Леко притръсване рано сутрин
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Леко притръсване рано сутрин
Белия пушек е конденз който след 3 4 минути като поработи спира.
Аз имах друга ситуация,на -12 паля,подгрява допълнително върти и пали веднага след като поработи 3 сек гасне,чак след 4 мисля такива опити на 4тия път запали Релета и свещи са сменени след като запали не тресеше ,не клатеше и държеше над 1000 оборота.
Аз имах друга ситуация,на -12 паля,подгрява допълнително върти и пали веднага след като поработи 3 сек гасне,чак след 4 мисля такива опити на 4тия път запали Релета и свещи са сменени след като запали не тресеше ,не клатеше и държеше над 1000 оборота.
- The_One1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 29.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320d 177hp
Re: Леко притръсване рано сутрин
Ето и снимка
Мнения?
Мнения?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна The_One1 на 03 Яну 2016, 15:21, променена общо 1 път
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Леко притръсване рано сутрин
gilmore_19 написа:fitter написа:gilmore_19 написа:awful написа:Както на крушките измерва съпротивлението така е и при свещите, крушката свети но FRM отчита грешка за лампа, сваляш е и гледаш че е опушена демек за смяна е и те предупреждава преди да е изгоряла, имаш време да реагираш
А бе незнам вече дали подгревните свещи са като крушките, но при мен се получи доста интересна ситуация. Миналия ден реших да провера с амперметъра дали и как работят свещите. Откачих буксата на релето и 4-те пина за свещите подадох 12V за по 5-6 секунди. Установих че всички свещи консумират 15 ампера. Сложих си обратно буксата и от тогава грешки за изгорели свещи не са се появявали. Снощи при -15С запали много по добре отколкото преди на +2С. Само не можах да разбера как се "съживиха" тези свещи.
Колега как така подаваш 12v на свещите. До колкото знам те са на 5v. (GЕ серията на Beru - ISS система)
Относно съпротивленията на свещите, според мен релето си им мери съпротивлението и има някаква граница при която казва, че свеща е за смяна. Преди седмица сменях моите 6. Имах грешки за 5 изгорели. Като ги свалих от колата ги замерих и се оказа, че на цилиндъра на който нямаше грешка свещта показа 1.5 ОМ. При останалите показанията бяха както следва: 3 свещи със около 2.5КОМ и две между 20 и 30 КОМ. На всички нови които сложих съпротивлението беше 0,9 ОМ. Това са данни за свещи Beru GЕ 102. След тест се оказа , че и релето е за ново и грешките отново бяха за цилиндрите където измерих съпротивления в КОМ.
Както колега беше казал преди в темата, свещите си променят съпротивлението (от 0,9 ОМ до няколко десетки КОМ) и ако не се сменят навреме изгаря и релето. Има колега във форума който ги ремонтира, но според мен е по-добре ново.
Опитвам се да намеря информация колко ома е границата за да отчете грешка.
Sent from my iPhone using Tapatalk
До сега не съм виждал кола с подгревни свещи на 5V. Пък и няма да е рентабилно свеща да е на 5V, при условие, че ще трябва да и се подаде 2 пъти повече ток, за да свърши същата работа като 12 волта. По аутодата дават свещите да са със съпротивление м/у 0.5 и 2.5 ома. При мен стойностите са м/у 0.9 и 2.2 ома в зависимост студен- топъл двигател. Ти с тези килооми- директно са за коша тези свещи.
Колега аз смених всичките 6 свещи. На самите свещи си пише 5V. [URL][http://www.beru.com/download/produkte/fachaufsatz_iss_en.pdf/URL]
Sent from my iPhone using Tapatalk
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Леко притръсване рано сутрин
fitter написа:gilmore_19 написа:awful написа:Както на крушките измерва съпротивлението така е и при свещите, крушката свети но FRM отчита грешка за лампа, сваляш е и гледаш че е опушена демек за смяна е и те предупреждава преди да е изгоряла, имаш време да реагираш
А бе незнам вече дали подгревните свещи са като крушките, но при мен се получи доста интересна ситуация. Миналия ден реших да провера с амперметъра дали и как работят свещите. Откачих буксата на релето и 4-те пина за свещите подадох 12V за по 5-6 секунди. Установих че всички свещи консумират 15 ампера. Сложих си обратно буксата и от тогава грешки за изгорели свещи не са се появявали. Снощи при -15С запали много по добре отколкото преди на +2С. Само не можах да разбера как се "съживиха" тези свещи.
Колега как така подаваш 12v на свещите. До колкото знам те са на 5v. (GЕ серията на Beru - ISS система)
Относно съпротивленията на свещите, според мен релето си им мери съпротивлението и има някаква граница при която казва, че свеща е за смяна. Преди седмица сменях моите 6. Имах грешки за 5 изгорели. Като ги свалих от колата ги замерих и се оказа, че на цилиндъра на който нямаше грешка свещта показа 1.5 ОМ. При останалите показанията бяха както следва: 3 свещи със около 2.5КОМ и две между 20 и 30 КОМ. На всички нови които сложих съпротивлението беше 0,9 ОМ. Това са данни за свещи Beru GЕ 102. След тест се оказа , че и релето е за ново и грешките отново бяха за цилиндрите където измерих съпротивления в КОМ.
Както колега беше казал преди в темата, свещите си променят съпротивлението (от 0,9 ОМ до няколко десетки КОМ) и ако не се сменят навреме изгаря и релето. Има колега във форума който ги ремонтира, но според мен е по-добре ново.
Опитвам се да намеря информация колко ома е границата за да отчете грешка.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Последна промяна oci на 05 Яну 2016, 20:23, променена общо 1 път
- rAd000
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 5.05.2015
- Местоположение: Нюрнберг
- Пол: Мъж
- Кара: 320d e90 LCI, 325TI e46
- Мечтае да кара: M140ix, 440ixGC, GT63S AMG, G63 AMG
Re: Леко притръсване рано сутрин
За това притръсване става въпрос:
https://www.youtube.com/watch?v=g4U0MXIPvxg&t
п.с. колата е с отворен въздушен филтър на К&N + изпускателна система от средата на TA Technik + капакът на мотора не седи стегнато за това звучи леко странно.
https://www.youtube.com/watch?v=g4U0MXIPvxg&t
п.с. колата е с отворен въздушен филтър на К&N + изпускателна система от средата на TA Technik + капакът на мотора не седи стегнато за това звучи леко странно.
- PabloEscobar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 94
- Регистриран на: 25.04.2009
- Кара: BMW G31 540xd / BMW Z4 E85 3.0si
Re: Леко притръсване рано сутрин
Изчисти си ЕГР + всмукателния колектор и премахни пеперудите.
Youtube коментар написа:Defektes AGR und zugerußte Ansaugbrücke sorgen nach Kaltstart für Leerlaufschwankungen. Abhilfe: Ansaugbrücke abnehmen, reinigen und via OBD bei der AGR Steuerung +40mg pro Hub einstellen, dann wird innhalb der Toleranz der Schadstoffklasse mehr Frischluft zugeführt, statt Abgas.
Re: Леко притръсване рано сутрин
rAd000 написа:За това притръсване става въпрос:
https://www.youtube.com/watch?v=g4U0MXIPvxg&t
п.с. колата е с отворен въздушен филтър на К&N + изпускателна система от средата на TA Technik + капакът на мотора не седи стегнато за това звучи леко странно.
Колега, за какво пускаш тема, след като ти самия нищо не предприемаш за колата си? Очакваш някой да хвърли боб и да ти каже какво и има ли? Една година е минала откакто си пуснал темата, хората са ти казали, че най-вероятно е реле или свещи. Ако не си ги сменил или не си направил диагностика дори, как искаш някой през форума виртуално да ти помогне?
- kvasilev76
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Леко притръсване рано сутрин
PabloEscobar написа:Изчисти си ЕГР + всмукателния колектор и премахни пеперудите.Youtube коментар написа:Defektes AGR und zugerußte Ansaugbrücke sorgen nach Kaltstart für Leerlaufschwankungen. Abhilfe: Ansaugbrücke abnehmen, reinigen und via OBD bei der AGR Steuerung +40mg pro Hub einstellen, dann wird innhalb der Toleranz der Schadstoffklasse mehr Frischluft zugeführt, statt Abgas.
Защо да премахва пеперудите след като ще си чисто колектора.Те правят мизерии ако дупката която трябва да затворят е с намален размер от натрупана гняс
- PabloEscobar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 94
- Регистриран на: 25.04.2009
- Кара: BMW G31 540xd / BMW Z4 E85 3.0si
Re: Леко притръсване рано сутрин
Защо да не ги свали - така и така ще сваля колектора? Не вярвам да тръгне нови да си купува.
Ето ги тапите
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40 ... g&_sacat=0
Ето ги тапите
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40 ... g&_sacat=0
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Леко притръсване рано сутрин
На фейс пеперудите НЕ СЕ махат не говорете глупости, да не споменавам и лошите ефекти от премахването им преди фейса ама айде
- PabloEscobar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 94
- Регистриран на: 25.04.2009
- Кара: BMW G31 540xd / BMW Z4 E85 3.0si
Re: Леко притръсване рано сутрин
Taruno написа:На фейс пеперудите НЕ СЕ махат не говорете глупости, да не споменавам и лошите ефекти от премахването им преди фейса ама айде
Защо?
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Леко притръсване рано сутрин
Виж колекторите на дейса и сам ще си отговориш 1во няма как да паднат и второ няма как да ги затапиш.
Re: Леко притръсване рано сутрин
Здравейте, имах съшият проблем тази зима ( тресене на мотор сутрин ).Колата е 330хд 2006.Реле и свещи смених миналата година и си работят перфектно.След доста ходене по мъките заедно с мой приятел, който има абс. същата кола и същия проблем нямаше резултат.Виден майстор в Търново оправи колите ( не е коректно да казваме имена ) но съм много доволен от човека.След смяна на всмукателен колектор при мен и гумички и уплътнения при колегата колите млъкнаха. П.С. моя колектор е сменян преди 3 години в ВарнаКарс ( да имам навъртяни не повече от 70-80к за толкова време. ) Колата е мапната на около 600н.м. и около 280 к.с. вече 4 години!!!
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Леко притръсване рано сутрин
Моята е над 230к+ км като нямам тресене сутрин, пеперудите са излетели отдавна а колектора го чистя на 40 50к така го чистя че вътре се вижда лек нагар, но и на нов колектор му трябват няколко км и нагара се натрупва, а да сменяш колектор на 3 години са пари на вятъра, при мен гумените пръстени съм ги лепил със силикон и за 40к нямаше пропуск, за да е колата във изправност се иска поддръжка без да има проблем, не като се появи да го търсите.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани