Успех
Успех
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
Не си успял, щото си ползвал гадни кабели. И аз не вярвах, че е възможно, докато не ми се случи веднъж с колата на жената.
Чисто нови кабели на приятел, от евтините по бензиностанциите... клемите са тънки с меден цвят, нищо не стана, все едно нищо не си закачил.
Отидох и си взех моите, които изглеждат сходно, но клемите са много масивни и металът е сив. Нещата рязко си дойдоха на мястото.
Предполагам сефте отваряш да видиш батерията, а колата я имаш от скоро. Виждал съм го при много коли нов внос. Просто ми е бедна фантазията какво правят автокъщите/мивките при пудренето за продажба. Вероятно водата отдавна си е там
Чисто нови кабели на приятел, от евтините по бензиностанциите... клемите са тънки с меден цвят, нищо не стана, все едно нищо не си закачил.
Отидох и си взех моите, които изглеждат сходно, но клемите са много масивни и металът е сив. Нещата рязко си дойдоха на мястото.
Предполагам сефте отваряш да видиш батерията, а колата я имаш от скоро. Виждал съм го при много коли нов внос. Просто ми е бедна фантазията какво правят автокъщите/мивките при пудренето за продажба. Вероятно водата отдавна си е там
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
И аз имах при моята батерия малко капки вода но нямаше драми и капката вода идваше от към стопа и го свалих и намазах фино гарнитурата със силикон заместител на гарнитури. А това със кабелите си е точно смотани ли са само за украса стават Според мен катинара идва от там че като е паднал акумулатора механизъма които отключва волана няма сила да го направи и светва катинарчето.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
grudev написа:Здравейте,
Искам да споделя премеждията си от днес. Тъй като колата (E90 320D MY08) рядко я ползвам, а последните 2 седмици изобщо не е палена, тъй като не беше в движение заради заминал темп.датчик, днес не можах да я запаля, след като смених датчика. Явно акумулатора беше твърде слаб. Таблото не свети, радиото не тръгва - нищо. Едвам се отвори с алармата.
Като пробвах да запаля на таблото светна и тази лампа:
Пробвах да подам ток от друга кола. Закачих кабелите отпред, където има изнесен "+". За моя изненада нищо не се случи. Дори нямаше искра. С две думи ток не потече и не можах да запаля, а уж кабелите са наред. След това закачих кабелите направо на акумулатора в багажника, но отново нищо, не потече ток. Тъй като все пак в моя акумулатор имаше малко ток, се включиха чистачките, алармата започна да свири и явно нямаше достатъчно ток, за да я изключа. След няколко минути съвсем се изтощи и тотално умря всичко. Най-лошото е че, ключа остана в таблото заключен и не може да се извади. Добре, че имам резервен, който обаче мисля, че също е с изтощена батерия.
Свалих със сто зора акумулатора и след празниците ще го занеса да го заредят. Забелязох още, че в коша на акумулатора има един пръст вода, а самия акумулатор беше целия в конденз. Това нормално ли е?
Въпроса ми е защо според вас не успях от друга кола да подам ток. Да не би да има някаква защита? След като заредя акумулатора ще мога ли да извадя заседналия ключ от таблото и съответно да запаля след това?
Знам, че новите бмв-та са тъпкани с електроника. Възможно ли е да е влязла в някакъв режим против кражба и да ми създаде нови проблеми? Имал ли е някой подобни премреждия.
Весели празници,
Само не каза,тея кабели какви са и какъв ампераж...че тоя дизел ако се пробваш с кабели за 15лв най-тънките забрави - ял съм го тоя ...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- grudev
- младши ентусиаст
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
Кабелите ми са от най евтините, от бензиностанция. Ще ги проверя и тях. По-ме притеснява вече заседналия в таблото ключ.
Drift machine ....
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10436
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
Изхвърли ги тия кабели, за нищо не стават. Ако акумулаторът е стар (вероятно, щпм за 2 седмици се е предал, не е чак толкова студено), най-добре сложи нов - колата наистина е доста чувствителна на ток. След като го смениш, ще видиш реалното положение и какви грешки и лампи са останали.
Never mistake motion for action...
- FE LIPE
- младши ентусиаст
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
На мен септември месец ненадейно и без признаци за изтощаване при опит за запалване ме остави акумулатора,поведението на колата ми бе като твоята,запалих я с бутане както ключа бе в таблото,от там без да гася до магазина за акумулатори,смених го,всичко бе точно и с ключа и с колата,изчистих грешките с карли и така.Моята е бензинова обаче,дизел не знам дали е безопасно да се пали с бутане,затова най-добре купи и сложи нов акумулатор,аз не бих имал вяра на такъв оставил ме ,дори и след зареждане.
- vanka7a
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
Тревожното е, че е влезнала вода от някъде. Погледни тук от къде може да е влезнала тази вода. Акумулатора е лесен - или става със зареждане и караш докато можеш или си купуваш нов, но проблема с водата го реши преди това. Като закачиш вече заредения акумулатор ще се извади ключа и ще можеш да запалиш.
- ustrem
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 50
- Регистриран на: 13.09.2015
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3.20 XD 2010 LCI
- Мечтае да кара: BMW 335d xDrive (AT) 2015
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
Много ми е чудно откъде ще дойде вода при акумулатора,защото е на затворено място в багажника.Преди 2 месеца си купих кабели които са със 1200А и 3,5 м дължина.Кабелите са дебели така също и клемите.Наложи се да ги пробваме за колата на един познат и моментално свършиха работата си.Моя акумулатор също е към края на живота си и за да го държа под контрол си имам тестер за напрежението на акумулатора.
Вместо да служа в Рая,предпочитам да властвам в Ада !
- Hussyi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 13.11.2014
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320D F31
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
FE LIPE написа:На мен септември месец ненадейно и без признаци за изтощаване при опит за запалване ме остави акумулатора,поведението на колата ми бе като твоята,запалих я с бутане както ключа бе в таблото,от там без да гася до магазина за акумулатори,смених го,всичко бе точно и с ключа и с колата,изчистих грешките с карли и така.Моята е бензинова обаче,дизел не знам дали е безопасно да се пали с бутане,затова най-добре купи и сложи нов акумулатор,аз не бих имал вяра на такъв оставил ме ,дори и след зареждане.
И аз имах идентичен проблем като твоя. Няма никакъв проблем дизела да се пали на бутане пали още при пускането на съединитела но предварително трябва да натиснеш старт стоп бутона за контакт, иначе ако не е на контакт колата трудно пали пробвал съм и двата варианта
- grudev
- младши ентусиаст
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
купих си мултицет и зарядно за акумулатор, заредих го за около 14 часа и всичко вече е ок. Ключа излезе без проблем и всичко си работи нормално. Извода: купете си читави кабели, мултицет и зарядно за акумулатор.
ПС: След като изчетох доста за AGM акумулаторите е важно да знаете, че не може да ги зареждате със зарядно с много голям пусков ток, защото ще съсипете акумулатора. Този тип акумулатори се зареждат максимум до 14.8 волта, препоръчително до 14.4 волта. Моето зарядно няма регулиране на волтажа и за това го следях непрекъснато и като мина 14.8 го изключих. Сега акумулатора е на 12.7 волта.
ЧНГ
ПС: След като изчетох доста за AGM акумулаторите е важно да знаете, че не може да ги зареждате със зарядно с много голям пусков ток, защото ще съсипете акумулатора. Този тип акумулатори се зареждат максимум до 14.8 волта, препоръчително до 14.4 волта. Моето зарядно няма регулиране на волтажа и за това го следях непрекъснато и като мина 14.8 го изключих. Сега акумулатора е на 12.7 волта.
ЧНГ
Drift machine ....
- Khan BAndIT
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 29.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
На мен като ми падна акумолтора спря да ми работи фабричния aux и не знам как да го оправя на диагностика.нищо не излиза.
- grudev
- младши ентусиаст
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
Khan BAndIT написа:На мен като ми падна акумолтора спря да ми работи фабричния aux и не знам как да го оправя на диагностика.нищо не излиза.
Веротно е изгорял бушона. Виж на диаграмата кой точно е и го смени.
Drift machine ....
- Khan BAndIT
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 29.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d
Re: Паднал акумулатор и проблеми след това
grudev написа:Khan BAndIT написа:На мен като ми падна акумолтора спря да ми работи фабричния aux и не знам как да го оправя на диагностика.нищо не излиза.
Веротно е изгорял бушона. Виж на диаграмата кой точно е и го смени.
Оказа се, че модула на радиото е забравил кодовете на аукса и просто на ново ги запознахме, за 5 минути работа.
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани